Kuoleminen ei ehkä olekaan paha kokemus

Anonyymi-ap

8

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lainaus linkin tekstistä:

      "Belgialainen tutkimusryhmä keräsi lähes 200 potilaalta kuvaukset heidän kokemuksestaan. Lähes-kuoleman syyt olivat kirjavia. Selvästi yleisin tuntemus oli levollisuuden ja rauhan kokemus. Siitä kertoi lähes 90% potilaista. Itse asiassa kokemukset kaiken kaikkiaan olivat positiivisia. Vain kaksi haastatelluista piti kokemaansa ahdistavana. Enemmistö kertoi myös valosta, ruumiista irtoamisesta tai ajan katoamisesta. Vastaus tutkimuksen peruskysymykseen oli, ettei “kuoleman” tavalla ollut vaikutusta kokemukseen. Aivoissa tai, jos niin haluaa uskoa, hengessä tapahtui samoja asioita vammamekanismeista riippumatta. Tutkijat eivät ota kantaa, puhuuko tulos tuonpuoleisen puolesta.

      Läheskään kaikki kuoleman porteilla käyneet eivät koe näitä näkyjä tai tuntemuksia. Arviot ilmiön yleisyydestä liikkuvat muutamissa prosenteissa. Ne jotka ovat sen kokeneet, lakkaavat pelkäämästä kuolemaa. Ovathan nuo levolliset viestit kaikkia odottavasta tapahtumasta positiivista kuultavaa meille muillekin. Olipa se tieteellinen selitys mikä tahansa."

      Mitä ajatuksia syntyi lukiessasi tätä ?

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­­y­­m­f­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Toivoisi, ettei olisi. Jälkeenjääville se on kauan vaikeaa.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen asia.Kuoleman jälkeiseen elämään uskovat ovat pitäneet
      näkyjään todisteena hengen siirtymisestä uuteen olotilaan.

    • Anonyymi

      Olen istunut monilla kuolin hetkillä kuolevien vieressä pitämässä kädestä kiinni. Aina rauhallinen tapahtuma kukaan ei ole paniikissa hengitys vaan loppuu.
      Mutta muistan kauan sittenkin olin umpisuoli leikkauksessa joka oli akuutti tapaus ja sain eetteri nukutuksen koska sairaalaassa ei ollut nukutus lääkäriä.
      Kun eetteri alkoi vaikuttamaan niin tuntui että pyrin jossain tuubissa kunnes menetin tajuntani. Ehdin ajatella ennen tajunnan menoa että tällä laillako minä kuolen .

      Se oli kamala kokemus sinänsä ja en ollut koskaan ollut aikaisemmmin sairaalassa , ja kun heräsin ja hoitaja ottivat peiton päältä niin tiesin että haavan ympärys olin keltainen .
      Sitä en vieläkään ymmärrä miten minä sen tiesin etukäteen . Sain kuula hoitajilta että sillä keltaisella oli pesty haavan ympärillä oleva iho ennekun tekivät leikkaus haavan .joskus miettinyt että olisinko ollut jossain vaiheessa hereillä ja nähnyt kun desinfisioivat ihon, mutta sekin olisi vaatinut että olisin istunut koska ei makuu asunnossa en sitä olisi nähnyt. En varmaan tule sitä koskaan tietämään .

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaikilla se on edessä, mutta onko kukaan tullut kertomaan millaista se on ?
      Ovatkohan nämä kokemukset totta ?
      Että voi palata tavallaan kuolleista vielä elävien kirjoihin ?
      Uskotko niihin ? Itse tavallaan uskon,

    • Anonyymi

      Joskus luen niitä ja olen ystäviltä kuullut. Muutama kokemus löytyy heiltä. En pelkää lähtöä. Se on suuri helpotus nykyiseen verrattuna. Ainoa pelko on nuo sekopäätappajat kaupungilla. Kitumaan en jää jos on minusta kiinni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe