Mun Nokialaiset hörppäsivät vettä oikein kunnolla metsässä. Nyt ne ovat olleet lattialämmityksen päällä kuivumassa jo yli vuorokauden, ihan märät vieläkin. Onko ideoita miten saa saappaat nopeasti kuivattua?
Miten saa kumisaappaat kuivaksi.
5
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Kontiot kestävät kuivua varmaan 1,5 vuorokautta jossain patterin päällä pohjalliset irrotettuina. Ehkä jollain hiustenkuivaajalla saa vähän vauhditettua.
- Anonyymi
Koska kostea ilma ja kosteus yleensäkin on painavampaa ( järvet ei leiju ilmassa vaan maassa) niin saapas täytyy olla siinä asennossa että kosteus pääsee valumaan ulos. Samalla ilmaa sisään ja lämpö on ihan hyvä juttu. Eli kosteus täytyy valuttaa ulos.
- Anonyymi
Minä olen sullonut sanomalehteä saappaanvarsiin. Ne imevät kosteutta yllättävän hyvin. Mutta kyllä saappaiden kuivatus taitaa viedä vuorokauden tai enemmän, käyttipä mitä temppuja hyvänsä.
- Anonyymi
Pölynimurilla saa muutamassa tunnissa kuivaksi. Letkun pää saappaan sisään, ja säätää imutehon niin pieneksi, että uutta ilmaa pääsee virtaamaan varresta sisään. Ja kai vuorimateriaaleissakin on eroja kuivumisen suhteen.
- Anonyymi
Mulle kävi samalla tavalla muutama päivä sitten. Onneksi oli koti lähellä. Ei muuta, kuin kaadoin veden pois saappaasta, irrotin pohjallisen, vartin kuivatus hiustenkuivaajalla, kuivuneet saappaat jalkaan ja taas mentiin. Mulla on Viking Seilas saappaat. Vuorikangas ja pohjallinen eivät ime vettä sisäänsä, joten kuivuvat samantien. Kesälläkin kun tekee puutarhatöitä, niin hiestä kostuneet saappaat kuivuvat täysin kahvitauon aikana. Tosin Vikingeissä on hyvä käyttää paksumpia sukkia, niin ei hikoile juuri ollenkaan. Nokialaisten vuorikangas ja huopapohjallinen taas vähentää hikoilua ja tasaa kosteutta pitkäaikaisessa käytössä ohuellakin uskalla. Nokiat vaan kestää kastuessaan kuivua paljon kauemmin. Kokemusta on molemmista, ennen noita Vikingejä mulla oli Kontiot.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897