Miksi en laihdu?

Anonyymi-ap

Pudotin painoa noin 5 kiloa kahdessa kuukaudessa, mutta nyt paino on junnannut pari viikkoa samassa. Päivittäinen energiansaanti vaihtelee n. 700-1500kcal välillä, mutta keskimäärin noin 1100kcal. Kalorit lasken hyvin tarkasti ja otan huomioon kaikki lisätyt rasvat, levitteet ja leivänpäälliset, joten siinäkään ei voi olla vika. Päivittäin askelia kertyy noin 7000, mutta muuta liikuntaa ei juuri ole.

38

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      osta koira

      • Anonyymi

        Koira olisi kyllä ihana, mutta kerrostalossa helsingin keskustassa kuulostaa vähän ankealta.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­­N­y­m­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos ja kun miittaamasi kalorit pitävät kutinsa, sinulla on jumitus eli kroppa on viisas ja yrittää pitää kiinni kerran saamastaan rasvasta. Pahan päivän varalle - kroppa on rakennettu niin.

      Hetken päästä, kun kroppasi taas ymmärtää saamansa todellisen energiamäärän, painosi saattaa laskea kerralla ison hyppäyksen alaspäin.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää että noiniin voi käydä! Pitää jaksaa tsempata vaan :)


      • Anonyymi

        Kirjoitat ylös miten paljon kulutat aikaa ruokaan päivässä ja sen ajatteluun osteluun syömiseen ja säilömiseen nappaat jääkaapin päältä pois katsot paljonko ikivanhoja jauhoja mausteita ja alat kirjoittaa ylös mikä on rasvaa sokeria. Juusto jää pois heti jäätelöt jää pois sokerit mitä leivissä pitsoissa jäätelöissä ne jätät heti pois.Yhtäkään viineriä ei suuhun voi laittaa eikä mitään pulla kääretorttua.Keksejä ei edes energia patukkaa niissä on sokeria öljyjä.Suklaata et edes ajattele.Porkkanapussi ja kasviskeitto ilman kermaa.Et voi ajatella ruokaa silloin kun haluat hoikistua.Ei mitään kermakastikkeita tai kermakeittoja.Rasvaton vähän sokerinen pari kuukautta ja liikuntaa.


    • Anonyymi

      Kalorien laskeminen ei laihduta!
      Olet luultavasti jo saavuttanut sinulle kuuluvan painon. Toisaalta painon putoaminen on harvoin tasaista, vaikka sinulla vielä olisikin ylipainoa.
      Mikä on sinun BMI?

      • Anonyymi

        BMI on 26, eli hiukan ylipainoa löytyy vielä. Tarkoituksena olisi päästä BMI 23.


      • Anonyymi

        Kun laskee kalorit tarpeeksi alas, laihtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BMI on 26, eli hiukan ylipainoa löytyy vielä. Tarkoituksena olisi päästä BMI 23.

        Hyvä tavoite! Saavutat sen kyllä ja toivottavasti myös pystyt sen säilyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun laskee kalorit tarpeeksi alas, laihtuu

        Vanhuksia kidutettiin sairaaloissa joskus 600 kaloria päivä mutta vaihdevuodet on vaikeat ymmärtää nuorena ei nimittäin liiku paska ei kusi ei liikunta auta että jos pystyy liikkumaan ennen vaihdevuosi kannattaa liikkua mutta se ei pelasta vaihdevuosista mutta helpottaa kestämään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BMI on 26, eli hiukan ylipainoa löytyy vielä. Tarkoituksena olisi päästä BMI 23.

        Ei pelkkä BMI vaan rasva% olisi tiedettävä kuten myös vatsaontelon epäterveellinen viskeraali.
        Miehen viitealue BMI 20 -25?!
        Mitattu 27.
        Rasvan viitealue 10% - 20%.
        Mitattu 12,9%
        Vatsaontelon yleinen tavoite 100 tai alle.
        Mitattu 57,1.
        BMI ei ole kaiken kertova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkkä BMI vaan rasva% olisi tiedettävä kuten myös vatsaontelon epäterveellinen viskeraali.
        Miehen viitealue BMI 20 -25?!
        Mitattu 27.
        Rasvan viitealue 10% - 20%.
        Mitattu 12,9%
        Vatsaontelon yleinen tavoite 100 tai alle.
        Mitattu 57,1.
        BMI ei ole kaiken kertova.

        Joo tiedän ettei BMI paljoa kerro, pitäisi selvittää paremmin näitä. Mitat 101-76-102. Vatsassa ei ole siis paljoa rasvaa, ja kohtuu hyvin jakautunut kroppaan. Näytän myös kohtuullisen sopusuhtaiselta, mutta olo kropassa ei ole hyvä.


    • Anonyymi

      Lopeta se kalorien laskenta ja ala paastoamaan. Tuollaiset 1100kcal nälkädieetit ovat ihan ajanhukkaa. Paastoamalla tulee oikeasti hyvä olo kun totut siihen ja nälkä ei vaivaa samalla tavalla koska meidät on tarkoitettu paastoamaan.

      • Anonyymi

        > koska meidät on tarkoitettu paastoamaan.

        Onko tämä mielipide vaiko fakta? En ole itse koskaan paastonnut, enkä edes tunne ketään, joka olisi paastonnut.


      • Anonyymi

        Paastoan automaattisesti joka päivä n. 18-20 tuntia. Syön ensimmäisen aterian n klo 15, ja viimmeisen n klo 19-20. Nälkä ei ole enää, mutta paino ei laske. Mun 1000kcal päivässä koostuu yleensä kanasta, rahkasta, rarjuustosta ja hedelmistä sekä kasviksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paastoan automaattisesti joka päivä n. 18-20 tuntia. Syön ensimmäisen aterian n klo 15, ja viimmeisen n klo 19-20. Nälkä ei ole enää, mutta paino ei laske. Mun 1000kcal päivässä koostuu yleensä kanasta, rahkasta, rarjuustosta ja hedelmistä sekä kasviksista.

        Pidempiaikaisia paastoja en kuitenkaan halua kokeilla, sillä kärsin huimauksesta ilman paastoakin.


      • Anonyymi

        Tuhat kaloria on ihan sama kuin rasvainen pitsa iso ja öljyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paastoan automaattisesti joka päivä n. 18-20 tuntia. Syön ensimmäisen aterian n klo 15, ja viimmeisen n klo 19-20. Nälkä ei ole enää, mutta paino ei laske. Mun 1000kcal päivässä koostuu yleensä kanasta, rahkasta, rarjuustosta ja hedelmistä sekä kasviksista.

        Voi hyvä ihminen rahka on RASVAA KALSIUMIA hedelmissä on sokeria ja osassa rasvaa kana on lihaa siinä on vähän kaloreita silti on jos kastikkeet öljyt RAEjuusto on rasvaa kalkkia kolesterolia. Tee uusinta kierros syöt aamulla hiukan jotain ihan vähän sitten kello jotain 11-14 jotain vähärasvaista sokeritonta öljytöntä sitten syöt vielä pari omenaa siinä 17-20 välillä ja juot vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidempiaikaisia paastoja en kuitenkaan halua kokeilla, sillä kärsin huimauksesta ilman paastoakin.

        KOFEIINIT pois ja liikuntaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOFEIINIT pois ja liikuntaa

        Mitkä kofeiinit?

        Miksi pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä ihminen rahka on RASVAA KALSIUMIA hedelmissä on sokeria ja osassa rasvaa kana on lihaa siinä on vähän kaloreita silti on jos kastikkeet öljyt RAEjuusto on rasvaa kalkkia kolesterolia. Tee uusinta kierros syöt aamulla hiukan jotain ihan vähän sitten kello jotain 11-14 jotain vähärasvaista sokeritonta öljytöntä sitten syöt vielä pari omenaa siinä 17-20 välillä ja juot vettä.

        Mä en välttele rasvaa, mutta esimerkiksi fit maitorahka on lähes täysin rasvatonta. Purkissa keson raejuustoa on 3g rasvaa. Mun ruokavaliolla siis jää ennemmin rasvat vajaaksi. Myöskään hedelmien luontaista sokeria em välttele, mutta en niitä kyllä määrättömiinkään vedä. Kastikkeita js öljyjä en käytä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä ihminen rahka on RASVAA KALSIUMIA hedelmissä on sokeria ja osassa rasvaa kana on lihaa siinä on vähän kaloreita silti on jos kastikkeet öljyt RAEjuusto on rasvaa kalkkia kolesterolia. Tee uusinta kierros syöt aamulla hiukan jotain ihan vähän sitten kello jotain 11-14 jotain vähärasvaista sokeritonta öljytöntä sitten syöt vielä pari omenaa siinä 17-20 välillä ja juot vettä.

        Rasvattomassa rahkassa ei ole rasvaa. Olen 71-vuotias ja painon pudottaminen ei ole enää helppoa. En tosin yritäkään enemmän, kunhan saisin painon alle 64 kg. Minulla on lievä lihavuus. Hyväksyn sen, mutta ellen pidä kovaa kuria, paino nousee heti. Tänään ostin mämmiropeen . Söin sitä kerman kanssa. Muistin sitten, että rasvattomasta rahkasta ja maidosta tulee kevyempi . HYVÄÄ KEVÄTTÄ ,JA LAIHTUMISIA!


    • Anonyymi

      Harrastukset vie ajatukset pois ruuasta syömisestä itsensä tarkkailusta. Koira vie ulos 3 kertaa päivässä liikuntaa tulee ja myös uimahallit kuluttaa kaloreita. Mutta ei ole mitään järkeä syödä ja taas laihduttaa joten lopeta syöminen.

    • Anonyymi

      Älä ajattele enää mitään vaan ala vain liikkua.

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. Ajatteleminen on yliarvostettua tällä foorumilla. Tai jos ajattelee niin pitää ajatella alapäällä eikä yläpäällä kuten ne jotka ei usko että minulla on 2den viikon kuluttua VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.


    • Anonyymi

      Osta mononlämmittimet ja pihtimittari, vain NIILLÄ laihtuu. Jos ei VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ole ilmestyneet 3:messa viikossa niin täytekakkukahvit 6:desti päivässä,aamulla fasupaloja TARPEEKSI, ettei jää nälkä. Yöllä vanilia kerma jäätelöä 800 grsmmaa JOS on kylmä ilma.Kuumalla ilmalla voi syödä PÄIVÄLLÄKIN.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Pontzer ei ole kuitenkaan vakuuttunut siitä, voidaanko hiirikokeiden tuloksia laajentaa koskemaan ihmisiä."

        Ehkä ihminen ei ole hiiri.

        Oletko mies vai hiiri, siinä vasta pulma.


      • Anonyymi

        Hyvin monen tavoitteena on nostaa painoa ankaralla treenillä ja riittävän monipuolisella ja runsaallaa ruokavaliolla.
        Oma kokemukseni oli neutraali. Tavanomaiset ruokailutotumukset. Paino pysyi ennallaan mutta vyötärön ympärys supistui 6 - 7cm.
        Läskimäärän osuus kehon painosta ratkaisee sekä sen suhteen muutos.


    • Anonyymi

      Paljonko on aloittajalla aloituspaino?
      Minä laihtuisin ainakin noin pienillä kaloreilla ainakin 5 kiloa kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Nosta kalorit 2000 kaloriin päivä ja punnitse ja mittaa vyötärön ympärysmitta uudestaan vasta kuukauden kuluttua.
        Monestikkin sitä pienentyy vain vyötärön ympärysmitta ja paino pysyy samassa.


      • Anonyymi

        Aloituspaino oli 75kg, nyt junnaa 70kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituspaino oli 75kg, nyt junnaa 70kg.

        Ja olen siis 26-vuotias perusterve nainen. Alkaa itseäkin ihmetyttämään, kun kaikella järjellä painon pitäisi laskea rajusti.


    • Anonyymi

      Kokeile syödä tarpeeksi hyvää rasvaa ja proteiinia lähemmäs sitä 1500Kcal tai vaikka yli, voi olla, että kehosi on muuten menossa säästöliekille, ja sille mentyään et sitten laihduta enää mitään. Ja kun et kai pituuttasi kerro täällä, mistä tiedämme, ettet ole kehosi mielestä jo vaikka mennyt yli laihdutusrajan. Itse 159cm 50kg kokoisena syön 1500Kcal vähintään päivässä lihomatta, usein menee 3000Kcal ahmiessa pari kertaa viikossa, mutta liikun paljon säännöllisesti, ikä reilu 50v.. Kalorit lasken, kun olen entinen syömishäiriöinen laihduttaja ollut 20 vuotta ja lasken siksi, että niiden kanssa jouduin lihottamaan itseni aikoinaan samalla terapiassa käyden. Joka tapauksessa jos syön alle 1500Kcal, laihdun, mutta jos sinä jatkuvasti sillä ja alle olevalla kalorimäärällä olet laihtumatta, se kertoo, että kehosi on jo sille säästöliekille matkalla ellei jo siellä.

      • Anonyymi

        Olen 166cm pitkä. Voisin koittaa pitää välipäiviä vaikka viikonloppuisin, jolloin söisin enemmän. Jos tosiaan säästöliekille olisin menossa, niin hyvällä omallatunnolla saisi viikonloppuna ostaa vaikka keksipaketin. Ja ainiin, unohdin mainita että harrastan kuntouintia kaksi kertaa viikossa noiden askelten lisäksi. Kerroin ensin että muuta liikuntaa ei ole.


    • Anonyymi

      Pyöräile päivässä 3-5 tuntia niin laihdut.

    • Anonyymi

      Kahden viikon tehokuuri. Päivittäinen juopottelu alkaen aamuisin klo 8:n tienoissa ja jatkaminen pataisin pikkuannoksin klo23:n tietämiin pudotti painoni 80kg ->75kg ja muutos tuntui myös vyötärömitassa.
      Alkoholiko mukamas lihottaisi! Tämä viimeinen rupeama jonka tarkoituksena ei ollut painon pudotus, vahvistaa aikaisempien vastavien testien tuloksia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe