Seksi suhteessa

Anonyymi-ap

Emme ole rakastelleet vaimoni kanssa vuosiin. Minä 66 v. ja vaimo 54. Asumme asumuserossa jota kestänyt myös vuosia. Olen viimeinkin yrittänyt ottaa seksin puutteen esille suhteessamme. Hän ei halua puhua joko asiasta. Kääntää puheen heti ihan toisiin asioihin. Syyttää minua mm. hauskan pitämisestä ja mistä ikinä vikoja minusta löytääkään. Näistä minun vioistani puhumisesta hän todella nauttii ja osaa homman. Tottahan minussa puutteitakin on, en ole herra täydellinen. Suhteemme, jos tätä nyt suhteeksi voi sanoa, ei muutenkaan toimi. Olen rehellisesti sanottuna etsinyt naista jo pidemmän ajan. Ihan sana miten käy, mutta en halua enää jatkaa pakonomaista selibaattia. Ongelma on se, että tämän ikäisenä on erinomaisen vaikea löytää kumppania! Vaikka käyn eri paikoissa.

36

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sitä seksiseuraa löytää, kun vaan on siisti ja käyttäytyy fiksusti.

      • Anonyymi

        Näin olen tehnytkin. Salilla kroppa kuntoon ja käyttäytynyt asiallisesti. Naisia jotain tapaa harrastusten myötä, mutta sen kummempaa seuraa ei löydy. Jutteluasteelle korkeintaan jäänyt tähän mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen tehnytkin. Salilla kroppa kuntoon ja käyttäytynyt asiallisesti. Naisia jotain tapaa harrastusten myötä, mutta sen kummempaa seuraa ei löydy. Jutteluasteelle korkeintaan jäänyt tähän mennessä.

        En enää tiedä, miltä nainen tuoksuu, miltä pehmeä iho tuntuu sormenpäissä. Menetän joka päivä elämästäni näitä tärkeitä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää tiedä, miltä nainen tuoksuu, miltä pehmeä iho tuntuu sormenpäissä. Menetän joka päivä elämästäni näitä tärkeitä asioita.

        Voi hyvänen aika sentään..mitä teet niillä tiedoilla? Haistele vaatteitasi, miltä iho tuoksuu, ei se naisen iho tuoksu sen erilaisemmalta, tai voi ehkä tuoksua? Tai laita tippa hajustetta vaatteeseen, mene parfyymiosastolle ja osta hajuvettä. Iho on samanlainen kuin itselläsi, rasvaa kunnolla ihosi sieltä missä se on pehmeimmillään ja silitä sitä. Takapuolesta?
        Minä en muista miltä miehen iho tuntuu tai miltä mies tuoksuu, no kuntosalilla sen viimeistään muistaa. Tulee paha olo miehen tuoksusta on niin paljon testosteronia ilmassa kun nostellaan painoja jne,.
        Ihan kuin naiset olisivat jotain outoja ja ihmeellisiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika sentään..mitä teet niillä tiedoilla? Haistele vaatteitasi, miltä iho tuoksuu, ei se naisen iho tuoksu sen erilaisemmalta, tai voi ehkä tuoksua? Tai laita tippa hajustetta vaatteeseen, mene parfyymiosastolle ja osta hajuvettä. Iho on samanlainen kuin itselläsi, rasvaa kunnolla ihosi sieltä missä se on pehmeimmillään ja silitä sitä. Takapuolesta?
        Minä en muista miltä miehen iho tuntuu tai miltä mies tuoksuu, no kuntosalilla sen viimeistään muistaa. Tulee paha olo miehen tuoksusta on niin paljon testosteronia ilmassa kun nostellaan painoja jne,.
        Ihan kuin naiset olisivat jotain outoja ja ihmeellisiä..

        Hyvä että sinulla on kumppani vierelläsi ja tältä osin elämän perusedellytykset kunnossa. Mutta en lähtisi mollamaan ihmistä, jolta ihminen puuttuu viereltä. Kyseessä on vakava asia usko pois. Jos sinua ei ole kukaan koskenut hellyyttä osoittaen yli kymmeneen vuoteen, on tilanne paha. Joskus olen ajatellut poistua täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika sentään..mitä teet niillä tiedoilla? Haistele vaatteitasi, miltä iho tuoksuu, ei se naisen iho tuoksu sen erilaisemmalta, tai voi ehkä tuoksua? Tai laita tippa hajustetta vaatteeseen, mene parfyymiosastolle ja osta hajuvettä. Iho on samanlainen kuin itselläsi, rasvaa kunnolla ihosi sieltä missä se on pehmeimmillään ja silitä sitä. Takapuolesta?
        Minä en muista miltä miehen iho tuntuu tai miltä mies tuoksuu, no kuntosalilla sen viimeistään muistaa. Tulee paha olo miehen tuoksusta on niin paljon testosteronia ilmassa kun nostellaan painoja jne,.
        Ihan kuin naiset olisivat jotain outoja ja ihmeellisiä..

        Ei mikään ihme, ettei kukaan halua olla lähelläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ihme, ettei kukaan halua olla lähelläsi.

        Ai miksi ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miksi ei?

        Katkeruudesta kumpuava vihaisuus on huomattavan luotaantyöntävä piirre ihmisessä.


    • Anonyymi

      Vaimosiko on yksinään hoitanut ja hoitaa työssäkäynnin ohella lapset yms. ja sinä eläkeläisenä odotat että hän vielä juoksee kämpillesi tyydyttämään seksuaaliset tarpeesi. Ei hyvää päivää.

    • Anonyymi

      Jaahas, tällä kertaa tämä eli sama kirjoitus säännollisin väliajoin.

    • Anonyymi

      Mitäs jos rupeaisit pitämään itsestäsi huolta, tuoksut puhtaalta suihkulta, deodoranttia ja siistit hiukset. Puhtaat alusvaatteet ja olemus ;-)

      • Anonyymi

        Ei se ole näistä mainitsemistasi asioista kiinni! Olen joka suhteessa siisti, puhdas, tuoksun laadukkaalle partavedelle, olemukseni on vähintäänkin urheilullisen lihaksikas. Tämä ikä on rasite ei vain työelämässä vaan näissä naisasioissa. Minun ikäiselläni suomalaisella miehellä on otsaan lyöty leima haisevasta kaljamahasta, joka on jostain syystä vielä itseään täynnä eikä osaa keskustella. Suhtautuu naisiin kieroontuneeesti.


    • Anonyymi

      66 vuotta eko seksi ole silloin outoa
      Nainen54v silloin niillä ei juuri limakalvoja ole seksi on kivuliasta ja vaarallista voi tulla haavaumia
      Että eiköhän nuo kuuluulu nuorisolle nuo hommat

      • Anonyymi

        66 v ja ei enää elämässä seksiä! Sie oot varmaan niitä suomalaisia 50+ naisia, joita tämä maa on täynnä. Pidä hyvää huolta siitä kukkahatustasi🤬


      • Anonyymi

        😂😂😂 siinä taas joku idiootti leikkii asiantuntijaa!
        Ei se nainen niin vaan kuivu! Itse olen 63 ja muut vasta hormonit hyrrää ja kaikki pelaa 👍🏼 ei tarvitse huolehtia ehkäisystä ei mistään keski ikäisten naisten ongelmista!
        Neuvon että otat eron siitä " vaimosta," ja alat elää sitä elämää jota haluat.
        Kyllä se varmaan pärjää ilman sinua, onhan hän aikuinen ihminen eikä näköjään tarvitse sinua.
        Älä kuuntele näitä tyyppejä itseään täynnä olevia naisia joilla katkeruus omasta elämästä paista kilometrin päähän.
        Nauti, nauti niin kauan kuin voit!


    • Anonyymi

      Jos suhteessaei ole rakkautta eikä edes kiintymyksen tunteita, minkäänlaisia hellyyden osoituksia edes, on kaikki jo ohi. Asumuseroon lienee joku syy.

      Kumpikin on jämähtänyt asumuseron jälkeen paikoilleen ja ilmeisesti sinä yrität vielä jostain epätoivoisesta syystä luoda uutta suhdetta, mutta eihän se onnistu, koska olette täysin vieraantuneet tunnetasolla toisistanne. Olisi pitänyt jo vuosia,vuosia sitten,heti asumuseron jälkeen lähteä yrittämään uutta ihmissuhdetta. Nyt taidot ovat kummaltakin ruostuneey eikä itseään näe enää haluttavana eikä osata enää valloittaa ketään. Treffimaailma on täydin vieras pelikenttä jossa ei tunneta sääntöjä eikä pelitapoja.

      Myös omat seksuaaliset halut ovat jäässä, ne ovat jäätyneet. Miehet toki voivat sanoa ihan muuta, mutta säännölliset masturboinnit eivät edusta yhtään mitään. Se on seksiä itsensä kanssa, ei toisen.
      Lopulta ei osata toimia toisen kanssa kun on totuttu touhuilemaan aina yksin eli homma menee täysin puihin. Yksin touhuileminen näkyy kumppanille ja alkaa häiritsemään.
      Seksuaalisuutensa herättäminen, toisen ihon koskettaminen, toisen kehoon tutustuminen täytyy alkaa pikku hiljaa, eikä heti rynnätä jyystämään kun tilaisuus tulee.
      Oliko tässsä kommentissa vihaista katkeruutta?

      • Anonyymi

        Hyvin asiallinen kommentti. Näinhän se menee kuin kirjoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin asiallinen kommentti. Näinhän se menee kuin kirjoitit.

        Eilen laitoin vaimolleni pitkän sähköpostin. Ensin kiitin häntä lapsiamme hyvöstä kasvatuksesta. Nuorin on nyt 16 v. Kirjoitin, koska hänen kanssaan puhuminen ei onnistu. Ja kirjoittamalla muistaa kertoa kaiken täydentämällä muutaman päivän ajan ennen lähettämistä. Kerroin rehellisesti omista tekemisistä virheistäni liittomme aikana (ei pettämistä). Sanoin suoraan, että etsin toista naista. Löydän tai en. Jos en löydä, syytän vain itseäni. En halua enää elää ilman naisseuraa. 12 vuotta sitä olen kestänyt. Kerroin myös, että hän ei ymmärrä miehiä ja että emme ikinä tule asumaan enää yhdessä. Kun tyttäremme lähtee kotia, hän jää yksin tai etsii jonkun naiskaverin. Hän luullakseni tämän on myös sisäistänyt, että miehiä ei ymmärrä. Tai sitten ei. Meidän molempien elämämme valuu hukkaan onnettomassa liitossa. Suoraan en sanonut, että haen eroa. Kirjoitin, että hän vihaa minua harrastusteni, kaverieni sekä lääkärin myöntämien lääkkeiden takia. Näistä hän muistaa usein minua moittia, mikä tuntuu todella oudolta. Laitoin vihdoin pallon pyörimään enkä pelkää seurauksia. Paljon pahemmaksi ei tilanne enää voi muuttua. Olen elämässäni kestänyt paljon vastoinkäymisiä. Siksi tunnen itseni jo jonkin verran vahvaksi. Ylipäätään ihmettelen miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Myös järkyttävät mielialan vaihtelut päivien välillä lannistavat. Koskaan ei tiedä, mitä on odotettavissa. Aina pitää varautua pahimpaan niin ei pety niin pahasti.


    • Anonyymi

      Kyllä 63 v. vielä hyvinkin löytää mukavaa seksiseuraa. Pitää vaan osata käyttäytyä niin, että ovi makkariin aukeaa. Tunnen tuon ikäisiä miehiä joitakin, ja vaikka itseäni kiinnostaisikin tutkailla kuinka seksi sujuu, sitä signaalia ei mieheltä tule vaan olaan ylenpalttisen korrekteja ja hyväkäytöksisiä. Tämä on varmaankin osaasyy siihen, miksi pelkästään hyväjäktä jää ilman seksiä, ja hiukan supliikkitaitoinen pelisilmällä varustettu pääsee yleensä aina ja nopeasti pukille. Kyse on vuorovaikutustaidoista.

      • Anonyymi

        Tosiaan, pitää olla myös särmää. Jos ei ole mitään osoitusta, että mies on myös seksuaalinen ihminen, herää helposti kysymys, eikö etuveitikka enää nouse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, pitää olla myös särmää. Jos ei ole mitään osoitusta, että mies on myös seksuaalinen ihminen, herää helposti kysymys, eikö etuveitikka enää nouse.

        Hyviä kommentteja molemmat uudet. En etsi pelkästään puhdasta seksiseuraa vaikka uuteen mahdolliseen suhteeseen pitääkin kuulua kiinteänä osana seksi. Läheisyys, toisen huomioon ottaminen, hellyys, suudelmat, halailua, …Ne ovat tärkeitä.

        Ymmärrän, että supliikkimies on vahvoilla. Totta kai kun saa helposti aikaiseksi jutun tynkää. Olen viime aikoina yrittänyt tehdä aloitteita keskusteluihin vieraiden naiset kanssa ja voin sanoa, että olen yllättynyt. Lähes kaikki naiset ovat innolla mukana. Kuka mistäkin syystä, mutta se rohkaisee kun tulee hyväksytyksi! Tämä olen joutunut opetella. Toisaalta miehen ei pidä esittää sitä, mitä ei ole. Minun esim. ei kannata esittää machomiestä kun en ole sellainen. Ole oma itsesi, käyttäydy naista kohtaan korrektisti ja kohteliaasti ja juttele mukavia. Luulen, että näin onnistuminen on varmempaa, jopa todennäköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä kommentteja molemmat uudet. En etsi pelkästään puhdasta seksiseuraa vaikka uuteen mahdolliseen suhteeseen pitääkin kuulua kiinteänä osana seksi. Läheisyys, toisen huomioon ottaminen, hellyys, suudelmat, halailua, …Ne ovat tärkeitä.

        Ymmärrän, että supliikkimies on vahvoilla. Totta kai kun saa helposti aikaiseksi jutun tynkää. Olen viime aikoina yrittänyt tehdä aloitteita keskusteluihin vieraiden naiset kanssa ja voin sanoa, että olen yllättynyt. Lähes kaikki naiset ovat innolla mukana. Kuka mistäkin syystä, mutta se rohkaisee kun tulee hyväksytyksi! Tämä olen joutunut opetella. Toisaalta miehen ei pidä esittää sitä, mitä ei ole. Minun esim. ei kannata esittää machomiestä kun en ole sellainen. Ole oma itsesi, käyttäydy naista kohtaan korrektisti ja kohteliaasti ja juttele mukavia. Luulen, että näin onnistuminen on varmempaa, jopa todennäköistä.

        Osittain noin mutta korrektius ei saa venyä liian pitkälle. Jossain vaiheessa treffi-iltaa on tarpeen kysyä, vaiko esim. laittaa käden polvelle tai pitää kädestä. Kun kerrot, että läheisyys yms. on tärkeää, toki se onkin, mutta ainakin itselleni naisena todella paljon intiiminpää kuin esim. seksi. Se, että hakemalla hakeudun toisen läheisyyteen tarkoittaa sitä, että minulla on tunteita. Näitä ei voi heti olla. Seksiä taas oman näkemykseni mukaan pitää olla hyvinkin aikaisessa vaiheessa, koska jos seksuaalisuudet eivät kohtaa, ei tule parisuhteestakaan mitään eikä läheisyydestä, ja molemmat hukkaavat aikaansa. Ja jos mies ounastelee, että erektion kanssa on pulmia, niin silloin tästä pitää puhua ennenkuin seksiä edes yritetään. On kiusallista ja noloa molemmille, jos vasta sängyssä huomataan, että tosiaan ei tule hommasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain noin mutta korrektius ei saa venyä liian pitkälle. Jossain vaiheessa treffi-iltaa on tarpeen kysyä, vaiko esim. laittaa käden polvelle tai pitää kädestä. Kun kerrot, että läheisyys yms. on tärkeää, toki se onkin, mutta ainakin itselleni naisena todella paljon intiiminpää kuin esim. seksi. Se, että hakemalla hakeudun toisen läheisyyteen tarkoittaa sitä, että minulla on tunteita. Näitä ei voi heti olla. Seksiä taas oman näkemykseni mukaan pitää olla hyvinkin aikaisessa vaiheessa, koska jos seksuaalisuudet eivät kohtaa, ei tule parisuhteestakaan mitään eikä läheisyydestä, ja molemmat hukkaavat aikaansa. Ja jos mies ounastelee, että erektion kanssa on pulmia, niin silloin tästä pitää puhua ennenkuin seksiä edes yritetään. On kiusallista ja noloa molemmille, jos vasta sängyssä huomataan, että tosiaan ei tule hommasta mitään.

        Olisiko tässä seksin puheeksi ottamisen ajankohdassa eroa naisten, miksei myös miesten välillä? Itse oletan, että jos jonkun kanssa tapaa muutamia kertoja harrastuksensa myötä, niin pitää edetä varovasti. Ennen kuin alkaa ehdotella seksiä. Ehkä voi kosketella kädelle tai hartioille. Voihan olla, että harrastus on se pääasia naiselle ja hänen on mukava jutella sen aikana miellyttävän miehen kanssa. Pitäisikö ehdotta tapaamista jossain muualla esim. kahvilassa tai baarissa? Nämä ovat niin monimutkaisia asioita, kun toisen ajatuksia ei voi lukea. Onneksi ei voi! Ja mitä naiselle sitten tehdään makuuhuoneessa, sen luulisin jo osaavan. En ole enää 25. Entä ikäero? Yksi nainen tässä on mielessä kun tätä kirjoitan. Hän on minun mielestäni selvästi kiinnostunut minusta, mutta on paljon minua nuorempi. Ei käyttäytyisi niin, ellei olisi kiinnostunut. Olemme tavanneet vasta kaksi kertaa yhteisessä harrastuksessamme. Koulutettu, kaunis nainen, luonne erittäin miellyttävä. Odotan kovasti seuraavaa tapaamistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tässä seksin puheeksi ottamisen ajankohdassa eroa naisten, miksei myös miesten välillä? Itse oletan, että jos jonkun kanssa tapaa muutamia kertoja harrastuksensa myötä, niin pitää edetä varovasti. Ennen kuin alkaa ehdotella seksiä. Ehkä voi kosketella kädelle tai hartioille. Voihan olla, että harrastus on se pääasia naiselle ja hänen on mukava jutella sen aikana miellyttävän miehen kanssa. Pitäisikö ehdotta tapaamista jossain muualla esim. kahvilassa tai baarissa? Nämä ovat niin monimutkaisia asioita, kun toisen ajatuksia ei voi lukea. Onneksi ei voi! Ja mitä naiselle sitten tehdään makuuhuoneessa, sen luulisin jo osaavan. En ole enää 25. Entä ikäero? Yksi nainen tässä on mielessä kun tätä kirjoitan. Hän on minun mielestäni selvästi kiinnostunut minusta, mutta on paljon minua nuorempi. Ei käyttäytyisi niin, ellei olisi kiinnostunut. Olemme tavanneet vasta kaksi kertaa yhteisessä harrastuksessamme. Koulutettu, kaunis nainen, luonne erittäin miellyttävä. Odotan kovasti seuraavaa tapaamistamme.

        Ehdottomasti ensin kahvilla, ja sen jälkeen mahdollisimman nopeasti jomman kumman kotona. Kotioloissa voi sitten tunnustella paremmin kiinnostusta, ja toisaalta, jos sitä ei jostain syystä ole, voi vain viettää mukavan kahvihetken yhdessä, ja lähteä sitten kotiin, ja jättää asian mukavan juttelun tasolle kuntosalikuvioissa. Molemmat säilyttävät kasvonsa, ja tilanne ei ole kummalekaan kiusallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti ensin kahvilla, ja sen jälkeen mahdollisimman nopeasti jomman kumman kotona. Kotioloissa voi sitten tunnustella paremmin kiinnostusta, ja toisaalta, jos sitä ei jostain syystä ole, voi vain viettää mukavan kahvihetken yhdessä, ja lähteä sitten kotiin, ja jättää asian mukavan juttelun tasolle kuntosalikuvioissa. Molemmat säilyttävät kasvonsa, ja tilanne ei ole kummalekaan kiusallinen.

        Ei kuntosalilla vaan saunassa ja avannossa. Vähissä vaatteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuntosalilla vaan saunassa ja avannossa. Vähissä vaatteissa.

        Nyt menee taas jo asiallisuuden ja monen naisen yksityisyyden rajan liialliseen läheisyyteen ensitapaamisilla. Voi tulla heti pakit. En suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee taas jo asiallisuuden ja monen naisen yksityisyyden rajan liialliseen läheisyyteen ensitapaamisilla. Voi tulla heti pakit. En suosittele.

        En sellaista huomannut lainkaan. Ihan vierekkäin lauteilla istuttiin ja juttu luisti mutkattomasti. Vähissä vaatteissa eli uima-asuissa. Ei kai kukaan vaatteet päällä sauno ja ui! On siellä paljon paljastavampiakin asuja naisilla kuin hänellä. En ymmärrä kommenttiasi, mitä haet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sellaista huomannut lainkaan. Ihan vierekkäin lauteilla istuttiin ja juttu luisti mutkattomasti. Vähissä vaatteissa eli uima-asuissa. Ei kai kukaan vaatteet päällä sauno ja ui! On siellä paljon paljastavampiakin asuja naisilla kuin hänellä. En ymmärrä kommenttiasi, mitä haet?

        Itse, vaikka hyvin seksuaalinen olenkin, saunominen on sitten jo hyvin paljon intiimimpää kuin mikään läheisyys per se. En lähtisi, kuin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olen jo parisuhteessa. Jos salilla tätä ehdottaisit, saisit ehdottomasti pakit. Ja ensivaikutelman voi tehdä vain kerran, joten turha pyytää uudelleen.

        Ja miksi vähissä vaatteissa? Jos pelaisit korttisi oikein, olisit jo pelehtimässä ilman vaatteita lakanoiden välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse, vaikka hyvin seksuaalinen olenkin, saunominen on sitten jo hyvin paljon intiimimpää kuin mikään läheisyys per se. En lähtisi, kuin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olen jo parisuhteessa. Jos salilla tätä ehdottaisit, saisit ehdottomasti pakit. Ja ensivaikutelman voi tehdä vain kerran, joten turha pyytää uudelleen.

        Ja miksi vähissä vaatteissa? Jos pelaisit korttisi oikein, olisit jo pelehtimässä ilman vaatteita lakanoiden välissä.

        En ymmärrä kommenttiasi ollenkaan! Miksei yleisessä saunassa saisi tutustua naiseen? Mikä tabupaikka se muka on? Välillähän se on tupaten täynnä, ei siellä koskaan kaksin olla. Ja väitän, että sinne tullaan osittain myös näyttäytymään, siis osa porukkaa. Toki itse saunominen ja avanto pääpointti. Voihan vieraaseen ihmiseen tutustua missä vaan. Kaupan kassalla esim. Onko se liian intiimi paikka mielestäsi? Selitä mitä tarkoitat intiimillä? Vai onko sinulla kammo saunomiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kommenttiasi ollenkaan! Miksei yleisessä saunassa saisi tutustua naiseen? Mikä tabupaikka se muka on? Välillähän se on tupaten täynnä, ei siellä koskaan kaksin olla. Ja väitän, että sinne tullaan osittain myös näyttäytymään, siis osa porukkaa. Toki itse saunominen ja avanto pääpointti. Voihan vieraaseen ihmiseen tutustua missä vaan. Kaupan kassalla esim. Onko se liian intiimi paikka mielestäsi? Selitä mitä tarkoitat intiimillä? Vai onko sinulla kammo saunomiseen?

        Mitä sitten täällä ihmettelette, aloittajakin eläkeläinen, voiko salilla tutustua yms. Menkää sinne yleiseen saunaan ja siellä otatte asianne puheeksi kiinnostuksen kohteenne kanssa. Case closed.


    • Anonyymi

      Yleinen sauna ei ole mikään erotiikan paikka ja itseäni ainakin kuvottaa nämä kaikki itsensä hinkkaavat jotka tunkevat viereen istumaan. Sauna on tarkoitettu rentoutumiseennei naisten muotojen tuijottelun sama kuin sali.

      • Anonyymi

        Voi helvetti mikä sinuun meni! Ootko joku kukkahattutäti tai eikö vartalosi kestä/sulla on trauma esiintyä uima- asussa yleisellä paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetti mikä sinuun meni! Ootko joku kukkahattutäti tai eikö vartalosi kestä/sulla on trauma esiintyä uima- asussa yleisellä paikalla?

        Eikö argumentointikykysi riitä muuhun, kuin erimielisten pilkkaamiseen? Ulosantisi paljastaa sinusta paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö argumentointikykysi riitä muuhun, kuin erimielisten pilkkaamiseen? Ulosantisi paljastaa sinusta paljon.

        Mistä päättelet, että hinkkaan sen naisen vieressä? Mitä tarkoitat hinkkaamisella? Jos hän ei olisi pitänyt seurastani, olisi varmasti sanonut. Ja istunut kauaksi minusta. Mutta kun tuli perässäni viereeni. Veikkaan, että olet kateellinen kun nuori nainen on kiinnostunut vanhemmasta miehestä. Sinulla on selvästi ongelmia sosiaalisissa tilanteissa. Olet niitä naisia, joilla parasta ennen päiväys on mennyt ainakin seksin suhteen. Ehkäpä myös muutenkin. Onko paljonkin ylipainoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että hinkkaan sen naisen vieressä? Mitä tarkoitat hinkkaamisella? Jos hän ei olisi pitänyt seurastani, olisi varmasti sanonut. Ja istunut kauaksi minusta. Mutta kun tuli perässäni viereeni. Veikkaan, että olet kateellinen kun nuori nainen on kiinnostunut vanhemmasta miehestä. Sinulla on selvästi ongelmia sosiaalisissa tilanteissa. Olet niitä naisia, joilla parasta ennen päiväys on mennyt ainakin seksin suhteen. Ehkäpä myös muutenkin. Onko paljonkin ylipainoa?

        Oho, paljastatkin todellisen luonteesi tässä. Over and out.


    • Anonyymi

      Ookko sit vastenmielinen jopa tässä keksityistä kerronnassa mies?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe