Puututko käyttöön

Anonyymi-ap

Parisuhteessa näet että kumppanisi käyttää liikaa suolaa tai mausteita eli puututko asiaan vai annatko käyttää kun näet että toinen nauttii ruuasta eli se lisää esim suolaa omaan lautaseen

26

265

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En puutu, siinähän tekee mieleisekseen. Toki saatan jostain joskus vähän naljailla, mutta pilke silmäkulmassa.

    • En puutu. - Teen melko vähäsuolaista ruokaa enkä pidä tulisista mausteista. - Mausteet ovat siitä käteviä, että niitä yleensä voi helposti lisätä. Ymmärrän (vaikka en suosittele), että joku voimakkaampiin mausteisiin tottunut ihminen haluaa lisätä annokseensa mausteita, etenkin suolaa.

    • Anonyymi

      Vedän ukkoa pataan

      • Anonyymi

        Ukko vetää padasta suolaa ja kaiken mahaan!


    • Jokainen tyylillään, mutta minä tykkään vähäsuolaisesta ruuasta. Suola kun kerää nestettä ja sitten turvottaa ja janottaa.

    • En ole natsi, en määräile mitä toiset panevat lautaselleen tai laseihinsa.

      Suosin itse vähäsuolaista, mutta voimakasmausteista ruokaa. Sekään ei ole minun ongelmani jos joku ei siitä tykkää.

    • Anonyymi

      Totta kai puutun. Nalkutan siitä ja lähestulkoon kaikesta muustakin mistä vaan voi! Olen kehittänyt sellaisen nasaalin ja narisevan nalkutusäänen, jotta ukko ymmärtää heti, mistä kulloinkin on kyse!

    • No saa käyttää suolaa ja mausteita miten lystää, en muutenkaan ole mistään nalkuttaja suvusta.

      Siinä vaiheessa kyllä puutun asiaan jos käytetään liikaa suolaa lapsille tarkoitettuihin ruokiin. Eikä lapset kyllä oikein välitä mausteista. Tosin esikoinen pitää jalopenoista😵‍💫🥴😅

      • Anonyymi

        Oletko ikinä kokeillut jalopenoseksiä? Toimii vähän kuin jääpala, jota viedään pitkin selkää mutta jalopenolla sen sijaa stimuloidaan limakalvoja? Polttava, lämmin tunne...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ikinä kokeillut jalopenoseksiä? Toimii vähän kuin jääpala, jota viedään pitkin selkää mutta jalopenolla sen sijaa stimuloidaan limakalvoja? Polttava, lämmin tunne...

        No johan heräs mielenkiinto. Kuulostaa kyllä aika jännältä🤭 En mä kyllä silti mitään jalopeeno makkaraa sisääni upota.. ai samperi😅


    • Anonyymi

      Huudan kurkku suorana tietysti, ja kotimainen kurkku!

    • Anonyymi

      Vastaus D) saan hepulin ja aiheutan hässäkän.

    • Anonyymi

      Kyllä puuttuisin, koska haluaisin että kumppani elää terveenä mahdollisimman kauan, eikä sairastuisi.

      • Anonyymi

        Puuttuisin hyvällä tavalla en huutamalla.


    • Anonyymi

      En tietenkään. Vain ääliö puuttuisi. Toisen mieltymyksiä pitää kunnioittaa.

    • Anonyymi

      Käytän melko vähän ja toinen voi lisätä sen aikaa, kunnes tottuu mun ruokiin.

      En kieltele, kun oletan että kaikki tietää suolan vaarat. Saatan itsekun lisätä soijaöljyä tai yrttisuolaa mauttomiin ruokiini. Mineraalisuola olisi paras, mutta se ei maistu erityisen suolaiselle ja näyttääkin suolattomalle.

    • Anonyymi

      En. Mulle tuima ruoka suolaton ja kumppanille tuima on suolaista. Eli emme puhu samaa kieltä asiassa.

    • Anonyymi

      Aloittajalla sokerivaje.

    • Anonyymi

      Lisää pippuria!

    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen, jokaisen oma asia.

      Mutta oletetaan että toisella onkin kaikki maailman sairaudet johtuen mm. suolan liiallisesta käytöstä, tyyppi on mun luonani kylässä ja
      a) aikoo valvottaa minua niillä vaivoillaan seuraavan yön
      b) todennäköisyys sille että kuolee tai saa sairauskohtauksen siihen paikkaan
      ...niin aivan varmasti puutun. Saa lähteä kotiinsa tekemään kuolemaa.

      xLiner

    • Anonyymi

      Se on kallista.

    • Anonyymi

      Jos huomaan jotain epäterveellistä, mainitsen asiasta mutta jätän sikseen. Jokainen vastaa itsestään.
      Olen huomauttanut, mitä järkeä on ensin ostaa kallista rasvatonta lihaa ja sitten hulauttaa siihen purkki erikoiskermaa, mitä liekään rasvaprossat siinä. Tai ostaa terveellistä rasvaa sisältävää lohta ja lorauttaa siihen taas purkki kermaa.
      Syön toki hänen laittamiaan ruokia ja kiitän kauniisti, koko muun viikon päivät syön omiani kotonani ilman kermoja. Ei yksi rasva-ateria viikossa minua tapa eikä lihota.

    • Jos rupeepi kouluttamaan puolisoaan, kasvaa todennäköisyys, että puoliso lähtee litomaan. 🌹👀

    • Anonyymi

      En puutu. Lääkäri varmasti valistaa suolankäytöstä, jos arvot antavat siihen aihetta.

      • Anonyymi

        Siitä tosin huomautan, jos yhteiseksi syötävä ruoka on tehty liian suolaiseksi tai mausteiseksi. Noita voi aina halutessaan lisätä, mutta yhteiseksi tarkoitettu ruoka pitää olla kaikille sopivaa. Itse syön vähäsuolaista, mutta mausteusta ruokaa ja jos toinen ei mausteista tykkää, niin lisää omaani sitten lautasella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1713
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1190
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      947
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      70
      840
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      819
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      40
      785
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      768
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      690
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe