menkää töihin

Anonyymi-ap

nämä pomot, jotka tätä lakkohalua uhkuu, heillä on vara istua tulessa työntekijän pöksyillä. tavallinen työntekijä tarvii elantoonsa jokaisen lantin ja tämä tilanne ei koskaan tuo takaisin sitä menetettyä rahaa joka nyt on mennyt ja lisää menee. Ei pidä olla yllytyshullu, kyllä nämä pomot ja natsalniekat on sirolaopiston pahvit lukeneet. Ei pidä olla sokea, katsokaa näiden vuosituloja ja muita rahallisia etuuksia. Näillä etuuksilla on helppo yllyttää työläistä lakkoon

8

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minä meneisin töihin jos ikä ja terveys antasi myötä. Ei kiinnostas lakkoilla päivääkään. nämä kommunistit ja muut punikit on opetettu ja oppineet rantuiksi. Mutta kyllä vielä tulee aika että työ maittaapi

      • Anonyymi

        Hallitus patistaa töihin tai tuet menee olisiko 1oo e/kk pienempi avustus sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus patistaa töihin tai tuet menee olisiko 1oo e/kk pienempi avustus sopiva.

        kait sitä töissä ansaitsee paremmin kun lakkoilemalla


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­­y­­­m­f­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Joko oligarkeilla on verenmaku suussa työläiset teidän vaurauden ovat selkänahasta repineet ennen oli konsensus teidän mielestä sekin oli väärin.

      • Anonyymi

        enpä tiä onko ne jotakin olitkarkkeja ja köyhällä se tulee verenmaku suuhun ku nuo hampaan tynkät net juuret ei ikäänsä kestä ja ku vaurauesta puhuttahan nii ei ole varaa mennä lääkkärihin joka nuo verta valuvat tynkät repeisit poies. Mie se vain olenki omalla nahalla työt tehnyt enkä tiä mistä helveti konsensuksista tet kirjoittelet ja kun tieä etten ole väärin tehnyt jos olen töitä tehny ja leipäni saanut. ei ole vara ollut laiskotella ja ei ole apu tulluna ylhäältä eikä kunnan luukulta. näin se vaan on.


    • Anonyymi

      on lakkoilevilla hyvin tuo ekonomia ja usko jäsenkirjaan ei näy loppuvan. Olkaahan nyt vuosi tai kaksi lakossa

    • Anonyymi

      Ay-liikkeen historiasta esim.
      Kahdeksan tunnin työpäivä ennen 10h
      Viisipäiväinen työviikko ennen 6 myös lauantaina
      Kesäloma palkallinen
      Lomaraha
      Talviloma
      Sairausajan palkka
      Ylityökorvaukset
      Työterveyshuolto
      Irtisanomissuoja
      Työttömyysturva
      Vuorotteluvapaa
      Äitiys- ja vanhempainvapaa
      Isyysvapaa
      Lapsilisät

      Pikku kokoomuslaiset varmaan haluu näistä luopua

      Asioita jotka harmittavat porvareita. Mites se duunareitten näkökanta, enkä nyt tarkoita sitä ruskeakielisten osastoa......

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe