Sinkkuäitien muodostamat ongelmat deittailussa

Anonyymi-ap

5

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinäpähän ”hylkäätte”. Olisiko yleensä kuitenkin kyse siitä että yh-äiti hylkää teidät? Sellaisella miehellä ei tee mitään joka on mustasukkainen pienelle lapselle ja kokee tämän kilpailijakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpähän ”hylkäätte”. Olisiko yleensä kuitenkin kyse siitä että yh-äiti hylkää teidät? Sellaisella miehellä ei tee mitään joka on mustasukkainen pienelle lapselle ja kokee tämän kilpailijakseen.

        Lapsi kuitenkin muistuttaa siitä, että parempi mies on päässyt ähkimään naisen raskaaksi. Todella huonolla tuurilla voi joutua lapsen isänkin kanssa tekemisiin ja jos sillä on yhtään itsekunnioitusta jäljellä niin tappeluksihan se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi kuitenkin muistuttaa siitä, että parempi mies on päässyt ähkimään naisen raskaaksi. Todella huonolla tuurilla voi joutua lapsen isänkin kanssa tekemisiin ja jos sillä on yhtään itsekunnioitusta jäljellä niin tappeluksihan se menee.

        Ähkimään? Seksi on siis sinun mielestäsi ällöttävää ähkimistä? Asia selvä, sinä koet asian niin. Sinulle seksi on likaista ähkimistä, varsinkin komean miehen kanssa harrastettu seksi. Ruman miehen kanssa se ei ilmeisesti ole ihan yhtä paljon ähkimistä?

        Sama pätee tietysti naiseen. Ruman naisen kanssa vielä menettelee, mutta kauniin naisen kanssa et ikäpäivänä siihen suostuisi. Et varmaan itse harrastaisi tuota iljettävää ähkimistä, et vaikka pyssyllä uhattaisiin, ethän? Et varsinkaan kauniin naisen kanssa!

        Hienoa että löytyy kaltaisesi pulmunen jolle seksi kauniin naisen kanssa olisi pelkkää ähkimistä. Sellaiseen pulmusmies ei rupea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi kuitenkin muistuttaa siitä, että parempi mies on päässyt ähkimään naisen raskaaksi. Todella huonolla tuurilla voi joutua lapsen isänkin kanssa tekemisiin ja jos sillä on yhtään itsekunnioitusta jäljellä niin tappeluksihan se menee.

        Sinulla itselläsi on siis seksin aikana tapana ähkiä ja röhkiä ja pitää samanlaista ääntä kuin siat ja hevoset? Huh huh! Eipä ihme jos naiset eivät tykkää sinusta. Mutta tiedoksi että ähkiminen seksin aikana ei ole normaalia eikä tavallista. En ole ikinä sellaiseen törmännyt. Teillä palstaprinsseillä on kumma tapa arvioida muita itsenne mukaan. Se että sinä ähkit ja röhkit seksin aikana kuin hengenhädässä ei tarkoita että kaikki miehet tekevät niin. Ehkä myös hikoilet rakastellessa ja valutat hikeä naisen päälle. Hyi yök. Mikään ei ole kuvottavampaa.

        . Onko sinulla noin huono kunto? Huohotatko portaita noustessa? Korisetko ja äänteletkö jos pitää nostaa jotain maitopurkkia painavampaa?

        Jos mies seksin aikana päästelisi sellaisia ääniä että Äh Äh ja röyh ja mrrr ja krrrr ja iiihahaa, niin minä sanoisin että kuule tämä loppuu tähän, änyt pois minun päältäni.

        Sinä ähkit kun työnnät kakkaa tai otat kolme juoksuaskelta. Asia selvä. Hyväkuntoinen rakastaja ei tee niin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1977
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1376
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1125
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      62
      1035
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1006
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      83
      957
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      820
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    Aihe