Kyllä on sellaisia miehiä

Anonyymi-ap

Jotka tarvitsevat sen, että nainen laittaa nätit verhot, nainen laittaa pöytäliinat ja kukat, järjestelee astiat ja suorii matot. Asettelee huonekalut aloilleen ja viikkaa viltit. Kyllä se vain naisen kädenjälki talossa näkyy. Mies tarvitsee sen naisen luoman seesteisen järjestyksen ja kausiasettelut.

262

3112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen levittää pyykit ja kasaa postissa tulleet lehdet. Astiat kiiltävät ja lakanat ovat puhtaat. Koti on raikas. Nainen pitää tolkun ja järjestyksen. Myös vuorokausirytmin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Varmaan.,.

      Mutta on naisia, joista ihan yhdellä tavalla on sama minne maton hapsut sojottaa, mutta osallistuvat vaikka mökin tekoon, kuten Sarppa Latelan Laurin kanssa... siellä rymys messissä ihan tasaveroisesti. Vaikka flunssaa pukkas. Polki jalkansakin naulaan...

      Aika ihgu nainen...🥰

      • Anonyymi

        Tää emäntä täällä on just tuollainen. Ei mikään verhon ripustelija


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää emäntä täällä on just tuollainen. Ei mikään verhon ripustelija

        Joo, selkeesti tekijänainen. Viimeksikin rymysi siellä ja pyysi velipojalta pythagoran lausekkeesta apua hevosaitauksen ristimittaan. Ei mikään tollo edes.

        Tuommoisen voisin ottaakin. 😉


    • Anonyymi

      Koti näyttää kauniilta pääsiäisenä.

      • Anonyymi

        Niin kuin sinä <3


      • Anonyymi

        Minun kotini on kaunis ja siisti muutenkin kuin pääsiäisenä!


    • Anonyymi

      Meistä ihmisistä on niin moneksi. Itse tunnen vain miehiä, joille tuollainen nainen on pahimman luokan painajainen,

      • Anonyymi

        Miksi näin on?


      • Anonyymi

        Silloin kannattaa kiertää painajainen KAUKAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin on?

        Sitä varmaan kannattaa kysyä heiltä. Minä olen nainen, joten en kykene miehen mielipidettä antamaan. Ymmärrän kyllä noita miehiä hyvin, vaikka syyni saattavatkin olla erilaiset. Minullekin ihminen, joka vaikkapa vaihtaa verhoja sesongin mukaan, olisi painajainen. Pöytäliinat, kukat, järjestellyt astiat, suoristetut matot, viikatut viltitja tilpehöörit, hyi helvetti. En jaksaisi päivääkään moista touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varmaan kannattaa kysyä heiltä. Minä olen nainen, joten en kykene miehen mielipidettä antamaan. Ymmärrän kyllä noita miehiä hyvin, vaikka syyni saattavatkin olla erilaiset. Minullekin ihminen, joka vaikkapa vaihtaa verhoja sesongin mukaan, olisi painajainen. Pöytäliinat, kukat, järjestellyt astiat, suoristetut matot, viikatut viltitja tilpehöörit, hyi helvetti. En jaksaisi päivääkään moista touhua.

        Sitten sinun ei kannata ajatella koko aloitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varmaan kannattaa kysyä heiltä. Minä olen nainen, joten en kykene miehen mielipidettä antamaan. Ymmärrän kyllä noita miehiä hyvin, vaikka syyni saattavatkin olla erilaiset. Minullekin ihminen, joka vaikkapa vaihtaa verhoja sesongin mukaan, olisi painajainen. Pöytäliinat, kukat, järjestellyt astiat, suoristetut matot, viikatut viltitja tilpehöörit, hyi helvetti. En jaksaisi päivääkään moista touhua.

        nii jotkut elävät olennot haluavat asua kaatopaikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varmaan kannattaa kysyä heiltä. Minä olen nainen, joten en kykene miehen mielipidettä antamaan. Ymmärrän kyllä noita miehiä hyvin, vaikka syyni saattavatkin olla erilaiset. Minullekin ihminen, joka vaikkapa vaihtaa verhoja sesongin mukaan, olisi painajainen. Pöytäliinat, kukat, järjestellyt astiat, suoristetut matot, viikatut viltitja tilpehöörit, hyi helvetti. En jaksaisi päivääkään moista touhua.

        Pysy silloin omassa poterossasi äläkä mene sellaisen kotiin. Olet ällöttävä ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sinun ei kannata ajatella koko aloitusta.

        En näe mitään syytä miksi en saisi. Meistä ihmisistä on moneksi. Yksi tykkää ja toinen ei. Kolmas sietää, vaikka vituttaa ja neljännelle on totaalisen yhdentekevää. Viides toivoisi tuollaista, mutta pärjää ilmankin. Minulta kysyttiin, joten vastasin.

        Tuollaisia yksilöitä on miehissäkin, jotka harrastavat tuollaista verhojen vaihtelua ja joita häiritsevät vinossa olevat matot ja väärään suuntaan sojottavat mattojen hapsut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nii jotkut elävät olennot haluavat asua kaatopaikalla

        Varmasti joku haluaa sellaistakin. Itse en missään tapauksessa halua asua tuollaisella sisustuskaupan kaatopaikalla, jollaista aloituksessa kuvataan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy silloin omassa poterossasi äläkä mene sellaisen kotiin. Olet ällöttävä ihminen

        Ikävä kyllä se ei ole mahdollista ja joutuu noita karseuksia aina välillä katselemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varmaan kannattaa kysyä heiltä. Minä olen nainen, joten en kykene miehen mielipidettä antamaan. Ymmärrän kyllä noita miehiä hyvin, vaikka syyni saattavatkin olla erilaiset. Minullekin ihminen, joka vaikkapa vaihtaa verhoja sesongin mukaan, olisi painajainen. Pöytäliinat, kukat, järjestellyt astiat, suoristetut matot, viikatut viltitja tilpehöörit, hyi helvetti. En jaksaisi päivääkään moista touhua.

        Mutta eihän sinun tarvitsekkaan naisen kanssa asua joo en itsekkään sellaisesta välitä mutta nainen ja emäntä saa kotona tehdä mitä tykkää eli jos tykkää tommosest niin ei sitä kieltääkkään voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän sinun tarvitsekkaan naisen kanssa asua joo en itsekkään sellaisesta välitä mutta nainen ja emäntä saa kotona tehdä mitä tykkää eli jos tykkää tommosest niin ei sitä kieltääkkään voi

        Aloituksessa puhuttiinkin miehistä ja tiedän tosiaan vain miehiä, joiden mielestä tuollainen aloituksessa kuvatunkaltainen nainen olisi painajainen. Se on jopa yksi syy miksi eivät halua parisuhdetta, koska kuvittelevat kaikkien naisten olevan tuollaisia kummajaisia tai muuttuvan pariutuessaan sellaisiksi. Olen myös kuullut usein kehuttavan maasta taivaisiin naisia, jotka eivät ole tuollaisia ja miten ekäs oli tuollainen aloituksen kaltainen ja elämä oli yhtä helvettiä ja miten ihanaa oli löytää nainen, joka on normaali ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä se ei ole mahdollista ja joutuu noita karseuksia aina välillä katselemaan.

        No sori vaan aloituksesta!! Eiköhän se tullut selväksi ! Oliko sulla muuta TAAS?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa puhuttiinkin miehistä ja tiedän tosiaan vain miehiä, joiden mielestä tuollainen aloituksessa kuvatunkaltainen nainen olisi painajainen. Se on jopa yksi syy miksi eivät halua parisuhdetta, koska kuvittelevat kaikkien naisten olevan tuollaisia kummajaisia tai muuttuvan pariutuessaan sellaisiksi. Olen myös kuullut usein kehuttavan maasta taivaisiin naisia, jotka eivät ole tuollaisia ja miten ekäs oli tuollainen aloituksen kaltainen ja elämä oli yhtä helvettiä ja miten ihanaa oli löytää nainen, joka on normaali ihminen.

        Sulle kaikki on painajaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä se ei ole mahdollista ja joutuu noita karseuksia aina välillä katselemaan.

        Tässä ei SINUSTA puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä se ei ole mahdollista ja joutuu noita karseuksia aina välillä katselemaan.

        Saatat itse olla aikamoinen karseus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti joku haluaa sellaistakin. Itse en missään tapauksessa halua asua tuollaisella sisustuskaupan kaatopaikalla, jollaista aloituksessa kuvataan,

        Ei sinun tarvitse naisen kanssa asuakaan. Voit elää maakuopassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse naisen kanssa asuakaan. Voit elää maakuopassasi.

        Hän elää mutavellissä eli on sotkuinen homssunainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa puhuttiinkin miehistä ja tiedän tosiaan vain miehiä, joiden mielestä tuollainen aloituksessa kuvatunkaltainen nainen olisi painajainen. Se on jopa yksi syy miksi eivät halua parisuhdetta, koska kuvittelevat kaikkien naisten olevan tuollaisia kummajaisia tai muuttuvan pariutuessaan sellaisiksi. Olen myös kuullut usein kehuttavan maasta taivaisiin naisia, jotka eivät ole tuollaisia ja miten ekäs oli tuollainen aloituksen kaltainen ja elämä oli yhtä helvettiä ja miten ihanaa oli löytää nainen, joka on normaali ihminen.

        Mitäs pahaa naisessa on joka kotiansa hoitaa eli vaihtaa lakanat ym niin mitä pahaa siinä on jos nainen haluaa nukkua puhtaissa lakanoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs pahaa naisessa on joka kotiansa hoitaa eli vaihtaa lakanat ym niin mitä pahaa siinä on jos nainen haluaa nukkua puhtaissa lakanoissa

        Mähän vastasin tuohon jo. Lue tuolta hieman ylempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse naisen kanssa asuakaan. Voit elää maakuopassasi.

        Olet selvästi juuri tuollainen miesten pahin painajainen. "Nainen", jonka mielestä talo, joka ei ole ääriään myöten täynnä sisustusromua, on kaatopaikka, maakuoppa ja täynnä mutavelliä. "Nainen", jonka mielestä pitää olla kesäverhot ja talviverhot ja jouluverhot ja vappuverhot ja synttäriverhot ja nimipäiväverhot ja kissanritiäisverhot ja samoin kaiikille omat viltit ja tyynyt pöytäkoristeet ja ilman kaikkea tuota romua talo on kaatopaikka. "Nainen", jonka verhoille ja muulle rekvisiitalle pitää olla oma varasto ja sitten niitä veivataan jatkuvasti edes ja takaisin. ja kaikki jotka eivät toimi noin, eivät muka edes siivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän vastasin tuohon jo. Lue tuolta hieman ylempää.

        Niin jos sinä et huolehdi kodistasi niin se on sinun juttusi mut muut naiset saavat tehdä kotonaan mitä tykkää eli jos nainen haluu huolehtia kodista niin hän saa huolehtia niin jos nainen haluu vaihtaa pyyhkeet niin hän saa vaihtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti joku haluaa sellaistakin. Itse en missään tapauksessa halua asua tuollaisella sisustuskaupan kaatopaikalla, jollaista aloituksessa kuvataan,

        Aloituksessa puhutaan siisteydestä. Ei sisustuskaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs pahaa naisessa on joka kotiansa hoitaa eli vaihtaa lakanat ym niin mitä pahaa siinä on jos nainen haluaa nukkua puhtaissa lakanoissa

        Ei tässä lakanoista taidettu puhua vai?
        Kyllä mä lakanat vaihan välillä turhankin usein, vaikka muuten ei olekaan mikään maton hapsut kammattuna suoriksi, kiiltävien astioiden koti.
        Silti olisin ihan hyvä vaimo .
        -sivusta-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa puhutaan siisteydestä. Ei sisustuskaupasta.

        Siinä puhutaan verhoita ja pööytäliinoista ja kukista ja astioista ja matoista jne. Siinä ei puhuta sanaakaan siisteydestä, vaan nimenomaan vain tavarasta ja romusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos sinä et huolehdi kodistasi niin se on sinun juttusi mut muut naiset saavat tehdä kotonaan mitä tykkää eli jos nainen haluu huolehtia kodista niin hän saa huolehtia niin jos nainen haluu vaihtaa pyyhkeet niin hän saa vaihtaa

        Aloituksessa puhuttiin miehistä ja hyvin suurelle osalle heistä tuollainen nainen on painajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä lakanoista taidettu puhua vai?
        Kyllä mä lakanat vaihan välillä turhankin usein, vaikka muuten ei olekaan mikään maton hapsut kammattuna suoriksi, kiiltävien astioiden koti.
        Silti olisin ihan hyvä vaimo .
        -sivusta-

        Nimenomaan, aloituksessa ei puhutta sanaakaan lakanoista, eikä siisteydestä ylipäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä lakanoista taidettu puhua vai?
        Kyllä mä lakanat vaihan välillä turhankin usein, vaikka muuten ei olekaan mikään maton hapsut kammattuna suoriksi, kiiltävien astioiden koti.
        Silti olisin ihan hyvä vaimo .
        -sivusta-

        Kyllä puhuttiin lakanoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä puhutaan verhoita ja pööytäliinoista ja kukista ja astioista ja matoista jne. Siinä ei puhuta sanaakaan siisteydestä, vaan nimenomaan vain tavarasta ja romusta.

        Tavallisia kodin tavaroita. Siisteydestä ja järjestyksestä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, aloituksessa ei puhutta sanaakaan lakanoista, eikä siisteydestä ylipäänsä.

        Heti ensimmäisessä kommentissa. Kuuluu aloitukseen.

        -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi juuri tuollainen miesten pahin painajainen. "Nainen", jonka mielestä talo, joka ei ole ääriään myöten täynnä sisustusromua, on kaatopaikka, maakuoppa ja täynnä mutavelliä. "Nainen", jonka mielestä pitää olla kesäverhot ja talviverhot ja jouluverhot ja vappuverhot ja synttäriverhot ja nimipäiväverhot ja kissanritiäisverhot ja samoin kaiikille omat viltit ja tyynyt pöytäkoristeet ja ilman kaikkea tuota romua talo on kaatopaikka. "Nainen", jonka verhoille ja muulle rekvisiitalle pitää olla oma varasto ja sitten niitä veivataan jatkuvasti edes ja takaisin. ja kaikki jotka eivät toimi noin, eivät muka edes siivoa.

        Nyt hieman jumitan lukiessani tätä..
        Ehkä en vaan ymmärrä mitä tarkoittaa.

        Siis millainen on se kaatopaikka koti?
        Ja mikä on se missä on kaikenmaailman kausiverhot, jokaiselle omat tyynyt ja viltit,
        sun muut..
        Ilman noitahan talossa ei ole mitään..

        Vai oliko niin että nyt puhuttiin kaatopaikkana sellasesta kodista josta voi laittaa kuvia naistenlehtiin kansikuvaksi?
        Mut niissähän tosin just taidetaan siivota koko aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti ensimmäisessä kommentissa. Kuuluu aloitukseen.

        -Ap

        "Kyllä on sellaisia miehiä

        Anonyymi-ap
        2024-04-01 16:07:00
        Ilmoita
        Jotka tarvitsevat sen, että nainen laittaa nätit verhot, nainen laittaa pöytäliinat ja kukat, järjestelee astiat ja suorii matot. Asettelee huonekalut aloilleen ja viikkaa viltit. Kyllä se vain naisen kädenjälki talossa näkyy. Mies tarvitsee sen naisen luoman seesteisen järjestyksen ja kausiasettelut."

        Ei ainoatakaan sanaa siisteydestä, vain listattuna jumalattomasti romua. Ei sanaakaan lakanoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisia kodin tavaroita. Siisteydestä ja järjestyksestä puhutaan.

        Ei sanaakaan mistään tuollaisesta, vain listattuna jumalattomasti turhaa romua ja sotkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hieman jumitan lukiessani tätä..
        Ehkä en vaan ymmärrä mitä tarkoittaa.

        Siis millainen on se kaatopaikka koti?
        Ja mikä on se missä on kaikenmaailman kausiverhot, jokaiselle omat tyynyt ja viltit,
        sun muut..
        Ilman noitahan talossa ei ole mitään..

        Vai oliko niin että nyt puhuttiin kaatopaikkana sellasesta kodista josta voi laittaa kuvia naistenlehtiin kansikuvaksi?
        Mut niissähän tosin just taidetaan siivota koko aika.

        Aivan, eli turhan tavaran romuvarasto ja kaatopaikka on sinulle koti. Ja sitten moitit muita kaatopaikasta, vaikka itse elät sellaisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos sinä et huolehdi kodistasi niin se on sinun juttusi mut muut naiset saavat tehdä kotonaan mitä tykkää eli jos nainen haluu huolehtia kodista niin hän saa huolehtia niin jos nainen haluu vaihtaa pyyhkeet niin hän saa vaihtaa

        Apua nyt sä puhut jo pyyhkeistä.
        Alkaa kyllä vaikuttaa siltä että sun ikioma vaimo pitääkin olla sellainen ikiomapikkuvaimo joka puunaa ja kiillottaa koko aika jotain.
        Vai käsitinkö nyt ihan väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä lakanoista taidettu puhua vai?
        Kyllä mä lakanat vaihan välillä turhankin usein, vaikka muuten ei olekaan mikään maton hapsut kammattuna suoriksi, kiiltävien astioiden koti.
        Silti olisin ihan hyvä vaimo .
        -sivusta-

        No ei maton tarvi olla mittanauhalla kohdistettu ja elämisen jälkiä täytyy olla mutta jos nainen haluaa vaihtaa verhot no ei sitä kukaan estääkkään voi tai nainen haluaa vaihtaa pyyhkeet puhtaisiin ja samoin lakanat kyllä hän saa ne vaihtaa tai nainen haluaa katsella tv tä niin nainen saa katsoa tv tä tai nainen sanoo mennään katsomaan tv tä hän teki naposteltavaakin niin kyllä sen kanssa haluaa telkkaria vahdata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä on sellaisia miehiä

        Anonyymi-ap
        2024-04-01 16:07:00
        Ilmoita
        Jotka tarvitsevat sen, että nainen laittaa nätit verhot, nainen laittaa pöytäliinat ja kukat, järjestelee astiat ja suorii matot. Asettelee huonekalut aloilleen ja viikkaa viltit. Kyllä se vain naisen kädenjälki talossa näkyy. Mies tarvitsee sen naisen luoman seesteisen järjestyksen ja kausiasettelut."

        Ei ainoatakaan sanaa siisteydestä, vain listattuna jumalattomasti romua. Ei sanaakaan lakanoista.

        Järjestys on sama kuin siisteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sanaakaan mistään tuollaisesta, vain listattuna jumalattomasti turhaa romua ja sotkua.

        Ja yököttävän näköinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestys on sama kuin siisteys.

        Ei ole. Järjestys on tyystin eri asia kuin siisteys. Sä voit järjestää vaikka sen kaatopaikankin järjestykseen. Sisteydestä ei aloituksessa ole sanaakaan, vain romua ja rompetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sanaakaan mistään tuollaisesta, vain listattuna jumalattomasti turhaa romua ja sotkua.

        En voi mitään sille etteivät pienet aivosi kykene ymmärtämään alkuperäistä sisältöä. Mutta ne ovat sun aivot.


      • Anonyymi

        Siis sinä olet kateelinen, etkä kestä ihmisten erilaisuutta. Alat heti puhumaan muista paskaa, kun heillä ei olekaan satoja verhoja, jotka ovat kaikki ah niin "tarpeellisia" ja joita veivaat ja vaihdat joka päivä, kun ei sulla muuta sisältöä elämässäsi ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi mitään sille etteivät pienet aivosi kykene ymmärtämään alkuperäistä sisältöä. Mutta ne ovat sun aivot.

        Kukaan ei kykene, jollei ole sinun toimimattomilla aivoillasi varustettu. Mistään siisteyteen viittaavastakaan ei aloituksessa puhuta. Minulla tosiaan on toimivat aivot ja näen, että aloituksessa ei ole yhtään sanaa siisteydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä olet kateelinen, etkä kestä ihmisten erilaisuutta. Alat heti puhumaan muista paskaa, kun heillä ei olekaan satoja verhoja, jotka ovat kaikki ah niin "tarpeellisia" ja joita veivaat ja vaihdat joka päivä, kun ei sulla muuta sisältöä elämässäsi ole.

        Kukahan se räkyttää. Mikä sua vaivaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kykene, jollei ole sinun toimimattomilla aivoillasi varustettu. Mistään siisteyteen viittaavastakaan ei aloituksessa puhuta. Minulla tosiaan on toimivat aivot ja näen, että aloituksessa ei ole yhtään sanaa siisteydestä.

        Jääpä jankuttamaan siihen. Tavaa vaikka viisisataa kertaa. Olet niin idiootti etten jää katselemaan.

        Ja susiruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Järjestys on tyystin eri asia kuin siisteys. Sä voit järjestää vaikka sen kaatopaikankin järjestykseen. Sisteydestä ei aloituksessa ole sanaakaan, vain romua ja rompetta.

        Olet yhtä ruma kuin se kaatopaikkasi. Ja haiset p*skalta. Yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se räkyttää. Mikä sua vaivaa??

        Sinä, jos olet tuo edellä räyhäävä. Jos et ole hän, niin en ymmärrä mitä asia edes sinulle kuuluu. Hän tuli räyhäämään ja räkyttämään, kun ei kestä ihmisten erilaisuutta. Haukkuu ja rähisee kuin pahimman luokan rakkikoira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääpä jankuttamaan siihen. Tavaa vaikka viisisataa kertaa. Olet niin idiootti etten jää katselemaan.

        Ja susiruma.

        Sinähän se siinä louskutat, niin että lousk lousk. Sinä tykkäät asua tarpeettoman romun kaatopaikalla ja se sinulle sallitaan tietenkin. Silti se on valtaosan miehistä(kin) mielestä painajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet yhtä ruma kuin se kaatopaikkasi. Ja haiset p*skalta. Yök.

        Sinullahan se kaatopaikka oli. Minulla on siisti koti, vailla turhaa paskaa, kuten kausiverhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se siinä louskutat, niin että lousk lousk. Sinä tykkäät asua tarpeettoman romun kaatopaikalla ja se sinulle sallitaan tietenkin. Silti se on valtaosan miehistä(kin) mielestä painajainen.

        Olet susiruma p*skalajä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet susiruma p*skalajä

        Sinä näyt olevan ainakin sisäisesti juuri tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näyt olevan ainakin sisäisesti juuri tuota.

        Sinä olet kaikin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näyt olevan ainakin sisäisesti juuri tuota.

        Ja olet ruma kuin karvainen p*rse :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, eli turhan tavaran romuvarasto ja kaatopaikka on sinulle koti. Ja sitten moitit muita kaatopaikasta, vaikka itse elät sellaisessa.

        En mä ole moittinut yhtään mitään.
        Älä sekoita vastaajia....
        Tuo oli ainut kommentti noitten kahden lisäksi mitä Välikselle vastasin. Lakanoista ja pyyhkeistä.
        Eikun hupsista melkein valehtelin aprillipäivänä, laitoin johkin että aitojen ystävien vuoksi ei tarvitse erityis siivouksia tehdä.
        Kyllä voisi sanoa että turhantavaranromuvarasto..
        Vaikka ei nää mulle ole turhiatavaroita..
        Kaatopaikka tää ei silti ole vaikka jonkun mielestä olisikin.
        Tää on just sellanen kun on,
        mun koti. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan se kaatopaikka oli. Minulla on siisti koti, vailla turhaa paskaa, kuten kausiverhoja.

        Hyppää kaivoon sälekaihtimines.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kaikin puolin.

        Minä en ole tuota lainkaan, sillä en ole tuollainen muita haukkuva räyhäriitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole moittinut yhtään mitään.
        Älä sekoita vastaajia....
        Tuo oli ainut kommentti noitten kahden lisäksi mitä Välikselle vastasin. Lakanoista ja pyyhkeistä.
        Eikun hupsista melkein valehtelin aprillipäivänä, laitoin johkin että aitojen ystävien vuoksi ei tarvitse erityis siivouksia tehdä.
        Kyllä voisi sanoa että turhantavaranromuvarasto..
        Vaikka ei nää mulle ole turhiatavaroita..
        Kaatopaikka tää ei silti ole vaikka jonkun mielestä olisikin.
        Tää on just sellanen kun on,
        mun koti. ❤

        Jos et ole tuo yksi räkyttäjä, niin sitten fiksu ihminen ilmaisisi sen ja sanoisi kirjoittavansa keskustelun sivusta. Ei kannata valittaa sekoitetuksi tulemisesta, jollei itse ilmaise eroan johonkin toisene kirjoittajan. Jos et ole tuo, jonka mielestä koti ilman kausiverhoja ja päytäliinoja, kukkineen ja suoristettuine mattoineen on kaatopaikka ja savimana ja täynnä mutavelliä, eikä siellä edes vessanpyttyjä pestä, niin kannattaa tehdä selkeä ero itsensä ja tuon neurootikon välille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää kaivoon sälekaihtimines.

        Hyppää itse, kausiverhomies, jos kerta tykkäät.


      • Anonyymi

        Siis sinä olet. Me kaikki näimme sen jo miten vastenmielinen jaruma sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää itse, kausiverhomies, jos kerta tykkäät.

        Hyppää nyt vain kaivoon kompostisankoines.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä olet. Me kaikki näimme sen jo miten vastenmielinen jaruma sinä olet.

        Ruma olet. Et kestä päivänvaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä olet. Me kaikki näimme sen jo miten vastenmielinen jaruma sinä olet.

        Lisäksi elät likarätties keskellä ja polkusonnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei maton tarvi olla mittanauhalla kohdistettu ja elämisen jälkiä täytyy olla mutta jos nainen haluaa vaihtaa verhot no ei sitä kukaan estääkkään voi tai nainen haluaa vaihtaa pyyhkeet puhtaisiin ja samoin lakanat kyllä hän saa ne vaihtaa tai nainen haluaa katsella tv tä niin nainen saa katsoa tv tä tai nainen sanoo mennään katsomaan tv tä hän teki naposteltavaakin niin kyllä sen kanssa haluaa telkkaria vahdata

        Entäs jos nainen haluaa vaihtaa verhot,
        mutta ei itse yletä :) suostuuko mies vaihtamaan ne? Jos sillä aikaa vaikka nainen laittelee naposteltavaa heille. Siinä on sitten mukava sohvalla napostella, kyhnäillä ja hyvillä mielin katsella telkkaria ja niitä vaihdettuja verhojakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää nyt vain kaivoon kompostisankoines.

        Se on sinun paikkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma olet. Et kestä päivänvaloa.

        Oih minähän suorastaan loistan ja kukoistan auringossa. Sinun kannatta pysyä siellä pimeässä roskakasassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi elät likarätties keskellä ja polkusonnassa.

        Sekoitat nyt omaan kotiisi ja itseesi kaatopaikkamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun paikkasi.

        Sinä olet jo siellä roskasäkkeines.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih minähän suorastaan loistan ja kukoistan auringossa. Sinun kannatta pysyä siellä pimeässä roskakasassasi.

        Olet ruma kuin rupsahtanut munakoiso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet jo siellä roskasäkkeines.

        Sinähän sen tiedät, että olette molemmat siellä, sinä ja miesystäväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ruma kuin rupsahtanut munakoiso.

        Katsoit sitten peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat nyt omaan kotiisi ja itseesi kaatopaikkamies.

        Sinä et siivoa. Elät lietteessä. Lillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos nainen haluaa vaihtaa verhot,
        mutta ei itse yletä :) suostuuko mies vaihtamaan ne? Jos sillä aikaa vaikka nainen laittelee naposteltavaa heille. Siinä on sitten mukava sohvalla napostella, kyhnäillä ja hyvillä mielin katsella telkkaria ja niitä vaihdettuja verhojakin.

        Kyllä mies ne laittaa tai yhdessä laittavat eli esim mies irrottaa verhot ja antaa ne naiselle ja nainen vie sen vaikka kylppäriin ja tuo haluamansa verhon miehelle ja mies laittaa sen paikoilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä olet kateelinen, etkä kestä ihmisten erilaisuutta. Alat heti puhumaan muista paskaa, kun heillä ei olekaan satoja verhoja, jotka ovat kaikki ah niin "tarpeellisia" ja joita veivaat ja vaihdat joka päivä, kun ei sulla muuta sisältöä elämässäsi ole.

        Olet kateellinen siisteistä kodeista.
        Avaisit välillä ikkunasi, että pierusi leijailisivat edes ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoit sitten peiliin.

        Näin sinut siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoit sitten peiliin.

        Olet repsottava etanan syömä koiso eltaantuneine klimppeineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies ne laittaa tai yhdessä laittavat eli esim mies irrottaa verhot ja antaa ne naiselle ja nainen vie sen vaikka kylppäriin ja tuo haluamansa verhon miehelle ja mies laittaa sen paikoilleen

        Juuri näin se pitää mennä <3 Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et siivoa. Elät lietteessä. Lillut.

        Se on sinun oma kotisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kateellinen siisteistä kodeista.
        Avaisit välillä ikkunasi, että pierusi leijailisivat edes ulos.

        Ei tarvitse, sillä omani on siisti, En asu romujen kaatopaikalla, kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sinut siinä.

        Kyllä sinä ihan itsesi näit. Sinun peilisihän se on ja sinä siihen katselet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä ihan itsesi näit. Sinun peilisihän se on ja sinä siihen katselet.

        Ei se muuta sitä, että olet ruma kuin rupi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse, sillä omani on siisti, En asu romujen kaatopaikalla, kuten sinä.

        Et siivoa et järjestele et vaihda lakanoita etkä pyyhkeitä, olet siis kakkaläjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muuta sitä, että olet ruma kuin rupi.

        Sinulla sitten on ilmeisesti paljon niitä, kun tiedät miten rumia ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla sitten on ilmeisesti paljon niitä, kun tiedät miten rumia ne ovat.

        Kaikki vähänkään sivistyneet tietävät paitsi sinä kun et tiedä edes siivouksesta mitään. Olet säkkiruma rupi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vähänkään sivistyneet tietävät paitsi sinä kun et tiedä edes siivouksesta mitään. Olet säkkiruma rupi.

        Sehän jo todettiin, että sinä et edes tiedä mitä siivoaminen ja siisteys ovat. Sinusta ne ovat romujen keräämistä nurkkiin ja verhojen vaihtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän jo todettiin, että sinä et edes tiedä mitä siivoaminen ja siisteys ovat. Sinusta ne ovat romujen keräämistä nurkkiin ja verhojen vaihtamista.

        Et siivoa et järjestele et vaihda lakanoita etkä pyyhkeitä, olet siis kakkaläjä. Et ymmärrä mitään koko ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siivoa et järjestele et vaihda lakanoita etkä pyyhkeitä, olet siis kakkaläjä. Et ymmärrä mitään koko ketjusta.

        Mitään tuollaista ei ole sanottu missään. Sinä sen sijaan vain vaihtelet verhoja. Mitään muuta et koskaan vaihdakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään tuollaista ei ole sanottu missään. Sinä sen sijaan vain vaihtelet verhoja. Mitään muuta et koskaan vaihdakaan.

        Yksinkertaisesti et siivoa asuntoasi siis koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Järjestys on tyystin eri asia kuin siisteys. Sä voit järjestää vaikka sen kaatopaikankin järjestykseen. Sisteydestä ei aloituksessa ole sanaakaan, vain romua ja rompetta.

        Pitää osata lukea rivien välistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisesti et siivoa asuntoasi siis koskaan.

        Siis sinä et siivoa. Sinä vain vaihtelet verhoja joka toinen päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää osata lukea rivien välistä!

        Ei tarvitse. Vain idiootit lukevat rivien välejä. Niissä ei ikinä oikeasti lue yhtään mitään. Fiksu ihminen kirjoittaa sen mitä haluaa sanoa eikä odota muiden lukevan olemattomia rivien väleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe mitään syytä miksi en saisi. Meistä ihmisistä on moneksi. Yksi tykkää ja toinen ei. Kolmas sietää, vaikka vituttaa ja neljännelle on totaalisen yhdentekevää. Viides toivoisi tuollaista, mutta pärjää ilmankin. Minulta kysyttiin, joten vastasin.

        Tuollaisia yksilöitä on miehissäkin, jotka harrastavat tuollaista verhojen vaihtelua ja joita häiritsevät vinossa olevat matot ja väärään suuntaan sojottavat mattojen hapsut.

        En huoli liian koreaa miestä joka hiputtelisi maton hapsujen kanssa!


      • Anonyymi

        Tiedän pari esimerkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sori vaan aloituksesta!! Eiköhän se tullut selväksi ! Oliko sulla muuta TAAS?

        Aloitus on ihan Ok!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei maton tarvi olla mittanauhalla kohdistettu ja elämisen jälkiä täytyy olla mutta jos nainen haluaa vaihtaa verhot no ei sitä kukaan estääkkään voi tai nainen haluaa vaihtaa pyyhkeet puhtaisiin ja samoin lakanat kyllä hän saa ne vaihtaa tai nainen haluaa katsella tv tä niin nainen saa katsoa tv tä tai nainen sanoo mennään katsomaan tv tä hän teki naposteltavaakin niin kyllä sen kanssa haluaa telkkaria vahdata

        Hyi yök olet vain saava osapuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kykene, jollei ole sinun toimimattomilla aivoillasi varustettu. Mistään siisteyteen viittaavastakaan ei aloituksessa puhuta. Minulla tosiaan on toimivat aivot ja näen, että aloituksessa ei ole yhtään sanaa siisteydestä.

        Älä välitä tästä mahdollisesta kaappiho mosta jolle se nainen on sama asia kuin ne verhot. Kulisdia ja orja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin on?

        Kotivankila lienee kuvaavin sana.. Puhelin soi jos olet muutaman minuutin tarkkailun alta KADOKSISSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi yök olet vain saava osapuoli

        Miten niin on vaan saava osapuoli? Kyllähän tuo on ennemminkin ollut antava osapuoli kun saava. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin on?

        Hoitaa samat hommat itse oman maun mukaan.😎😎😎


    • Anonyymi

      Se nyt vaan tulee aloituksesta mieleen. Että on ihan perus välittämistä. Ympäristöstä ja ihmisistä. Joilla voi ottaa osaa kodissa tai luoda tunnelmaa. Ja itse olen monesti huomannut. Että miehillä on monesti hyvä sisustus silmä. Ja se ympäristö vaikuttaa molempiin sukupuoliin. Kyllä itselläkin sinkkuna eläessä se välillä unohtuu. Tai ei ole niin väliä vain itseni takia. Mutta jos tulee vaikka vieraita, kavereita perheineen tai muuta. Niin ei niitä kehtaa mihin tahansa kutsua. Vaan heitä ajatellen on kaikki sitten siististi ja viimeisen päälle valmiina. Joskus sitä voi väsyä vain itseään varten pitämään kaiken järjestyksessä. Kunhan vaan mietin.

      • Anonyymi

        Sivusta mainittava, mun mielestäni jos pitää erityisesti siivota sen vuoksi että kaveri/ystävä tulee käymään se ei ole aito ystävyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta mainittava, mun mielestäni jos pitää erityisesti siivota sen vuoksi että kaveri/ystävä tulee käymään se ei ole aito ystävyys.

        On ne kuule ihan aitoja ystävyyksiä. Ja ihminen voi itsekseen elellä mielestäni miten huvittaa. Mutta jos esimerkiksi ystävä tulee ja lapset mukana. Niin ei siellä todellakaan ole mitkään viikon tiskit tai omat projektit hujan hajan. Ja se on vain hyvä. Että tulee pidettyä noista jutuista kiinni. Ja se on vain hyvä. Että tulee joskus pakottavakin syy pitää niistä kiinni. Kun vain itsen takia ei esimerkiksi masennukseltaan aina jaksa. Syitä voi olla lukemattomia. Mutta en kotiini ihan mitä tahansa kuntoa muita toisi katsomaan. Joku tolkku ja vieraanvaraisuus on ja pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne kuule ihan aitoja ystävyyksiä. Ja ihminen voi itsekseen elellä mielestäni miten huvittaa. Mutta jos esimerkiksi ystävä tulee ja lapset mukana. Niin ei siellä todellakaan ole mitkään viikon tiskit tai omat projektit hujan hajan. Ja se on vain hyvä. Että tulee pidettyä noista jutuista kiinni. Ja se on vain hyvä. Että tulee joskus pakottavakin syy pitää niistä kiinni. Kun vain itsen takia ei esimerkiksi masennukseltaan aina jaksa. Syitä voi olla lukemattomia. Mutta en kotiini ihan mitä tahansa kuntoa muita toisi katsomaan. Joku tolkku ja vieraanvaraisuus on ja pysyy.

        Puhut asiaa eli parisuhteessa koti voi olla vähän hujan hajan mutta jos jomman kumman vanhemmat tai sisarukset kylään niin kyllä haluaa vähän siivota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut asiaa eli parisuhteessa koti voi olla vähän hujan hajan mutta jos jomman kumman vanhemmat tai sisarukset kylään niin kyllä haluaa vähän siivota

        On eri asia haluta vähän siivota kun että kokee että on pakko siivota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia haluta vähän siivota kun että kokee että on pakko siivota.

        Niin on mutta jos joku kylään tulee niin pakko siivous esim karamellit piiloon ettei vieraat syö niitä tai jos muutama olut tölkki olohuoneen pöydällä niin piilottaa ne tai jos naisensa kanssa katseli just tv stä pornoa niin poistaa pornot tai just teki temput naisensa kanssa niin otetaampas nuo pikkupöksyt tuosta pois ettei unohdu siihen ja vieraat näe niitä ja jos wiinereitä ym herkkuja niin sanoo naiselle älä niitä anna ne on meille ei vieraille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mutta jos joku kylään tulee niin pakko siivous esim karamellit piiloon ettei vieraat syö niitä tai jos muutama olut tölkki olohuoneen pöydällä niin piilottaa ne tai jos naisensa kanssa katseli just tv stä pornoa niin poistaa pornot tai just teki temput naisensa kanssa niin otetaampas nuo pikkupöksyt tuosta pois ettei unohdu siihen ja vieraat näe niitä ja jos wiinereitä ym herkkuja niin sanoo naiselle älä niitä anna ne on meille ei vieraille

        Minun kotini on oikeastaan aina sellaisessa kunnossa, että kyllä sinne voi vieraisille tulla. Ei ole mitään tarvetta tehdä mitään siivousta sitä varten, kun on jo siistiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kotini on oikeastaan aina sellaisessa kunnossa, että kyllä sinne voi vieraisille tulla. Ei ole mitään tarvetta tehdä mitään siivousta sitä varten, kun on jo siistiä.

        No se on hyvä mutta parisuhteessa voi joskus käydä niin että pikkuhoususi onkin unohtunut vaikka sohvan käsinojaan tai pöydälle kun miehesi pussaili pimppiisi ja soitto tulee että puolen tunnin päästä olemme kylässä niin kyllä siinä tulee mieleen että voihan vit.u miks ne kylään tulee hyvä pika siivota ettei pikkarisi unohdu nojalle tai pöydälle no itse en aina siivoa eli pika siivous on tehtävä ehkä sen huomaa välillä ettei ole emäntää talossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on hyvä mutta parisuhteessa voi joskus käydä niin että pikkuhoususi onkin unohtunut vaikka sohvan käsinojaan tai pöydälle kun miehesi pussaili pimppiisi ja soitto tulee että puolen tunnin päästä olemme kylässä niin kyllä siinä tulee mieleen että voihan vit.u miks ne kylään tulee hyvä pika siivota ettei pikkarisi unohdu nojalle tai pöydälle no itse en aina siivoa eli pika siivous on tehtävä ehkä sen huomaa välillä ettei ole emäntää talossa

        Ei voi käydä, eikä ole koskaan käynytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi käydä, eikä ole koskaan käynytkään.

        Kyllä voi tapahtua noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi tapahtua noin

        Minulle ei ja sinuun en ole ottanut kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mutta jos joku kylään tulee niin pakko siivous esim karamellit piiloon ettei vieraat syö niitä tai jos muutama olut tölkki olohuoneen pöydällä niin piilottaa ne tai jos naisensa kanssa katseli just tv stä pornoa niin poistaa pornot tai just teki temput naisensa kanssa niin otetaampas nuo pikkupöksyt tuosta pois ettei unohdu siihen ja vieraat näe niitä ja jos wiinereitä ym herkkuja niin sanoo naiselle älä niitä anna ne on meille ei vieraille

        Oi että kun sä olisit niin oikeanlainen <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on hyvä mutta parisuhteessa voi joskus käydä niin että pikkuhoususi onkin unohtunut vaikka sohvan käsinojaan tai pöydälle kun miehesi pussaili pimppiisi ja soitto tulee että puolen tunnin päästä olemme kylässä niin kyllä siinä tulee mieleen että voihan vit.u miks ne kylään tulee hyvä pika siivota ettei pikkarisi unohdu nojalle tai pöydälle no itse en aina siivoa eli pika siivous on tehtävä ehkä sen huomaa välillä ettei ole emäntää talossa

        Kunhan ne pikkarit ei roiku lampussa kun miehen sukulaiset tulevat kylään. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi tapahtua noin

        Kun vaan tapahtuisikin ;) muutenkin kun suomi24 tarinoissa.


    • Ei kukaan tuollaista tarvitse. Tuo koko juttu on sen naisen omassa päässä, tuntee jotenkin itsensä tärkeäksi kun osaa tehdä jotain. Enemmänkin kuin jotain häiriökäyttäytymistä kuin mitään järkevää tekemistä tuollainen. Samaa luokkaa kuin se että esim. pitää käsiä pestä kymmenen kertaa päivässä vaikkei mitään syytä siihen ole.

      • Anonyymi

        Nytpä tiedetään missä mörskässä sä elät.


      • Anonyymi

        Sekotat nyt sairauden ja normaalin halun pitää koti puhtaana. Neuroosit ja muut pakkotoiminnot ovat asia erikseen.


      • Anonyymi

        Jos kymmenkertaa käy vessassa niin kyllä täytyy pestä kädet samoin jos ulkoa tulee tai likaiset kädet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kymmenkertaa käy vessassa niin kyllä täytyy pestä kädet samoin jos ulkoa tulee tai likaiset kädet

        En tiedä miksi sinun tarvitsee 10 kertaa käydä vessassa (joku on vialla jos noin on), mutta siis minun puolestani pese käsiäsi vaikka 20 kertaa päivässä jos siltä tuntuu... otin sen vaan sattumalta esimerkiksi ja vertasin sitä siivous/järjestely- pakkomielteeseen, että se on ihan vastaava asia.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En tiedä miksi sinun tarvitsee 10 kertaa käydä vessassa (joku on vialla jos noin on), mutta siis minun puolestani pese käsiäsi vaikka 20 kertaa päivässä jos siltä tuntuu... otin sen vaan sattumalta esimerkiksi ja vertasin sitä siivous/järjestely- pakkomielteeseen, että se on ihan vastaava asia.

        Sen vaan sanon pese aina kätesi vessa reissun jälkeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen vaan sanon pese aina kätesi vessa reissun jälkeen

        Ok, se kyllä sopii...


    • Anonyymi

      Jokaiselle kuuluu kodin perussiisteys.

      P*skassa eläjät tietysti saavat p*skassaan elää.

    • Anonyymi

      Mä ainakin laitan liinat ja pyyhin pölyt. Siisti koti auttaa keskittymään. Koti ei saa olla levoton ja sotkuinen paikka. Vähän tavaraa ja järjestys sekä puhtaus että raikkaus.

      • Anonyymi

        Onneksi kaikilla on oma näkemys omasta kodistaan.
        Tähän voisin sanoakin "ajatuksen" mitä jopa kallonkutistajatkin vähän myötäilee..

        " sellainen työpöytä, millainen pää "

        Ei se ihan noin mene mutta sinne suuntaan..


    • Anonyymi

      Kyllä tästäkin vielä sota saadaan.

      • Anonyymi

        Kylässä on hyvä käydä ja sitten arvostella


      • Anonyymi

        Juu siellä on jo yksi sotapäällikkö paikalla.

        Mökki pitää olla mörskä; likaiset lakanat ja p*skat lattialla.


    • Anonyymi

      Koko pääsiäinen meni siivotessa joka päivä. En edes tajunnut miten saatanallinen työ on koluta joka kulma ja paikka siistiksi. Kieltämättä kaiken sen vitutuksen keskellä kävi mielessä, että jos olisi nainen joka pitäisi paikat siistinä, minä voisin mielelläni elättää molemmat. Nykyaikana toki tarvitaan kahden keskituloisen ihmisen palkkatyö, että yhdessä eläminen on ylipäänsä mahdollista, jos ei sitten elätä itseään yhteiskunnalla..

      • Anonyymi

        ÄLÄ VAIN OTA SELLAISTA PAINAJAISNAISTA JOKA LAITTAA KOTIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ VAIN OTA SELLAISTA PAINAJAISNAISTA JOKA LAITTAA KOTIA.

        Muutan uuteen ja hienoon asuntoon, ja toki sisustan sen mieleni mukaan KODIKSI. Tätä vuokrapaskaa en koskaan pystynyt edes kodiksi kutsumaan korkeintaan kämpäksi. Toki minun käsitys kodista voi olla enemmän oma miesluola ja moni nainen pitäisi taulujani ja kokoelmiani joko nörttimäisinä ellei lapsillisina :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutan uuteen ja hienoon asuntoon, ja toki sisustan sen mieleni mukaan KODIKSI. Tätä vuokrapaskaa en koskaan pystynyt edes kodiksi kutsumaan korkeintaan kämpäksi. Toki minun käsitys kodista voi olla enemmän oma miesluola ja moni nainen pitäisi taulujani ja kokoelmiani joko nörttimäisinä ellei lapsillisina :D

        Onneksi ei kaikki pidä tuollaisia nörttimäisinä tai lapsellisena juttuina. (:
        Se että paikan tuntee kodiksi ei ole kiinni onko omistus vai vuokra-asunto.
        Ainakaan mun mielestä.
        Mulla on vuokra-asunto joka on mulle KOTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutan uuteen ja hienoon asuntoon, ja toki sisustan sen mieleni mukaan KODIKSI. Tätä vuokrapaskaa en koskaan pystynyt edes kodiksi kutsumaan korkeintaan kämpäksi. Toki minun käsitys kodista voi olla enemmän oma miesluola ja moni nainen pitäisi taulujani ja kokoelmiani joko nörttimäisinä ellei lapsillisina :D

        Tuotakin olen kuullut tosia usein, että kun nainen tulee taloon (tai edes suhteeseen), niin miehen sisisutuksen moittiminen alkaa ja pahimmillaan kaikki miehen oma lentää heti kaatopaikalle. Mieheltä ei useinkaan kysellä, että mitä hän tahtoisi tai mistä tykkäisi, vaikka kyse olisi yhtälailla miehen kodista. Kodin pitäisi olla molempien koti, eikä niin, että yksi riehuu siellä verhoineen ja matonhapsuineen ja valittaa kun kaikki miehen valitsema on vääränlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotakin olen kuullut tosia usein, että kun nainen tulee taloon (tai edes suhteeseen), niin miehen sisisutuksen moittiminen alkaa ja pahimmillaan kaikki miehen oma lentää heti kaatopaikalle. Mieheltä ei useinkaan kysellä, että mitä hän tahtoisi tai mistä tykkäisi, vaikka kyse olisi yhtälailla miehen kodista. Kodin pitäisi olla molempien koti, eikä niin, että yksi riehuu siellä verhoineen ja matonhapsuineen ja valittaa kun kaikki miehen valitsema on vääränlaista.

        Mitä siinä sitten on tehtävissä jos viet naisen äitisi juttusille niin äiti ja isä sanoo tottele naistasi ja jos viet sisaruksille niin sisarukset sanoo tottele naistasi niin mitä siinä on sitten tehtävissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä sitten on tehtävissä jos viet naisen äitisi juttusille niin äiti ja isä sanoo tottele naistasi ja jos viet sisaruksille niin sisarukset sanoo tottele naistasi niin mitä siinä on sitten tehtävissä

        Tai ehkä pakko ottaa yhteyttä naisen vanhempiin ja sisaruksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä pakko ottaa yhteyttä naisen vanhempiin ja sisaruksiin

        Ällöttävä koko perhe. Karseita etovia otuksia täynnä. Tuollaisesta perheestä ei oikeaa kunnon ihmistä tule.


      • Anonyymi

        <3 <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttävä koko perhe. Karseita etovia otuksia täynnä. Tuollaisesta perheestä ei oikeaa kunnon ihmistä tule.

        Kenen perhe on ällöttävä 🤔 nyt kun ajattelen tota kommenttia palaa mieleeni ajatus jota vuosien aikana usein miettinyt, onkohan mut adoptoitu tai vaihdettu kättärillä kun oon aivan täysin erilainen kun kukaan muu mun perheestä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä sitten on tehtävissä jos viet naisen äitisi juttusille niin äiti ja isä sanoo tottele naistasi ja jos viet sisaruksille niin sisarukset sanoo tottele naistasi niin mitä siinä on sitten tehtävissä

        Ei ikinä saa olla niin että pitää totella toista kaikessa. Itseasiassa ei saa olla niin että kumpikaan koskaan määrää edes toistaan. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotakin olen kuullut tosia usein, että kun nainen tulee taloon (tai edes suhteeseen), niin miehen sisisutuksen moittiminen alkaa ja pahimmillaan kaikki miehen oma lentää heti kaatopaikalle. Mieheltä ei useinkaan kysellä, että mitä hän tahtoisi tai mistä tykkäisi, vaikka kyse olisi yhtälailla miehen kodista. Kodin pitäisi olla molempien koti, eikä niin, että yksi riehuu siellä verhoineen ja matonhapsuineen ja valittaa kun kaikki miehen valitsema on vääränlaista.

        Useimmiten koti on naisen touhuja täysin, miehelle saman katon alla oman näköinen kämppä mut siivous sen sitte, yleensä naisen tehtävä sekin.


    • Anonyymi

      Jep…

      No se siitä aloituksesta.

      • Anonyymi

        Aloitus oli oikeesti hyvä!
        Lisää vaan tälläisiä ja samantapaisia.

        Keskusteluja asumisesta, parisuhteista ja odotuksista jne. On tärkeää mielestäni ainakin kuulla millaisia mielipiteitä toiveita rutiineja sun muita muilla ihmisillä on.
        Tälläisillä keskusteluilla oppii muista juttuja.
        Saattaa auttaa moniakin joskus tulevissa parisuhteissa.


    • Anonyymi

      Kyllä. Saamattomia ja osaamattomia miehiä löytyy, ihan samoin kuin naisiakin.

    • Anonyymi

      Just pesin ja vaihdoin verhot näin kevään kunniaksi.
      Vielä kun saisin suoritettua loput kevätsiivouksesta. Ei oo apuvoimia ja en kelpuuttaisikaan siihen hommaan ketään muuta kuin yhden erityisen vain.
      Siivoava mies

      • Anonyymi

        Kukahan mahtaisi olla se yksi erityinen jonka kelpuuttaisit? Kelpaisiko hän muuhun kuin kevät siivoukseen?


    • Anonyymi

      Kaakelit täytyy kylppärissä pestä.

    • Anonyymi

      Eikö se omillaan kehtaa sisustella?

      • Anonyymi

        Ei eikä halua.


    • Anonyymi

      Mä niin putosin koko tän ketjun pointista... No vähän väsyttää muutenkin.

    • Anonyymi

      Meillä kyllä kotona aikoinaan isäkin tehnyt noita asioita eikä pelkästään äiti. Jouluksi isä laittaa jouluvalot jne.

      • Anonyymi

        Niin kun äitisi käskee tai isäsi haluaalaittaa ne kun äitisi ilostuu ja tykkää niistä mutta jos isäsi saisi päättää niitä ei laiteta mutta mitäpä mies ei tekis naisellensa et olis iloinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun äitisi käskee tai isäsi haluaalaittaa ne kun äitisi ilostuu ja tykkää niistä mutta jos isäsi saisi päättää niitä ei laiteta mutta mitäpä mies ei tekis naisellensa et olis iloinen

        Ei meillä ikinä ole äiti käskenyt isää mitenkään. Isä päättää kyllä itse asioistaan. Ei äitiä kauheasti edes jouluvalot kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun äitisi käskee tai isäsi haluaalaittaa ne kun äitisi ilostuu ja tykkää niistä mutta jos isäsi saisi päättää niitä ei laiteta mutta mitäpä mies ei tekis naisellensa et olis iloinen

        Meillä ainakin isä oli se, joka halusi laittaa ja myös laittoi joulua. Äitiä se lähinnä vitutti. jos mun äitini olisi saanut valita, niin meillä ei olisi vietetty joulu lainkaan tai hän olisi mennyt etelänlomalle sitä pakoon.


    • Anonyymi

      Jotenkin uskaltaisin sanoa, ettei ole kuvatunlaista järjestystä tarvitsevia miehiä. Jos nainen tekee kaiken tuon huushollissa, niin hieno homma mutta ei se mies todennäköisesti siitä erikseen kiittele tai oikeammin sen kummemmin noteeraa koko järjestystä, kunnes sitten seuraavan riitelyn aikana, kun nainen ei koe esim. saavansa tarpeeksi arvostusta. - cu-

      • Anonyymi

        Vakka kantensa valitsee.


      • Anonyymi

        Mulla on sitten erilainen mies kuin muilla koska se monesti sanoo että ompas täällä nättiä ja hienosti on kaikki laitettu. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sitten erilainen mies kuin muilla koska se monesti sanoo että ompas täällä nättiä ja hienosti on kaikki laitettu. 🤔

        Hyvä. Ihana mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sitten erilainen mies kuin muilla koska se monesti sanoo että ompas täällä nättiä ja hienosti on kaikki laitettu. 🤔

        Hienoa että huomioi ja kehuu mutta onko hän sanonut tarvitsevansa sitä järjestystä? ylläpitääkö hän osaltaan sitä. - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että huomioi ja kehuu mutta onko hän sanonut tarvitsevansa sitä järjestystä? ylläpitääkö hän osaltaan sitä. - cu-

        Tottakai pitää. Eihän sitä tarvitse samalla tavalla mutta minä tarvitsen. Anoppi sanoi jo aikoinaan että näitä ei mieheltä sitten kysellä. Minun oma asunto oli laitettu asuin yksin. Hän asui opiskelija kämpässä jossa oli joku kämynen verho vedetty ikkunaa. Ei siellä oltu koskaan. Ja kun minä en voinut joulua laittaa koska oli petipotillaana kyllä hän laittoi kaikki joulu jutut ja hommasi kuusen kun tiesi että tulen niistä iloiseksi.


      • Anonyymi

        Juuri noin. Miehet lähinnä joko ovat oikeasti täysin huomaamatta tai sitten kestävät sen touhotuksen. Sellaiset miehet, joita tuo oikeasti kiinnostaisi ja jotka pitäisivät sitä tarpeellisena, ovat TODELLA harvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Miehet lähinnä joko ovat oikeasti täysin huomaamatta tai sitten kestävät sen touhotuksen. Sellaiset miehet, joita tuo oikeasti kiinnostaisi ja jotka pitäisivät sitä tarpeellisena, ovat TODELLA harvassa.

        Eipä minuakaan tee iloiseksi joku ruma pelituoli ja ja valtava näyttöinen tietokone. Silti ne hyväksyn kun ne ovat miehelle tärkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä minuakaan tee iloiseksi joku ruma pelituoli ja ja valtava näyttöinen tietokone. Silti ne hyväksyn kun ne ovat miehelle tärkeitä.

        Aloituksessa kuitenkin väitettiin, että miehet kaipaisivat tuollaista touhotusta ja niinhän se liki koskaan ole. Miehet lähinnä sietävät, kuten sinäkin sitä pelituolia, mutta olisivat mielummin ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kuitenkin väitettiin, että miehet kaipaisivat tuollaista touhotusta ja niinhän se liki koskaan ole. Miehet lähinnä sietävät, kuten sinäkin sitä pelituolia, mutta olisivat mielummin ilman.

        Voi olla. Sitten voi olla myös ilman minua. En juo,en polta. En juurikaan käy missään. En vaadi ulkomaan matkoja, en treffi iltoja. Jos tuo on asia jossa pääsen ees jotenkin toteuttamaan itseäni. Entisöin huonekaluja ja teen paljon itsekin kaikkea sisustus juttuja, maalaan ja olen esteetikko. Niin mies sen kestäköön kuin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Sitten voi olla myös ilman minua. En juo,en polta. En juurikaan käy missään. En vaadi ulkomaan matkoja, en treffi iltoja. Jos tuo on asia jossa pääsen ees jotenkin toteuttamaan itseäni. Entisöin huonekaluja ja teen paljon itsekin kaikkea sisustus juttuja, maalaan ja olen esteetikko. Niin mies sen kestäköön kuin mies.

        "Sitten voi olla myös ilman minua."

        Etpä sinä taida maailman ainoa nainen olla, että tuo tuskin lienee ihan hirveän suuri ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitten voi olla myös ilman minua."

        Etpä sinä taida maailman ainoa nainen olla, että tuo tuskin lienee ihan hirveän suuri ongelma

        En kyllä. On niin. Juu ei täällä kenenkään ole pakko olla. Jos siltä alkaa tuntuu että toisellainen nainen on parempi minkä minä sille voisin. Se on sitten niin. Ja onnea tulevaan. En kenenkään onnen tiellä haluaisi olla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Sitten voi olla myös ilman minua. En juo,en polta. En juurikaan käy missään. En vaadi ulkomaan matkoja, en treffi iltoja. Jos tuo on asia jossa pääsen ees jotenkin toteuttamaan itseäni. Entisöin huonekaluja ja teen paljon itsekin kaikkea sisustus juttuja, maalaan ja olen esteetikko. Niin mies sen kestäköön kuin mies.

        Kai se sen kestää ja tuskin se sinua haluaa menettää ja jos sisustamisesta tuut onnelliseksi niin saat sisustaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitten voi olla myös ilman minua."

        Etpä sinä taida maailman ainoa nainen olla, että tuo tuskin lienee ihan hirveän suuri ongelma

        Kyllä hän on maailman ainoa nainen jos mies on ottanut hänet naisekseen tai vaimokseen


      • Anonyymi

        Kyllä on ug olen puhunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ug olen puhunut

        Ei ole. Maailmassa on silti yli neljä miljardia muutakin naista. Ugh olen puhunut ja olen oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se sen kestää ja tuskin se sinua haluaa menettää ja jos sisustamisesta tuut onnelliseksi niin saat sisustaa

        Jos me joskus erotaan jostain syystä. Niin voin taata että minun kodinlaittaminen ei ole silloin se syy. Kumpikin varmasti löytäisi uudet kumppanit halutessaan. Tämä liity mihinkään tässä keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Maailmassa on silti yli neljä miljardia muutakin naista. Ugh olen puhunut ja olen oikeassa.

        Mitä sitten vaikka on? Olen ollut tällainen aina. Hän itse minua kosinut . Hän itse ostanut kodin kanssani. Hän itse päättänyt perustaa perheen kanssani. Hän remontoinut itse kotiamme. Hän tekee itse päätökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka on? Olen ollut tällainen aina. Hän itse minua kosinut . Hän itse ostanut kodin kanssani. Hän itse päättänyt perustaa perheen kanssani. Hän remontoinut itse kotiamme. Hän tekee itse päätökset.

        Lue Kommentti, johon tuo oli vastattu. Vinkki, se ei varmaankaan ollut sinun kommenttisi.


    • Anonyymi

      Oot äitis kanssa naimisissa.

    • Miksi näitä sisustusasioita ei voisi tehdä yhdessä? Miksi sen naisen pitää yksinään raataa kodikkaan huushollin eteen?
      Olisihan se mukavaa, jos ihmiset valitsisivat kumpanin, joka osallistuu ja panostaa yhteisen kodin viihtyvyyteen.

      Itse en jäisi yksin "kaikkien asioiden projektipäälliköksi" ja pirttihirmuksi. Oh Snap! 😄🤌

      • Anonyymi

        No kumpi ehtii niin se


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kumpi ehtii niin se

        Tuo systeemi toimii oikein hyvin.

        Mikäli tulee jotain muutettavaa, ne muutokset voin tehdä omin päin. Loppusilaus on vain hienosäätöä. 😃


      • Anonyymi

        Niin ap suostuu ripustamaan jos nainen ne hankkii valitsee ym
        Ja minkälainen ihminen haluaa elämänkumppanin suoristamaan maton hapsuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ap suostuu ripustamaan jos nainen ne hankkii valitsee ym
        Ja minkälainen ihminen haluaa elämänkumppanin suoristamaan maton hapsuja

        Missä matoissa on hapsuja , räsymatoissa vai ? Mulla on vallan hapsuttomia mattoja ja keväällä käyn mattopyykillä , perinteisesti mattopesupaikalla.


    • Anonyymi

      Näin on. Monessa perheessä nainen tekee myös monet " miestentyöt "

      • Anonyymi

        Yhteinen remontti on kiva.....vanhan purkaminen ja uuden laittaminen. Tapiseeraminen on ihan yhteinen ja maalaus. Ei se niin raskasta ole.


    • Anonyymi

      Täytyy vahvistaa useamman jo toteama, että painajaisnainen tuollainen. Aloittaja on oikein malliesimerkki siitä miksi tuollainen nainen on painajainen. Jos riehuminen on tämän ketjun tasoa jo siitä, että toisilla ei ole niitä kausiverhoja ja kammalla tarkasti suuntaansa kammattuja verhonhapsuja, niin millainen hirviö tuo mahtaa ollakaan miehelleen. Karsea riivinrauta koko akka.

    • Anonyymi

      No eihän se nyt noin mene enää, vanhanaikaista.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Minä ainakin laitan kotia, että sinne on mukava päivän päätteeksi tulla. Ei ole likaa ja tekstiilit ovat puhtaat.

    • Uskon toki, että on sellaisia miehiä. Valitettavasti minä en ole tuollainen nainen. - Käytän itsekin välillä siivouspalvelua, kun en ehdi tai jaksa hoitaa kotiani kuntoon.

      • Anonyymi

        Onko päteviä kotisiivoojia.Sitten kun olen vanha ja sairas voi ottaa reippaan siivoojan kotiini , niin kauan siivoan itse kun jaksan, tiedän kätteni jäljen.


      • Xena-183
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko päteviä kotisiivoojia.Sitten kun olen vanha ja sairas voi ottaa reippaan siivoojan kotiini , niin kauan siivoan itse kun jaksan, tiedän kätteni jäljen.

        Kyllä on oikein päteviä ja luotettavia kotisiivoojia.
        Fyysistä rasitusta välttääkseni olen ostanut ikkunoiden pesun kerran vuodessa jo muutamana vuonna.

        Kun lapset olivat pieniä, ostin kotisiivousta kerran kuussa, jotta siivous ei koskaan jäänyt lasten isän hoidettavaksi, jolloin oli yksi riidan aihe vähemmän. - Parin viime vuoden ajan olen taas ostanut ihan ylläpitosiivouspalvelua omaan kotiini muutaman kerran vuodessa.

        Äitini vielä eläessä ostin siivouspalvelua hänellekin.


    • Aprillipila?

    • Anonyymi

      Iteltä lähti viimenenki miehisyyden ripe.
      Olen kalevi ja homopersu.

      • Anonyymi

        Sitten Vihreät ovat oikea puolue sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten Vihreät ovat oikea puolue sinulle.

        Taittaa PS olla se ykkös puolue tynkkystelijöille.


    • Anonyymi

      Kunhan ei niitä home sweet home tyyppisiä tauluja, ne on ku suoraan jostain kauhuelokuvista.

      • Anonyymi

        Siis pelkät normitavarat mitkä talouteen kuuluu. Kukaan ei puhunut ns. sisustustavaroista kupeista kipoista höpöhöpöhössöntössö tauluista. Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pelkät normitavarat mitkä talouteen kuuluu. Kukaan ei puhunut ns. sisustustavaroista kupeista kipoista höpöhöpöhössöntössö tauluista. Ei.

        Kausiverhot ovat juuri tuota "höpöhöpöhössöntössö" tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kausiverhot ovat juuri tuota "höpöhöpöhössöntössö" tavaraa.

        Housussasi on kausiverhot.
        Ja kunnon rullalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kausiverhot ovat juuri tuota "höpöhöpöhössöntössö" tavaraa.

        Ikkunat pitää pestä ennenkuin vaihtaa verhot ja hyvä kun ne verhotkin olis pesty. pari kertaa vuodesssa riittää verhojen vaihto ja ikkunoiden pesu..Jos on pelkät sälekaihtimet niin nekin kuuluu pölystä pyyhkiä .


    • Anonyymi

      Ei enää juhlapyhäsiivoushulluutta, ei enää nalkutusta kun pöydällä on juotu kahvikuppi jopa läpi yön, ei enää kysymyksiä miksi nuo sukat on tuossa, ei enää kauhistelua siitä ja tästä ja tuosta, ei enää jokakeväistä takan hajotusta ja seinien siirtelyä, ei enää ei kiitos!

    • Anonyymi

      Itse olen nainen, joka tykkää laittaa hyvää ruokaa ja koti on aina puhdas ja siisti. Minulle nämä ovat elämän peruslähtökohtia sille, että työelämässä asiat ovat järjestyksessä ja säännölliselle liikunnallekin jää aikaa. Kaikenlaisista sotkuisista ja vaativista parisuhdekiemuroista jättäydyn suosiolla takavasemmalle. Tähän yhtälöön sitten onkin vaikeaa löytää miestä, joka ei toisi jotain roskakasaa mukanaan vanhojen parisuhteiden kautta, tai muutoin vaan hankalahkon tai kovin vaillejääneen elämänkohtalonsa myötä. Siisteys, seesteisyys, selkeys, positiivinen energia, mutkattomuus; nämä ovat adjektiiveja, joita arvostetaan nykyään liian vähän.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        "Positiivinen energia", itse esoteriamiehenä löydän tätä naisista kovin vähän nykyään. Kovaa, maskuliinista energiaa ja erilaisia traumoja ja pyyteitä sitäkin enemmän.


      • Anonyymi

        Samaa voi sanoa naisista: on exää ja ties mitä taustaa, ainakin siis jos ollaan yli 30-vuotiaita niin alkaa mennä tuollaiseksi.


    • Anonyymi

      Naiset ovat nykyään korkeasti koulutettuja, miehet taas raksalla tai kortistossa. Kodin askareet ovat enemmänkin miesten puuhaa nykyään.

    • Oishan se somaa. Mulla itellä on kyllä siivous ja järjestys, mutta tollaset verhon nypläykset ja kukkien istutukset jää kyllä tekemättä.

    • 😂 Jaahans , palstan koko kirjo taas näkyvissä laidasta laitaan. Paras valehan on tunnetusti se mikä sisältää puolet totuutta 😁

    • Anonyymi

      Nykyajan ämmät ovat suurelta osin tatuoituja homssuja, jotka asuvat kuin karsinassa.

      • Anonyymi

        Kyllä moni on.


    • Anonyymi

      Niin ja mitä mies on siitä valmis takaisin antamaan? Onko mitään annettavaa? Piikako pitäisi olla? Kyllä ne kausiasettelut asetellaan ihan sinkkunakin. Verhot sun muut on järjestyksessä ja koti siisti. Sen voi tehdä kuulkaas ihan itsensä mieliksikin. Siihen ei miestä tarvita,siihenkään😁💩

    • Anonyymi

      Monelle naisellehan sisustaminen on mielekästä harrastelua. On todistettu, että kivikaudellakin naiset toivat luoliin sisään kukkia ja maljakoita ihan vain huvin vuoksi. Mies, jos pelaa korttinsa oikein, sisustuksia ja uusia verhoja yms. kehuu, ja jo aukeaa ovi makuuhuoneeseen.

      • Anonyymi

        Pah. Pääsy makuuhuoneeseen? Anna mun nauraa. Olen paljon enemmän arvoinen,kus sinun' pääsysi makuuhuoneeseen'. Hah. Ja yök
        💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pah. Pääsy makuuhuoneeseen? Anna mun nauraa. Olen paljon enemmän arvoinen,kus sinun' pääsysi makuuhuoneeseen'. Hah. Ja yök
        💩

        marimekkoa ja pentikkiä paikat pullollaan eikä houkuta? kalevala koru vielä mitaliksi rintapieleen korostamaan esiliinan kuosia :D ja ellei perinteinen tyyli ilahduta niin pretty maid menettelee kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        marimekkoa ja pentikkiä paikat pullollaan eikä houkuta? kalevala koru vielä mitaliksi rintapieleen korostamaan esiliinan kuosia :D ja ellei perinteinen tyyli ilahduta niin pretty maid menettelee kanssa

        Noita kaikkia löytyy. Mitä pieneen kämppääni ja kaappini mahtuu. Osan olen jo lahjoittanut lapsilleni,kuten muumimukit jne. En tarvii sellaisia mihinkään. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita kaikkia löytyy. Mitä pieneen kämppääni ja kaappini mahtuu. Osan olen jo lahjoittanut lapsilleni,kuten muumimukit jne. En tarvii sellaisia mihinkään. 💩

        Jos sulla on tarjoo alkeellinen meren tai järvenranta mökki missä on vinopino hakattavia halkoja,niin ehkä lämpenen😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla on tarjoo alkeellinen meren tai järvenranta mökki missä on vinopino hakattavia halkoja,niin ehkä lämpenen😁💩

        Halkoja varmaan löytyis ja fiskarssin 2400 grammainen, riittäiskö nuo alkuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita kaikkia löytyy. Mitä pieneen kämppääni ja kaappini mahtuu. Osan olen jo lahjoittanut lapsilleni,kuten muumimukit jne. En tarvii sellaisia mihinkään. 💩

        Koti on elämisen olemista varten, puhdasta voi olla muuta ihan sama jos sekasin joskus...siivoo sitte taas ylihuomen.


    • Anonyymi

      Mäki passasin, selvis et ukko kävi vieraissa, oli muka töissä ja lopulta hakkas ja sylki päälleni eli älkää passatko ukkoja.

    • saisinko naisen joka passaa ja elättää kiitos

      • Anonyymi

        Elättää, oikeesti Elättää myös?
        Eikö sulla ole minkäänlaisia tuloja itselläsi?
        Passaan kyllä mielelläni vaihtelevasti, mutta eihän mulla varaa ole elättää lisä heppua kun nytkin elätän jo perheeni yksin.


    • kaikki kay

      • Anonyymi

        Kelpaako purkkiruoka?😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako purkkiruoka?😁💩

        Jos tarjoon sen marimekko lautaselta? Samalta misstä kissani syö?😁💩


    • en osaa vastata

    • mua 52v ukko ei voi enää vaatimuksia esittää näin on

      • Anonyymi

        Hieman haastavaa, olet siis ite tuo 52v ukko, etkä voi esittää vaatimuksia? Ai siitä että millainen nainen olisi?


    • Anonyymi

      Niin että paljasta pintaa sen olla pitää

      • Anonyymi

        No näytäppä. Käänny ja väänny ja pyllistä,niin me arvostelemme. Tänne vaan näytille!💩


    • Anonyymi

      Paljasta pintaa olla pitää. Miksi sitä peittämään pöytäliinalla ja ikkunoita verhoilla. Pyh. Näyteikkunassa jos sais punkata se se olis niin naisellista että!

      • Anonyymi

        Niin? Sitä kuvaa?? 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Sitä kuvaa?? 💩

        Muista edes verhoutua siihen marimekkopyyhkeeseen tai edes iittalan lautaseen.👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista edes verhoutua siihen marimekkopyyhkeeseen tai edes iittalan lautaseen.👎💩

        Mikään rihkama ei kelpaa👎👎👎💩


    • Anonyymi

      otappas ne lääkkeet ja palaappas sinne suljetulle, jookosta joo?

    • Anonyymi

      Ei tarvitse. Nainen tarvitsee sen järjestelyn ja jos mies on löytänyt hyvän naisen hän antaa naisen mieliksi tehdä asiat. Mies ei tarvitse mitään.

      • Anonyymi

        Mies on siis kuin pahvilaatikko. Se ei tarvitse mitään. Mies on ovimatto.


      • Anonyymi

        Pskat ei noin ei missään nimessä ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on siis kuin pahvilaatikko. Se ei tarvitse mitään. Mies on ovimatto.

        Kaksi täysin eri asiaa on antaa tehdä ja pakotettuna antaa. Älä sekoita niitä toisiinsa. Jotkut miehet on ovimattoja kuten naisetkin. Jotkut vänkää kovaäänisesti ja luulee olevansa jotain euroopan omistajia. Todellisuus on monesti tuhnu. Mitä kovaäänisempi sen varmemmin epävarmempi ja surkeampi. Älykäs alfamies on tilannetajuinen eikä pidä turhia mölyjä osaa kuunnella toisia ja osaa vetää oikeista naruista oikealla hetkellä ei katsele päivääkään naista joka yrittää määräillä ja möykätä on mielummin vaikka yksin. Jos nainen haluaa "kaunistaa" kotia niin miksi hänen ei voisi antaa sitä tehdä että kokee olonsa kotoisaksi mutta mies ei tarvitse niitä koristeita ja korujuttuja eikä tarvitse myöskään välttämättä koko naista jos niikseen tulee. Moni hyvä mies elääkin niin että paneskelee silloin tällöin ja muuten on vapaa tekemään mitä haluaa koska ei sitoudu.


    • Kyllä siisti koti on mukava. Mutta jos siitä jatkuvasta imuroinnista tulee elämän päätarkoitus, ja kaikki muut vaihtoehdot ovat paskassa ja kaatopaikalla elämistä, lienee syytä harkita omia näkemyksiään. Siivoaminen ja huushollaaminen ovat siitä pirullista huvia, että niiden oikeutusta on vaikea kyseenalaistaa. Liiallisen kotityön rajaa ei voi määritellä, mutta jotkut tapaukset ovat selvästi kohtuuttomia: raivoisaa siivousmaniaa tai liiallista piittaamattomuutta. Valitettavasti siivousmaanikot eivät aina kykene ymmärtämään, että turha rehkiminen ja joustamattomuus ovat taakka parisuhteelle ja myös itselle. Yksittäinen pölyhippu tai hiekanmuru lattialla ei ole paskassa elämistä. Yksin elävä siivotkoon vaikka itsensä hengiltä, mutta parisuhteessa on kyettävä muodostamaan yhteinen näkemys kodin tavoiteltavasta siisteydestä. Jos tähän ei mitenkään pysty, sitten ei kai passaa asua samassa huushollissa.

      • Anonyymi

        Ihmisillä joilla on pakonomainen tarve kokoajan touhuta jotain ei ole kykyä olla itsensä kanssa rauhassa joka on ensimmäinen askel hyvään suhteeseen toisen kanssa. Jos ei osaa olla rauhassa vaan pitää nyppiä jotain menee karkuun omia ajatuksiaan eikä tule saamaan mitään mitallia vaan palkkiona on burn out tai joku muu kiva juttu. Älykäs sinut itsensä kanssa oleva ihminen osaa säännöstellä myös kotityöt niin että se ei ole maailman napa.


    • Anonyymi

      Kyllä mieskin voi verhot laittaa, imuroida, tyhjentää pyykin pesukoneen ja astianpesukoneen.
      Näin minä ainakin olen tehnyt koko ikäni vaikka ukko rähjä olenkin.

      • Anonyymi

        Verhot olen laittanut seinälle ja pyykit pesen ja kotini hoidan ihan itse. Mitään puupalikoita ym koristeita tai marimekon tyynyjä en tarvi mutta jos joku kiva neito haluaa sellaisia asetella asuntooni ja näkee ne tärkeänä kun tekee pesää asuntooni niin miksipä ei.


    • Anonyymi

      Osaan viikata ,silittää ja suoria matot. Mihin tarvitsen naista.

      • Anonyymi

        Nii


    • Anonyymi

      En halua, että nainen sotkee sisustustani jollain marimekkoräteillä ja live, love, laugh-tauluilla.

      • Anonyymi

        Kukaan ei käytä tuollaisia tauluja


    • Anonyymi

      Ei toisen ihmisen intohimoa, kuten vaikkapa sisustusta tai kalastusta, kannata lytätä. Kiva jos toinen tykkää, tulee itsellekin hyvä mieli.

    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä skeidaa. Kyllä sopii miehenkin siivota ja luoda mukavaa ilmapiiriä. Nainen ei ole mikään kotiorja. Naisella on oikeus käyttää aikaansa mihin haluaa.

    • Anonyymi

      Jeps joo laiska ja haiseva elättimies on kiva kotieläin, ulkoruokintaan sopiva.

    • Puuttumatta siihen, mitä aiemmin on kommentoitu.

      Mieskin voi olla hyvin visuaalinen olento. Hän ei ehkä osaa tai tykkää niitä asioita, mihin mielestään nainen on kykenävämpi. Ja kyllä, monesti nainen on siinä taitavampi. Mutta ei sekään mikään nyrkkisäntö ole. Itselläni on ollut aikakausia ja on, etten viitsi panostaa moisiin asiohi huomiota. Joskus taas on.

      Ollessani naimissa ensimmäisen mieheni kanssa, hän tykkäsi kyllä jos puuhasin kotia, siivosin jne. Mutta ei sietänyt sitä, että kuljin remppavehkeissä ja pieruverkkareissa pitkin kyliä. Kun ehdotin ostavani snickersin työhousut, hän kielsi sen ehdottomasti, koka ne oli liian miehiset hänen mielestä.

      Hmm. Kysymyshän oli vain siitä, että ne työhousuina olisi ollut mukavemmat, käytännöllisemmät ja miellyttävämmät. Ei kai nyt joka asiassa tarvitse "naiseus"- tai "kauneus*-protikollaa noudattaa.

      Toinen puoliso pitää myös visuaalisuudesta. Tosin hän ei niin paljon laita painoarvoa joka tilanteessa. Oon nätti vaikka en meikkaa, pukeudun niihin fuckingpieruverkkaireihin, kuljeskelen huomiovaatteissa ja nokian saappaissa raivaussaha kädessä. Tosin katan myös kauniisti, jos koen tarpeelliseksi, laitan kauniit asetelmat ja sisustan kodin nätiksi. Mutta, pitänee ottaa se mielihyvä vastaan annettuna. Mieheni arvostaa taitojani tai hyvää silmää, ja itse ei jaksa vaivautua siihen. Olen toki iloinen siihen mihin hän vaivautuu. Oli kyse sitten puusepän hommista tai ruuanlaitosta.

    • Lukekaa Sanna Ukkolan kolumni . Meitä miehiähän pidetään ihan pelleinä.

    • Anonyymi

      Tsiisas mikä idiootti. Sitten sun äijäs käy panemassa vierasta ja se vieraskin nainen nauraa sulle, toope.

    • Anonyymi

      Siisti ja kaunis koti kertoo ihmisen henkisestä tasapainosta. Kun koti on vain kaaosta ja epäjärjestystä niin silloin on myös ihmisen korvien väli samanlaisessa tilassa.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Siisti virastomainen koti ei ole kodikas. Kodissa pitää näkyä elämisen jälki eikä siitä saa tulla mikään kliininen tila ensimmäisenä mieleen. Jotkut asiat on tärkeitä toiset ei jonkun lumpun viikkailu ja millilleen asentaminen tai värien harmonian miettiminen ei kuulu tärkeään lokeroon


    • Anonyymi

      nIIN ON munattomias etelä-pohjanmaalisia lusmujs jotks pelkure3itsa eivät usksalla mitään. pallit pitäisi lwikata munattomiltas kasikilta etelelä-pohjsnmssn sdotilsdspoliiseiltas...

      säätänän nsisdis SAATSNSN NSIDIS

    • Anonyymi

      Oikeastaan minun mnielestäni voisi upottaa järveen perämereen Vaasan ja Etelä-pohjanmaan kokonaan kun mitään muuta sieltätulwe muurenkaan kuin Vantionpettureit5a.

      • Anonyymi

        mä oon hiljaa miälessäni samaa miältä, mutta lähinnä nuasta ranta-aluehista ja niistä pualisuamalaasista mitä siällä asuu, erityysesti rannikon ruottalaiset tarttis uittaa takaasin sinne mistä ovat tullehekkin. Stupin äänestäjille ei sitte anneta pelastusliivejä paluumatkalle, kerran pistivät suamen tuuliajolle niin menköhöt ittekin oman onnensa nojas 🏴‍☠️


    • Anonyymi

      Peli kovenee kun rahat vähenee...

    • Anonyymi

      Vuosikymmeniä palvelin miestä muun perheen hoidin, lopulta selvis et oli vuosikausia käyny palveltavana toisen naisen luona. Meni muka töihin ja olin onnellinen miten ahkera mies minulla, siksi hyysäsin kotonakin. No työtä se vieraissa käynti hälle varmaan olikin ja erosin et pääsi irti vapaille laitumille eli aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Pitääkö joka kerta olla erit värit kun saapuu kotiin?

      • Anonyymi

        aww ihana 🥰
        -mieheltä


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      ❤️ K­u­u­m­­a­­t­­ ­t­y­­t­ö­­­t­­­ ­­­o­­d­­­o­­t­­t­a­v­­­a­­t­­ ­s­­i­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18342861

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe