Vanhat on todella ärsyttäviä!

Anonyymi-ap

Koko ajan pitää olla esillä.
Heti niim kuin muka olisivat jotenkin tärkeitä! Eivät ole. Ovat irvikuva palstoille ja häpeäksi kaikille!

Kuka noita 10 VIIVA 15 vuotta vanhoja kirjoituksia nostelee?
Varmaan ne samat VIIVAA hokevat kumipäät, jotka puhuvat eläimistä hän ja ihmisistä se. Ärsyttävää!

>simiti<

13

227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On valitettavaa, jos ei löydä itse aloitusaiheita tai ei osaa uusiin aloituksiin kommentoida mitään. Vanhojen juttujen nostajia on useilla aihepalstoilla. Terveyspalstalla on pohdittu vuosikausia peniksen pituutta, atk-palstalla Windowsin toimimattomuutta ja uskontopalstalla sovattu ylipäätään uskovia, heidänhän kuuluisi olla mieluummin ateistipalstalla puolustamassa omaa kantaansa, riemuitsemassa siitä tai sovaamassa ´uskonnollisuuden harhaa´.
      Josko vaan siedettäisiin. Ihminen kirjoittaa sillä järjellä mitä on. Halu sanoa jotakin on kova, mutta kun vaan ei tuota mitään nokkelaa. Kyllä heillekin vaan pitää tilaa antaa. Haitanneeko tuo, jos vain hyppää yli, ovat iloisia kun saavat tuotetuksi jotain tekstiä.

      • Anonyymi

        Luulen että eivät ole välttämättä vain vanhuksia, kaiken ikäisissä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että eivät ole välttämättä vain vanhuksia, kaiken ikäisissä löytyy.

        Tarkoitin toki vanhoja aloituksia. Salaa toki toivoin, että viestini muotoilu hämäisi jotakuta. Onnistuin!
        Tai sitten vain säälistä laitoit kommenttisi.

        >simiti<


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­m­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mulle tulee mieleen, että joku haluaa, että tänne muodostuisi sama meno, kuin oli joskus aikoinaan.

      Vajaa 10 vuotta sittenkin oli selkeästi provoavia enemmän ja heillä oli pysyvä allekirjoitus.

      Ehkä nykyään sittenkin jutut liian vakavia ja ehkä provotkin joutuu provoilemaan enempi, että saavat äänensä kuuluviin? Sitten ampuvatkin yli...

    • Anonyymi

      Mikäs pakko niitä on lukea.

    • Kannattaa katsoa tarkkaan ketjujen aloituspvm. ja hypätä vanhojen yli. Mielestäni ne vahojen ketjujen aiheet on jo moneen kertaan kaluttu loppuun.
      Uutta peliin vaan!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistäs sinä tiedät, minkä ikäisiä henkilöitä täällä kirjoittelee?

      • Anonyymi

        Kyllä mies multihahmona tietää edes tästä, toivottavasti säkin joskus jostakin


    • Anonyymi

      Simppa-hyvä! Yritä nyt rauhoittua.

    • Voihan se olla botti se joka noita nostaa, tuskin kukaan ihminen jaksaa plärätä ketjuja 10 vuoden taakse.

    • Anonyymi

      No voihan sitä ja ehkä kannattaakin kuunnella kun aika sille vielä on🤔

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe