Rajat parisuhteessa

Anonyymi-ap

Pidätkö hyväksyttävänä, että kumppanillasi on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja jos on, niin missä menee rajat? Millainen viestittely, keskustelu ja muu ajanvietto heidän välillä on hyväksyttävää?

Nämä ovat lähtökohtaisesti jokaisella pariskunnalla tietenkin sopimusasioita, mutta olisi hyvä kuulla muidenkin näkemyksiä.

Avoimet suhteet ovat asia erikseen.

51

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta on ollut mukavaa olla sinkkuna, koska näitä ei tarvitse miettiä. Minulla on tällä hetkellä elämää rikastuttamassa olentoja kaikista sukupuolista ja koen, että nautin vapaudesta. Voin puhua eri asioista, tehdä eri asioita, kenen kanssa yhteyden muodostankaan. Voin siis keskustella mistä tahansa ja tehdä mitä haluan, ilman pelkoa, että joku jossain kokee sen uhkana parisuhteelle. Koen ehkä elämän jopa antavampana näin kuin, että siinä olisi yksi ihminen, jota täytyy koko ajan miettiä, että tuolle nyt säästän vakavat ja merkittävät jutut.

      • Anonyymi

        Samansuuntaista ajattelen myös. Sinkkuudessa on paljon hyvää, ei tosiaankaan tarvitse kipuilla tuollaisten asioitten kanssa. Oikeastaan juuri noistakin syistä moni onkin sinkku.

        Rumana, vastenmielisenä , pottuneinäisen miehen näköisenä nainen olisikin mahdollisesti epäluuloinen kaikesta. Ja kärsisi henkisesti todella paljon..
        Toinen syy on se että ei tarvitse kipailla viehättävyydestä, seksikkyydestä, älykkyydestä tai ylipäätään yhtään mistään muiden naisten kanssa. ei pelätä että se miehen naispuolinen työkaveri harrastaisi seksiä kumppanisi kanssa tai kuvittelisi hänet siihen sinun paikalle vuoteessa seksiä harrastaessa. Tai mies haaveilisi työkeveristaan hymyillessään ja hyräillessään itsekseen . Tai mies häpeäisi kumppaniaan kavereidenkn edessä ja kokisi hänet vastenmielisenä.
        Kolmas ja tärkein syy lienee se, ettei kelpaa kenellekkään juuri rumuuden ja miesmäisen ulkonäön johdosta.
        Mahdollinen mieskumppani kokisi halaavansa miespuolista työkaveriaan naisen sijaan.

        Joten on hanaa olla sinkku ja elää vain itselleen, muista piittaamatta, tehdä mitä haluaa ja samalla itsetuntonsa säilyttäen.

        Sinkkuuden hintana on yksinäiset aamut kahvipöydän ääressä, se ettei saa koskaan tuntea toisen fyysistä läheisyyttä ja kosketusta, lämpöä ja että kaikesta vastaat yksin , myös taloudellisesti, mutta kuin ihmeen kautta lopulta sen kaiken kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samansuuntaista ajattelen myös. Sinkkuudessa on paljon hyvää, ei tosiaankaan tarvitse kipuilla tuollaisten asioitten kanssa. Oikeastaan juuri noistakin syistä moni onkin sinkku.

        Rumana, vastenmielisenä , pottuneinäisen miehen näköisenä nainen olisikin mahdollisesti epäluuloinen kaikesta. Ja kärsisi henkisesti todella paljon..
        Toinen syy on se että ei tarvitse kipailla viehättävyydestä, seksikkyydestä, älykkyydestä tai ylipäätään yhtään mistään muiden naisten kanssa. ei pelätä että se miehen naispuolinen työkaveri harrastaisi seksiä kumppanisi kanssa tai kuvittelisi hänet siihen sinun paikalle vuoteessa seksiä harrastaessa. Tai mies haaveilisi työkeveristaan hymyillessään ja hyräillessään itsekseen . Tai mies häpeäisi kumppaniaan kavereidenkn edessä ja kokisi hänet vastenmielisenä.
        Kolmas ja tärkein syy lienee se, ettei kelpaa kenellekkään juuri rumuuden ja miesmäisen ulkonäön johdosta.
        Mahdollinen mieskumppani kokisi halaavansa miespuolista työkaveriaan naisen sijaan.

        Joten on hanaa olla sinkku ja elää vain itselleen, muista piittaamatta, tehdä mitä haluaa ja samalla itsetuntonsa säilyttäen.

        Sinkkuuden hintana on yksinäiset aamut kahvipöydän ääressä, se ettei saa koskaan tuntea toisen fyysistä läheisyyttä ja kosketusta, lämpöä ja että kaikesta vastaat yksin , myös taloudellisesti, mutta kuin ihmeen kautta lopulta sen kaiken kestää.

        Missä mene raja? No työhön liittymättömässä tekstailussa ja puhelinyhteyden pitämisessä, lounasneuvotteluissa ei keskustella työasioista kuin vain hiukan , muodon vuoksi . Avoimessa flirttailussa, työmatkoissa joihin sisältyy yhteissaunomisia, yhteisen hotellihuoneen tilaamista ja siinä yöpymistä. Kukahan nekin asiat tarkistaa, ei kukaan.

        Sitten muutoin, siinä ystävien välisessä elämässä? Jatkuva kännykässä roikkuminen ja tekstareiden lähettäminen, toisen tapaaminen kertomatta sitä sinulle mitään tai edes jälkikäteen puhumatta. Eli alkaa ilmetä salaisuuksia joista et tiedä mitään.
        Seurassa avoin ja silmiinpistävä , häiritsevä flirttailu.
        Periaatteessa se näkyy päälle jos parien välillä on jotain seksuaalista virittäytyneisyyttä ja intohimoa, sitä ei voi ollahuomaamatta.
        Käytännössä tuskin löydät miestä joka ei mitään noista tekisi. Yksikään ihmissuhde ei ole 100% luottamusta ansaitseva. Ei edes 60% : sti.

        Nykypäivänä naiset eivät juuri välitä onko mies varattu vai ei, vaan annetaan mennä täysin vapaasti , suhteita on työkavereiden välillä ja monien muidenkin, toista sukupuolta edustavien ystävien välillä.
        Naisten / miesten keskinäiseen solidaarisuuteenkaan , kaverin poika/ tyttöystävää ei houkutella,, ei voi luottaa enää.
        Siksi suosittelen sinkkuna elämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samansuuntaista ajattelen myös. Sinkkuudessa on paljon hyvää, ei tosiaankaan tarvitse kipuilla tuollaisten asioitten kanssa. Oikeastaan juuri noistakin syistä moni onkin sinkku.

        Rumana, vastenmielisenä , pottuneinäisen miehen näköisenä nainen olisikin mahdollisesti epäluuloinen kaikesta. Ja kärsisi henkisesti todella paljon..
        Toinen syy on se että ei tarvitse kipailla viehättävyydestä, seksikkyydestä, älykkyydestä tai ylipäätään yhtään mistään muiden naisten kanssa. ei pelätä että se miehen naispuolinen työkaveri harrastaisi seksiä kumppanisi kanssa tai kuvittelisi hänet siihen sinun paikalle vuoteessa seksiä harrastaessa. Tai mies haaveilisi työkeveristaan hymyillessään ja hyräillessään itsekseen . Tai mies häpeäisi kumppaniaan kavereidenkn edessä ja kokisi hänet vastenmielisenä.
        Kolmas ja tärkein syy lienee se, ettei kelpaa kenellekkään juuri rumuuden ja miesmäisen ulkonäön johdosta.
        Mahdollinen mieskumppani kokisi halaavansa miespuolista työkaveriaan naisen sijaan.

        Joten on hanaa olla sinkku ja elää vain itselleen, muista piittaamatta, tehdä mitä haluaa ja samalla itsetuntonsa säilyttäen.

        Sinkkuuden hintana on yksinäiset aamut kahvipöydän ääressä, se ettei saa koskaan tuntea toisen fyysistä läheisyyttä ja kosketusta, lämpöä ja että kaikesta vastaat yksin , myös taloudellisesti, mutta kuin ihmeen kautta lopulta sen kaiken kestää.

        "Joten on hanaa olla sinkku ja elää vain itselleen, muista piittaamatta, tehdä mitä haluaa ja samalla itsetuntonsa säilyttäen." Miten jostakin voi olla ihanaa elää muista piittaamatta?

        Se, että Ap kertoo oman käsityksensä ja ajatuksiaan, ei tarkoita että kaikki parisuhteet olisivat tuollaisia, kuten ei myöskään sinkkuus ole aina tuota , mitä täällä nyt niin kauheasti hehkutetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joten on hanaa olla sinkku ja elää vain itselleen, muista piittaamatta, tehdä mitä haluaa ja samalla itsetuntonsa säilyttäen." Miten jostakin voi olla ihanaa elää muista piittaamatta?

        Se, että Ap kertoo oman käsityksensä ja ajatuksiaan, ei tarkoita että kaikki parisuhteet olisivat tuollaisia, kuten ei myöskään sinkkuus ole aina tuota , mitä täällä nyt niin kauheasti hehkutetaan.

        Kyllä se vaan on helpompaa elää sinkkuna kuin jonkun toisen kanssa samassa taloudessa, se nyt on itsestään selvä asia.
        Jos asut toisen kanssa , on aina huomioitava se toinen ja sopeuduttava siihen että toinen on aina siinä
        Olen itse asunut avoliitossa ja lopulta sain tarpeekseni. Miehessä ri ollut mitään vikaa, hän oli siisti ja huoliteltu. Ei kaivellut nenäänsä eikä piereskellyt tai tehnyt muuta ällöttävää, osasi käyttäytyä . mutta henkinen yhteys puuttui, ei löytynyt yhteisiä puheenaiheita. Siinä tunsi jääneensä henkisesti ja emotionaalisesti yksin.
        Sitä se juuri oli, emotionaalista ja henkistä yksinäisyyttä.
        Muista piittaamaton elämä tarkoittaa sitä kotona elettävää elämää, ei sitä mitä eletään kun avataan ulko- ovi ja poistutaan asunnosta. Se ei myöskään tarkoita sitä etteikö tarvitsi huomioida esim.naapureitaan..
        Yksin eläminen on ihanaa, introverttina juuri kaipaa omaa tilaa ja omaa rauhaa..Vastapainoksi työelämän rasittavuudelle tai muulle vastaavalle.
        Toki yksin elämiseen liittyy myös se ettei saa tarvitsemaansa apua aina..vaan joutuu selviytymään yksin monista asioista.
        Joskus raskasta, mutta pääsääntöisesti hyvin rauhoittavaa.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Saa olla ja rajat menevät itselleni siinä ystävyydessä. Tietysti eri ihmiset varmaan kokevat ystävyydemkin eri tavalla, mutta määritellään nyt vaikka näin, että jos olet hetero, niin mitä siihen ystävyyteen samaa sukupuoltakin olevankin kanssa kuuluisi. Minusta tuo rahanveto on varsin helppoa, mutta tietysti ihmiset voivat kokea nämä eri tavalla. Itselleni ei onneksi ole osunut kohdalle yksilöitä, joiden tuo rajanveto olisi ollut vaikeaa. He ovat kyllä olleet täysin tietoisia, jos ovat toimineet jotenkin arveluttavasti.

    • Anonyymi

      Äiti on miehen ainut naispuolisinen kaveri.

    • Raja on intiimeissä asioissa pääsääntöisesti..
      En mä voisi kieltää koska itselläkin on miespuolisia kavereita.
      Ja jos tuolla tavalla ajatellaan että mies tahtoisi kieltää jotain miespuolisia ystäviä noin niiku
      " pettämis tms " syistä, niin se taitais olla niin etten saisi olla kenenkää kans tekemisissä koska,
      Noh niin... 😉

    • Saa olla, mutta tarkan rajan piirtäminen on vaikeaa.

      Työlounaat täysin ok, mutta kahdenkeskiset illalliset toistuvasti ei. Intiimit suhteet tietenkään ei.

      Minun täytyy halutessani voida myös tulla mukaan tapaamiseen kaverin kanssa ja saada myös nähdä halutessani viestittelyä. Toisaalta silloin on jo mennyt jotain pieleen, jos minä haluan nähdä em asioita.

      Homma loppuisi heti, jos minulta salattaisiin jotain.

      • Anonyymi

        Miksei kahdenkeskiset illalliset!?!?


      • Anonyymi

        Miksi sinun pitäisi tulla mukaan? Eikö sulla ole yhtään luottoa? Aika karseaa kahlitsemista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei kahdenkeskiset illalliset!?!?

        Ne ovat luonteeltaan intiimimpejä.

        Satunnainen illallinen kyllä käy, mutta säännöllisesti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun pitäisi tulla mukaan? Eikö sulla ole yhtään luottoa? Aika karseaa kahlitsemista!

        Ei minun luultavasti tarvitse mennä mukaan, mutta minulla pitää olla halutessani mahdollisuus.

        Minulla on yhtään luottoa, mutta ei rajattomasti.


      • Anonyymi

        Eivät naiset tuohon suostu. Ihme määräilijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat luonteeltaan intiimimpejä.

        Satunnainen illallinen kyllä käy, mutta säännöllisesti ei.

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun luultavasti tarvitse mennä mukaan, mutta minulla pitää olla halutessani mahdollisuus.

        Minulla on yhtään luottoa, mutta ei rajattomasti.

        Olet epäluuloinen. Se ei tiedä missään suhteessa hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät naiset tuohon suostu. Ihme määräilijä.

        Et taida elää ihan tässä maailmassa. Minun rakkautta on jopa epäilty, koska en ole mustasukkainen.

        Ikinä minun ei myöskään ole tarvinnut varsinaisesti ruveta määräilemään, koska tuollaiset rajat ovat olleet ihan muutenkin luonnollisia minun kumppaneille.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Et taida elää ihan tässä maailmassa. Minun rakkautta on jopa epäilty, koska en ole mustasukkainen.

        Ikinä minun ei myöskään ole tarvinnut varsinaisesti ruveta määräilemään, koska tuollaiset rajat ovat olleet ihan muutenkin luonnollisia minun kumppaneille.

        Itse annat itsestäsi kuvan.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Et taida elää ihan tässä maailmassa. Minun rakkautta on jopa epäilty, koska en ole mustasukkainen.

        Ikinä minun ei myöskään ole tarvinnut varsinaisesti ruveta määräilemään, koska tuollaiset rajat ovat olleet ihan muutenkin luonnollisia minun kumppaneille.

        Ja nyt sitten sellaista ei olekaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät naiset tuohon suostu. Ihme määräilijä.

        Eihän tuossa mitään määräillä, se on toive ja jonkinlainen edellytys, vaatimuksen poikanen luottamuksen edellytys , mutta ei määräys.
        Ymmärrän tuon erittäin hyvin. Tätä minäkin edellyttäisin tai odottaisin.


    • Anonyymi

      Naapurin sypressi-istutuksissa.

    • Anonyymi

      Puolisollani on naistuttuja muttei varsinaisia ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta. Eikä hän haluakaan vaan on useammin kuin kerran todennut, ettei "rupea akkojen kanssa jääkiekosta tai muustakaan puhumaan" eli on siis hyvin konservatiivinen luonteeltaan. Minulle se sopii oikein hyvin koska en tykkäisi lainkaan, että hän esim. viestittelisi jonkun naisen kanssa eli kaipa minäkin olen vanhanaikainen mutta kun tämä sopii kummallekin, niin asia on ok.

      Meillä on aikuiset lapset, sekä tyttöjä että poikia, heillä taas on kavereita ja ystäviä laidasta laitaan vaikka ovatkin vakituisessa parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ainakin Juha saa viettää unelmien elämää ja unelmien pitkää elämää,

      ja, samoin hänen omaisensa,

      N

    • Anonyymi

      No meillä on aika tiukat rajat! Eli jos vaimo nussii miespuolisia ystäviä niin vain takaapäin ja muutenkin mieluiten perceeceen! Onhan tästä joskus tullut kinaa mutta en mielestäni ole kohtuuton. Vai onko joku eri mieltä?

      • Anonyymi

        Ei taida olla minkäänlaisia rajoja tuollaisessa suhteessa . Nimellisiä kyllä mutta muutoin leväperäinen avoin suhde...kuin puliukon ja pulimamman suhde riipumatta nyt miltä ulkoisesti näyttävät, rumia sisäisesti joka tapauksesa.mustaa kuonaa täynnä...
        Näitä kyllä löytyy, on seksisivustot täynnänsä...oli kyseessä anaaliin tai vaginaaliseen paneskelu, yhtä vastenmielistä elostelua..😖🤢hyi hemmetti..


    • Anonyymi

      Kyllähän se kertoo paljon jo henkisestä kypsyydestä jos ei tiedä mitkä asiat kuuluvat parisuhteeseen ja mitkä eivät.

    • Anonyymi

      Jos ei saa olla ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta, niin vaihtoon vaan sitten. Sairaalloisen mustasukkaiset saavat tuhota yhdessä toistensa kaveripiirit.

      • Anonyymi

        Niin ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä! Ei täällä kukaan oikeasti puhu mistään ystävänä olosta vaan ihan suoraan seksisuhteesta. Sitähän tässä haetaan. Vai väitätkö että kun lähdet yökylään tämän "ystäväsi" luo niin pelaatte Coronaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä! Ei täällä kukaan oikeasti puhu mistään ystävänä olosta vaan ihan suoraan seksisuhteesta. Sitähän tässä haetaan. Vai väitätkö että kun lähdet yökylään tämän "ystäväsi" luo niin pelaatte Coronaa 🤣

        Ylipäänsä aikuiset ihmiset, jotka menevät yökylään ystävän luon (oli tämä mitä sukupuolta tahansa) ovat kummallisia. Eri juttu tietenkin, jos siihen on olemass jokin järjellinen syy, kuten vaikka, että ystävä on tosi sairaana tai asuu kaukana tmv. Ei normaali aikuinen mene ystävän luo yökylään muuten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäänsä aikuiset ihmiset, jotka menevät yökylään ystävän luon (oli tämä mitä sukupuolta tahansa) ovat kummallisia. Eri juttu tietenkin, jos siihen on olemass jokin järjellinen syy, kuten vaikka, että ystävä on tosi sairaana tai asuu kaukana tmv. Ei normaali aikuinen mene ystävän luo yökylään muuten vaan.

        No mutta hei! Mitäs ne ystävät tekevätkään hmm. Heitetään skenaariota: kumppanisi sanoo lähden ystäväni kanssa mökille viikoksi. Otetaan vähän siideriä saunotaan ja ehkä käydään kalassa heippa nähdään viikon päästä. Tietysti hyväksyt tämän koska muutenhan olet mustasukkainen 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta hei! Mitäs ne ystävät tekevätkään hmm. Heitetään skenaariota: kumppanisi sanoo lähden ystäväni kanssa mökille viikoksi. Otetaan vähän siideriä saunotaan ja ehkä käydään kalassa heippa nähdään viikon päästä. Tietysti hyväksyt tämän koska muutenhan olet mustasukkainen 🤣

        Kuka muka lähtee tuollaiseenkaan. Ei kukaan normaali aikuinen.

        Ja siis minä hyväksyn kyllä. Aikuinen on itse vastuussa tekemisistään ja tekee jos tahtoo, vaikka toinen kuinka siitä riehuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muka lähtee tuollaiseenkaan. Ei kukaan normaali aikuinen.

        Ja siis minä hyväksyn kyllä. Aikuinen on itse vastuussa tekemisistään ja tekee jos tahtoo, vaikka toinen kuinka siitä riehuisi.

        Ei riehuminen auta mitään ei tietenkään. Mutta minkä vuoksi olisit sellaisessa suhteessa ja hyväksyisit sen? Eli et joko välitä tai olet samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riehuminen auta mitään ei tietenkään. Mutta minkä vuoksi olisit sellaisessa suhteessa ja hyväksyisit sen? Eli et joko välitä tai olet samanlainen.

        Ai millaisessa suhteessa? Mulle on yhdentekevää jos toinen menee johonkin mökille. Sekin on yhdentekevää meneekö sinne mies vai naisseurassa, sillä kyllähän sinne seuraa halutessaan aina saa, vaikka menisi alunperin yksinään. Ei se mun sanomisillani muutu ja aikuinen ihminen kantaa itse vastuun tekemisistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riehuminen auta mitään ei tietenkään. Mutta minkä vuoksi olisit sellaisessa suhteessa ja hyväksyisit sen? Eli et joko välitä tai olet samanlainen.

        sitäpaitsi suurempi se pettämisriski silloin on, jos menee "poikaporukassa". Siinä on suuri todennäköisyys, että joku saa päähänsä etsiä sinne jostain naisia. Riski on paljon vähäisempi, jollei jopa täysin olematon, kun menee sinne mökille naisseurassa, joka ei kiinnosta lainkaan seksimielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai millaisessa suhteessa? Mulle on yhdentekevää jos toinen menee johonkin mökille. Sekin on yhdentekevää meneekö sinne mies vai naisseurassa, sillä kyllähän sinne seuraa halutessaan aina saa, vaikka menisi alunperin yksinään. Ei se mun sanomisillani muutu ja aikuinen ihminen kantaa itse vastuun tekemisistään.

        No ei ei 🤣 mutta oletko oikeasti niin epätoivoinen että jäisit siihen suhteeseen ja hyväksyisit sen ? Olisitko sellaisen ihmisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ei 🤣 mutta oletko oikeasti niin epätoivoinen että jäisit siihen suhteeseen ja hyväksyisit sen ? Olisitko sellaisen ihmisen kanssa?

        Hyväksyisin minkä? Todellakin hyväksyn kaikki asiat, jotk ovat mulle yhdentekeviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muka lähtee tuollaiseenkaan. Ei kukaan normaali aikuinen.

        Ja siis minä hyväksyn kyllä. Aikuinen on itse vastuussa tekemisistään ja tekee jos tahtoo, vaikka toinen kuinka siitä riehuisi.

        Kauniilla naisella riittää itsetuntoa miehen uskottomuudelle ja syrjähypyille. Hän tietää että voi koska tahansa heivata miehen mäkeen ja uutta miestä kehiin, ei ole mitään vaikeuksia löytää uutta suhdetta.
        Ei tarvitse ripustautua mieheen kuten miesten näköisilla, rumilla naisilla on tarve.

        Kaunis nainen saa jo tyydytystä kun katsoo itseään peilistä; klassisella tavalla kauniit kasvot, symmetriset ..hmm kaula siro, ylävartalo samoin,pienet kauniit pystyssä olevat rinnat. Olkapää kaunislinjainen ja sopivat muuhun vartaloon ja kaulalinjaan nähden
        Ei tarvitse edes rintsikoita käyttää , kädet hoikat ja pitkä, kapea vyötärö, ja sopivan leveähkö lantio , ei liikaa läskiä muttei luinenkaan, kiinteät ja pyöreät pakaralihakset ja kaiken kukkuraksi pitkät hoikat sääret jotka päätyvät kauniisiin nilkoihin.

        Koko vartalo on kuin taideteos tai veistos, sitä ihaillessa nainen voi olla tyytyväinen, ei tarvita ketään, ei miestäkään siihen tuomaan yhtään mitään.
        Hän nauttii itsestään, omasta estettisestä kauneudestaan ja tietää kyllä että vientiä riittää ja valinnanvaraa löytyy.
        Itsetunto on usein hyvin korkealla, eikä lotkauta korviaankaan kateeliselle nälvinnälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniilla naisella riittää itsetuntoa miehen uskottomuudelle ja syrjähypyille. Hän tietää että voi koska tahansa heivata miehen mäkeen ja uutta miestä kehiin, ei ole mitään vaikeuksia löytää uutta suhdetta.
        Ei tarvitse ripustautua mieheen kuten miesten näköisilla, rumilla naisilla on tarve.

        Kaunis nainen saa jo tyydytystä kun katsoo itseään peilistä; klassisella tavalla kauniit kasvot, symmetriset ..hmm kaula siro, ylävartalo samoin,pienet kauniit pystyssä olevat rinnat. Olkapää kaunislinjainen ja sopivat muuhun vartaloon ja kaulalinjaan nähden
        Ei tarvitse edes rintsikoita käyttää , kädet hoikat ja pitkä, kapea vyötärö, ja sopivan leveähkö lantio , ei liikaa läskiä muttei luinenkaan, kiinteät ja pyöreät pakaralihakset ja kaiken kukkuraksi pitkät hoikat sääret jotka päätyvät kauniisiin nilkoihin.

        Koko vartalo on kuin taideteos tai veistos, sitä ihaillessa nainen voi olla tyytyväinen, ei tarvita ketään, ei miestäkään siihen tuomaan yhtään mitään.
        Hän nauttii itsestään, omasta estettisestä kauneudestaan ja tietää kyllä että vientiä riittää ja valinnanvaraa löytyy.
        Itsetunto on usein hyvin korkealla, eikä lotkauta korviaankaan kateeliselle nälvinnälle.

        Sehän voi tietenkin olla tunnevammaiselle mahdollista. Itselläni on ihan tunteet, joten en voi vain heivata ketään mäkeen. Kaikki kauniit eivät liene tunnevammaisia.

        Se on kyllä totta, että mulla on hyvä itsetunto. Sekin on totta, että en ole tippaakaan mustasukkainen. Aikuinen ihminen kantaa tosiaan vastuunsa itse j keskustellaan sitten jos on tarpeen, että mitä tapahtuu.

        P.S. En ylipäänsä koe parisuhdetta mitenkään erityiseksi välttämättömyydeksi, eli sho cares vaikka miehiä olisi kolmijonossa ovella. Saatan silti todeta jokaiselle, että painuhan helvettiin siitä, jos ei napostele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniilla naisella riittää itsetuntoa miehen uskottomuudelle ja syrjähypyille. Hän tietää että voi koska tahansa heivata miehen mäkeen ja uutta miestä kehiin, ei ole mitään vaikeuksia löytää uutta suhdetta.
        Ei tarvitse ripustautua mieheen kuten miesten näköisilla, rumilla naisilla on tarve.

        Kaunis nainen saa jo tyydytystä kun katsoo itseään peilistä; klassisella tavalla kauniit kasvot, symmetriset ..hmm kaula siro, ylävartalo samoin,pienet kauniit pystyssä olevat rinnat. Olkapää kaunislinjainen ja sopivat muuhun vartaloon ja kaulalinjaan nähden
        Ei tarvitse edes rintsikoita käyttää , kädet hoikat ja pitkä, kapea vyötärö, ja sopivan leveähkö lantio , ei liikaa läskiä muttei luinenkaan, kiinteät ja pyöreät pakaralihakset ja kaiken kukkuraksi pitkät hoikat sääret jotka päätyvät kauniisiin nilkoihin.

        Koko vartalo on kuin taideteos tai veistos, sitä ihaillessa nainen voi olla tyytyväinen, ei tarvita ketään, ei miestäkään siihen tuomaan yhtään mitään.
        Hän nauttii itsestään, omasta estettisestä kauneudestaan ja tietää kyllä että vientiä riittää ja valinnanvaraa löytyy.
        Itsetunto on usein hyvin korkealla, eikä lotkauta korviaankaan kateeliselle nälvinnälle.

        P.S. Meillä on hyvin erilaiset kauneuskäsitykset. Sinun kaunis kuulostaa minusta ... tappavan tylsältä katseltavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Meillä on hyvin erilaiset kauneuskäsitykset. Sinun kaunis kuulostaa minusta ... tappavan tylsältä katseltavalta.

        Saattaa olla mutta on aika yleinen kauneuskäsitys koska säännönmukaisesti kaikilla kihoilla, johtajilla jotka edustavat ulkomailla tai kotimaassaan , on aina samanlaiset vaimot rinnallaan;
        yksi ehdoton edellys ; hoikkuus, pitkät sääret, sirot nilkat, kauniit kasvot,pienet rinnat, pienikokoiset pakaralihakset, kapeahko vyötärö, lantion sopivan leveähkö, muttei liian leveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla mutta on aika yleinen kauneuskäsitys koska säännönmukaisesti kaikilla kihoilla, johtajilla jotka edustavat ulkomailla tai kotimaassaan , on aina samanlaiset vaimot rinnallaan;
        yksi ehdoton edellys ; hoikkuus, pitkät sääret, sirot nilkat, kauniit kasvot,pienet rinnat, pienikokoiset pakaralihakset, kapeahko vyötärö, lantion sopivan leveähkö, muttei liian leveä.

        Mä olen kyllä nähnyt heillä varsin erinäköisiäkin naisia, kuin kuvaamasi kaltaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla mutta on aika yleinen kauneuskäsitys koska säännönmukaisesti kaikilla kihoilla, johtajilla jotka edustavat ulkomailla tai kotimaassaan , on aina samanlaiset vaimot rinnallaan;
        yksi ehdoton edellys ; hoikkuus, pitkät sääret, sirot nilkat, kauniit kasvot,pienet rinnat, pienikokoiset pakaralihakset, kapeahko vyötärö, lantion sopivan leveähkö, muttei liian leveä.

        Tuollaisia kuvaamiasi ei oikeastaan näe kenenkään kihon rinnalla. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla mutta on aika yleinen kauneuskäsitys koska säännönmukaisesti kaikilla kihoilla, johtajilla jotka edustavat ulkomailla tai kotimaassaan , on aina samanlaiset vaimot rinnallaan;
        yksi ehdoton edellys ; hoikkuus, pitkät sääret, sirot nilkat, kauniit kasvot,pienet rinnat, pienikokoiset pakaralihakset, kapeahko vyötärö, lantion sopivan leveähkö, muttei liian leveä.

        Tai voi tietysti olla, että sinulla on oudohko käsitys pienestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voi tietysti olla, että sinulla on oudohko käsitys pienestä.

        Hänellä on. Todellisuudessahan ne kaikki naiset ovat painoonsa nähden hyvin isorintaisia ja isoperseisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on. Todellisuudessahan ne kaikki naiset ovat painoonsa nähden hyvin isorintaisia ja isoperseisiä.

        noin juuri. Hyvin harvalla on edes omat tissit, eikä tissejä, joihin on lisätty massaa voi surminkaan pitää pieninä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia kuvaamiasi ei oikeastaan näe kenenkään kihon rinnalla. 😀

        Meillä on varmaan eri käsitykset kihoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Meillä on hyvin erilaiset kauneuskäsitykset. Sinun kaunis kuulostaa minusta ... tappavan tylsältä katseltavalta.

        Sinä tykkäät Dolly Partoneista ja puhalletuista Barbaroista eli sulla on rahvaan miehen naismaku.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän voi tietenkin olla tunnevammaiselle mahdollista. Itselläni on ihan tunteet, joten en voi vain heivata ketään mäkeen. Kaikki kauniit eivät liene tunnevammaisia.

        Se on kyllä totta, että mulla on hyvä itsetunto. Sekin on totta, että en ole tippaakaan mustasukkainen. Aikuinen ihminen kantaa tosiaan vastuunsa itse j keskustellaan sitten jos on tarpeen, että mitä tapahtuu.

        P.S. En ylipäänsä koe parisuhdetta mitenkään erityiseksi välttämättömyydeksi, eli sho cares vaikka miehiä olisi kolmijonossa ovella. Saatan silti todeta jokaiselle, että painuhan helvettiin siitä, jos ei napostele.

        Kuka sanoi että puhuin itsestäni? 😧 Ei toki, minä edustan parjattua ryhävalasta...🐳(🐋) 🐡. .. Tai pallokalaa ..mutta toki toivon olenvani juuri tuollainen kuten kuvasin.


    • Anonyymi

      Siinä kohti pitää hänenkin hyväksyä mulle naispuoliset ystävät ystävä on aina lähempi kun kaveri ja sdinä kohti on jo luultavampaa että naispuoliset ystävät tuntis mut paremmin kun se kenenkä kanssa olen jot olis ihan turha edes yrittää mitään seksiä enempää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe