Voitas muistella myös PANKKILAA.

Anonyymi-ap

Pankkilan kahvilan KONKURSSIA eivät kyllä ole maksaneet!
Rakennusyhtiö joutui ottamaan VELOISTA Pankkilan, koska REMONTTI tuli niin kalliiksi, että meni perseelleen!

Sitä ei tiedä meistä kukaan, että saiko rakennusyhtiö edes omiaan pois vaikka möi sen kiinteistön Kulta Hipulle!!
Olen tehnyt tuon rakennusyhtiön kanssa yhteistyötä, mutta ei me olla koskaan Pankkilasta keskusteltu koska ei tuo meille kuuluu.

Eräs rouva-vainaa joka riiteli kaikkien kanssa sanoi : Pankkilan tavaroita on piiloteltu sekä myyty vaikka nuo kuului konkurssi pesälle.

Hän oli aikoinaan syyllistynyt samaan rikokseen ja siitä nousi kauhea meteli Inarin kunnassa.
Kyseinen rouva-vainaa haukuttiin alimpaan helevettiin ja hän ei kyllä armoa saanut keltään!

Pankkilan konkurssiin liittyvät ON PAREMPAA väkeä ja heitä ei saa TUOMITA mistään, koska he on olleet ERONNEITA YKSINHUOLTAJA ÄITEJÄ ja heillä on LAPSIA jotka on voineet nostaa ÄITINSÄ PASKASTA YLÖS!

Pankkilan ÄITI oli kuulemma mennyt Norjaan töihin ja hän rakastui koltansaamelaiseen mieheen. He meni naimisiin ja he pyöritti yhdessä sitä hänen aviomiehen yritystä.
Avioliitto jäi lyhyeksi, koska mies kuoli ja vaimo jäi leskeksi ja hän peri miehensä sekä hänen liiketoiminnan eli ROUVA SAI KAIKEN VASTOINKÄYNNIN jälkeen ELÄMÄNSÄ LOTTO VOITON!

11

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kyllä muistan tilini josta OLIS PITÄNYT SAADA 120€ sinä kuuna palkkaa, koska ei ollut töitä siinä kuussa.
      Sain noin 30€ tiliä, koska ulosotto maksuja piti maksaa joka tilistä!

      Monta kertaa ilmotin, että : Näin pienistä tileistä ei saa edes ulosotto maksuja pidättää!
      He oli jo ehtineet tilittää nuo ulosottoon ja minun olis pitäny tehdä valitus ulosottoon niin saan ne rahat takasin jotka olivat pidättäneet sekä maksaneet ulosottoon!
      En tehnyt vaan otin pään ” Vittu maksetaan velkaa vaikka ei jäis, kuin EURO tilistä käteen.”
      En hakenut sossusta toimeentulotukea, koska en olis saanut.
      Jos en vanhempien luona olis asunut niin minä olisin lentänyt asunnustoa ulos aikoja sitten!

      Minä en pillu-palkalla kyllä ala asumisia sekä elämisiä makselemaan. Minulta lähti penikat ensimmäisenä, kun konkurssin tein niin en pystynyt edes TALOUDELLISESTI HYÖTYMÄÄN HEISTÄ!
      Kyllähän tuo vitutti, koska se penikoiden avulla olisin saanut nuo kaikki tuet joita en ollut koskaan aiemmin saanut koska minä kävin töissä ja pystyin elättämään itseni sekä penikat ja maksamaan asumisesta tulevat kulut.

      En ole ehtiny koskaan edes miettimään, että pitäis ostaa oma asunto koska minä ajattelin että rahoilla voi tehdä muutakin!

      • Anonyymi

        Albert Einstein oli saksanjuutalainen teoreettinen fyysikko, joka loi suhteellisuusteorian. Hän vaikutti myös merkittävästi kvanttimekaniikan ja kosmologian kehitykseen, ja häntä pidetään yleisesti 1900-luvun tärkeimpänä fyysikkona.( Googlesta kopioitu )

        En koe, että olen loukannut kenenkään kunniaa koska vain kokeilin miten SUHTEELLISUUSTEORIA toimii ja Facebookissa huomasin, että Albert Einsteinin suhteellisuusteoria vois kokeilla miten toimii siellä.

        Minusta tuo toimi hyvin, mutta yllätyin miten vähän ihmisiä oli jotka oli erimieltä minun kanssa.

        Päihteidenkäyttäjä tuhoaa itse omat aivonsa ja jos raskaana sekä käyttää päihteitä niin hän tuhoaa oman lapsensa aivot.
        Päihteidenkäyttäjä pystyy omien aivojen tuhot korjaamaan, kun lopettaa päihteidenkäytön.
        Aivot eheytyy, mutta se vie vuosia.
        Päihteidenkäyttäjä joka on raskaana tuhonnut oman lapsensa aivot päihteillä niin tuon lapsen aivot EI EHEYDY koskaan.

        Vastuut kuuluu heidän hoitaa jotka on käyttäneet päihteitä odotusaikana eikä yhteiskunnan.
        Kyseiset äidit käyttää päihteitä varmaan vieläkin ja eihän nuo pysty edes töihin!

        Minä olen tupakoitsijan lapsi en alkoholistin.
        Tupakoinut olen itsekkin odotusaikana ja kyllä olen nuo tunnustanut joka kerta, kun olen raskaana ollut.

        Miksi pitää valehdella, koska ei se auta lasta vaan se pahentaa lapsen tilannetta. Lapsi ei saa ikinä apua jota hän tarvii.

        Jos olisin saanut tietää jo peruskoulussa, että mulla on adhd joka vaikuttaa siihen että minä en voi keskittyä isossa ryhmässä opiskeluun niin käynyt pien ryhmässä muiden adhd oppilaiden kanssa oppinut omaan tahtiin asioita.
        En ole ollut ainut vaan on ollut muitakin.

        Adhd ihmisiä ei voi laittaa edes kehitysvammaisten kanssa samalle luokalle, koska adhd:lla palaa käpy ja lähtee lätkimään koulusta niin kuin minäkin olen tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Albert Einstein oli saksanjuutalainen teoreettinen fyysikko, joka loi suhteellisuusteorian. Hän vaikutti myös merkittävästi kvanttimekaniikan ja kosmologian kehitykseen, ja häntä pidetään yleisesti 1900-luvun tärkeimpänä fyysikkona.( Googlesta kopioitu )

        En koe, että olen loukannut kenenkään kunniaa koska vain kokeilin miten SUHTEELLISUUSTEORIA toimii ja Facebookissa huomasin, että Albert Einsteinin suhteellisuusteoria vois kokeilla miten toimii siellä.

        Minusta tuo toimi hyvin, mutta yllätyin miten vähän ihmisiä oli jotka oli erimieltä minun kanssa.

        Päihteidenkäyttäjä tuhoaa itse omat aivonsa ja jos raskaana sekä käyttää päihteitä niin hän tuhoaa oman lapsensa aivot.
        Päihteidenkäyttäjä pystyy omien aivojen tuhot korjaamaan, kun lopettaa päihteidenkäytön.
        Aivot eheytyy, mutta se vie vuosia.
        Päihteidenkäyttäjä joka on raskaana tuhonnut oman lapsensa aivot päihteillä niin tuon lapsen aivot EI EHEYDY koskaan.

        Vastuut kuuluu heidän hoitaa jotka on käyttäneet päihteitä odotusaikana eikä yhteiskunnan.
        Kyseiset äidit käyttää päihteitä varmaan vieläkin ja eihän nuo pysty edes töihin!

        Minä olen tupakoitsijan lapsi en alkoholistin.
        Tupakoinut olen itsekkin odotusaikana ja kyllä olen nuo tunnustanut joka kerta, kun olen raskaana ollut.

        Miksi pitää valehdella, koska ei se auta lasta vaan se pahentaa lapsen tilannetta. Lapsi ei saa ikinä apua jota hän tarvii.

        Jos olisin saanut tietää jo peruskoulussa, että mulla on adhd joka vaikuttaa siihen että minä en voi keskittyä isossa ryhmässä opiskeluun niin käynyt pien ryhmässä muiden adhd oppilaiden kanssa oppinut omaan tahtiin asioita.
        En ole ollut ainut vaan on ollut muitakin.

        Adhd ihmisiä ei voi laittaa edes kehitysvammaisten kanssa samalle luokalle, koska adhd:lla palaa käpy ja lähtee lätkimään koulusta niin kuin minäkin olen tehnyt.

        Mitä tukki itsensä koltan kanssa naimisiin, koska tuollaisten konkurssien jälkeen ei ole KUNNIALLISTA edes jäädä koltan leskeksi!

        Helga haukku minua aina TYHJÄN TOIMITTAJAKSI kyllä todisteet riittää siihen, että hänen kuoleman jälkeen ihan asiaa toimitetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tukki itsensä koltan kanssa naimisiin, koska tuollaisten konkurssien jälkeen ei ole KUNNIALLISTA edes jäädä koltan leskeksi!

        Helga haukku minua aina TYHJÄN TOIMITTAJAKSI kyllä todisteet riittää siihen, että hänen kuoleman jälkeen ihan asiaa toimitetaan!

        Helga oli vain kirkkoon ollut kyytiä vailla ja sano, että Parpalat oli luvanneet viedä mutta eivät olleet vieneet.

        Minä vein sentään Helgan Rajanmäelle jonku pihakirppikselle tonkimaan, koska Helga ei tuntenut häntä joten hänen piti päästä tutustumaan.
        Pihakirppiksen avulla pääse hienosti kyselemään asioita…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helga oli vain kirkkoon ollut kyytiä vailla ja sano, että Parpalat oli luvanneet viedä mutta eivät olleet vieneet.

        Minä vein sentään Helgan Rajanmäelle jonku pihakirppikselle tonkimaan, koska Helga ei tuntenut häntä joten hänen piti päästä tutustumaan.
        Pihakirppiksen avulla pääse hienosti kyselemään asioita…

        Olen kyllä nähnyt Helgan yhden hienon projektin jossa hän on ollut mukana.
        Tuo ei ole hänen henkilökohtaisia hommia vaan ihan Inarin Seurakuntaan liittyvä projekti ja Helgan kanssa meillä on yhdenvertaisuutta vaikka ystävyys oli pakko katkaista.

        Minä sovin Helgan kanssa, että minä en rahasta häntä vaan Helga tapojensa mukaan HOITAA RAHOITUKSEN VAIKKA HAUDASTA jos hän vain saa vihiä, että Inarin kuntaan ollaan suunnittelemassa jotain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä nähnyt Helgan yhden hienon projektin jossa hän on ollut mukana.
        Tuo ei ole hänen henkilökohtaisia hommia vaan ihan Inarin Seurakuntaan liittyvä projekti ja Helgan kanssa meillä on yhdenvertaisuutta vaikka ystävyys oli pakko katkaista.

        Minä sovin Helgan kanssa, että minä en rahasta häntä vaan Helga tapojensa mukaan HOITAA RAHOITUKSEN VAIKKA HAUDASTA jos hän vain saa vihiä, että Inarin kuntaan ollaan suunnittelemassa jotain!

        Helga oli sentään isäni kummitäti ja ennen vanhaan kummien tehtävä oli korvata omat vanhemmat jos heille sattuu jotain niin lapsia ei tarvi laittaa sijaisperheeseen tai johonkin perhekotiin tai vastaavaan.
        Kummilapset meni kummien perheisiin ja he asu siellä sen aikaa mitä tarvi.

        Nykysin kummien tehtävä on ihan toinen ja en ole perehtynyt niihin.
        Minun kummilapset on jo aikuisia ja en heitä kyllä enää vastuulleni ota.

        Minä aloin kerran Plan kummiksi ja piti maksaa 30€/kuussa. Minä lopetin maksamisen, koska en saanut sen kummilapsen osoitetta niin olis voinut hänelle paketin niin olis saanut edes vaatteita ja olisin kirjoittanut hänelle Ivalosta kummitädiltä kirjeen sinne kehitysmaahaan niin Plan järjestö ilmoitti, ettei niin voi tehdä!
        Minä päätin, että minähän en tuommosia kummilapsia huoli joita en saa edes nähdä enkä itse päättää mitä se kummilapsi tarvii tai kummitäti saa hänelle lahjaksi antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helga oli sentään isäni kummitäti ja ennen vanhaan kummien tehtävä oli korvata omat vanhemmat jos heille sattuu jotain niin lapsia ei tarvi laittaa sijaisperheeseen tai johonkin perhekotiin tai vastaavaan.
        Kummilapset meni kummien perheisiin ja he asu siellä sen aikaa mitä tarvi.

        Nykysin kummien tehtävä on ihan toinen ja en ole perehtynyt niihin.
        Minun kummilapset on jo aikuisia ja en heitä kyllä enää vastuulleni ota.

        Minä aloin kerran Plan kummiksi ja piti maksaa 30€/kuussa. Minä lopetin maksamisen, koska en saanut sen kummilapsen osoitetta niin olis voinut hänelle paketin niin olis saanut edes vaatteita ja olisin kirjoittanut hänelle Ivalosta kummitädiltä kirjeen sinne kehitysmaahaan niin Plan järjestö ilmoitti, ettei niin voi tehdä!
        Minä päätin, että minähän en tuommosia kummilapsia huoli joita en saa edes nähdä enkä itse päättää mitä se kummilapsi tarvii tai kummitäti saa hänelle lahjaksi antaa.

        Minä olin jo panostaja, kun Helga möi tilansa.
        Helga jäi vuokralle siihen piharakennukseen.
        Minä luin Karigasniemellä äidin eno vainaan vanhassa talossa Utsjoen Lapin sotaveteraaneista kirjoitetun kirjan ja tämän miehen suku joka liittyi tuohon Helgan kauppaan on myös Petsamosta tulleita evakkoja.

        Petsamossa olis kaikki jääneet sotavangeiksi, mutta onko ketään oikeesti edes evakoitu vaan onko heidät pakotettu SS-joukkojen kuorma-autojen lavoille, koska 30 oli ehtinyt juosta Norjan puolelle turvaan.
        Olisko siellä yritetty tappaa ihmiset lavalle ja kipata heidät johonki niin Suomi olis saanut lisää paskaa niskaan, kun löytyy kasoittain ruumita jotka on jäätyneet kuoliaaksi yhteen suureen läjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin jo panostaja, kun Helga möi tilansa.
        Helga jäi vuokralle siihen piharakennukseen.
        Minä luin Karigasniemellä äidin eno vainaan vanhassa talossa Utsjoen Lapin sotaveteraaneista kirjoitetun kirjan ja tämän miehen suku joka liittyi tuohon Helgan kauppaan on myös Petsamosta tulleita evakkoja.

        Petsamossa olis kaikki jääneet sotavangeiksi, mutta onko ketään oikeesti edes evakoitu vaan onko heidät pakotettu SS-joukkojen kuorma-autojen lavoille, koska 30 oli ehtinyt juosta Norjan puolelle turvaan.
        Olisko siellä yritetty tappaa ihmiset lavalle ja kipata heidät johonki niin Suomi olis saanut lisää paskaa niskaan, kun löytyy kasoittain ruumita jotka on jäätyneet kuoliaaksi yhteen suureen läjään.

        Aika mielenkiintoinen VUORI jonka huipulle olen ilmeisesti noussut tuosta vaan!

        Luottamus asiaa en edes uskalla miettiä, koska jos VUORELLE onnistuu näin kirjoittamalla sekä miettimällä vainajia niin kyllä täällä kävelee jo Marsalkka Mannerheim sekä monia muita Suuria suomalaisia vainajia joten kyllä ITSENÄISYYKIN vois olla mahdollista, koska Presidentit jotka liittyy minuun päättivät kansan asioista ja kansan etu sekä oikeus oli aina ensin.
        Heidän aikaan kuului myös sanonta ” Talo elää tavallaan ja vieraat tulee ajallaan.” Kysyttiin aina hienosti ” Mistä kaukaa vieras tulee?”
        Oli myös sellainen tapa, että jos vieras asumaan meinas jäädä niin hänet heitettiin kartanolle, mutta kartano ei ollut HERRASVÄEN ASUINRAKENNUS vaikka moni niinkin ehti kuvittelemaan, kun tuvasta kuuluu ” Nyt lähet kyllä kartanolle siitä!” Meillä jos ajettiin kartanolle niin silloin ajettiin pihalle! Jos kylällä tuli vastaan niin sanottiin ” Täälläkö sinä vielä norkoilet joten alahan painua helevettiin siitä!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika mielenkiintoinen VUORI jonka huipulle olen ilmeisesti noussut tuosta vaan!

        Luottamus asiaa en edes uskalla miettiä, koska jos VUORELLE onnistuu näin kirjoittamalla sekä miettimällä vainajia niin kyllä täällä kävelee jo Marsalkka Mannerheim sekä monia muita Suuria suomalaisia vainajia joten kyllä ITSENÄISYYKIN vois olla mahdollista, koska Presidentit jotka liittyy minuun päättivät kansan asioista ja kansan etu sekä oikeus oli aina ensin.
        Heidän aikaan kuului myös sanonta ” Talo elää tavallaan ja vieraat tulee ajallaan.” Kysyttiin aina hienosti ” Mistä kaukaa vieras tulee?”
        Oli myös sellainen tapa, että jos vieras asumaan meinas jäädä niin hänet heitettiin kartanolle, mutta kartano ei ollut HERRASVÄEN ASUINRAKENNUS vaikka moni niinkin ehti kuvittelemaan, kun tuvasta kuuluu ” Nyt lähet kyllä kartanolle siitä!” Meillä jos ajettiin kartanolle niin silloin ajettiin pihalle! Jos kylällä tuli vastaan niin sanottiin ” Täälläkö sinä vielä norkoilet joten alahan painua helevettiin siitä!”

        Mennään vaikka TOYSTORILLA ja huudetaan ” Kohti ÄÄRETÖNTÄ JA SEN YLI!”

        Koska näen kyllä rahaa, mutta rahojen saannin kanssa on hieman vaikeuksia…
        Heillä ei ole tulo puoli kunnossa ja en nyt heidän takia vankilaan näe tarvetta mennä.

        Rahaa tulee paljon paremmin niin päin, että minä teen rikosilmoituksen ja ilmoitan samalla ketkä kaikki on muut syyllisiä eli korvausvelvollisia eikä näin, että 8 syyttää minua ja vaatii korvauksia.
        Ei tyhjää kassaa kannata ampua edes huvikseen.

        Jos se toinen suunnitelma jossa METAn henkilökunta tulee Ivaloon käymään sekä kaikki heidän aiheuttamat vahingot on se millä pelataan niin silloin kyllä taloudellisesti pitäis pärjätä, koska META ilmoitti aloittavansa pienien paikkakuntien suojaamisen.
        Ivalo ja Inarin kunta on hyvä sijoituskohde.
        Suojaavat kyllä meidät alkuperäiset IVALOLAISET ainakin, koska näin ÄLYKKÄITÄ ei voi ollakkaan mitä minä!
        Minun molemmat vanhemmat on sentään Inarin kunnassa syntyneet joten kyllä meille pitää jos maksaa, koska me ollaan ALKUPERÄISIÄ IVALON ja INARIN KUNNAN SUOMALAISIA!

        Lakkautetaan kaikki kaupungit ja laitetaan kyliä tilalle niin META voi suojata koko Suomen.


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      💋 K­­u­­­u­­m­­­a­t­­­ ­­t­­­y­­t­­­ö­t­­­ ­­­o­­d­­o­­t­­­t­­­a­­v­­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­n­u­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18337009

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe