Onko kokemuksia tatuoidusta...

meikistä...

Olen täysin kyllästynyt meikkaamiseen. En jaksaisi millään mutta itsetuntoni kolahtaa pahasti jos joutuisin lopettamaan. Haluaisin pelkän mustan kajalin tatuointina ala ja yläluomeen eli silmän sisäreunat mustaksi mutta nätisti ja kivuttomasti. Olen jo parhaassa iässä oleva äiti eikä minua kaduttaisi myöhemmin koska olen nuoruusvillitykseni jo elänyt enkä vain halua olla ilman meikkiä edes kotona tai sairaana tai no musta kajali on minulle se elinehto.

Kivutonta se ei varmasti ole mutta onko edes mahdollista? Onko kukaan nähnyt tatuointeja naamassa, erityisesti jotakin meikkien tilalla? Onko itsellänne? Kuinka hemmetisti se sattuu, voiko tatuointeja ottaa jossain muualla kuin näissä kyseisissä liikkeissä? Onko Suomessa mitään paikkaa missä nukutettaisiin tai puudutettaisiin tatuoinnin ajaksi ettei satu varsinkin kun kyse on silmän sisäpuolesta?

10

2344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppuli

Kyse ei siis ole varsinaisesti tatuoinnista vaan kestopigmentoinnista, joka kestää muutaman vuoden. Googlettamalla löytyy aiheesta tietoa.

• rcki

en tiedä vastausta kysymyksiisi, mutta tatskakajalit voivat näyttää aika pahoilta ja liian leveiltä. vanhoilla ihmisillä silmäluomet helposti 'lerparhtavat' ja sitten ne kajalit on sentin liian alhaalla, ja siinä sitten mulkosilmäillään.

• Titi

samoin kuin huultenrajaukset todellakin häipyvät ajan mittaan,joten niitä joudutaan uusimaan parin/kolmen vuoden välein.Eikä tämä ole välttämättä huono juttu,sillä kuten eräs jo totesikin,silmien luomet muuttuvat,samoin huulten rajat,ryppyjen myötä.
      Kuten voit kuvitella,puhutaan aika herkistä paikoista,joten puudutusta yleensä käytetään,samoin voit varustautua seuraavana päivänä olemaan luomet hieman turvoksissa.
      Itselläni ei vielä rajauksia ole,mutta kyselyn tein jo kosmetologilla.
      Mutta silmien sisäpuolelle???Kyllä se rajaus siihen luomeen kai tehdään ihan ulkopuolelle??

• meikkaaja

Niinpä ja kun nimeenomaan etsin paikkaa jossa tewhtäisiin silmän reunojen sisäpuolelle muutaman vuoden kestävä kestopigmentointi.

• ottanut tatuoimalla
        meikkaaja kirjoitti:

Niinpä ja kun nimeenomaan etsin paikkaa jossa tewhtäisiin silmän reunojen sisäpuolelle muutaman vuoden kestävä kestopigmentointi.

Olen ottanut tatuoimalla kulmat, huulet ja luomet ja olen erittäin tyytyväinen. Siis eivät lähde KOSKAAN pois ja todella luonnollinen jälki, ei tee rajaksia yli silmänurkan jos joskus tipahtavat alemmaksi eli luonnollisten muotojen mukaaan tehty korjailtu muotovirheitä.Ei lähde tekemään silmän sisäosaan rajauksia koska iho siinä sellainen ettei tulee pysymää hyvänä.Taitaapi olla ainut tatuoija suomessa joka tekee ja kokemusta paljon.Liike Kuopion Tatuointi ja Lävistysateljee ja nainen joka tekee myös kuvia elikkä homma hyvin hanskassa.

• ottanut
        ottanut tatuoimalla kirjoitti:

Olen ottanut tatuoimalla kulmat, huulet ja luomet ja olen erittäin tyytyväinen. Siis eivät lähde KOSKAAN pois ja todella luonnollinen jälki, ei tee rajaksia yli silmänurkan jos joskus tipahtavat alemmaksi eli luonnollisten muotojen mukaaan tehty korjailtu muotovirheitä.Ei lähde tekemään silmän sisäosaan rajauksia koska iho siinä sellainen ettei tulee pysymää hyvänä.Taitaapi olla ainut tatuoija suomessa joka tekee ja kokemusta paljon.Liike Kuopion Tatuointi ja Lävistysateljee ja nainen joka tekee myös kuvia elikkä homma hyvin hanskassa.

Eikä teko ollu kipeä, käytti voimakasta pinta puudutetta jota käyttävät myös kuvissa.

• minttu
        ottanut tatuoimalla kirjoitti:

paljonko tuli maksamaan?

• tatuoitu
        minttu kirjoitti:

paljonko tuli maksamaan?

Kulmat ja huulet 420.00 ja luomet 300.00 euroa hintaan sisältyy 1-3kerta käyntiä, mutta minulla saatiin valmiiksi 2 kerran jälkeen ja aikaa menee käynnillä noin 1 tunti, hyvä tekemään kun ajattelee kosmetologeja mis per kerta noin 3 tuntia kestää.Hinta vähäinen pysyvyyteen ajatellen.

• necl

Mulla on yläluomiin tatuoitu rajaukset,siis todellakin tatuoitu,eikä kestopigmentoitu,niin joku vastaajista vääristelee asiaa.

Se on TODELLA kivuliasta,mutta sen kyllä kestää,koska niiden tekemiseen ei mene kuin muutama minuutti (sikälimikäli on ammattitaitoinen tatuoitsija). Itselle tuli jopa paniikkikohtaus toista luomea tatuoidessa... :(

Mä en oo koskaan pitänyt meikkaamisesta,mutta itsestäni huolehtimesta kylläkin,joten päädyin tatuoimaan kulmat ja yläluomien rajaukset. Tuli todella kauniit,eikä ole vielä 6vuoden jälkeenkään väri haalistunut tai lähtenyt kokonaan pois,on myös suorat ja erittäin siistit,juuri sellaiset mitkä aikoinaan halusinkin. Päivääkään en ole katunut asiaa.

Rajauksia EI tehdä limakalvoille silmien "sisäpuolille",rajaukset tatuoidaan ripsien tyveen,millaiset sitten itse ikinä haluatkaan :)

• miina7

www.püsimeik.ee kestomeikki Tallinnassa– suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1008
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      863
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe