Kova vääntö ekoista treffeistä..

Anonyymi-ap

Olen jonkin aikaa pitänyt yhteyksiä kivan oloisen miehen kanssa. Nyt on treffit suunnitteilla viikon päästä. Miehellä olisi tapaamispaikkakunnalle reilu 200 km, minulla vajaa 100 km. Nyt mies pohtii viitsiikö lähteä noin pitkään matkaan treffeille. Hän ehdotti, että näksimme eräällä toisella paikkakunnalla, minne hällä olisi lyhyempi matka ja minulla vastaavasti yli 200 km. Nyt siis minulle tulisi pitempi osuus reissusta.

Tämä treffien suunnittelu on nyt mennyt aikamoiseksi väännöksi, miehen tyyli on myös jonkin verran riskaava. En tiedä, olenko vanhanaikainen, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että olisin varmaan suhteessakin se enemmän matkustava osapuoli. Kyllä yleensä ekoilla treffeillä on miehet tullut mitään mukisematta vaikka asuinpaikkakunnalleni. Monet on ajaneet ihan omalla autollaan pitkänkin matkan. Tälläkin kaverilla on auto, mutta suunnittelee matkaa junalla.

On myös mietitty, että oltaisiinko yötä jossain, jos hyvin tullaan juttuun. Mies ehdotti omenahotellia, ei kuulosta kovin romanttiselta.

21

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minäkään kyllä ajaisi 200km, vaikka nainen olisikin luvannut pelipaikalla pimpsaa. Tulee halvemmaksi käydä maksullisissa kun bentsiini on yli 2 euroa litra ja eihän sitä bentsiiniä välttämättä edes saa huoltsikoilta kun rekkamiehet lakkoilevat. Bentsiinin loppuessa olisin pulassa ja joutuisin tilaamaan hinurin.

      • Anonyymi

        Luvannut pimpsaa? Mistä tiedät että edes haluat pimpsaa naiselta jota et ole vielä tavannut?

        Ellet sitten niihin halveksittaviin pimpsa kuin pimpsa -miehiin. Ne miehet fiksu nainen kiertää kaukaa. Miten helkkarissa seksi VOI olla niin hemmetin tärkeää että siitä riippuu kaikki!!!!


      • Anonyymi

        Totta, minä ainakin vaatisin kirjallisen lupauksen pimptsasta, jos noin paljon menisi matkaan bentsiiniä. Lisäksi vaatisin lääkärintodistuksen puhtaasta sp-tautitestistä, jotta voisi paljaalla painella. Se voittaisi maksullisella käynnin, joten reissu kannattaisi kaikin puolin.


      • Anonyymi

        Eli ei sua se nainen itsessään edes kiinnosta, vaan pelkkä pimpsa. Näinhän se on nähtävä. Minä (nainen) menin ihan lentokoneella parin välilaskun kautta toisen tapaamaan, majoitukset oli hoidettu valmiiksi, eikä siellä vonguttu pimpsaa. Parisuhdehan siitä syntyi ja hyvin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, minä ainakin vaatisin kirjallisen lupauksen pimptsasta, jos noin paljon menisi matkaan bentsiiniä. Lisäksi vaatisin lääkärintodistuksen puhtaasta sp-tautitestistä, jotta voisi paljaalla painella. Se voittaisi maksullisella käynnin, joten reissu kannattaisi kaikin puolin.

        Sinulle siis kelpaa seksiin nainen kuin nainen? Aika säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei sua se nainen itsessään edes kiinnosta, vaan pelkkä pimpsa. Näinhän se on nähtävä. Minä (nainen) menin ihan lentokoneella parin välilaskun kautta toisen tapaamaan, majoitukset oli hoidettu valmiiksi, eikä siellä vonguttu pimpsaa. Parisuhdehan siitä syntyi ja hyvin menee.

        Just. Tuon äskeisen kirjotti joku ”kiltti kunnollinen tavis” jota harmittaa että naiset tapailevat niitä komistuksia, kun eihän ne komistukset halua muuta kuin seksiä. Mitä nämä ”kiltit kunnon tavikset” sitten itse haluavat?


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­N­y­­­m­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Minä en suostuisi tapaamispaikkakunnan vaihtoon. Omenahotelliin suostuisin, mutta ehdottomasti haluaisin nukkua eri huoneissa. Entä jos mies on fyysisesti vastenmielinen? Sitähän sinä et voi tietää kun ette vielä ole tavanneet.

    • Anonyymi

      Ei kyllä tule tunne, että olisi oikeasti suurempaa halua tavata. Eikä tämä johdu siitä, että kuka matkustaa ja kuinka kauas, vaan siitä, että asiasta tulee vääntöä.

    • Anonyymi

      Menette molemmat puoliväliin, sen pitäisi olla itsestäänselvyys, molemmilla on kuitenkin samat riskit. En lähtisi edes tapaamaan naista, jos tämä vain odottaa jo ensitreffeistä alkaen, että mies tulee näytille, kuten kerrot, että siellä on montakin ukkoa jo käynyt.
      Toivottavasti mies lukee ketjun ja tajuaa todennäköisesti tulevansa vedätetyksi.

      • Anonyymi

        Maantiedekin kannattaa ottaa huomioon. Siellä puolivälissä ei välttämättä ole edes bussipysäkkiä, jossa tavata.


    • Anonyymi

      Eipä tässä ketään vedätetä.. Eipä ole ollut aiemmin vääntöä näin paljon kenenkään kanssa ekoista treffeistä. Mitähän se olisi sitten suhteessa ollessa, yhtä vääntöä, kumpi matkustaa kumman luo.. No, itselläni tulisi tähän miehen ehdottamaan kaupunkiin reilu 200 km... Niin ja mies ehdottaa, että matkustan tuon matkan ja otettaisiin vielä hotelli... Vahvasti olen sitä mieltä, että miehen pitää olla herrasmies ja tulla naista vastaan tässä asiassa.. Uskon, että aika moni nainen ajattelee samoin.

      • Anonyymi

        "Vahvasti olen sitä mieltä, että miehen pitää olla herrasmies ja tulla naista vastaan tässä asiassa.. Uskon, että aika moni nainen ajattelee samoin."

        Itse en tiedä olenko välttämättä juuri tuota mieltä, mutta vääntämään ryhtyminen on (minusta) aina huono juttu. Erilaisia ehdotuksia ja ajatuksia voi ja täytyy tietenkin tehdä, mutta jos oikeasti kiinnostaa niin sen keskustelun hengen kuuluisi olla "molemmille helppoa/helpompaa/toteutettavaa". Sellainen sanelu että tee sinä sitä tai tuota ei minusta ole hyvä juttu oli sen tekijä sitten mies tai nainen. Jos toinen esimerkiksi matkustaa enemmän, niin kyllä mä odotan, että mahdollinen majoittuminen sitten mietitään yhdessä ja toinen osallistuu siihen miten se järjestetään tmv. Mulle on vieras ajatus, että tule sinä tänne ja majoitu miten kykenet ja mä sitten tulen vain paikalle ja tapaan sut ja menen siitä takas kotiini tjtn.


    • Anonyymi

      Saatana voittaa

    • Anonyymi

      Jos on jo alkaa näin paljon vääntöä ennenkuin on edes nähnyt toista, niin tulee olemaan jatkossa. Mies vaikuttaa pihiltä ja itsekeskeiseltä. Kestätkö tota jatkossa?

    • Anonyymi

      Omenahotelli... Kuulostaa ensi kuulemalta todella romanttiselta ensitreffi paikalta 😂
      Taitaa olla mielessä vain ja ainoastaan...no jätänpä sanomatta.

      • Anonyymi

        Ensi treffeillä tuntemattoman kanssa hotelliin?! on rohkeita varaa... Jos deitti paljastuu ihan toiseksi


    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että tuon tapaamisen voi ihan hyvin jättää väliin. Jos jo ensimmäisten treffien järjestäminen on noin hankalaa ja ilmiselvästi vastenmielistä, niin anna olla.

    • Anonyymi

      Kyllä vain.. Ehkäpä nämä treffit saa unohtaa.. Mies ei ole valmis matkustamaan yhtään kauemmaksi ja omenahotelli ei kuulosta todellakaan romanttiselta.. Miehelle tuntuu olevan kynnyskysymys tulla pelkästään päivätreffeille..

      • Anonyymi

        Mies hakee salaseuraa ja hetken iloa kun ei ole valmis joustamaan. Varattu on. Ylelle on yhdentekevää, onnistuvatko treffit, kun hän ei aio joustaa. Jos häntä kiinnostaisi, hän joustais. En kyllä menisi ekalla tapaamisella tuntemattoman kanssa hotelliin yöksi.


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍑 K­u­­­u­­m­­­a­­­t­­­ ­t­y­t­­­ö­­­t­ ­­o­­­d­o­­t­t­­a­­­v­­­­­a­t­ ­s­­i­­­n­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18334443

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe