Kuinka moni palstalainen on mielestään ansannut selkäänsä viime viikon tapahtumien myötä? Monelle aikuisellekin pieni selkäsauna silloin tällöin tekisi ihan hyvää!
Ansaitsisitko mielestäsi selkääsi?
49
703
Vastaukset
- Anonyymi
verinahalle selkäruoskaa 32 tunta petteri urpolle jotta luur lisraa kun ruoska repii lihat irti.
- Anonyymi
Kerro niille kikakika
- Anonyymi
En ansaitse, vaan kehuja ja halauksia. 🙂
Jasu- Anonyymi
Entä nosse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä nosse?
Hän myös, kehuja ja haleja. 🙂
Jasu
- Anonyymi
Latelan Lauri vahingossa leikkaa selkärankansa poikki moottorisahalla, OLISI JOTAIN JÄNNITTÄVÄÄ.
- Anonyymi
Huttunen...mä en kyl sen emännän kans haluis seukata, ei ole mun makuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siin o olematon äijä huttunen ei jaksa edes katsella livessä ei senkään vertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se valittaa melkein kaikesta ja on aikamoinen komentelija voisi myös arvostaa miestään enemmän sillä on vaativa autokorjaamo yritys.
Eduskunnan säätämä ja presidentin vahvistama Suomen laki kieltää ehdottomasti selkään antamisen ja muun pahoinpitelyn.
- Anonyymi
Nyt sinkkunaiset sekos ja toivoo kömpiskin joku mies heidän selkäänsä eli antais kunnolla patukkaa takaa päin ja kunnon ote lanteista
- Anonyymi
Häntäpuolelta ei saa kenenkään selkään kiivetä. Jokaisella on oma häntänsä ja jokainen pitää siitä huolen.
- Anonyymi
Jokainen etelä-pohjalainen mies ansitsee niskazlazukzszuksen.. kaikki tuon tietävät..
- Anonyymi
eipäs ku joka toinen vaan, rantaruattalaaset sen sijahan sais kerätä kaikki samahan säkkihin ja upottaa merenkurkkuhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipäs ku joka toinen vaan, rantaruattalaaset sen sijahan sais kerätä kaikki samahan säkkihin ja upottaa merenkurkkuhun
Ne vois karkoittaa Ahvenanmaalle, ja antaa sen Ruotsille. Mut sieltä tulee omenia? Tänne sitten vaan enemmän omenapuita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vois karkoittaa Ahvenanmaalle, ja antaa sen Ruotsille. Mut sieltä tulee omenia? Tänne sitten vaan enemmän omenapuita?
happamia kumminkin ovat, kyllä täälläpäin tervehet ennakkoluulot pitää hualen siitä jottei tartte syättää niitä kun lehemille korkeintaan jos ny niillekkää
- Anonyymi
kuules sinä lapuan isäntä nyt tuli tuomiäö niskalaukaus ... sainan takana..
- Anonyymi
En ole koskaan tehnyt mitään sellaista, josta moista ansaitsisin.
Minä ansaitsisin silitystä.
Tosin eräs sinkulatoverini yritti juuri tukistella minua. Lohduttihan se tuokin, hetkeksi.- Anonyymi
En todellakaan ansaitsisi! Päinvastoin.
Mutta joidenkin tapahtumien kulkuun osaisin läimäyttää sanallisen ryöpyn, joka tuntuu keskisuurelta selkäsaunalta. En tosiaan. Ansaitsisin hellyyttä vain.
- Anonyymi
Taisin hermostua ja kirota. Ansaitsen pientä tukistusta.
Tjaa, "mitä v*ttua mä täällä sählään" on tullut kysyttyä itseltään viime aikoina muutamaan kertaan. Tekisi mieli antaa itselleni selkään jatketusta tyhmyydestä 🤔
- Anonyymi
Haluatko kenties miljonääriksi, osallistu ohjelmaan.
- Oletko aivan varma nyt että haluaisit olla miljonääri?
- Oletko aivan varma nyt että haluaisit olla miljonääri?
- Oletko aivan varma nyt että haluaisit olla miljonääri? - Anonyymi
Mara on hyvä ja tempasee karppaa tai miten vaan, makuasia
- Anonyymi
Antaisitko miestäsi selkään?
Jaa. - Anonyymi
Minun pitäisi saada selkään mutta jos kuitenkin ottaa minut jalkojensa päälle ja läpsäyttää muutaman kerran oikein lujaa peppua.
- Anonyymi
Mun exän olisi pitänyt antaa mulle noin selkään silloin kun oltiin yhdessä.
- Anonyymi
Heikkopeikot saavat selkäänsä. Pohjanmailla ei asu heikkopeikkoja. Mörököllejä kylläkin asuu.
>simiti< En ole koskaan paha mutta minua kohtaan ollaan ilkeitä ja esittävät olevan hyviä vaikka harjoittaa henkistä väkivaltaa.
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta.
Sellaisia ne ihmiset on, jotka ei ymmärrä kokonaisuuksia. Niin ja toiset esittää eivät edes näe kiusaamista. Ovat myös osallisia todennäköisesti puskassa henkistä väkivaltaa harjoittelijoita.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sellaisia ne ihmiset on, jotka ei ymmärrä kokonaisuuksia. Niin ja toiset esittää eivät edes näe kiusaamista. Ovat myös osallisia todennäköisesti puskassa henkistä väkivaltaa harjoittelijoita.
Voimia sinulle. Kiusaaminen on aina väärin.
- Anonyymi
Sopii yrittää, mut turpaan tulis niin, että tukka lähtee päästä! Ettei kannata lähteä kaivaa verta nenästä.👊
- Anonyymi
Veikkaan kyllä, että kunnon kuristusote takaa päin ja pieni kampitus kellistäisi sinut kuin kukkakepin ärisemästä! Sen jälkeen pikku selkäsauna niin johan osaisit taas kunnioittaa isompiasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan kyllä, että kunnon kuristusote takaa päin ja pieni kampitus kellistäisi sinut kuin kukkakepin ärisemästä! Sen jälkeen pikku selkäsauna niin johan osaisit taas kunnioittaa isompiasi!
Vai noin aikuinen mies piiskataan. Kukaan ei ole minua koskaan piiskannut vaikka olen kovastikin härnännyt. Minä tarvitsen kunnollisen häpeärangaistuksen, jonka aikana saan koivuvitsaa paljaalle pyllylle.
- Anonyymi
I'm a kind person, I'm kind to everyone, but if you are unkind to me, then kindness is not what you'll remember me for
En, päinvastoin minua voisi joskus jopa kiittää ja halata. Oon saanu selkääni ihan tarpeeksi tekemättä edes mitään oahaa kellekkään. Siksi mä niin pässinpääksi olen kasvanutkin. Sasnu tarpeekseni muitten antamista turhista selkäsaunoista ilman mitään oikeaa syytä.
Hyväksyn saada selkääni, jos teen jotain sen mukausta kuten vaikka lyln ekana jotain. Silloin on ok antaa mulle takas. Muuten en hyväksy ja mottaan takas aloitteen tekijää.Se olikin kaikkein keljuinta, rangaistus siitä mistä ei tiennyt mitä oli tehnyt. Mut jätettiin koulussakin jälki istuntoon, eikä kerrottu miksi. Sanoi vaan, että mieti sitä. Oli kyllä ilkee opettaja. Aikuiset ihmiset ei tajua, ettei lapsen muisti ole niin pitkä.
JeroP kirjoitti:
Se olikin kaikkein keljuinta, rangaistus siitä mistä ei tiennyt mitä oli tehnyt. Mut jätettiin koulussakin jälki istuntoon, eikä kerrottu miksi. Sanoi vaan, että mieti sitä. Oli kyllä ilkee opettaja. Aikuiset ihmiset ei tajua, ettei lapsen muisti ole niin pitkä.
Nojoo, ihmiset on monesti ilkeitä tarkoituksella, mutta ajattelemattomuuttaankin. Vaatii toiselta jotain mihin ei itsekkään kykene ja sitten vielä irvailee päälle.
Opettajissa oli paljon "sosiopaatteja", liekö ollut joskus edellytys opettajaksi pääsyyn. 😂😉EivorCreed kirjoitti:
Nojoo, ihmiset on monesti ilkeitä tarkoituksella, mutta ajattelemattomuuttaankin. Vaatii toiselta jotain mihin ei itsekkään kykene ja sitten vielä irvailee päälle.
Opettajissa oli paljon "sosiopaatteja", liekö ollut joskus edellytys opettajaksi pääsyyn. 😂😉Se sama opettaja painosti mun vanhemmat lähettään mut kasvatusneuvolaan. Ja jälkeen päin kuulin että sillä oli aina tapana valita, jokaisesta luokasta pari kolme silmätikuksi ja yleensä ne oli poikia. Kouluterveydenhoitajat oli siihen ihan väsyneitä. Ja tähän jopa kannustettiin yhden ajan kasvatusoppaissa. Että opettajan tuli etsiä jokaisesta ryhmästä ne poikkeavat. Ja jotkut otti sen liian kirjaimellisesti. Tää opettaja siis 1-2 luokalla.
JeroP kirjoitti:
Se sama opettaja painosti mun vanhemmat lähettään mut kasvatusneuvolaan. Ja jälkeen päin kuulin että sillä oli aina tapana valita, jokaisesta luokasta pari kolme silmätikuksi ja yleensä ne oli poikia. Kouluterveydenhoitajat oli siihen ihan väsyneitä. Ja tähän jopa kannustettiin yhden ajan kasvatusoppaissa. Että opettajan tuli etsiä jokaisesta ryhmästä ne poikkeavat. Ja jotkut otti sen liian kirjaimellisesti. Tää opettaja siis 1-2 luokalla.
Joo, ei jotenkin yllätä tuo vaikka tuntuu pahalta sun ja muitten silmätikkujen kohtalo.
Miksihän kaikki pirullisuus tulee joltain niin luonnollisena, ettei he ees mieti sen järkevyyttä tai onko se oikein toista kohtaan.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Se sama opettaja painosti mun vanhemmat lähettään mut kasvatusneuvolaan. Ja jälkeen päin kuulin että sillä oli aina tapana valita, jokaisesta luokasta pari kolme silmätikuksi ja yleensä ne oli poikia. Kouluterveydenhoitajat oli siihen ihan väsyneitä. Ja tähän jopa kannustettiin yhden ajan kasvatusoppaissa. Että opettajan tuli etsiä jokaisesta ryhmästä ne poikkeavat. Ja jotkut otti sen liian kirjaimellisesti. Tää opettaja siis 1-2 luokalla.
Sinäkin aloit muistelemaan kouluajan kauheuksia. Mikähän tässä ajassa (?) laittaa sellaisia miettimään... 🤔
xLiner
- Anonyymi
Fy fan, mikä aloitus!
- Anonyymi
En mä selkäsauna tarvitse, mutta pieni verbaalinen potkiminen voisi olla paikallaan. Tein tuossa ajattelemattomuuttani yhden pirun tyhmän jutun ja sen korjaaminen on hankalaa, mutta eiköhän se tästä.
- Anonyymi
Voisihan se olla jännä kokemus aikuisellekin miehelle. Naapurissa on raamikas isäntä joka mielellään mainostaa voimiaan, mutta eipä ole tohtinut minulle muuta kuin hymyillä ja nyökytellä.
- Anonyymi
Entä jos sitä haluaa saada osakseen, niin ansaitsisiko sitä silloin omalle kohdalleen 🤔? S3xipalstalla oli joskus puhetta piiskaamisesta ja läpsyttelystä sekä siitä kuinka jotkut pitävät siitä. Aina löytyy vaikka minkälaisia tapauksia. Entäs minä sitten? Muotoillaan asia vaikka niin että en myönnä että pitäisin siitä, mutten kielläkään 😗 (eli myönsin, koska tuo hymiö puhuu puolestaan).
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990