olen surkea ihminen

Anonyymi-ap

Elän sairaudessani oman itseni vankina. En kykene muodostamaan parisuhdetta koska olen ujo, arka, erakko, hullu ja en osaa olla luonteva. Kunpa kuolisin pian että ei tarvitsisi teeskennellä iloista muiden saavuttaessa onnea: rahaa, häitä, riemua ja leveilyä. Häpeällinen matka on elämä, harmi että synnyin.

jätkä88

10

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi. Mitä jos aloittaisit ryhmistä. Olen itse umpimielisenä aikanaan aloittanut. Tunsin ensin kuinka olen - ihmiseten joukossa yksin, mutta sitten alkoi näkyä muitakin samanlaisia. Vapauduin seurassa juttelemaan ja pian pystyin etsimään parisuhdettakin. Aloita kirjastossa juttelemaan vaikka kenen kanssa, siinä opit ylipäätään vuorovaikutuksen. Salilla voi jutella kuntoilusta, uimahallin saunassa monestakin asiasta. Seuraunnassa saa osallistui, kuului kirkkoon tai ei, monenlaiseen ryhmään. Saa seurailla eikä tarvitse välttämättä puhua mitään. Kukaan ei kysy uskostasi tai uskonnottomuudestasi. Siitä se lähtee, tie on kivinen mutta kannattaa. Monta kertaa tulee kotiin tunteella, ei tästä mitään tule. Sitten tulee onnistumisen kertoja, usko pois, kokemusta on.

• Anonyymi

Kun vihdoin totuus parisuhteiden "onnesta" selviää niin kiroat päivää jolloin muuta toivoit. Autuaita ovat tietämättömät. Nykyaikana heteroparisuhde ei välttämättä ole enää kovinkaan tavoittelemisen arvoinen miehelle, sillä nainen voi vaihtaa sinut parempaan silmänräpäyksessä.

• Anonyymi

On se kamalaa, että nykyään naistakin joutuu kohtelemaan kuin ihmistä jotta se pysyy siinä vierellä, eikä nainen ole vain miehen orjana nyrkin ja hellan välissä niin kuin ennenvanhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kamalaa, että nykyään naistakin joutuu kohtelemaan kuin ihmistä jotta se pysyy siinä vierellä, eikä nainen ole vain miehen orjana nyrkin ja hellan välissä niin kuin ennenvanhaan.

Tuskin tuossa kohtelusta oli kyse vaan siitä, että nykyään on tapana lopettaa suhde heti kun tulee eka vastoinkäyminen tai kaupassa vastaan kävelee komeampi.
        Tarvi lukea, kun sensuroimatonta naistenhuonetta niin ei voi kuin hämmästellä. "Mieheni pudotti muumimukin vahingossa lattialle. Harkitsen eroa"
        Eka vastaus "jätä se sika"

• Anonyymi

OIen aloittanut viidennen vuosikymmenen tässä elämässä nyt sinkkuna ja koskaan naista saamattomana. Elämäni on pelkkää haaveilua naisista vuosikymmenestä toiseen. Ajattele sitä, että jollain on vielä asiat paljon huonommin.

• Anonyymi

viisvee, mene thai hierontaan hakemaan uutta alkua, kuten moni muukin,

• Anonyymi

Ääh. Sinulla on ihan liian kovat tavoitteet.

• Anonyymi

moni ujo mies muuttuu rohkeaksi viinalla,

• Mä olin ehkä erikoisuus, kun ei ollut vaimoja ja lapsia, mutta eihän toi nykyään oo enää mikään poikkeus. Sä voit hoivata vaikka sukulaislapsia. Niin mäkin tein ja siinä samalla ajoin ton isyysohjelman läpi. Vaikka sitä tietenkin tietynlainen kaipaus jäi, mutta se perustarve niin kuin poistu. Keksit vaan jotain mielekästä työtä ja nykyyhteiskuntamalli on sinkkuja suosiva, niin rahaa kyllä riittää, niin ettei ehdi käyttää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe