Jos on itse joutunut kiusatuksi,kuten itse aikanaan niin aivan oikein näille jotka sitä tekevät. Onni näille silloisille itseni kiusaajille ettei ollut kättä pidempää silloin saatavilla. Mutta ympäri käydään yhteen tullaan tai joka joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa jne, ette kiusaajat tule saamaan rauhaa ettekä hyväksyntää teoillenne,ikinä. Kusipäät
Koulukiusaus
7
548
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset on ihmisiä ihmisen v-mäisyydellä vaikka öljyssä uppopaistaisi, mentorinikin sanoi aikanaan että ihmiset 💩päitä.
- Anonyymi
Kiusaajille pitäisi antaa remmiä peppulle niin että perskarvat pölisevät.
- Anonyymi
Tervaa & höyheniä.
- Anonyymi
Alkaako korvia kuumottaa kiusaajilla? Tunnistatteko itsenne tästä? Vielä tulee aika…
- Anonyymi
Lintubongari mukaan Hillatiellä ei esiinny kiusaamista ja ruoka on hyvää.
- Anonyymi
Vieläkö kiusattua lohta syödään?
- Anonyymi
Oli entisaikaan yhdellä toimialalla terveydenhuollossa työpaikkakiusaaja, joka sai Kemijärven johdon tuella mellastaa hyvin pitkään.Asia oli yleisesti tiedossa, mutta asia hoidettiin niin, että johto tuomitsi kiusatut ja kiusaajalle hommattiin jonkinlainen kunniamerkkikin sen suojatyöpaikan lisäksi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....928966Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156797Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005960- 1523860
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.663196- 1712292
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191266