kotisiivouspalveluita ivalossa?

Anonyymi-ap

Asiallisia vastauksia!kula tietää kuka tekee kotisiivouksia ivalossa?

13

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tein aikoinaan, mutta jouduin lopettamaan siivoukset.
      Kunnianloukkaukset vaikuttaa myös asiakkaisiin ja minä istuin kunnianloukkaus sakon vankeudessa niin sain puhdistettua asiakkaiden maineet.

      Nyt on 8 kunnianloukkaus rikosilmoitusta odottamassa käsittelyä eli pitää odottaa reilu vuosia vielä, että ottaako syyttäjä käsittelyyn asiat vai en.

      Joten en voi tarjota siivouspalvelua, mutta ehkä joku heistä joiden kunniaa olen loukannut tarjoaa kotisiivouspalvelua.

      • Anonyymi

        Suurin osa kotitalous asiakkaistani oli iäkkäitä Inarin kuntalaisia jotka tunsivat myös mummoni sekä äitini siivous sekä pesula taidoista, mutta en kyllä voi suositella kumpakaan heistä.
        Mummoni on ollut yli 40vuotta haudassa ja äidillä on kirkon siivouksesta ihan Utsjoen poliisilaitoksen siivoukseen joten eiköhän siinä yhdelle eläkeläiselle ole riittävästi eläkepäivän puuhaa!

        Minähän en voi luonnollisesti häntä auttaa, koska KUNNIANLOUKKAUS asiat on kesken edelleen.

        Jos oikein muistan niin asiat vanhenee syksyllä 2025, kun 2vuotta tulee täyteen mutta pelkään pahoin, että asia ei välttämättä vanhene ennen, kuin käräjä oikeudessa asia on hoidettu.

        Kyseessähän ei ole mikään tavallinen kunnianloukkaus vaan myös yrittäjään kohdistuva kunnianloukkaus jolla tietoisesti estetään myös puuttuvien palvelujen luonti, koska he eivät itse tarvitse kyseisiä palveluja.

        Minulla on vain kaikki laillinen liiketoiminta oikeudet mitä Suomessa sekä EU ja Schengen alueella saa tehdä, mutta NATON myötä meillä laajenee myös liiketoiminta alueet.

        Joten kyllä tässä kannattaa Suomi24 Inari palstalla kirjoitella aiheesta, koska facebookista piti poistua!
        Kyllä tämä vaikuttaa kaikkiin vaikka he ei halua asioita nähdä niin.

        NATOON liittyminen liittyy yllättävän laajasti myös kaupallisesti.

        Olen rekistörinnin hoitanut suoraan PRH toimistolla Helsingissä ja asuin Espoossa tuolloin joten minun yritys on rekisteröity Espooseen ei Inariin niin, kuin yleensä Inarin kunnassa toimitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa kotitalous asiakkaistani oli iäkkäitä Inarin kuntalaisia jotka tunsivat myös mummoni sekä äitini siivous sekä pesula taidoista, mutta en kyllä voi suositella kumpakaan heistä.
        Mummoni on ollut yli 40vuotta haudassa ja äidillä on kirkon siivouksesta ihan Utsjoen poliisilaitoksen siivoukseen joten eiköhän siinä yhdelle eläkeläiselle ole riittävästi eläkepäivän puuhaa!

        Minähän en voi luonnollisesti häntä auttaa, koska KUNNIANLOUKKAUS asiat on kesken edelleen.

        Jos oikein muistan niin asiat vanhenee syksyllä 2025, kun 2vuotta tulee täyteen mutta pelkään pahoin, että asia ei välttämättä vanhene ennen, kuin käräjä oikeudessa asia on hoidettu.

        Kyseessähän ei ole mikään tavallinen kunnianloukkaus vaan myös yrittäjään kohdistuva kunnianloukkaus jolla tietoisesti estetään myös puuttuvien palvelujen luonti, koska he eivät itse tarvitse kyseisiä palveluja.

        Minulla on vain kaikki laillinen liiketoiminta oikeudet mitä Suomessa sekä EU ja Schengen alueella saa tehdä, mutta NATON myötä meillä laajenee myös liiketoiminta alueet.

        Joten kyllä tässä kannattaa Suomi24 Inari palstalla kirjoitella aiheesta, koska facebookista piti poistua!
        Kyllä tämä vaikuttaa kaikkiin vaikka he ei halua asioita nähdä niin.

        NATOON liittyminen liittyy yllättävän laajasti myös kaupallisesti.

        Olen rekistörinnin hoitanut suoraan PRH toimistolla Helsingissä ja asuin Espoossa tuolloin joten minun yritys on rekisteröity Espooseen ei Inariin niin, kuin yleensä Inarin kunnassa toimitaan.

        Emme varmaan käyttäisi teidän palveluita missään tilanteessa!emme uskaltaisi.toivottavasti siivoat omien vanhempiesi asunnon aina. Ja peset pyykit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa kotitalous asiakkaistani oli iäkkäitä Inarin kuntalaisia jotka tunsivat myös mummoni sekä äitini siivous sekä pesula taidoista, mutta en kyllä voi suositella kumpakaan heistä.
        Mummoni on ollut yli 40vuotta haudassa ja äidillä on kirkon siivouksesta ihan Utsjoen poliisilaitoksen siivoukseen joten eiköhän siinä yhdelle eläkeläiselle ole riittävästi eläkepäivän puuhaa!

        Minähän en voi luonnollisesti häntä auttaa, koska KUNNIANLOUKKAUS asiat on kesken edelleen.

        Jos oikein muistan niin asiat vanhenee syksyllä 2025, kun 2vuotta tulee täyteen mutta pelkään pahoin, että asia ei välttämättä vanhene ennen, kuin käräjä oikeudessa asia on hoidettu.

        Kyseessähän ei ole mikään tavallinen kunnianloukkaus vaan myös yrittäjään kohdistuva kunnianloukkaus jolla tietoisesti estetään myös puuttuvien palvelujen luonti, koska he eivät itse tarvitse kyseisiä palveluja.

        Minulla on vain kaikki laillinen liiketoiminta oikeudet mitä Suomessa sekä EU ja Schengen alueella saa tehdä, mutta NATON myötä meillä laajenee myös liiketoiminta alueet.

        Joten kyllä tässä kannattaa Suomi24 Inari palstalla kirjoitella aiheesta, koska facebookista piti poistua!
        Kyllä tämä vaikuttaa kaikkiin vaikka he ei halua asioita nähdä niin.

        NATOON liittyminen liittyy yllättävän laajasti myös kaupallisesti.

        Olen rekistörinnin hoitanut suoraan PRH toimistolla Helsingissä ja asuin Espoossa tuolloin joten minun yritys on rekisteröity Espooseen ei Inariin niin, kuin yleensä Inarin kunnassa toimitaan.

        Espoon Keilaniemessä on aika suuria yrityksiä sekä yrittäjiä joiden maine on myös vaarassa mennä, mutta laajemmin jos asiaa ajattelee niin Espoo kuuluu Uudenmaan yrittäjiin ja yrityksen perustamisen perusteella minä kuulun myös heihin vaikka Ivalossa asunkin.

        Kyllä tuo on ihan julkista tietoa eikä mikä salaisuus, mutta katsotaan nyt miten käy.
        Jos häviän niin silloin kyllä pimenee koko Suomi, mutta MINÄ EN OLE ALOITTANUT TÄTÄ vaan kyllä tämän aloitti ihan toiset!

        Inarin kunnassa on ihan varmasti myös yrittäjiä jotka olis valmiita niittaamaan minut, mutta Espoo on syy miksi he ei tee sitä.
        He ymmärtää myös sen, että minä olen alkuperäisiä Inarin kuntalaisia joten Espooseen perustettu yritys on Inarin kunnassa LAADUN NOSTAJA ryppynen yrittäjä osaa vaatia myös muilta, koska hän pyörii eritason yrittäjien kanssa mitä Inarin yrittäjät.

        Ei Inarin yrittäjät saa edes ylihinnoitella itseään, koska he ei ole käyneet edes Espoon Westendissä kusella mutta MINÄ OLEN ja mulle on ihan MAKSETTU SIITÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espoon Keilaniemessä on aika suuria yrityksiä sekä yrittäjiä joiden maine on myös vaarassa mennä, mutta laajemmin jos asiaa ajattelee niin Espoo kuuluu Uudenmaan yrittäjiin ja yrityksen perustamisen perusteella minä kuulun myös heihin vaikka Ivalossa asunkin.

        Kyllä tuo on ihan julkista tietoa eikä mikä salaisuus, mutta katsotaan nyt miten käy.
        Jos häviän niin silloin kyllä pimenee koko Suomi, mutta MINÄ EN OLE ALOITTANUT TÄTÄ vaan kyllä tämän aloitti ihan toiset!

        Inarin kunnassa on ihan varmasti myös yrittäjiä jotka olis valmiita niittaamaan minut, mutta Espoo on syy miksi he ei tee sitä.
        He ymmärtää myös sen, että minä olen alkuperäisiä Inarin kuntalaisia joten Espooseen perustettu yritys on Inarin kunnassa LAADUN NOSTAJA ryppynen yrittäjä osaa vaatia myös muilta, koska hän pyörii eritason yrittäjien kanssa mitä Inarin yrittäjät.

        Ei Inarin yrittäjät saa edes ylihinnoitella itseään, koska he ei ole käyneet edes Espoon Westendissä kusella mutta MINÄ OLEN ja mulle on ihan MAKSETTU SIITÄ!

        Täällä ei Espoon Westendin ja muidenkaan hienosto alueiden siivous hintoja VAADITA jos ei olla käyty edes MAKSUSTA kusella ASIAKKAIDEN luona samalla, kun on hoidettu SIIVOUKSET!

        Espoon Westendissä asuu sentään Kimi Räikkönen sekä monia muita MONI MILJONÄÄREJÄ joten minun kusella käynnillä ja siivouksilla, ette kyllä KISKO KENELTÄKÄÄN RAHOJA!

        Yhdenvertaisuus ei nimittäin toimi niin vaikka kuinka yrittävät väittää!
        Edes äitini ei ole yhdenvertainen minun kanssa ja hän oli kyseinen henkilö joka sano : Perusta toiminimi ja toimi niin!

        Ei kukaan ala Espoon yrittäjän kanssa tappelemaan paitsi jos hänellä on YLIMÄÄRÄISTÄ RAHAA!
        Vedetään kunnialla läpi, koska tälle tielle ovat halunneet lähteä!


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Niina tekee, putsaa kaiken 🤣

    • Anonyymi

      Asiallisia vastauksia! Kyse vanh pariskunta ivalossa.pienehkö asunto.

    • Anonyymi

      Eikö ylläpito tee mitään.tästä inari sivustosta tullut ihan erään kunniallisen holon palsta!!!!!!!!

      • Anonyymi

        ei sitä voi estää, hällä mania menossa.


      • Anonyymi

        Totta hän kirjoittaa,odotan innolla kunnon paljastuksia


    • Anonyymi

      Mikä se Välitalojen firma. Kysäseppä heiltä.

    • Anonyymi

      On yks nykyjään kuulema naimisissa oleva huora, joka todella siivoaa talon kuin talon miehensä tietämättä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe