Miesten suurin vihollinen parisuhdemarkkinoilla

Anonyymi-ap

Asia joka eniten estää miehiä luomasta haluamiaan suhteita naisten kanssa, joiden kanssa he haluavat olla, on pelkuruus. Tässä jaksossa Dr. Orion Taraban käsittelee kolmea tapaa, joilla pelkuruus yleensä ilmenee parittelu- ja treffipelissä: Tyttöä lähestyttäessä, tytön emotionaalisuuden kohtaamisessa ja johtajuuden omaksumisessa. Miehille rohkeus on tie tyydyttävämpiin suhteisiin naisten kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=Uu2fafrpAGE

7

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun naisista puhutaan on hyvin todennäköistä väärinymmärtäminen ja syyllistäminen, joka voi pahimmillaan olla selkeä haitta miehelle? Nämä kaksi asiaa ovat monille naisille niitä työkaluja, joilla manipuloivat miehiä.

      Siksi miehen rohkeus harvemmin riittää siihen, mitä naiset heiltä vaativat? Tyytyvät silloin mielummin yksin oloon kuin kerjäävät harmia ja haittaa omaan arkeensa. Elämä on ilman niitä paljon helpompaa. Ilman nautintoaineita ym, ei tule krapulaa ja muutakaan vähemmän mieleistä.

      On miehiä, jotka saavat aina haluamansa ja heitä, jotka tyytyvät kohtaloonsa. Kokevat yhdessä olon enemmän epävarmalta, et jos jonkun onnistuu rinnalleen löytää, ehkä tämäkin haikailee koko ajan jonkun toisen perään ja tilaisuuden tullen joutuu pettymään?

      Luottamusta ei kaikilla ole tarjolla ja harvempi on sen arvoinenkaan. Onko liian hyvää olemassa, moni sitä yrittää todistaa, mut harvemmin lupaukset saavutetaan. Onnea heille, joille se tuntuu mahdolliselta. Silloin oltava kaikki balanssissa ja keskivertoa paremmasta kodista, et voi haaveilla paremmasta huomisesta.

      Ehkä miehet kelaa asioita ennakoiden tulevaa? Ehkä eivät lähde siksi kenen tahansa völjyyn. Pysyvämpää kumppania ei kaikista saa, vaikka haluaisi. Pelko on hyvä ajuri myös ennakoida toista, olisiko toisen kanssa kiva olla vai onko pelkona pettymys? Liika innokkuuskaan ei ole aina hyvästä?

      • Aivan, mies siis aina ennakoi (perusluonteensa ohjaamana) ja saattaa siksi toimia ylivarovaisesti tytön kanssa, se onkin eri asia kuin "pelko". Englanninkielessä sana "fear", jotka Dr. Taraban käyttää, tarkoittaa muutakin kuin "pelko", mm. sitä että "on huolissaan" (tässä tapauksessa siitä, että saako hän sittenkään tytön hetekalle kanssaan). Paremmin ongelmaa kuvaa ilmaisu "riittämätön rohkeus" tai "riittämätön päättäväisyys" tai "riittämätön varmuus". Jos mies on toimissaan päättämätön/epävarma se tekee tytöstä erittäin varovaisen/epäileväisen.


      • Anonyymi
        Kuumamieli kirjoitti:

        Aivan, mies siis aina ennakoi (perusluonteensa ohjaamana) ja saattaa siksi toimia ylivarovaisesti tytön kanssa, se onkin eri asia kuin "pelko". Englanninkielessä sana "fear", jotka Dr. Taraban käyttää, tarkoittaa muutakin kuin "pelko", mm. sitä että "on huolissaan" (tässä tapauksessa siitä, että saako hän sittenkään tytön hetekalle kanssaan). Paremmin ongelmaa kuvaa ilmaisu "riittämätön rohkeus" tai "riittämätön päättäväisyys" tai "riittämätön varmuus". Jos mies on toimissaan päättämätön/epävarma se tekee tytöstä erittäin varovaisen/epäileväisen.

        Jos minä olen velvollinen opettelemaan tämän rohkeuden, niin mitä naisen voidaan olettaa opettelevan vastineeksi omien piirteidensä suhteen?

        Jos kerran itsekehityksen tielle lähdetään niin odotan että nainen toimii samoin. En halua keskeneräistä.

        Näissä kuviossa huomaan aina sellaisen piirteen että miehen odotetaan muuttuvan, voittavan vaikeudet ja voittavan naisen. Tämä antaa naiselle luvan jäädä köllöttelemään omaan naiseuteensa sellaisena kuin se on.

        Minun mielestäni molemmat ovat velvollisia joka arvioimaan ja kompensoimaan toistensa heikkouksia - tai tsemppaamaan itsensä korkeammalle tasolle.

        Eli mikä on se mitä voimme odottaa naisten puolesta vastaavana toimena? Vai ovatko naiset muka ihmisinä lähtökohtaisesti ja itseisarvoisesti parempia, korkeammalla tasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olen velvollinen opettelemaan tämän rohkeuden, niin mitä naisen voidaan olettaa opettelevan vastineeksi omien piirteidensä suhteen?

        Jos kerran itsekehityksen tielle lähdetään niin odotan että nainen toimii samoin. En halua keskeneräistä.

        Näissä kuviossa huomaan aina sellaisen piirteen että miehen odotetaan muuttuvan, voittavan vaikeudet ja voittavan naisen. Tämä antaa naiselle luvan jäädä köllöttelemään omaan naiseuteensa sellaisena kuin se on.

        Minun mielestäni molemmat ovat velvollisia joka arvioimaan ja kompensoimaan toistensa heikkouksia - tai tsemppaamaan itsensä korkeammalle tasolle.

        Eli mikä on se mitä voimme odottaa naisten puolesta vastaavana toimena? Vai ovatko naiset muka ihmisinä lähtökohtaisesti ja itseisarvoisesti parempia, korkeammalla tasolla?

        Vai misogynisesti... eikö naisilta voi odottaa mitään parempaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olen velvollinen opettelemaan tämän rohkeuden, niin mitä naisen voidaan olettaa opettelevan vastineeksi omien piirteidensä suhteen?

        Jos kerran itsekehityksen tielle lähdetään niin odotan että nainen toimii samoin. En halua keskeneräistä.

        Näissä kuviossa huomaan aina sellaisen piirteen että miehen odotetaan muuttuvan, voittavan vaikeudet ja voittavan naisen. Tämä antaa naiselle luvan jäädä köllöttelemään omaan naiseuteensa sellaisena kuin se on.

        Minun mielestäni molemmat ovat velvollisia joka arvioimaan ja kompensoimaan toistensa heikkouksia - tai tsemppaamaan itsensä korkeammalle tasolle.

        Eli mikä on se mitä voimme odottaa naisten puolesta vastaavana toimena? Vai ovatko naiset muka ihmisinä lähtökohtaisesti ja itseisarvoisesti parempia, korkeammalla tasolla?

        "Jos minä olen velvollinen opettelemaan tämän rohkeuden"

        Mistä "velvollisuus tähän putkahti? Saat elää ja olla ihan yksin omissa oloissasi, mitään pakkoa ei parinvalintamarkkinoilla ole.

        Tytön perusluonteessa on miestä miellyttävä ominaisuuksia kuten tottelevaisuus ja nöyryys, mutta ne saa esiin vain maskuliininen mies.


      • Anonyymi
        Kuumamieli kirjoitti:

        Aivan, mies siis aina ennakoi (perusluonteensa ohjaamana) ja saattaa siksi toimia ylivarovaisesti tytön kanssa, se onkin eri asia kuin "pelko". Englanninkielessä sana "fear", jotka Dr. Taraban käyttää, tarkoittaa muutakin kuin "pelko", mm. sitä että "on huolissaan" (tässä tapauksessa siitä, että saako hän sittenkään tytön hetekalle kanssaan). Paremmin ongelmaa kuvaa ilmaisu "riittämätön rohkeus" tai "riittämätön päättäväisyys" tai "riittämätön varmuus". Jos mies on toimissaan päättämätön/epävarma se tekee tytöstä erittäin varovaisen/epäileväisen.

        Uskon puute hyvään ihmisillä on myös vaikuttava tekijä siihen, miksei asiat loksahda paikoilleen.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe