Inhottavat yksityskohdat

Anonyymi-ap

Koska viimeksi punnitsit kotimaiset tomaatit ulkomaalaisten hinnalla? Milloin viimeksi punnisit satsumat mandariineina tai koska viimeksi lisäsit punnituksen jälkeen pari kolme hedelmää lisää pusiin? Oletko milloin viimeksi kassalla ostoksiasi pusittaessasi livauttanut takana tulevan asiakkaan puolelta tuotteen omaan kassiisi? Täällä anonyymipalstalla voit paljastaa synkät salaisuutesi, joten anna palaa ja kerro inhottavia yksityiskohtia myöden kaikki pienimmätkin syntisi...

24

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitään tuollaista en ole ikinä eläessäni tehnyt. Vannon käsi sydämellä.

Joskus oon ihan vahingossa painanut väärää punnitusnumeroa, enkä ole huomannut että siinä on väärä tuote siinä lapussa. Eikä ole myyjänkään huomannut (ainakaan maininnut), mitäs se sitä kiinnostaa. 🤷🏼‍♀️

• Anonyymi

Nii niin...etpä tietenkään 🤭

• Anonyymi

Muuten vaann oli kiire kommentoimaan ja ensimmäisessä lauseessa puolustelua ja kiistämistä...tyypillien toimintakaava taparikollisille!😔

• Anonyymi kirjoitti:

Nii niin...etpä tietenkään 🤭

En mä nyt niiiiin köyhä ole, että olis tarvetta kaupassa tehdä minkäännäköistä vilunkia.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En mä nyt niiiiin köyhä ole, että olis tarvetta kaupassa tehdä minkäännäköistä vilunkia.

Aiij? Kuis paljon sulla ollenkaan sitä rahaa on? En nimittäin tykkää yhtään köyhistä naisista ja oon aina halunut rikkaisiin naimisiin!

• Anonyymi kirjoitti:

Aiij? Kuis paljon sulla ollenkaan sitä rahaa on? En nimittäin tykkää yhtään köyhistä naisista ja oon aina halunut rikkaisiin naimisiin!

Sen verran, ettei tarvitse kaupassa tinkiä tai varastella.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sen verran, ettei tarvitse kaupassa tinkiä tai varastella.

Miten minusta tuntuu ätmi, että nakkipaketti on joskus tipahtanut ennen kassahihnaa ns, näin olen rivien välistä kolumbuskerronnasta ymmärtänyt että nakkipaketti käkä

• Anonyymi kirjoitti:

Miten minusta tuntuu ätmi, että nakkipaketti on joskus tipahtanut ennen kassahihnaa ns, näin olen rivien välistä kolumbuskerronnasta ymmärtänyt että nakkipaketti käkä

Ei ole kyllä tipahtanut. Kyllä sen verran pysyy tavara kädessä, että saan sen korista tai kärrystä kassahihnalle.😆

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­­­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Eipä kuulu tapoihin enkä arvosta tuollaista toimintaa. Ainoa rikkomus, jota harrastan, ovat nopeat kiihdytykset liikenteessä enkä tosiaan ajele alinopeutta, mutta siitäkin on suolattu ihan tarpeeksi. Tuo miten liikenteessä ajaa on muuten monesti vanhemmalta opittu tapa. Jokainen voi itse miettiä onko se aina hyvä vai huono tapa.

T. Lentävä rapakon kävijä

• Anonyymi

En koskaan.

• Anonyymi

Se oli vahinko!

• Anonyymi

En koskaan, mutta saahan sitä hypistellä, että ei tule huonoja kuormaan

• En ole koskaan huijannut kaupassa tai missään muuallakaan tuolla tavalla. Kerran mentiin vahingossa kassan läpi, kun ostettiin korillinen siideriä tai jotain muuta juomaa juhlia varten eikä muistettu koko koria. Päästiin autolle asti, kun huomattiin kori ja mentiin takaisin sisälle maksamaan.

Omatuntoni ei sallisi moista epärehellisyyttä, ei edes sen halvemman omenan kilohinnan verran. Enhän minä nukkuisi monena yönä jos tietäisin toimineen tuolla tavalla.

Minä en pelkää mitään tuomiopäivää Jumalan silmien edessä. Pidän sen verran kovaa jöötä itselleni tällaisissa asioissa, että itseäni tässä pelätä pitää 😄

• Vai sellaista. Se hävikki maksetaan tuotteiden hinnoissa. Mikä järki tuollaisessa on? En harrasta vilpillistä toimintaa.

• Anonyymi

Sun touhuissa ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi

Näitä kommentteja kun lukee "puhtoisista pulmusista", kuinka lainkuuliaisia ja moraalisesti suoraselkeisiä täällä ollaan niin täytyy vaan kysyä, mikä pistää ihmiset jopa anonyymillä palstalla valehtelemaan? Nämä rehdeiksi ja suoraselkäisiksi itseään väittävät ovat niin umpikieroja, että eivät edes naamareidensa takaa uskalla tunnustaa huijaavansa kauppaa joka kauppareissulla niin paljon kuin suinkin pystyy. Mielummin he jopa täällä valehtelevat kuin tunnustavat! Surullista, minkälaiseen alennustilaan tämä maa on ajautunut!

• Mikäs sinua oikein närästää? Moraali lähtee kotikasvatuksesta, toisilla sitä on ja toisilla ei. Ihan voin tällain kirjautuneenakin sanoa, että en huijaa kaupassa. Enkä kyllä pidä itseäni puhtaana pulmusena. Eiköhän meillä kaikilla ole joku luu kaapissa. Toisilla se on kokonainen luuranko ja toisilla pelkät jalkaterät.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mikäs sinua oikein närästää? Moraali lähtee kotikasvatuksesta, toisilla sitä on ja toisilla ei. Ihan voin tällain kirjautuneenakin sanoa, että en huijaa kaupassa. Enkä kyllä pidä itseäni puhtaana pulmusena. Eiköhän meillä kaikilla ole joku luu kaapissa. Toisilla se on kokonainen luuranko ja toisilla pelkät jalkaterät.

Niin justiinsa, et sinä, mutta muut. Aika tyypillistä, by the way!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin justiinsa, et sinä, mutta muut. Aika tyypillistä, by the way!

En kylläkään niin sanonut, vaan päinvastoin. En pidä itseäni puhtaana pulmusena.

• Ihan mennään vaikka niillä edullisemmilla tuotteilla. Mutta en ikinä tahallani vaihda kalliimpaa tuotetta edullisempaan. Joskus on lastenrattaisiin meinannut unohtua äidinmaidonkorvikkeet.. mutta heti kun huomasin niin maksoin ne kyllä ennen kaupasta poistumista..

Tulipa mieleen kerran esikoinen lähti kaupasta vesipyssy mukanaan. Ei maksettu siis sitä. Mutta kun huomasin niin palautettiin se vaan siihen kassalle ja kerroin asiasta miten näin pääsi käymään. Ei siitä mitään seuraamuksia tullut. Täysin vahinko. Lapset on niin vikkeliä😉

• Anonyymi

Sano sille sun lapselles, joka täällä esittää 34-vuotiasta, että ei leiki äitinsä puhelimella silloin kun kokkaat tai teet jotain muita kotiaskareita. Koko ajan säätämässä täällä jotain!

• Anonyymi

En koskaan tahallani lähde vääriä punnitsemaan. Aika erikoinen luonne, joka sellaista tekee hyötymistarkoituksessa. Ehkä luonnevikainen, joka voi tunnistaa itsensä tuosta.

• Anonyymi

En koskaan. Ehkä sitten olen pyhimys,muttei tulisi moinen mieleenikään! Hyi helvetti,että voi ihminen alas vajota. .en halua kuulua näoäin typerien ääliöiiden joukkoon! Yök! Hyi vittu.💩

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4352
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      51
      2806
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      33
      1956
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      213
      1653
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79