Ulosotto laitto mulle kutsun.

Anonyymi-ap

9 vuotta vanha sakko tuli perintään.
Minähän olis jo aikoja sitten päässyt vankilasta ulos jos olisivat toimineet niin, kuin minä ilmotin!

Minä kyllä laitan ulosottoon, että : 2 syyttäjää on itse päättäneet, että sakkoja pitää maksaa vaikka vankeutta kuuluu antaa suoraan ja en ole mitään KEVENNYS VANKEUKSIA OLLUT VAILLA!

Laitan, että : Jos 10vuotta tulee vankeutta niin 10vuotta ollaan vankilassa ja tutkinta ajasta EI ANNETA MITÄÄN HYVITYKSIÄ EIKÄ MAKSETA KOPPI KORVAUKSIA jos ollaan epäilty oltu, koska Valtio ei ole siihen syyllinen jos on siellä murhapaikalla ollut ja ei osaa kertoa, että kuka murhas vaan työllistää valtiota turhaa ja vaatii meiltä muita maksamaan korvauksia vaikka me ei olla edes oltu paikalla!
Anneli Auerhan se niitä koppi korvauksia vaati ja ei me toisetkaan olla korvauksia saatu vaikka YHDENVERTAISUUSLAIN meillekin kuuluu korvaukset!

Anneli Auer syrjii meitä sekä kiskoo rahoja!
Hänen miehensä nimi oli Jukka Lahti ja minun äidin isän sukunimi oli alunperin Lahti, mutta he vaihtoi sukunimen Mäenpääksi.

12

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaarin isä kävi Amerikassa metsurin hommissa ja sen jälkeen hän vaihtoi sukunimen, kun hän palasi Jalasjärvelle takasin sekä osti tilan.
      Ilmeisesti tilan nimi on ollut Mäenpää, mutta Pohjanmaalla oli tuollainen tapa.

      Tuskin tämä nyt mikään uusi juttu oli, että äitini on oikeesti Lahti eikä Mäenpää!

      Miettikääpä mihin kaikkeen minä pystyn jos vain haluan Ivalosta, koska Ivalon mäkihyppy mäki on ollut oikeesti ollut olemassa.
      Nykäsen Matin kanssa minulla on PALJON YHDENVERTAISUUTTA!
      Minä olen syntynyt 17.7
      Minulla on 2 saman nimistä lasta
      Minä olen istunut vankilassa

      Nykäsen Matti syrji ikänsä minua sekä meitä muita, koska HÄN EI TEHNYT PÄIVÄÄKÄÄN TÖITÄ!
      Lahti on myös kaupunki ja kyllä Nykänen hyppi mäkeä sielläkin ja HÄPÄSI KOKO SUOMEN KANSA, mutta PETSAMOSSA on ollut myös MÄKIHYPPÄÄJÄ joka on saanut ihan mitalleja.
      Hän oli koltta joka edusti Suomea!

      • Anonyymi

        Työvoimatoimiston asioita alko hoitamaan kunta ja he on tonkineet minun tietoja vaikka minä en ole ollut edes työtön työnhakija.
        Työvoimatoimisto on valtion omistama yhtiö ja minä jouduin syrjityksi, kun palasin Norjasta takasin Ivaloon.

        Minä en ole koskaan käyttänyt tuota oikeutta vaikka olen tiennyt, että mulla on tuo.
        Tuo on rikollista tonkia toisten tietoja ja varsinkin jos kyseessä ei ole edes työtön työnhakija.

        Jos viranomainen näkee, että tuollainen merkintä näkyy niin hänen tehtävä on ilmoittaa : Minä olen korvaus velvollinen, koska minä olen kaivellut sinun tietoja ja sinähän olet joutunut syrjityksi Ivalossa ja sinä olet alkuperäisiä Inarin kuntalaisia.

        Ammattiliitto on hoitanut asian, mutta KTV ammattiliittoa ei ole enää olemassa, mutta tuo oli henkilökohtaista syrjintää ja minä en ole tuota käyttänyt väärin.
        Sain tuon noin 30vuotta sitten jo, mutta en minä ole siitä mitään HYÖTYÄ SAANUT vaan minuahan on syrjitty joka asiassa!

        Se on totta, että minulle kuuluu maksaa syrjintä korvauksia.
        Sen jälkeen ollaan vasta kaikki alkuperäiset Inarin kuntalaiset yhdenvertaisia ja tämä ketju lähtee purkautumaan niin ollaan kaikki alkuperäiset suomalaiset yhdenvertaisia.

        Valitettavasti minä olen tuo joka pärjää parhaiten tässä, mutta minähän olen luvannut perustaa Säätiön tai vastaavan jonne laitan varoja niin sieltä saa niitä käyttöön.

        Käyttäkää nyt sitä päätä itsekkin, koska rahaa tulee niin paljon vaikka olisin yksin syrjittynä että mulle tulis ongelmia että mihin sijoita rahoja!

        Minä pystysin toteuttamaan kaikki omat unelmat sekä kysymään tuon jälkeen : Oliko teillä jotain unelmia mitä te halusitte toteuttaa, koska mulla on vielä rahaa käyttämättä!?

        Muna-vaunuilla voidaan matkustaa ympäri kuntaan!
        Vois käydä Kaamasessa mutkan sekä tilata Papanasta vaikka HAMPURILAISEN MUNALLA ja sanoa miehelle : Minun tyttö on tuolla töissä joten tilaa sinä PIHVILLÄ ja kysy olisko SAKKOLIHAPIHVIÄ vai mennäänkö KEHDONRAISKAAJALLA, koska ollaan äitis kanssa lähetty MUNALLA REISSUUN! Isäs kielsi JUNAILUN!


    • Anonyymi

      Huh huh kyllä tämä kevät on kovaa aikaa päänupille

      • Anonyymi

        Allerginen reaktio,johtuu pajun kukinnasta.


    • Anonyymi

      Kotimaa
      "Hullun hommaa" – Poromiehelle maksettiin pedoista vuodessa yli 155 000 euroa vahingonkorvausta

      Jaa

      Tallenna

      Kommentoi


      KUVA: MIILA KANKAANRANTA

      Risto Pyykkö
      21.6.2017 9:51
      Poromies voi elää valtion maksamilla petovahinkokorvauksilla, myymättä juuri ollenkaan lihaa kuluttajille.

      Käytäntö on yleistynyt erityisesti poronhoitoalueen eteläosissa, Kainuussa ja Kuusamossa.

      – Turha tätä on kaunistella: kasvatamme poroja pedoille, kuvailee kainuulainen poronomistaja.

    • Anonyymi

      Maksa sakko luonnossa. Voipi vain käydä niin että on liian iso ja ulosottomiehelle ei ole antaa vastaan.

    • Anonyymi

      Te ette nyt YMMÄRRÄ tätä Anneli Auer asiaa!
      Anneli Auer syrjii meitä kaikkia, koska ME KAIKKI OLLAAN Jukka Lahden murhasta epäiltyjä oltu eikä vain yksistään ANNELI AUER joka on saanut korvauksia lastensa sekä Herra Kukan kanssa.

      Minä en ole ikinä edes käynyt Ulvilassa!

      • Anonyymi

        Olen KUNNIAN LOUKKAUS VANKINA OLLUT VANKILASSA ja minä olen myös LAHDEN SUKUA joten YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan minullekin kuuluu KORVAUKSIA kerta Anneli Auer ja hänen lapset sekä uusi mieskin sai vaikka HE OVAT LOUKANNEET LAHDEN SUVUN KUNNIAA ELI MINUN!

        Nyt on vähän isommat koppi korvaukset kyseessä mitä Auer sai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen KUNNIAN LOUKKAUS VANKINA OLLUT VANKILASSA ja minä olen myös LAHDEN SUKUA joten YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan minullekin kuuluu KORVAUKSIA kerta Anneli Auer ja hänen lapset sekä uusi mieskin sai vaikka HE OVAT LOUKANNEET LAHDEN SUVUN KUNNIAA ELI MINUN!

        Nyt on vähän isommat koppi korvaukset kyseessä mitä Auer sai!

        Vangin vankilassa oleminen maksaa yli 6000€ kuussa yhteiskunnalle.

        Auer sai muistaakseni 800€ päivältä ja tuo tekee kuukaudessa noin 24 000€ ja me ollaan jouduttu maksamaan ja hän ei ole lastensa kanssa edes vainajaa kunnioittanut.
        Anneli Auer on itse vapaehtoisesti omasta tahdosta mennyt median eteen niin on saanut julkisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vangin vankilassa oleminen maksaa yli 6000€ kuussa yhteiskunnalle.

        Auer sai muistaakseni 800€ päivältä ja tuo tekee kuukaudessa noin 24 000€ ja me ollaan jouduttu maksamaan ja hän ei ole lastensa kanssa edes vainajaa kunnioittanut.
        Anneli Auer on itse vapaehtoisesti omasta tahdosta mennyt median eteen niin on saanut julkisuutta.

        Tuossa lukee mm koppikorvauksista.

        Eihän ketään pidätetä ilman syytä, mutta kyllähän vankilassa on kuka tahansa istuu vankina syyttömänä jos laskee, että tienaa vaikka 100€/päivältä.

        Saat 3000€ kuukaudesta rahaa tekemättä mitään ja saat ruuan sekä kaiken muun valmiina.
        Vuoden lusmuat vankilassa menemään niin saat 36 000€ tilin ja uuden elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa lukee mm koppikorvauksista.

        Eihän ketään pidätetä ilman syytä, mutta kyllähän vankilassa on kuka tahansa istuu vankina syyttömänä jos laskee, että tienaa vaikka 100€/päivältä.

        Saat 3000€ kuukaudesta rahaa tekemättä mitään ja saat ruuan sekä kaiken muun valmiina.
        Vuoden lusmuat vankilassa menemään niin saat 36 000€ tilin ja uuden elämän.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tallaisia-koppikorvauksia-syyttomaksi-todetut-vangit-ovat-saaneet-suomen-valtiolta-anneli-auerin-800-euroa-paivassa-yha-historiallisen-suuri-summa/7936066#gs.6wr2ug

        Linkki unohtu laittaa eli tulee täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tallaisia-koppikorvauksia-syyttomaksi-todetut-vangit-ovat-saaneet-suomen-valtiolta-anneli-auerin-800-euroa-paivassa-yha-historiallisen-suuri-summa/7936066#gs.6wr2ug

        Linkki unohtu laittaa eli tulee täällä

        Onneksi tulin Facebookista pois, koska minä en lukenut facebookissa Jukka Lahden taposta joka on minun mielestä edelleen murha!

        Minä kaikki mitä Jukka Lahden murhasta oli kirjoitettu, koska tuo juttu vain imi itseään puoleensa ja minä ihmettelin miksi näin tapahtuu.

        Muistin, että ” Voi helvetti minun vaarin sukunimi oli alunperin Lahti ja Jukka Lahden kunniaa loukataan kokoajan ja hänellä rahastetaan.”

        Antti Hanhivaaran juttuun mulla ei ole ollut tuollaista imua mitä Jukka Lahden juttuun.
        Jukka Lahti puskee jostain syystä vahvana ylös joka kerta ja ei tuo loppunut vaikka vankilassakin kävin.

        Tuo nosti nuo koppikorvaus asiat nyt pintaan ja minä aloin miettimään asiaa ja kävin omaa vankilassa olo läpi!
        Kyllähän tuolla huvikseen lojuu jos tietää, että saa hyvän tilin.
        3000€ kuukaudesta on hyvä rahan jos elää jossain päihde porukassa, koska tuolla rahalla kyllä kamaa saa ostettu vaikka kuinka paljon.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe