My summer car

Anonyymi-ap

Tuli sitten hankittua My summet car peli tietokoneeseen.
En ole peliä vielä koneeseen asentanut, enkä pelanut, mutta pelissä on hieno 1990 luvun kesäinen suomi tunnelma.
Se on oikea SUOMI peli, jota jokaisen suomalaisen tulisi pelata.

19

250

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon nähnyt😅

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      On muuten sitten koukuttava peli!

      Siinä kun haet Teimon kaupalta kaljaa ja bensaa, kun eksyt veneellä järvelle ja kuolet janoon, heräät halkokasan päältä sammuttuasi ryyppäämisen takia tai jäät Lätäsen Liikenteen dösän alle....

      Pelissä voi tehdä vaikka mitä: Kusta kiukaalle, polttaa talon, saada sakot ja joutua linnaan....
      Sen Satsuman kasaaminen on helpoin homma, mutta hengissä pysyminen ei niinkään.


      Älyttömän hauska peli, jota pelatessa ajantaju voi hävitä pahemman kerran!

    • Anonyymi

      Pitää siis kokeilla.

      Meillä oli monilla sinä vuonna kun täytti 18v oma autoprojekti, kaikilla oli erilaisia, tai ei aivan kaikilla ollut heti omaa autoa.

    • Anonyymi

      Nämä on sellaisia rentouttavia, koukuttavia ja mukavia pelejä, kuten kalastus- ja metsätys pelit, muut ajopelit.
      Meikäläistä ei kiinnosta sellaiset räiskintäpelit, joissa vihollsia tulee laumoina kimppuun ja yrität sitten ampua ja lahdata vihollsia suuret määrät, jolloin lopulta kuolet ja samaa toistoa.

    • Anonyymi

      Kokeilin tuota My Summer Car, näytti hauskalle, mutta en saanut sitä Datsun "satsuma" 100A tallin sisäller mitenkään.

      Eikä se sininen ulkona oleva HIacekaan inahda vaikka mitä tekisi... nooh voin yritää uudelleen joskus.

      • Anonyymi

        Sen voi työntää talliin käsin tai sitten Valmetilla trukkihaarukoilla :)


      • Anonyymi

        Oliko sulla käsijarru Satsumassa päällä, kyllähän sen pitäisi käsivoimin työntämällä liikkua tai sitten on vaihde päällä, laita vaihde vapaalle, niin liikkuu, jos siinä on vaihdelaatikko paikallaan, jos ei ole, niin ei kai se silloin vaikuta asiaan vaihde.


    • Anonyymi

      OK kokeilen seuraavalla pelikerralla työntää sitä jos keksin mikä on tuuppaamisen nappula, liian pieniä muistuttaa kohteet liian pieniä... toisaalta tuo HP:n business laptop ei ole muutenkaan paras mahdollinen pelitietokone...

      Olen kyllä kasannut täysin alusta alkaen todellisessa elämässä Volvon B20-moottorin, kampiakselin stefaa en saanut kunnolla kiristettyä -20 asteen pakkasessa ja Volvo ei pitänyt ilman öljyä kuivana ajamisesta, 30km silti vaikka öljynpaineen merkkivalo palaa :DE

    • Anonyymi

      Hyvä peli ja hieno tunnelma. Tulee nuoruus mieleen.
      Loka-autohommat on siinä kanssa hienoja.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        On kyllä, eilen pelasin eka kertaa, on opettelemista näppäimistön kanssa, että ne oppii.
        Kekmettiä en mainanut saada liikkeelle, kun en aluksi tajunut, että sehän liikkuu eri tavalla, kuin farming simulator pelin automaattivaihteinen traktori.
        Peli alue tuntuu niin laajalta, että alussa menee aikaa selvittään mitä reittä on lyhin Teijon kauppaan, kun tarvii heti hakea ruokaa ja sitten hankkia se Rusco, Kekmet on liian hidas ajella.


    • Pelin nimi on tuttu, ja teema todennäköisesti vielä tutumpi, mutta enpä ole koskaan pelannut 😃 Mä olen elänyt lähinnä kyseistä peliä 😂

      EA Sportsin WRC pelistä ei ole tullut viime aikoina kirjoitettua kauheasti, tai otettua mitään tiettyä klubia tai cuppia seurantaan, mutta kyllä me Penetratorsin tiimin jätkät melkein joka päivä ollaan ulkoilutettu noita Uncle B:n autotallin helmiä.

      Olen mä tällä hetkellä muistaakseni pisteissä 7. eräässä varsin endurance/hardcore henkisessä cupissa muutaman podiumin, useiden pistesijojen ja muutaman keskeytyksen myötä. Vaihtuvia autokategoirioita, maita jne. mutta pitkiä ralleja joissa vauriot, renkaidenkuluma yms. ovat aika iso tekijä.

      Etuvetoisilla F2 Kitcareilla ajettavassa itävaltalaisessa klubissa taidan olla 4. pisteissä ja podium taitaa olla tulossa nyt avoinna olevasta asfalttikisasta.

      Sitten on ollut meneillään myös yksittäinen, 18 pätkää käsittävä Safari-ralli Rally2-autoilla, joista mulla on ollut VW Polo käytössä tässä. Kärkiaikoja en ole tykittänyt, mutta roikun tällä hetkellä toisena kun olen ajanut 16 pätkää. Vielä joku 21 + 11 km pitäisi Volkkarin kestää 😬 Erittäin vaativa ralli auton jousitukselle, voimansiirrolle, ja vaatii ihan omat niksit säätöjen kanssa jne. Vaikea sanoa tässä vaiheessa onko moni nopeampi kuski keskeyttänyt, vai ajavatko tuota rallia enemmän pikkuhiljaa kun on vielä muutaman päivän avoinna. 🙄 Tuskin mä lopulta olen 2. kun tässä on ranskalaisten yms. pelaajien tasokin sitten varsin korkea, mutta jos nyt vaikka top10 sijoitus tulisi muutaman kymmenen pelaajan joukosta, niin ihan kiva tietty.

    • Anonyymi

      Itse kasaan satsuman, yhdessä päivässä.

    • Anonyymi

      𝖮𝗇𝗄𝗈 𝗌𝖾 𝗌𝗂𝗇𝗄𝗄𝗎𝗉𝖾𝗅𝗂?

      • Juuh sano. Singleplayer.


    • Onnea uuden auton johdosta. Monta koppaa kaljaa ja ponu valmistumaan. Sitten vaan autoa kasaamaan ja ärräpäitä latelemaan. Tuhannen tuiskeessa pakulla kaupalle ajaen jeparin yli, ja takasin tullessa huomaat kuinka sauna palaa. Ah. Tuo Suomen kesäsimulaattori.

    • Anonyymi

      Pelissä aika kuluu liian nopeaan,
      Lähdet klo 14 Teimon kauppaan Kekmetillä, niin Teimo ilmottaa, että
      kauppa suljetaan, kun avaa pubin.
      Kello näyttöö yli 19 ja just ehtii tekeen ostokset ja kotiin ja on jo pimeä.
      Ne makkarat muuten pilaantuu, jos ovat pidempään lämpimässä siis realismia tosin kello ei ole realistisessa ajassa, vaan harppoo liian nopeasti.

    • Anonyymi

      niin minulla on tuo peli.. eri ytietokoneella hah

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe