Kyllä taitaa olla aika monella

Kyllä taitaa aika monella olla tänään paha olo. Kirjoituksista päätellen siis.

70

484

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä sattuu, ei kannata lueskella liikaa, saattaa vaikuttaa omiinkin mielialoihin. Tai ei ainakaan kannata sisäistää liikaa lukemaansa.

      • Anonyymi

        Oon huomannut.


      • Anonyymi

        Juu, ei kannata ei. Kaikki hyvin, kun ei taas liikaa täällä vietä aikaansa.


    • Anonyymi

      En ole huomannut. Mitähän kirjoituksia lueskelet?

      Itse luin juttua sinkkujen vapaaehtoisesta yksin olemisesta. Kiinnostavia kertomuksia siitä, etteivät enää halua tulla häirityksi parisuhteessa. Yksi ei tykkää, että joku "nysväisi" hänen kotonaan, joten hän haluaa asua yksin omakotitalossaan.

      Minäkin olen asunut yksin vuosikaudet ja tykkään kovasti. En kuitenkaan perustele yksin viihtymistäni tuolla tavoin. Voisin asua yhdessäkin kunhan pelisäännöt olisivat selvät. Nehän voivat pariskunnalla olla juuri sellaiset kuin yhdessä sovitaan. Eli "nysvääminen" voisi olla kiellettyä! [En tosin tiedä, mitä asianomainen tarkoitti nysväämisellä.]

      Voisin ryhtyä parisuhteeseen, mutta en kaipaa mitään sellaista. En edes läheisyyttä, jota mainittu nysväämistä pelkäävä kuitenkin kertoi kaipaavansa. Outo ajatus ylipäänsä, että ihminen kaipaisi läheisyyttä "kenen tahansa" kanssa. En koe mitään tuollaista. Eikö läheisyys ole tuolla tavalla ajattelevalle kuin jokin esine? Otettaisiin yksi kappale ihmistä kainaloon "kaivattavaksi".

      Olen iloisesti sinkku, ja jos kohtaan jonkun kiinnostavan ihmisen, tilanne voi muuttua. Ei tässä ole mitään sinkkuuden ihannoimista tai parisuhteen kaipuuta.

      • Anonyymi

        En kyllä itsekään ole sellainen, että kelpuutan kenet vain kainaloon. Yhteisten "pelisääntöjen" sopiminen on aika tärkeä asia suhteen onnistumisen kannalta.


    • Anonyymi

      Tulee parempi olo kun menee ilmailemaan ulos ulkoilmailemaan.
      Nyt voi jo vaihtaa kesäasusteitakin. Ainakin täksi päiväksi.

      Olin jo.
      Olle Olle Oxygen-Free.

      • Anonyymi

        Niin tulee. Kyllä jalkamatkailu avartaa, aisteja nyt ainakin.


    • Anonyymi

      Käveleminen on lyhyellä matkalla terveellisempää kuin pyöräily:

      Jos kahdella polkaisullakin on aina perillä, sama kuin ottaisi pari askelta vain ja istuisi pyörän satulassa.

      Alamäkeen kävelemisessä ei kyllä sinänsä ole järkeä.

      Sattuneesta kävelen mieluumminkin terveyttää minua.
      Sitten alamäet6 rullaan pyörän selässä.

      • Anonyymi

        Molemmat mielestäni tärkeitä liikuntamuotoja, koska molempia tarvitaan.


    • Minusta kirjoitukset ovat siistimiä kuin toissapäivänä. Tämä on hyvä juttu, että tuo koontasivu (Suhteet) ei päivity.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää.


    • Anonyymi

      Minä en kirjoittanut ainakaan mitään ollut koko palstoillakaan toissapäivänä, eilen olin...

      Sellaista se kun kukaan ei tiedä kuka kukin on, kaikki ovat vain "hahmoja".

      Minäkin olen Sinä.

      • Anonyymi

        Ööö? Sinäkin olet minä? Okei.. No kukahan sinä olet?


    • Anonyymi

      ... vaan yrittää selvittää mysteeriä pidänkö oikeasti haaveilija-hahmosta enkö, joka onkin vaikea tehtävä...

    • Anonyymi

      Iha hyvä viilis ainaki mulla. 😁 Mietin täs että kattoisko rikoksen anatomia vai unelma häitä 😆

    • Anonyymi

      Mulle tuli paha mieli, kun soitin hammaslääkäriin. Sain lohjenneeseen hampaaseen ajan 2kk:n päähän.

      Minä rehellisenä ja suoraselkäisenä kehdannut sanoa, että se olisi hirmu kipiä. Jos olisin sanonut, niin olisin varmaan päässyt tänään tai huomenna.

      Kyllähän sitä vähän juilii ja pyysikin soittamaan uudelleen, jos pahenee.
      Pyh. Taidan juoda 2kk viinaa putkella, niin ei tunnu mitään ja aikakin rientää kuin siivillä.

      >simiti<

      • Timppa, saako sun kunnassasi maksusitoutumyksen yksityiselle? Nimittäin jotkut kunnat harrastavat tätä. Lohkohampaalle tulee tietty summa, poistoon tietty summa jne. Tämä juuri siksi ettei jono kasva kunnallisella puolella niin suureksi. Toki siitä jää itselle maksettavaa vielä, mutta silti... Lohjenneen kanssa on pirullista olla jos se jauhaa posken tai kielen riekaleiksi.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Timppa, saako sun kunnassasi maksusitoutumyksen yksityiselle? Nimittäin jotkut kunnat harrastavat tätä. Lohkohampaalle tulee tietty summa, poistoon tietty summa jne. Tämä juuri siksi ettei jono kasva kunnallisella puolella niin suureksi. Toki siitä jää itselle maksettavaa vielä, mutta silti... Lohjenneen kanssa on pirullista olla jos se jauhaa posken tai kielen riekaleiksi.

        No joo. En tiedä kelahan ainakin korvaa osan. Mutta kun se on jo vuoden ollut murskana, niin eiköhän mene vielä 2kk.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Viinamiehellä ei ainakaan ole pahaolo sillä ollaan sitä sentään sen verran koviakokeneita janttereita.

      • Anonyymi

        Kiitos, mulla on hampaat ihan kunnossa. Putsissa pitää kyllä käydä. Mt-apua haen varmasti, jos koen sen tarpeelliseksi.

        Mielestäni asiasta saa mainita, eli se oli vain toteamus. Itse tykkään kyllä keskustella, jos joku painaa. Pyrin pitämään keskustelun asiallisena.


    • Anonyymi

      Mene päivystykseen hammaslääkärille pääset heti, älä varaa aikaa sanot vain että on päästävä HETI tänään kivut niin äärettömt...

      Kun aloitat hammasläääreillä käymisen, kävin vuoden aikana yli 10 kertaa varmaan, aseeksi otin: hoidetaan nyt kerralla enmmänkin... kerran aloitin...

      • Anonyymi

        Tuossa on ihan kipuaikojakin. Mutta kun ei se nyt silläläillä ole kipeä. Toki jos oikein vaivaa, niin soitan uudrlleen ja pääsen samantien.


      • Anonyymi

        ANTEEKSI...EN ottanut aseeksi mitään vaan ASENTEEKSI :d


    • En osaa sanoa phoinvoinnin määrää. Musta se on silti aina vakio.

      Mikä sitten ajaa kenetkin siihen pahaan oloon? Voisihan siitä jutella enemmin kuin alkaa vierittää syytä toisten niskoille.

      Loppujen lopuksihan olemme vain kasa koulukiusattuja ja -kiusaajia omissa jengeissään. Emmekä vieläkään ole oppineet yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Laitoin FBiin että nyt on 4.4. porttaali, niin se räjähti käsiin.

    • Anonyymi

      Jos on jatkuvasti huono olo, niin varmaankin silloin jää jotain huomaamatta.

      Mikä olikin aika huvittavakin juttu kiusaajien taltuttamiseen, jossain elokuvassa tai sarjassa, tee taika: laita kenkäsi sisälle sen kiusaajan nimi lapulla, tai kuva.

      Sitten aina kun kävelet niin iloisesti tallot sitä henkilöä... joku kai Puerto-Ricolainen taikajuttu.

      Mutta onhan tuollaisella selkeä psykologinen vaikutus itseen.

      • Tää ei toimisi mun kohdalla koska joutuisin kirjottaa siihen s24 anonyymi...
        Tai miksen tekis noin, samapa tuo kai on.
        Taidanpa tehdäkin samantien noin..


      • Anonyymi

        No paha se on anonyymiä laittaa kengän sisään.


    • Anonyymi

      Ihmiset ovat sopuleita. Kun jotain asiaa yhteiskunnassa korostetaan, niin kohta kaikki tuntevat samoin. Tekopeliä suurelta osin.

      • Anonyymi

        Miehillä on ainakin joku sisäsyntyinen tarve peesata toisiaan vajailla tai vajaiden tiedoilla


      • juuh, tuumin vain että jos korostan nyt samanmielisyyttäni niin olenko silloin jo sopuli tässä vaiheessa vai vasta hetken kuluttua kun kaikki muutkin ovat asiasta samaa mieltä 🤔 ??


      • Anonyymi

        Niin, eihän pioneerejä ole kuin sen 5 % väestöstä.


    • Anonyymi

      ..jos tuohon kiusaamis-juttuun vielä kun monet kiusaajien isit ja äidit ovat niin korkeissa asemissa että lain koura ei yltä heihin tarvittaisiin järjestö joka hoitelee tuollaiset rikolliset, kuten Knight Rider, alkuperäinen Intro sarjasta:

      https://www.youtube.com/watch?v=oNyXYPhnUIs

      Tiedän tuon auton olen ollut monesti tuollaisen kyydissä siis en tuon elokuva-auton vaan oikean saman mallin, kaverilla on, musta heh..

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä sarja.


    • Anonyymi

      Jos oikeasti masentaa ja on paha olo, niin voi lohduttautua esim. ajattelemalla että jollain toisella menee vielä huonommin kuin itsellä.

      • Anonyymi

        En puhunut itsestäni. Mulla oli ihan hyvä päivä. Enkä kyllä saa lohtua siitä, jos jollain toisella menee huonommin, vaan päinvastoin.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut itsestäni. Mulla oli ihan hyvä päivä. Enkä kyllä saa lohtua siitä, jos jollain toisella menee huonommin, vaan päinvastoin.

        ap

        Sama vamma. Eikä ole mikään kilpailu juttu. Jos on paskaa ja huono olo. Niin sitten on ja jos ei niin sitten ei. Jokaisen hyvä tai huono olo on oma ja ei niitä oikein vertailemaan kannata lähteä. Aina ei edes voi olla hyvä olo.


    • Joo närästäny on koko päivä, meinaa väkisin nousta yrjö suuhun. Ja kesken päivä oli pakko mennä vanhainkotiin paskalle. Ja sitten kun lähdin, siivooja meni vihasena peseen vessan. Ei kai sinne ois saanu mennä, mutta kun oli pakko.

      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat tällaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat tällaista?

        Öö, mikä tässä on väärin? En mä nyt kenekään asukkaan vessassa käyny vaan siinä julkisessa. Siis käyhän siinä muutkin vieraat.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Öö, mikä tässä on väärin? En mä nyt kenekään asukkaan vessassa käyny vaan siinä julkisessa. Siis käyhän siinä muutkin vieraat.

        Juu, ei mitään. Käy vaan ihan rauhassa.


    • Anonyymi

      JeroP, munulla olisi muuten tarjous ostaa kaikki kokonaan kucauslaitteisrosi rietokoneert, kamerat kqaikkineen kaikki..

      Tarjoukseni on; 4euroa kuten tiedät niin jo yli vanhankin cvuosia jotain kameeoira... mutta laki on.. markkinointi laki ja tavarszi arvo on mitä joku siitä maksaa..

    • Nyt kun saa valittaa, niin minua on väsyttänyt tänään. Nukuin huonosti viime yönä. Illalla tuli sellainen säikytys, mutta se olikin väärä häly. Onneksi, mutta vei kuitenkin voimat.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta. Toivottavasti nukut ensi yönä paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta. Toivottavasti nukut ensi yönä paremmin.

        Kiitos :)


      • Anonyymi

        Ei ollut väärä. Vaan oikea.


    • Anonyymi

      niin.. odoittautunut siksa mystiseksi hahmoksi tuo haaveilija, mutta olen iloinnwen jos tietokone tekee ohjelmallaqni noita nimi-yhdistelmä-juttuja...

    • Anonyymi

      asiasya hyppäye toiseen.. niin päärynäjääteläöt olleetu suosikkina....

    • Kieltämättä vaikuttaa siltä, että aika moni sielu on noussut väärällä jalalla punkasta aamulla. Lupaa siis varsin riehakasta viikonloppua palstalle, saatanpa passata sitten sen. Liekö taas tuo kuunvaihe mikä sen tekee, kuten joku astrologiaan perehtynyt palstalainen pari vuotta sitten asian esitti, oli vain asiaa seurannut ja todennut, että tietyssä kuun vaiheessa palstalla aina nousee kuusi nuppiin hyvin useilla ja sitten on viikon verran yhtä kähinää. En uskonut tuolloin ja vaikea sitä on vieläkään niellä, mutta todisteet on aika selkeät ja toistuvat. No horoskooppeihin en kyllä silti suostu uskomaan 🤣

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat, että on kusta päässä ja kenellä? Itse en halua kähistä kenenkään kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että on kusta päässä ja kenellä? Itse en halua kähistä kenenkään kanssa.

        No tuossa se on edellä sanottu. Lue uudelleen ja keskity siihen mitä luet, kaikki tarvittava tieto on siinä.


    • Mäkin kerroin tosta mun pahasta olosta. Ei oikei maha kestä kun ei ees käsiä pysty peseen töissä ja kusellakin käyt jossain puskassa. Sitten niillä samoilla käsillä syöt jossain kannon nokassa. Yhelle työkaverille tulikin lähtö just mahan takia, että liekö sitten syy se.

      • Anonyymi

        Paranemisia pahan olon kanssa. Ei varmasti ole mukavaa, jos ei pysty käsiä pesemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paranemisia pahan olon kanssa. Ei varmasti ole mukavaa, jos ei pysty käsiä pesemään.

        No vatsavaivat on siitä hyviä, että ne joko paranee tai sitten ei.


    • Anonyymi

      Mitä muka luulette että tapahtuu kun yhteiskunta hylkää kiltin ja kunnollisen miehen ikuiseen seksittömyyteen ja parisuhteettomuuteen ? Pilkkaa kokemattomuudesta ja estää parisuhteen saannin koska naisille kelpaa vain vaaralliset jännämiehet? Minäpä kerron mitä te saatte, saatte sen mitä helvetti ansaitsette (eli paljon katkeria tilityksiä tällä palstalla).

      • Anonyymi

        En kyllä halua pilkata yhtään ketään. Minusta tuo on tosi epäreilu asetelma. Tunteet eivät kysy ketä kohtaan ne syttyvät, eivät ainakaan omat tunteeni. Ei sillä ole mitään tekemistä onko joku jännä vai kunnollinen.


    • Anonyymi

      JetoP: ihmidarvo laskee jokaisella kirjaimella mitä hän kiroittaaa

    • Anonyymi

      ajattelin juttyus että ehkä pyxtyhixin suoraankin ottsmssn yhteyden haaveilijaan vbideolla :D

    • Mulla on tänään ollut tosi hyvä päivä. Pelkkää onnea, iloa ja auringonpaistetta. 🍀☀️ no okei, päivän alussa vähän mieli oikutteli, mutta se kääntyi ihan parhain päin. 😊 mä en ainakaan valita tänään mitään!

      • Ottaen huomioon, minkälaisessa kunnossa olen ollut viime vuodet, minulla on ollut paras päivä aikoihin. Syy on yksinkertaisesti ystävällisessä ja miellyttävässä nettikeskustelussa, jossa ilmeni, että miltei kaikilla oli omakohtainen kokemus ja käsitys todellisesta rakkaudesta.

        Antoi minulle lujasti voimia, kun havaitsin, kuinka ystävällisiä ihmisiä useimmat ovat. Ja tiedätkö mitä, yksikään trolli ei tullut pilaamaan keskustelua. 👑🌹👀


    • Anonyymi

      Kerronpa nyt tähän, kun tuntuu taas, että kaikki ovat jotenkin pahoinvoivia, kun kirjoitan. Kukaan ei kerro syytä kuitenkaan suoraan. En tiedä kuka mainettani mustamaalaa ja jokaisella on tietysti täysi oikeus uskoa ketä haluaa. Olen kuitenkin yrittänyt olla ystävällinen.

      Mulla on ollut tosi vaikeaa monellakin osa-alueella ja ilmeisesti olen rakastunut väärään ihmiseen joidenkin mielestä.

      En ehkä tunne sitä ihmistä niin hyvin, kun pitäisi, sanoakseni niin painavia sanoja.

      Joku puhui jossain toisessakin keskustelussa tietystä ajasta kuuta, että nousee k*si päähän. En tiedä mitä tällä tarkoitetaan, mutta ilmeisesti palkkatuloja?

      Eihän ne asiat kenellekään kuulu, mutta sanonpa vain sen, että on niitäkin aikoja, kun yrittäjä nostaa tonnin bruttopalkkaa. Ainakin itselläni ollut yrittämisen alkuaikoina, että en pystynyt nostamaan ensimmäiseen 6 kk palkkaa ollenkaan.

      Maksan oman alan töistäni TES:siä parempaa tuntipalkkaa. Ongelmaksi on muodostunut se, että en pysty takaamaan työtuntien tasaisuutta enkä estämään peruuntumisia.

      Jotenkin tuntuu, että tiedän tuon Prinsessan muutakin kautta, mutta ei suostunut minun kanssani suoraan keskustelemaan, vaan pitää täällä purkaa jotain pettymystä, josta en tiedä. Olisin mielelläni kasvokkain jutellut.

    • Anonyymi

      Kertoisit jonku oikean asian mikä mielessäsi on eikä jota pullumöössö paskaa mijoonaa raamttuas möösöä..

      Kerro kaksin sanoin mikä on mielessä äläkä luikele kuin kääreme tai joku..

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat oikealla asialla? Kyllä se ihan fakta on, että olemme tehneet kovasti töitä yrityksen maineen vuoksi ja nyt sitä on sabotoitu ulkopuolisen toimesta. Tiedän, kun olen jutellut asiakkaiden kanssa. Mietin vain mikä motiivi asialle on?


    • Anonyymi

      Minä olen nyt humalassa ja kohta menen nukkumaankin...

      • Anonyymi

        Normaalit ihmiset lähtevät tähän aikaan töihin.


    • Anonyymi

      niin olihan mukavsasa jutella haaveilijan kansa kunnhes joku aqpedofiili boomwer saapuupuu heheh

    • Anonyymi

      muuten hyvä ketju paitsi jos itse painan vääriä nappuloita nappistolta... joo niin trolleja ei uskaltanut tulla

    • Anonyymi

      noh kun säätirfoterkin on hiiren nappulan päsddä annan "Death Valleb" tiedot;
      sisä 21.7 ulko -2.9

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä kuka tahansa sanoo. Välitin ja välitän edelleen niistä ihmisistä, jotka ovat elämässäni.

      Jos minulla olisi kaikki valta maailmassa, niin ei täällä olisi kurjuutta.

      En pysty määräänsä maailmaa hartioillani kantamaan. Ihan aidosti toivotan kaikkea hyvää jokaisen lukijan perjantaihin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe