Kiinnostaako kiakko?

Mä oon vähäsen hurahtanut jopa Sm-kiekkoon... varsinkin nyt, kun alkoi pleijarit... lisäksi ei ole ihan selvää, kuka voittaa mestaruuden. Toistaiseksi kaikki pelailee aika vauhtikiekkoa täälläkin.

https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010339838.html

Löytyykö spekulaatioita, että kuka vie pytyn? Tai ketkä on loppuottelussa?

Mä veikkaan, että Kalpa ja Pelicans.

Kalpa menee 4-2 voitoin loppuotteluun ja Pelicans 4-1 voitoin.. Kärpille pronssia ja Tapparalle jaxuhali. 😄 Pytyn vie Kapasten klaani ruskeine silmineen 3-4 ja Timonen tulee Philistä hyppäämään satama-altaaseen speedoissa. 😁 Lisäksi Kime vinoilee aina Kalpan pytyn vetäisemisestä Tapparan nenän edestä Antti Mäkiselle Kimanttia podcastin alussa. 😁

123

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kiinnosttaa naisten jääkiekko sekä yleisurheilussa naisten kiekko sekä moukari

      • Hyvä hyvä...

        Naisilla kilpailu on yhtä tiukkaa useassa lajissa kuin miehilläkin, vaikka tulokset muuta...

        Muistan vieläkin karvaasti säbässä erään loppuottelun ja jääkiekossa, jossa seeprat ei olleet saaneet heiniä, vaan pytty meni muualle kuin Suomen naisille...😤


      • Anonyymi

        Koris ja futis ne kuningaslajin!

        LeBron Jordan Messi CR7 Kobe Curry Zidane Ibrahimovic Doncic Giannis Jokic Turkoglu Markkanen Nowitcki Litmanen Hyypia Iniesta Xavi Suarez Neymar Busquets Iverson Carmelo Anthony Tony Parker Manu Ginobili Scola Kaka Ronaldinho R9 Neuer

        Vittu jääkiekko ja säbä on pieniii ja Jenkeillä olympialaisissa taitaa olla samaan aikaan 2024 Durant Curry LeBron Booker Embiid Anthony....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koris ja futis ne kuningaslajin!

        LeBron Jordan Messi CR7 Kobe Curry Zidane Ibrahimovic Doncic Giannis Jokic Turkoglu Markkanen Nowitcki Litmanen Hyypia Iniesta Xavi Suarez Neymar Busquets Iverson Carmelo Anthony Tony Parker Manu Ginobili Scola Kaka Ronaldinho R9 Neuer

        Vittu jääkiekko ja säbä on pieniii ja Jenkeillä olympialaisissa taitaa olla samaan aikaan 2024 Durant Curry LeBron Booker Embiid Anthony....

        *Kuningaslajit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koris ja futis ne kuningaslajin!

        LeBron Jordan Messi CR7 Kobe Curry Zidane Ibrahimovic Doncic Giannis Jokic Turkoglu Markkanen Nowitcki Litmanen Hyypia Iniesta Xavi Suarez Neymar Busquets Iverson Carmelo Anthony Tony Parker Manu Ginobili Scola Kaka Ronaldinho R9 Neuer

        Vittu jääkiekko ja säbä on pieniii ja Jenkeillä olympialaisissa taitaa olla samaan aikaan 2024 Durant Curry LeBron Booker Embiid Anthony....

        No mä nukahdan keskenkaiken, jos pitäis jotain korista tai futista katsoo... melkein curling on jännempää... koriksessa mättävät koreja vuorotellen ja joka summerin soidessa on kerennyt omalla vuorollaan mättämään koriin enempi palloja, voittaa.

        Jaliksessa taas on sa.tanan iso maali ja koko tienoon uhuin jätkä, kuikelo, kuivan kesän orava siellä vispaa edessä, eikä kukaan saa maalia...yli puolitoista tuntia jätkät potkii palloa sinne tänne, eikä mitään tapahdu....oikeesti.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Älä laita pitkää vetoa, edes yhdellä eurolla.
      Unohdat monet vaikuttavat tekijät. Joukkueet jotka nyt ovat loppukahinoissa eivät ole samalla tasolla seuraavissa peleissä. Osa nostaa tasoaan, osa tiputtaa sitä koska vastustaja on erilainen.

      Loppuottelussa ovat mielestäni Tappara (lyön vetoa kympillä) ja Kärpät (lyön vetoa kympillä).

      Ai miksi, kirjoitellaan sitten kun on loppuottelut käsillä:)

      AV

      • No mitrnkähän kävisi, jos jokaista veikkais kympillä?


    • Nuorempana kävin paikallisessa katsomassa matsit. On jäänyt seuraaminen vuosiksi (kymmeniksi).

      MM-kisaoja odotan kyllä innolla. Uusi paitakin tuli tilattua (oli perkele liian pieni vaan).

      • Anonyymi

        Älä pese liian korkeassa lämpötilassa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä pese liian korkeassa lämpötilassa.

        AV

        Tilasin erehdyksessä koko 140. Siis lapsen paidan. Tälläiselle kääpiöllekin se oli liian pieni. Kun on kääpiön muodotkin :)

        Vohkin kumppanuksen paidan. Se on sentään xl-kokoa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tilasin erehdyksessä koko 140. Siis lapsen paidan. Tälläiselle kääpiöllekin se oli liian pieni. Kun on kääpiön muodotkin :)

        Vohkin kumppanuksen paidan. Se on sentään xl-kokoa.

        What the fuck?

        Itse tilasin ensitalven vaateita tyttärelle, noin 500 eurolla.
        Kun hän puki ylleen sen Tommy Hilfingerin takin kokoa 152 ja se näytti siltä ettei sitä voisi enää ensi talvena käyttää...olen otettu, analyysi ei ole täsmännyt 8-vuotiaaseen.
        Toki sai 200 euron takin halpaan 89.90 euron hintaan.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        What the fuck?

        Itse tilasin ensitalven vaateita tyttärelle, noin 500 eurolla.
        Kun hän puki ylleen sen Tommy Hilfingerin takin kokoa 152 ja se näytti siltä ettei sitä voisi enää ensi talvena käyttää...olen otettu, analyysi ei ole täsmännyt 8-vuotiaaseen.
        Toki sai 200 euron takin halpaan 89.90 euron hintaan.

        AV

        Hilfigereissä on aika pientä kokoa. Mutta jos olisit maksanut sen kaksisataa, olisi ehkä hieman harmittanutkin.

        Miten sulla on jo noin pitkä tyttö?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Hilfigereissä on aika pientä kokoa. Mutta jos olisit maksanut sen kaksisataa, olisi ehkä hieman harmittanutkin.

        Miten sulla on jo noin pitkä tyttö?

        No, ehkä palstalla olen jo kertonut miten en MISSÄÄN tapauksessa olisi halunnut uutta lasta. Olen sen verran jo aikaisemminkin ollut tietoinen mitä se "ihana pikku pallero" toisi tullessaan.
        Ikävintä kai minun osaltani on se että se "pieni pallero" vie aina sydämen mennessään, eikä itselle jää aikaa, ei tässä elämässä.

        Mutta joo, hän on kehittynyt hyvin. Fyysisesti (minä vastaan) ja henkisesti ja tiedollisesti paremmin (äiti vastaa).

        Molemmissa ihan huippu yksilö, pitää olla onnellinen vaikka tähän hommaan vähän pakotettiin.

        Moni osaaja, esiintyy kolmella eri kulttuurin alalla, lavalla(ja isä vie treeneihin, woi helkkari mihin on sitouduttu).

        Mutta, kyllä hän on vahva osaava nuori naisenalku.
        Tyytyväinen? Jos lapseen voi olla tyytyväinen, hän on 100 % sitä mitä edes voisi kuvitella.

        AV


      • Tilaavat Kiinasta, missä koot aina numeron pari pienempiä kuin normisti. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tilaavat Kiinasta, missä koot aina numeron pari pienempiä kuin normisti. 😄

        Parhaat Brändit näin kai nykyisin tekevät, ei Bangladesh tai joku muu Kiinan alihankkija?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, ehkä palstalla olen jo kertonut miten en MISSÄÄN tapauksessa olisi halunnut uutta lasta. Olen sen verran jo aikaisemminkin ollut tietoinen mitä se "ihana pikku pallero" toisi tullessaan.
        Ikävintä kai minun osaltani on se että se "pieni pallero" vie aina sydämen mennessään, eikä itselle jää aikaa, ei tässä elämässä.

        Mutta joo, hän on kehittynyt hyvin. Fyysisesti (minä vastaan) ja henkisesti ja tiedollisesti paremmin (äiti vastaa).

        Molemmissa ihan huippu yksilö, pitää olla onnellinen vaikka tähän hommaan vähän pakotettiin.

        Moni osaaja, esiintyy kolmella eri kulttuurin alalla, lavalla(ja isä vie treeneihin, woi helkkari mihin on sitouduttu).

        Mutta, kyllä hän on vahva osaava nuori naisenalku.
        Tyytyväinen? Jos lapseen voi olla tyytyväinen, hän on 100 % sitä mitä edes voisi kuvitella.

        AV

        Mä olen hurjan iloinen, siitä mitä teette tyttärenne hyväksi. Saa hyvän lapsuuden. Toivoisin että useampi lapsi tässä maailmassa saisi sellaisen.

        Itseni on pakko myöntää, ettei minusta tuohon olisi. Olen suuntautunut eri asioihin. Mutta arvostan heitä, jotka osaavat, viitsivät ja jaksavat.


      • Disseisback kirjoitti:

        Tilaavat Kiinasta, missä koot aina numeron pari pienempiä kuin normisti. 😄

        Joo. Mä olen suomalainen, en kiinalainen :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Joo. Mä olen suomalainen, en kiinalainen :-D

        Joo... meidän lapaset on Kiinassa bontsoja. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat Brändit näin kai nykyisin tekevät, ei Bangladesh tai joku muu Kiinan alihankkija?

        AV

        Parhaimmat brändit nykyään varmaan miettivät juuri sitä mitä maksaja haluaa...

        Idän touhu alkaa paljastumaan rikkaille pikkuhiljaa..

        Kiins kiroaa vielä Putinin töllöilyjä, vaikka vielä varmaan nauttii halvasta hiilipolttoaineiden hinnasta... 😄

        Kiinassa ei olla ikinä tajuttu, mitfn hitaasti siellä markkinat elää...😁

        Se maa voi olla 10-15 vuoden päästä taas rutiköyhä. 😄

        Ja taas sitä sakkia viedään...😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Parhaimmat brändit nykyään varmaan miettivät juuri sitä mitä maksaja haluaa...

        Idän touhu alkaa paljastumaan rikkaille pikkuhiljaa..

        Kiins kiroaa vielä Putinin töllöilyjä, vaikka vielä varmaan nauttii halvasta hiilipolttoaineiden hinnasta... 😄

        Kiinassa ei olla ikinä tajuttu, mitfn hitaasti siellä markkinat elää...😁

        Se maa voi olla 10-15 vuoden päästä taas rutiköyhä. 😄

        Ja taas sitä sakkia viedään...😄

        Varmaan voi olla, sitä ennen Suomessa ollaankin jo Afrikan tasolla.
        Ei siis kehumista globalisaatiosta, ei tälläkään kertaa vaikka kyllä minä vein muutaman tuhannen suomalaisen työt pois. Hyvä palkka.

        AV


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mä olen hurjan iloinen, siitä mitä teette tyttärenne hyväksi. Saa hyvän lapsuuden. Toivoisin että useampi lapsi tässä maailmassa saisi sellaisen.

        Itseni on pakko myöntää, ettei minusta tuohon olisi. Olen suuntautunut eri asioihin. Mutta arvostan heitä, jotka osaavat, viitsivät ja jaksavat.

        Jep, äitihän on se "maailman paras äiti", ja isä on mikä on.
        Vahva nainen joka haluaa ohjata tytärtään on kyllä sellainen jonka sanoja ei kyseenalaisteta.
        Mutta joo, hyvin menee ja pääosin näyttää siltä että hän on oikeassa, ja minä väärässä ja hyvin menee kun hän johtaa tätä kyseistä aihetta, ja orkesteria.

        Olen tuntenut olleeni vajaa kasvattaja, mutta ehkä suomalaiset yleisesti ovat?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan voi olla, sitä ennen Suomessa ollaankin jo Afrikan tasolla.
        Ei siis kehumista globalisaatiosta, ei tälläkään kertaa vaikka kyllä minä vein muutaman tuhannen suomalaisen työt pois. Hyvä palkka.

        AV

        Suomessa voidaan reagoida nopeasti asioihin, eikä tarvitse edes olla Kiinan tapainen autoritäärinen hallintomalli.

        Kiinassa on joku miljardi ihmistä... Suomessa 5-6 miljoonaa. 😃

        Ssma kun koettaisit hallita joko itsesi talotta tai tuhannen ihnisen yhteistä taloutta. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Suomessa voidaan reagoida nopeasti asioihin, eikä tarvitse edes olla Kiinan tapainen autoritäärinen hallintomalli.

        Kiinassa on joku miljardi ihmistä... Suomessa 5-6 miljoonaa. 😃

        Ssma kun koettaisit hallita joko itsesi talotta tai tuhannen ihnisen yhteistä taloutta. 😃

        No, nyt Suomi todellakin reagoi.
        Ei tule kuin 100 000 uutta työtöntä, hyvä meininki?
        Ainakin jonkun "minä ja vain minä" Dissen mielestä?
        Ei siinä mitään pahaa kai ole jos olisi sattunut syntymään kusipääksi?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, nyt Suomi todellakin reagoi.
        Ei tule kuin 100 000 uutta työtöntä, hyvä meininki?
        Ainakin jonkun "minä ja vain minä" Dissen mielestä?
        Ei siinä mitään pahaa kai ole jos olisi sattunut syntymään kusipääksi?

        AV

        Kiukuttaako sinua jokin nyt juuri? 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kiukuttaako sinua jokin nyt juuri? 😄

        Ehkä joku turhake joka olisi ratsastanut koko elämänsä toisten maineella, jopa saanut omaisuutta siihen viitaten?
        Ilman noita, henkilö olisi täysin nolla?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku turhake joka olisi ratsastanut koko elämänsä toisten maineella, jopa saanut omaisuutta siihen viitaten?
        Ilman noita, henkilö olisi täysin nolla?

        AV

        Jaa.... vai sellaista...

        Onko tyyppi jotenkin sun tuttu? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku turhake joka olisi ratsastanut koko elämänsä toisten maineella, jopa saanut omaisuutta siihen viitaten?
        Ilman noita, henkilö olisi täysin nolla?

        AV

        Et vain edes yritä ymmärtää sitä miten monella 19 vuotiaalla on 10 000 euroa valmista opintolainaa, he saavat melkoisen erilaisen lähtökohdan elämäänsä mitä olet itse saanut?
        Peilaat ajatusmaailmaasi vain omaan elämääsi verraten, olet mielestäni siis idiootti.

        Luulen myös että sinulla on ollut elatusmaksuista tai lapsiin liittyvistä maksuista ongelmia, koska olethan kusipää. Itsekeskeinen mulkku?!

        Tämän on myös se ex sinulle selvin sanoin ilmoittanut?
        Oletko mulkku?!

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vain edes yritä ymmärtää sitä miten monella 19 vuotiaalla on 10 000 euroa valmista opintolainaa, he saavat melkoisen erilaisen lähtökohdan elämäänsä mitä olet itse saanut?
        Peilaat ajatusmaailmaasi vain omaan elämääsi verraten, olet mielestäni siis idiootti.

        Luulen myös että sinulla on ollut elatusmaksuista tai lapsiin liittyvistä maksuista ongelmia, koska olethan kusipää. Itsekeskeinen mulkku?!

        Tämän on myös se ex sinulle selvin sanoin ilmoittanut?
        Oletko mulkku?!

        AV

        Häivy Kiinaan siitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vain edes yritä ymmärtää sitä miten monella 19 vuotiaalla on 10 000 euroa valmista opintolainaa, he saavat melkoisen erilaisen lähtökohdan elämäänsä mitä olet itse saanut?
        Peilaat ajatusmaailmaasi vain omaan elämääsi verraten, olet mielestäni siis idiootti.

        Luulen myös että sinulla on ollut elatusmaksuista tai lapsiin liittyvistä maksuista ongelmia, koska olethan kusipää. Itsekeskeinen mulkku?!

        Tämän on myös se ex sinulle selvin sanoin ilmoittanut?
        Oletko mulkku?!

        AV

        Kerronpa sinulke pienen tarinan, kun olet selkeästi ihastunut minun exän tapaan suhtautua omaan jälkikasvuun...

        Minun exäni ei maksanut osuuttaan joulukuussa 2023 minun tytölle. Kuulin siitä tammikuun lopulla kautta rantain...kyse oli 260€;sta... yksin asuvslle teinille se on paljon rahaa...

        En saanut exääni maksamaan tuota summaa, joten otin yhteyden Kelaan. Koska exäni oli ollut lähivanhempi aiemmin, minun olisi pitänyt ottaa lapselleni edunvalvoja elatussopimusta tehdessä, että hän olisi hyväksynyt lapseni puolesta aikaisemman lähivanhemman, eli äidin elatusvelvollisuuden.... nyt tyttäreni jäi ilman joulukuun äitinsä osuutta...

        Minullakin on elämäni...en kykene kaikkeen...

        Mutta sinä sanoit täällä lähteneesi jonnekin hiutsankiinaan pinpongeja jatsomaan, kun lastesi äiti kasvatti ksksi sinun siittämääsi lasta aikuiseksi sillävälin ja nyt sinä tulet tänne inisemään asioista, joista et tiedä pa.kaakaan..

        Katsos kun kaikki naiset ei ole alisteisia miehille...ne saattaa jopa kusta omien lasten muroihin, kuten sinä...se yksi tyttö ei korvaa sitä mitä oot jättänyt jo välistä aikoinas...mulkku!


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kerronpa sinulke pienen tarinan, kun olet selkeästi ihastunut minun exän tapaan suhtautua omaan jälkikasvuun...

        Minun exäni ei maksanut osuuttaan joulukuussa 2023 minun tytölle. Kuulin siitä tammikuun lopulla kautta rantain...kyse oli 260€;sta... yksin asuvslle teinille se on paljon rahaa...

        En saanut exääni maksamaan tuota summaa, joten otin yhteyden Kelaan. Koska exäni oli ollut lähivanhempi aiemmin, minun olisi pitänyt ottaa lapselleni edunvalvoja elatussopimusta tehdessä, että hän olisi hyväksynyt lapseni puolesta aikaisemman lähivanhemman, eli äidin elatusvelvollisuuden.... nyt tyttäreni jäi ilman joulukuun äitinsä osuutta...

        Minullakin on elämäni...en kykene kaikkeen...

        Mutta sinä sanoit täällä lähteneesi jonnekin hiutsankiinaan pinpongeja jatsomaan, kun lastesi äiti kasvatti ksksi sinun siittämääsi lasta aikuiseksi sillävälin ja nyt sinä tulet tänne inisemään asioista, joista et tiedä pa.kaakaan..

        Katsos kun kaikki naiset ei ole alisteisia miehille...ne saattaa jopa kusta omien lasten muroihin, kuten sinä...se yksi tyttö ei korvaa sitä mitä oot jättänyt jo välistä aikoinas...mulkku!

        En edes lukenut tarinaa tai sepostustasi, olen taasen exäsi kanssa 100 % samaa mieltä.
        En pidä tyylistäsi, tuskin siitä pitäisi kovin moni nainen, skarppaa vähän.
        Kohta ilman erektiota olevan idiootin mainetta, sitä ei kannata ylläpitää vaikka miten tekisi niitä vitun polttopuita umpihangessa perikunnan jättämään antoisaan perintöön?

        Hinkkaa itsesi siinä pihasaunassa ajatellen miten karkeaa elämä voi olla, kun saa omaisuutta?

        Jep jep....
        Pyh.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes lukenut tarinaa tai sepostustasi, olen taasen exäsi kanssa 100 % samaa mieltä.
        En pidä tyylistäsi, tuskin siitä pitäisi kovin moni nainen, skarppaa vähän.
        Kohta ilman erektiota olevan idiootin mainetta, sitä ei kannata ylläpitää vaikka miten tekisi niitä vitun polttopuita umpihangessa perikunnan jättämään antoisaan perintöön?

        Hinkkaa itsesi siinä pihasaunassa ajatellen miten karkeaa elämä voi olla, kun saa omaisuutta?

        Jep jep....
        Pyh.

        AV

        Mikä h.lvetti suakin vaivaa!?! Häivy !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, äitihän on se "maailman paras äiti", ja isä on mikä on.
        Vahva nainen joka haluaa ohjata tytärtään on kyllä sellainen jonka sanoja ei kyseenalaisteta.
        Mutta joo, hyvin menee ja pääosin näyttää siltä että hän on oikeassa, ja minä väärässä ja hyvin menee kun hän johtaa tätä kyseistä aihetta, ja orkesteria.

        Olen tuntenut olleeni vajaa kasvattaja, mutta ehkä suomalaiset yleisesti ovat?

        AV

        En ymmärrä mitä tarkoitat vajaalla kasvattajalla.

        Se mikä teidän henkiökohtainen tilanne on, on varmaan kai henkilökohtaisilla valinnoilla tehty. Otaksun. Ja olette sopineet, kuka hoitaa mitä, miten jne.

        Mun tuttava- ja perhepiirissäkin on lapsia, joilla on useita kasvattajia, ja se on ihan ookoo, jos pentu vaan voi hyvin. Tarkoitan siis ei perinteostä ydinperhettä biologiset vanhemmat jne.

        Itse jäin paljon vajaammalle, ja valitettavasti elämän ja ehkä osin ammatinvalinnankin seurauksena joudun toteamaan, että ei ole mitään vuorenvarmaa *pakettia* mikä toimii. Ainoastaan välittävillä ihmisillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En edes lukenut tarinaa tai sepostustasi, olen taasen exäsi kanssa 100 % samaa mieltä.
        En pidä tyylistäsi, tuskin siitä pitäisi kovin moni nainen, skarppaa vähän.
        Kohta ilman erektiota olevan idiootin mainetta, sitä ei kannata ylläpitää vaikka miten tekisi niitä vitun polttopuita umpihangessa perikunnan jättämään antoisaan perintöön?

        Hinkkaa itsesi siinä pihasaunassa ajatellen miten karkeaa elämä voi olla, kun saa omaisuutta?

        Jep jep....
        Pyh.

        AV

        Niin... huomaan ettet halua oppia mitään mikä ei sovi sinun sabluunaan.

        Mutta muut voi lukea tästä tämän...

        Minua tulee aina oksettamaan sinun nöyristely sukupuoliyhteyteen vs vastuuseesi jälkeläisistä johtuen siitä.

        Trkisit lapsia miten vaan, välittämättä miten he pärjää...täällä on toibenkin idiootti, mutta hän sentään yrittää...joten jäytän ssaomatta kuka..


      • elisakettu kirjoitti:

        En ymmärrä mitä tarkoitat vajaalla kasvattajalla.

        Se mikä teidän henkiökohtainen tilanne on, on varmaan kai henkilökohtaisilla valinnoilla tehty. Otaksun. Ja olette sopineet, kuka hoitaa mitä, miten jne.

        Mun tuttava- ja perhepiirissäkin on lapsia, joilla on useita kasvattajia, ja se on ihan ookoo, jos pentu vaan voi hyvin. Tarkoitan siis ei perinteostä ydinperhettä biologiset vanhemmat jne.

        Itse jäin paljon vajaammalle, ja valitettavasti elämän ja ehkä osin ammatinvalinnankin seurauksena joudun toteamaan, että ei ole mitään vuorenvarmaa *pakettia* mikä toimii. Ainoastaan välittävillä ihmisillä.

        Pojat pojat. Mitä helkattia te oikein riitelette? Olette molemmat ihan ääripäissä kasvattajina ja elämäntilanteissa.

        Te pystyisitte yhdistämään voimavaranne ja heikkouttenne. Ette vaan viitsi. Laiskaa sakkia.

        Kyllä näillä joukkueilla ei voiteta mitään. Ei ainakaan kiekossa :-D

        Enkä malta olla muistumatta että olette joukkuepelaajia molemmat. Oletteko? *tyrsk*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä h.lvetti suakin vaivaa!?! Häivy !!!

        100 % varma siitä ettei palstan Disse olisi käyttänyt edes 25 % ansiotuloistaan lähimmäistensä hyväksi.
        Tämä näkyy jo kommenteista.
        Kaikkea elämäänsä ei saa ilmaiseksi, omaisuutta ehkä, mutta ei naista:)
        Savon poika tohkeissaan.


      • Anonyymi

        Joka vuoden MM-Kisat missä melkein ikinä oo parhaita. Ehkä Grosby ja Bedard tänä vuonna jos edes niitä?

        Koriksessa tänä vuonna jää joko Kreikka jossa Giannis tai Slovenia missä Doncic rannalle ja molemmat tienaa enemmän ku 2x MCDavidia yhteensä hahahahaaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka vuoden MM-Kisat missä melkein ikinä oo parhaita. Ehkä Grosby ja Bedard tänä vuonna jos edes niitä?

        Koriksessa tänä vuonna jää joko Kreikka jossa Giannis tai Slovenia missä Doncic rannalle ja molemmat tienaa enemmän ku 2x MCDavidia yhteensä hahahahaaa

        Mitä mua tienaamiset kiinnostaa? Beseball-tähti vois 10 vuoden tienestillään ostaa jonkun änäriseuran... so?

        Silti baseballkin on niin unettavaa katsoa...

        Oikeesti on se säbäkin... pelata sitä on kiva, mutta maajoukkue ja liigapelit puuduttaa...🤔


    • Anonyymi

      Tepsiläisenä et ymmärrä jääkiekosta näköjään mitään. :D Tappara-Pelsut on finaali, jonka Tappara vie 4-1.

      • Tepsin porukkakin oli jo niistää Tapparan...

        Kyllä tuo Ruåttalaisen porukka jää nelkuks. 😄

        Niemelällä paras vslmennusidea ehkä, mutta aika sekslainen seurakunta... Kalpaa veikkaan voittajaksi tasaisen porukan vuoksi ja sen, että ovat saaneet joukkuehengen päälle. Js siellä on marinoitu noita pelaajia jo vuosia tuohon.

        Tepsin Miettinen loi pohjat... Karjalainen vaan jatkaa samaa rataa. 😄

        Mutta nää spekulaatiot on pelien suola. 😄


    • Anonyymi

      Joo ja ei. Seurakiekko ei ole koskaan kiinnostanut pennivertaa, eikä kiinnosta jatkossakaan. Kansainväliset pelit ovat kiinnotaneet aikanaan paljon ja nykyäänkin katselen. Ovat tosin kokeneet mun silmissäni melkoisen arvonalennuksen nekin pelit, kun vain Suomen pelit on saanut katsoa ilmaiseksi.

      • No koko töllön tarjonta voisi olla maksullista ja ylevero hittoon. Mutta kannattaisi enempi yksilöidä mitä kukin ostaa...😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No koko töllön tarjonta voisi olla maksullista ja ylevero hittoon. Mutta kannattaisi enempi yksilöidä mitä kukin ostaa...😄

        Se on sun mielipiteei. Mä taas en maksa penniäkään töllön sisällöstä, ikinä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No koko töllön tarjonta voisi olla maksullista ja ylevero hittoon. Mutta kannattaisi enempi yksilöidä mitä kukin ostaa...😄

        Maksan mielelläni yleveron, ylen lyömättömän tarjonnan takia. Jos se loppuisi, nin kyllä mä katsottavani aina ilmaiseksi saisin, jos haluaisin jotain katsoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sun mielipiteei. Mä taas en maksa penniäkään töllön sisällöstä, ikinä.

        Maksat jo. 😄 Siis jos asut Suomessa ja maksat tänne veroja. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksan mielelläni yleveron, ylen lyömättömän tarjonnan takia. Jos se loppuisi, nin kyllä mä katsottavani aina ilmaiseksi saisin, jos haluaisin jotain katsoa.

        No mä en maksaisi...voisin sen veron summalla katsella muualta mitä tykkään...

        En liiemmin koe menettäväni mitään, vaikka Yle lakkaitettaisiin. 🙂


    • Anonyymi

      Hanki elämä. Ihminen on aivoton idiootti, kun sen elämää alkaa täyttämään joku typerä peli, jossa mennään kiekon, tai pallon perässä.

      • Täyttämään? Kyllä mulla riittää täytettä elämään... jos otat viihteen täytteenä, niin mitä hitto täytät tälläisellä palstalla kirjoittelulla elämäsi? Kannattaisiko itse miettiä elämää? Häh?


      • Anonyymi

        Mene sinä nyt sinne Kiinaan, se on sulle jo kerran sanottu!


    • Anonyymi

      Kiakko eli Elli Jää-Kekkonen.

    • Anonyymi

      ei saa sanoa idiootti, joskus varmaankin jotkin teinitytöt antoivat itselleni lämminhenkisesti arvonimen IDOOTI. niin...

      Pengoin huviksi vanhoja levyarkistoja löytyi.... Nazareth Greatest Hits. playing.
      Tässä on tämä koirankarva-laulukin muistaakseni.. Hair of the dog.

    • Tottakai kiinnostaa, mutta kukaan ei halua pelata mun kanssa.

      • No en mäkään tarvitse itse pelata, että voin olla kiinnostunut lajista.

        Ihan voi aeurailla kun muut pelaa...🙂


    • Anonyymi

      Kasino voittaa aina. Piste.

      Hmm... niin kun joskus järjestän ja penkaan levyarkistoja, löytyy hyviä aina, huonoja levyjä kun en ole ikinä kai ostanutkaan :D

      • Jakari. .. kiintoavainkin käy, jos on oikea koko. Topsutikku ja nenäkarva. .hiihaa!


    • Hokkaritkin mä oon myyny 😭 mutta kaks mailaa mulla on ja kiekkoja.

      • No hokin seuraamiseen ei tartte hokkareita. 😄


    • Anonyymi

      Tuokin oli erikoinen levy tuo joku Black Sabbath - Never Say Die!

      Toinenkin erikoinen tuli mieleen... Accept - Breaker on jossain tuokin levy.

      Nyt tuo Nazxareth soi vielä... Breaker.... levysiivousta..

      • Asentoanturin sektorin leveys säädetään ensin, sitten sektori suunataan anturin 360 asteen asteikolle ja saadaan milliampeeritulos 4-20 ma asentoanturin aseman mukaan.

        Katso! Kurkku perkele!


    • Anonyymi

      Toivottavasti Kalpa ja Pelicans.

      • Eipä sitä pidä toivoa...

        Perustella pittää...😄


    • Anonyymi

      Ei. 💩

      • Selkeää. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Selkeää. 😄

        No mitä vattua. Ei ns kahta sanaa🤷‍♀️🤭💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vattua. Ei ns kahta sanaa🤷‍♀️🤭💩

        No ei vatuissa mitään vikaa olekaan...

        Mutta kiekkoakin joko tykkää seurata, tai sitten ei...

        Vastarannan kiiskiä en ymmärrä...😄

        Ei pelien tarkoitus ole vain voittaminen...pelit tarjoaa paljon muutakin. 😊
        Elämää minusta...

        Mä seurailen lähinnä änäriä nykyään... siellä on runkosarjassa kaikilla 82 peliä... ja jokaisen pitää pelata ne sopivasti...kukin tyylillään... ei voitto aina ole tärkein...😃
        Niihin pelrihin liittyy niin monta monituista juttua ja paras on spekulointi niistä...pelaajista jne.

        Änärissä se on viety pitkälle ja markkinoitu...😄

        Tositv;eet kalpenee, kun homman hiffaa...😃


    • Anonyymi

      Ei, mutta tänään sivukorvalla kuulin, kun nuoret plikat mietiskelivät ääneen, mistä päin mahtaa Jukurit olla!

      • Kik... Mikkelistähän ne...😄


    • Anonyymi

      Sivukorvilla kuulee kuin korvilla näkisi ja silmillä kuulisi asioita...

      yeah well.... niin varsan huvittavaa on palstalla höpötellä kaikenlaista mitä silmillä voi kuullakin...

      • On eroa laittaako puukaasukattilaan 40 cm;n halkoa, vai 52 cm;n halkoa.

        Mukla on luomi kaulassa...

        Maton hapsut hassusti...oho...


    • Anonyymi

      Käppärät voittaa!

      • Jee, jee...käppäröille posia!

        Kuuntelen kaikki Petopodit, kuten fanitan myös Ahmaa ja tyyppejä. 😄


    • Nuorena tuli seurattua ja Tepsiä kannustettua. Osittain ihan seuran takia mutta on tunnustettava että taisi siinä olla siivu anti-jokerismia. Mukava että joku pystyi niille hanttiin laittamaan. Hiukan ennen Jursia kannatus alkoi ja hiipui sitten Suikkasen vuosiin.

      Minulta kiinnostuksen on lopettanut se että sarja suljettiin eikä karsintoja ole pidetty. Vähän meni maku kun raha ratkaisee ennen urheilullisuutta. Toinen syy miksi homma on loppunut on sama miksi en enää seuraa myöskään Englannin valioliigaa. Lähetykset on maksukanavilla ja jos ne tilaa niin pitäisi olla tosissaan aikaa ja viitseliäisyyttä seurata koko rahalla.Kolmas syy on ehkä se että kukaan työkavereistakaan ei seuraa joten missään ei asia nouse enää esille.

      Talvella tulee sen verran seurattua että jos on vapaata viikonloppuisin niin menen jäähallille ja juon kahvit nuorisojääkiekon tukemiseksi. Lasten pelailua on mukava seurata.

      Toivon että nyt voittaa se kenen edellisestä mestaruudesta on pisin aika tai ei ole koskaan ennen mestaruutta voittanut.

      • Nykyään joka yhteydessä tulee tuloksia, highlighteja ihan yleisiltä kanavilta... voi elää toistaisekdi ihan ilmsiseksi hypeä.😃

        En mäkään msksa tästä. 😁

        Jos aikaa olis, menisin kaikkìin junnuturnauksiin ja vetäsin kshvis js mokkapsloja turvoksiin asti. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Nykyään joka yhteydessä tulee tuloksia, highlighteja ihan yleisiltä kanavilta... voi elää toistaisekdi ihan ilmsiseksi hypeä.😃

        En mäkään msksa tästä. 😁

        Jos aikaa olis, menisin kaikkìin junnuturnauksiin ja vetäsin kshvis js mokkapsloja turvoksiin asti. 😃

        Ehkä joskus.. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Nykyään joka yhteydessä tulee tuloksia, highlighteja ihan yleisiltä kanavilta... voi elää toistaisekdi ihan ilmsiseksi hypeä.😃

        En mäkään msksa tästä. 😁

        Jos aikaa olis, menisin kaikkìin junnuturnauksiin ja vetäsin kshvis js mokkapsloja turvoksiin asti. 😃

        Onhan noita highlighteja ja koosteita mutta noi on sama kuin sanoisi seksiriippuvaiselle että kohtuukäyttö on ihan hyväksyttävää.

        Lopputulos saattaa olla että lähtee taas lapasesta.

        En tiedä mistä johtuu mutta minusta mokkaruudut maistuu aina siltä kuin ne olisi rakkaudella tehty.


      • M184 kirjoitti:

        Onhan noita highlighteja ja koosteita mutta noi on sama kuin sanoisi seksiriippuvaiselle että kohtuukäyttö on ihan hyväksyttävää.

        Lopputulos saattaa olla että lähtee taas lapasesta.

        En tiedä mistä johtuu mutta minusta mokkaruudut maistuu aina siltä kuin ne olisi rakkaudella tehty.

        Niin... joillekin riittää halaus, joillekin pitää saada orgasmi? Jos ei oma, niin toisen...

        Mä nautin omasta mielestäni pelistä...oli se lätkä tai mikä vaan mihin sanaistun itse. 😄

        Oon ollut toimaroimassa muiden pelejä. Nuorten, naisten ja äijien...jotenkin kun voin mahdollistaa muidenkin kokemuksia, auttaa kokemaan mitä itse oon kokenut, hivelee mun tarpeita itselle...

        Mokkapalan mausta viis, kunhan sen ostzminen palvelee sitä mistä itsekin saan jotain. 🙃


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin... joillekin riittää halaus, joillekin pitää saada orgasmi? Jos ei oma, niin toisen...

        Mä nautin omasta mielestäni pelistä...oli se lätkä tai mikä vaan mihin sanaistun itse. 😄

        Oon ollut toimaroimassa muiden pelejä. Nuorten, naisten ja äijien...jotenkin kun voin mahdollistaa muidenkin kokemuksia, auttaa kokemaan mitä itse oon kokenut, hivelee mun tarpeita itselle...

        Mokkapalan mausta viis, kunhan sen ostzminen palvelee sitä mistä itsekin saan jotain. 🙃

        Tuo tuomarointi on arvostettavaa, ymmärrän kyllä jos moni ei siihen halua. Vaatii sitoutumista ja kovaa nahkaa.

        Itse olen pari kertaa ollut jäähyaitiossa aukomassa ovia. Siellä kuulee aitoja tunteen purkauksia.


      • M184 kirjoitti:

        Tuo tuomarointi on arvostettavaa, ymmärrän kyllä jos moni ei siihen halua. Vaatii sitoutumista ja kovaa nahkaa.

        Itse olen pari kertaa ollut jäähyaitiossa aukomassa ovia. Siellä kuulee aitoja tunteen purkauksia.

        Toimarointi....ei tuomarointi. 😁

        Toimarit täyttää pöytäkirjaa, käyttää krlloa, soittaa musaa ja kuuluttaa maalit/tekijät jne. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Toimarointi....ei tuomarointi. 😁

        Toimarit täyttää pöytäkirjaa, käyttää krlloa, soittaa musaa ja kuuluttaa maalit/tekijät jne. 😁

        Pahus, lukivirhe; pahoittelut.
        Ollaan siis samoissa hommissa oltu


      • M184 kirjoitti:

        Pahus, lukivirhe; pahoittelut.
        Ollaan siis samoissa hommissa oltu

        Joo. Mä tykkään säbäpeleissä olla juuri kellossa. Olen kolmessa pitäjässä toiminut kellokoneen kanssa erilaisissa turnauksissa. Usein noihin tehtäviin ei meinaa löytyä vapaaehtoisia, kun taas itse tykkään, kun peliä voi seurata aitiopaikalta sitten. Ja palkinnoksi saa sen moķkapalakahvin. 😁


    • Nooo...🙄 Ehkä se vähän minuakin kiinnostaa. 😉
      💙🧡

      • Anonyymi

        Johdat nyt Dissee 1-0


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johdat nyt Dissee 1-0

        Hih... mun spekut ei osu sun fantasioihin. 😄


      • Edelleen kiinnostaa. 😉 Sorry spämmäys..
        💙🧡


      • Xena-183 kirjoitti:

        Edelleen kiinnostaa. 😉 Sorry spämmäys..
        💙🧡

        Joo, sua kiinnostaa, ainakin Tappara. 😁

        Tapparastakin tullut jotenkin maanläheisempi ja elävämpi porukka, kun Ruåtsalaisvalmennus tuli täksi kaudeksi. Ei ole niin konemainen ja kliininen...

        Mutta jäätävän hyvin tekee maalit paikoista. Siihen törmäs Tepsikin. 😄


    • No hiukan jaksaa kiinnostaa. Yleisesti ottaen isommat kisat (miehet, naiset, junnut) jonkin verran, sekä hitusen nämä Liigan pleijarit.

      Finaalissa tikkaa Hölön Huligans ja Svedun Tuppura, mutta poika jää taas Tampesteriin.

      Tappara on edelleen se sama kone mitä se on ollut jo kymmenen vuotta, joten jos svedun vauhdikkaampi Oma Peli ei toimikaan pleijareissa, niin se kyllä osaa palauttaa pikatahtia joukkueelle viime vuosien tylsän pelitavan, jonka joukkue taas nielaisee kuin prinssinakin eli noin viidessä sekunissa, se pelitapa kun on niillä selkärangassa. Koska se on selkärangassa, voi Grönborg vaihtaa pelitavan päivästä yöksi jopa yhden erän sisällä ja siihen hyytyy vauhtilätkää pelaavat KylPä ja Huligans ja kun Tuppuran viisikko seisoskelee oman maalin edessä odottelemassa. Ja se on niille kuin heittäisi bussin henkilöauton eteen motarilla, klops ja poks vaan, vauhti loppui seinään ja liha ottaa osumaa.

      • Pessimisti. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Pessimisti. 😄

        ... ei pety koskaan 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Pessimisti. 😄

        Ja rehellisesti, niin Tapparan mies kuin olenkin, ainakin muodollisesti, niin en panisi pahakseni jos KalPa tai Pelicans veisivät kannun. Se tekisi hyvää Liigalle 👍


      • Disseisback kirjoitti:

        Pessimisti. 😄

        Mutta Kärpät kannua ei saa viedä, koska se on exän suosikkijoukkue, ainakin muodollisesti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta Kärpät kannua ei saa viedä, koska se on exän suosikkijoukkue, ainakin muodollisesti 😂

        Ei pelkoa...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei pelkoa...😄

        Ei niin, koska... TAPPARA! 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei niin, koska... TAPPARA! 😂

        Kalapa! 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Kalapa! 😄

        Ei kalat pellaa kiakkoa. Paitti Vantaalla 🤣

        Tilastollisesti muuten kannattaa lyödä jokaisen välierä- ja finaalisarjan ottelun osalta vetoa tasapelin puolesta, jonka todennäköisyys on noin 60% eli kerroin on ok jos se on yli 1,66. Luultavasti kertoimet kieppuvat jossain 2,5-3+ välillä, joten mahdollisuudet ovat melko hyvät. Tänään heitin kiusalla euron molempien matsien tasureille, Pelsu petti, mutta toinen matsi kuittasi 3,40€. Jatkossa panos nousee, eli molemmille tasureille 1,70€. Jos sama homma jatkuu ja molemmat sarjat etenevät game seveniin, niin välierien loppuessa mulla on kassassa 30+ euroa finaaleiden vetoihin tuhlattavana 😂


    • Anonyymi

      Kumilätkästä saa hyvän tunkin pehmusteen jos tarvii herkemmässä kohdasta tunkkailla.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Typerä laji.

      • Anonyymi

        Ei fanitkaan sen ihmeempiä.


    • Anonyymi

      höpö höpö Elli Kiekko-kakkonen..

      actually, well, haha switchaan am.engl teki vaan mieli.

      olen todella iloinen kun tuo mysteeri tuon keskuselijsa-hahmon haaveija kanssa ratkesi

      • Ratkesi?

        Minullakin kerran paita ratkesi...eli tuli reikä...

        Jäällä reijistä usein jäällä oleva vesi pakenee jään alle...


    • Jaahans... Pelsut voitti ekan varsinaiselka peliajalla 2-1, eli menee suunnitelmien mukaan...😄

      Ja Tappara jatkoerän aikana 3-2...
      Eli suunnitelmien mukaan. 😄

      Mä en näe itse pelejä, mutta luetaan tulosten perusteella. 😁

      Lahdessa ollut tiukkaa, mutta kotivoitto on tullut varsinaisella peliajalla. Eli selkeästi Pelsut on ottaneet ohjat käsiinsä...tuo peli ei riitä kyllä vaan Kärpät pystyy parempaan...😁

      Mutta Tampereella tuleva pytynnostaja pisti koneen tiukille...venyytti ottelun jatkoerään kotijoukkuetta vastaan. Kotijoukkueen edut valuivat hukkaan ja ainoastaan yksi virhe, tai sattumus antoi vähimmäisvaatimuksen Tamperelaisille.
      Pfli Kuopiossa kertoo paljon, missä mennään...😄

    • Anonyymi

      joo veri vast laskin eli komputer tuosdsskin nimittelijässä, parillsa nspillsa tekee ...nimiä nimittelee toisia.

      pelikäytössä tämä on huono numerojenmurrskssjasns hyviä

      • Luoteinen -5 jussarö seiska plussa...

        Gkfgöhgb söö ja kitkutavei....

        Näin se menee...


    • Anonyymi

      Kiekonheitto kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Varsinkin nyt kun se uusi maailmanennätys syntynyt! Mitenkäs se aavikolla heitetty ja sitä kritisoidaan?!???!


    • Anonyymi

      EI! Olen hetero.

    • Anonyymi

      disseback kuulostaa nimi kuinn jonkin revolverin backfire

    • Anonyymi

      justiin tuollaisia vertauskuviakin voi tehdä joku jolla on jotain kai kkk-koulutusta; jääkiekko on lätkä kuin koirankakka pökäle ;:D

      • Kkk-koulutus... 😂

        1;n k= käperry!
        2;n k= kerjää!
        3;mas k= kieltä roikota...

        Olet koira? 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kkk-koulutus... 😂

        1;n k= käperry!
        2;n k= kerjää!
        3;mas k= kieltä roikota...

        Olet koira? 😄

        Älä viitsi kiusata häntä koko ajan.


    • Anonyymi

      Ei valitettavasti.

      Jotenkin outoa kun ihmiset käyvät jossain montussa kumartamassa näitä kiekkoilijoita kuin kultaista vasikkaa. Oikein tulee mieleen antiikin aikojen epäjumalien alttari.

      • Hauskaa kuulla, että joku näkee tälläisen jotenkin auktoritäärisenä asiana. 😄

        Mikäs sitten saa sinut alistumaan? Oma äiti tai isä? 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hauskaa kuulla, että joku näkee tälläisen jotenkin auktoritäärisenä asiana. 😄

        Mikäs sitten saa sinut alistumaan? Oma äiti tai isä? 😄

        Ei vaan epäjumaliin höyrähtämisenä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hauskaa kuulla, että joku näkee tälläisen jotenkin auktoritäärisenä asiana. 😄

        Mikäs sitten saa sinut alistumaan? Oma äiti tai isä? 😄

        Mistä sä auktoritäärin tähän sait? Mä puhuin ihmisten höyrähtämisestä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hauskaa kuulla, että joku näkee tälläisen jotenkin auktoritäärisenä asiana. 😄

        Mikäs sitten saa sinut alistumaan? Oma äiti tai isä? 😄

        Ai ne oikein kiekkopelissä alistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä auktoritäärin tähän sait? Mä puhuin ihmisten höyrähtämisestä.

        Tästä: "Jotenkin outoa kun ihmiset käyvät jossain montussa kumartamassa näitä kiekkoilijoita kuin kultaista vasikkaa.".


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tästä: "Jotenkin outoa kun ihmiset käyvät jossain montussa kumartamassa näitä kiekkoilijoita kuin kultaista vasikkaa.".

        Ei se ole auktoriteetti. Se on höyrähtämisen kohde.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tästä: "Jotenkin outoa kun ihmiset käyvät jossain montussa kumartamassa näitä kiekkoilijoita kuin kultaista vasikkaa.".

        Käsität kyllä jutut tosi oudosti - yleensä aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsität kyllä jutut tosi oudosti - yleensä aina.

        Niin sinun miekestä tietenkin...😄


      • Anonyymi

        Kerro lisää antiikin aikojen ihmisten suhtautumisesta epäjumaliensa alttareihin.


    • Anonyymi

      en viitsisi sanoa sanontaa jääkakka-idon koirsan kakkakiekura liikkuu

    • Anonyymi

      "now you're messing wityh a son of a bitch"

      hmmh jooh mutta lsh

    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Matteo Guendouzilla on isompi lu kellään kendolla

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe