Jos sä olisit tosi komee mies

Anonyymi-ap

niin voisitko olla ruman naisen kanssa edes yhden yön?

84

597

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskinpa se sinua lainatakseni "ruma" haluaa, et sen kanssa mistään säälistä ollaan. Sääli on sairautta.

      • Anonyymi

        Voi tosi komee mies olla sairas. Ei ruma nainen sairaudesta piittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tosi komee mies olla sairas. Ei ruma nainen sairaudesta piittaa.

        Lisään: Jos teet tällaisen avauksen, joka on hyvin ulkonäkökeskeinen ja pilkkaava, niin mitä odotat, että sinulle vastataan?

        23:41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään: Jos teet tällaisen avauksen, joka on hyvin ulkonäkökeskeinen ja pilkkaava, niin mitä odotat, että sinulle vastataan?

        23:41

        Miten ja ketä pilkkaava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ja ketä pilkkaava?

        Voit määritellä sen itse. Mitä tarkoitat komeudella ja mitä tarkoitat sillä, että joku on ruma?

        "Edes yhden yön" viittaa minun näkökulmastani siihen, että toista pitäisi jotenkin sääliä, koska hän olisi jotenkin "huonompi" kuin muut. Yksi yö kuulostaa joltain armolahjalta.

        Mitä sillä "huonoudella" sitten tarkoitetaan? Ulkoisia ominaisuuksia, puhelahjoja, kirjoitustaitoa vai mitä?

        Minulle rumuus tarkoittaa sitä, että on julma ja kiero. Ei kohtele lapsia, kanssaihmisiä tai eläimiä hyvin. Aika paljon muitakin ominaisuuksia varmasti.

        Komeus taas tarkoittaa, sellaista suoraselkäisyyttä, ryhdikkyyttä, sanoo asiat niin kuin ne on. Pyrkii olemaan totuudenmukainen ja rehellinen, on hyväsydäminen rehellisin keinoin. Täydellistä ihmistä ei ole vielä keksitty.

        23:41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit määritellä sen itse. Mitä tarkoitat komeudella ja mitä tarkoitat sillä, että joku on ruma?

        "Edes yhden yön" viittaa minun näkökulmastani siihen, että toista pitäisi jotenkin sääliä, koska hän olisi jotenkin "huonompi" kuin muut. Yksi yö kuulostaa joltain armolahjalta.

        Mitä sillä "huonoudella" sitten tarkoitetaan? Ulkoisia ominaisuuksia, puhelahjoja, kirjoitustaitoa vai mitä?

        Minulle rumuus tarkoittaa sitä, että on julma ja kiero. Ei kohtele lapsia, kanssaihmisiä tai eläimiä hyvin. Aika paljon muitakin ominaisuuksia varmasti.

        Komeus taas tarkoittaa, sellaista suoraselkäisyyttä, ryhdikkyyttä, sanoo asiat niin kuin ne on. Pyrkii olemaan totuudenmukainen ja rehellinen, on hyväsydäminen rehellisin keinoin. Täydellistä ihmistä ei ole vielä keksitty.

        23:41

        Ei kun mä kysyin, että miten aloitus on pilkkaava ja ketä se pilkkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun mä kysyin, että miten aloitus on pilkkaava ja ketä se pilkkaa?

        Huono sanavalinta minulta, mutta koen, että asenteesi on eriarvoistava ja pidät itseäsi jotenkin toista parempana ihmisenä.

        23:41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono sanavalinta minulta, mutta koen, että asenteesi on eriarvoistava ja pidät itseäsi jotenkin toista parempana ihmisenä.

        23:41

        Ihan mielenkiintoinen tulkinta. Ajattelit, että aloituksessa tosi komee mies kyselee ja miettii, että voisiko olla yhden yön ruman naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiintoinen tulkinta. Ajattelit, että aloituksessa tosi komee mies kyselee ja miettii, että voisiko olla yhden yön ruman naisen kanssa?

        No niin. Miten tarkoitit tuon sitten?

        23:41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Miten tarkoitit tuon sitten?

        23:41

        Ajatusleikki.
        Jos olisit tosi komee mies... Kukaan tällä palstalla ei ole, se on melko varmaa, mutta useimmat voisivat kuvitella itsensä tilanteeseen, jossa olisi komea, siis tosi komea mies, jota naiset piirittää. Tai kuvittelen komeilla miehillä tällaista olevan. Ulkonäköspekseillä mennäään siis.

        Mutta toki vastaajilla on valta tehdä tulkintansa ja vastailla ihan mistä vinkkelistä tahansa. Kaikenlaista tullutkin, ihan mukavaa lukea.

        Pilkkaavaksi en tätä todellakaan tarkoittanut. Minä olen se ruma nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatusleikki.
        Jos olisit tosi komee mies... Kukaan tällä palstalla ei ole, se on melko varmaa, mutta useimmat voisivat kuvitella itsensä tilanteeseen, jossa olisi komea, siis tosi komea mies, jota naiset piirittää. Tai kuvittelen komeilla miehillä tällaista olevan. Ulkonäköspekseillä mennäään siis.

        Mutta toki vastaajilla on valta tehdä tulkintansa ja vastailla ihan mistä vinkkelistä tahansa. Kaikenlaista tullutkin, ihan mukavaa lukea.

        Pilkkaavaksi en tätä todellakaan tarkoittanut. Minä olen se ruma nainen.

        Miksi ajattelet olevasi ruma nainen? Mikä sinut saa ajattelemaan olevasi jotenkin toista ihmistä rumempi?

        23:41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet olevasi ruma nainen? Mikä sinut saa ajattelemaan olevasi jotenkin toista ihmistä rumempi?

        23:41

        Yleisten ulkoisten nähtävissä olevien kauneus/komeusnormien mukaan olen kaunis-ruma-aksella rumassa päässä. Tämä on ihan selvää. Ei ole minua haitannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisten ulkoisten nähtävissä olevien kauneus/komeusnormien mukaan olen kaunis-ruma-aksella rumassa päässä. Tämä on ihan selvää. Ei ole minua haitannut.

        Niin, en tiedä sinusta, mutta se sisäinen kauneus lienee tärkeintä? Jos yrittää parhaansa, niin se kai riittää? Mukavaa päivää sinulle.

        23:41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en tiedä sinusta, mutta se sisäinen kauneus lienee tärkeintä? Jos yrittää parhaansa, niin se kai riittää? Mukavaa päivää sinulle.

        23:41

        Samoin sulle☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sulle☀️

        Kiitos kiitos. 😊

        Kakskolmeneljäykkönen


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ruma saa olla, kunhan on arvoiltaan, psyykeltään ja sisimmältään kaunis. Pintakoreus ei kauaa ketään lämmitä, jos sisin on mustaa ja rumaa jääkalikkaa.

      Jasu

    • En ole ruman kanssa yötä, en vaikka olisin komea ja vaikka olenkin ruma itsekin. Katselen vain kauniita naisia, vaikka en niitä ikinä saakaan.

      • Anonyymi

        Ja iniset itsesäälissä rypien palstalla. Koita nyt hankkia vähän selkärankaa.


      • Anonyymi

        Mikä on rumaa itsellesi? Oletko ajatellut, että et olisi jollekin toiselle ruma? Vastaavasti. Olisitko naisen kanssa yötä. Joka olisi mielestäsi kaikkea muuta, kuin ruma. Jos nainen itse kokisi olevansa ruma? Eli kuka sen rumuuden määrittelee? Ja missä se rumuus menee? Voisitko hieman tarkentaa ja avata? . Ajatus mallisi maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on rumaa itsellesi? Oletko ajatellut, että et olisi jollekin toiselle ruma? Vastaavasti. Olisitko naisen kanssa yötä. Joka olisi mielestäsi kaikkea muuta, kuin ruma. Jos nainen itse kokisi olevansa ruma? Eli kuka sen rumuuden määrittelee? Ja missä se rumuus menee? Voisitko hieman tarkentaa ja avata? . Ajatus mallisi maailmaa.

        Huvittaa nämä tällaiset avaukset missä joku kysyy ja joku vastaa ja jos vastaus ei miellytä alkaa tämä "mutta kun mutta kun" vastakysymykset etenkin palstan miesvihaaja femakoilta.😂
        Rumuuden määritelmähän on maailman helpointa mikä on tällä palstalla mainittu tuhannet kerrat.
        Komealle miehellehän käytännössä kukaan ei sano ei, mutta rumalle miehelle tulee kyllästymiseen asti näitä "olet ihan kiva mutta" kommentteja.
        Jokainen tietää, että deittimaailma on pinnallista ja pariutumismaailma yhtälailla. Rumat jää rannalle komeat porskuttaa ja se totuus ei kääntelemälläkään mihinkään muutu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa nämä tällaiset avaukset missä joku kysyy ja joku vastaa ja jos vastaus ei miellytä alkaa tämä "mutta kun mutta kun" vastakysymykset etenkin palstan miesvihaaja femakoilta.😂
        Rumuuden määritelmähän on maailman helpointa mikä on tällä palstalla mainittu tuhannet kerrat.
        Komealle miehellehän käytännössä kukaan ei sano ei, mutta rumalle miehelle tulee kyllästymiseen asti näitä "olet ihan kiva mutta" kommentteja.
        Jokainen tietää, että deittimaailma on pinnallista ja pariutumismaailma yhtälailla. Rumat jää rannalle komeat porskuttaa ja se totuus ei kääntelemälläkään mihinkään muutu

        Luonnonlaki. Sen huomaa käytännössä hyvin nopeasti, kun yrittää jotain omaa kauneustasoa parempaa lähestyä, ellei ole rahaa tarjota, niin et ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnonlaki. Sen huomaa käytännössä hyvin nopeasti, kun yrittää jotain omaa kauneustasoa parempaa lähestyä, ellei ole rahaa tarjota, niin et ole mitään.

        Mitenkähän mulla on kokonaan sokea kohta tuossa. En ole ikinä osannut ajatella, että jonkun ulkonäkö olis mua niin paljon parempi, ettei hän siksi voisi tykätä minusta?

        Ja en pidä itseäni edes minään helmenä. Nykyään vielä ikääntyessäni enemmän miesnaamainen kun naisnaamainen, mikä nyt tuskin pisteitäni nostaa rinsessojen maailmassa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän mulla on kokonaan sokea kohta tuossa. En ole ikinä osannut ajatella, että jonkun ulkonäkö olis mua niin paljon parempi, ettei hän siksi voisi tykätä minusta?

        Ja en pidä itseäni edes minään helmenä. Nykyään vielä ikääntyessäni enemmän miesnaamainen kun naisnaamainen, mikä nyt tuskin pisteitäni nostaa rinsessojen maailmassa.

        Jasu

        Ehkäpä se tulee siitä, etten mittaile tykättävyyttä ulkonäön perusteella. Tiedän toki, että osa mittailee, mutta mitä ihmettä mä muutenkaan tekisin niin pinnallisella ihmisellä, joka kuoren mukaan tykättävyyttä mittaa?

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä se tulee siitä, etten mittaile tykättävyyttä ulkonäön perusteella. Tiedän toki, että osa mittailee, mutta mitä ihmettä mä muutenkaan tekisin niin pinnallisella ihmisellä, joka kuoren mukaan tykättävyyttä mittaa?

        Jasu

        Joku ei joo ehkä miellytä mun silmää, mutta jos olemus ja käytös miellyttää. Annan tilaisuuden tutustua ja äkkiä siinä sitten toiseen ihastuukin, jos ajatukset viehättää. Kummasti se kuorikin alkaa näyttää hyvälle.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän mulla on kokonaan sokea kohta tuossa. En ole ikinä osannut ajatella, että jonkun ulkonäkö olis mua niin paljon parempi, ettei hän siksi voisi tykätä minusta?

        Ja en pidä itseäni edes minään helmenä. Nykyään vielä ikääntyessäni enemmän miesnaamainen kun naisnaamainen, mikä nyt tuskin pisteitäni nostaa rinsessojen maailmassa.

        Jasu

        Et kai sinä naisena pysty sitä näkemään samalla tavalla kuin mies. Naiset yleensä kelpaa aina jollekin, vaikka olis millainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ei joo ehkä miellytä mun silmää, mutta jos olemus ja käytös miellyttää. Annan tilaisuuden tutustua ja äkkiä siinä sitten toiseen ihastuukin, jos ajatukset viehättää. Kummasti se kuorikin alkaa näyttää hyvälle.

        Jasu

        Jos ei joku pysty minusta tykkäämään tällä ulkonäöllä ja luonteella mitä olen, niin eihän se minun tappio ole. Silloin vaan toinen haikailee jotain sellaista mitä minä en ole. Asia kunnossa ja onnea matkaan. Aika helppo yhtälö. Ei mun ole pakko ketään saada, enkä edes haluais sellasta jolle en kelpaa sellaisena mitä oon. Omalla ulkonäölläni, luonteellani ja sukupuolellani.

        Miksi ihmiset tekee helposta vaikeaa?

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei joku pysty minusta tykkäämään tällä ulkonäöllä ja luonteella mitä olen, niin eihän se minun tappio ole. Silloin vaan toinen haikailee jotain sellaista mitä minä en ole. Asia kunnossa ja onnea matkaan. Aika helppo yhtälö. Ei mun ole pakko ketään saada, enkä edes haluais sellasta jolle en kelpaa sellaisena mitä oon. Omalla ulkonäölläni, luonteellani ja sukupuolellani.

        Miksi ihmiset tekee helposta vaikeaa?

        Jasu

        Ps. Jos joku ei kiinnostu susta ilman rahaa, sehän tarkoittaa ettei hän muutenkaan sinusta nimenomaan kiinnostuisi, vaan rahoistasi. No kuka sellasta ihmistä haluaa? Joka rahan takia kelpuuttaa ja itse ihminen on sivuseikka.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Jos joku ei kiinnostu susta ilman rahaa, sehän tarkoittaa ettei hän muutenkaan sinusta nimenomaan kiinnostuisi, vaan rahoistasi. No kuka sellasta ihmistä haluaa? Joka rahan takia kelpuuttaa ja itse ihminen on sivuseikka.

        Jasu

        Ei sellaisessa suhteessa mitään järkeä olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sinä naisena pysty sitä näkemään samalla tavalla kuin mies. Naiset yleensä kelpaa aina jollekin, vaikka olis millainen.

        Ehken pysty, mutta kyllä mä sen näen, että jotkut miehet joutuu ponnistelemaan enemmän kuin toiset. Mutta niin se menee meillä naisillakin. Toiset naiset saa silmiä räpsyttäen kaiken ja me toiset vedetään niskat limassa saaden mitään. Mutta meillä se itsetuntokin perustuu muuhun, kuin silmien räpsyttelyyn ja seksikkyyteen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehken pysty, mutta kyllä mä sen näen, että jotkut miehet joutuu ponnistelemaan enemmän kuin toiset. Mutta niin se menee meillä naisillakin. Toiset naiset saa silmiä räpsyttäen kaiken ja me toiset vedetään niskat limassa saaden mitään. Mutta meillä se itsetuntokin perustuu muuhun, kuin silmien räpsyttelyyn ja seksikkyyteen.

        Jasu

        Että kunnes oot elänyt naisena, etkä miehenä. Sitten voit tajuta tämänkin faktan. Ei kaikki naiset saa yhtään mitään, ne tekee töitä sen kaiken eteen siinä missä miehetkin jotka joutuu tekemään töitä saadakseen mitään.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kunnes oot elänyt naisena, etkä miehenä. Sitten voit tajuta tämänkin faktan. Ei kaikki naiset saa yhtään mitään, ne tekee töitä sen kaiken eteen siinä missä miehetkin jotka joutuu tekemään töitä saadakseen mitään.

        Jasu

        Ehkä sitten ymmärrätte senkin, miksi kaikki nauset ei ole yhdestä muotista tehtyjä ja osa meistä on teidän näkökulmasta äijämäisiä, koska teemme elämämme kuten äijät. Itse, omin voimin ei miehen turvin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaisessa suhteessa mitään järkeä olekaan.

        Juu ei ole. Mutta paljon tuntuu miehissä olevan niitä, jotka sitä statusta yrittää haalia ollakseen mielenkiintoisempia. Eli ovat dorkia, jotka mahdollistaa naisten ahneuden, ihan itse vieläpä. Ja antaa saumaa kylkeillä rahasta, vaikka itse olet pelkkä hyödyke naiselle. Vain ääliö mies suostuu moiseen mun mielestä. Itsetunnoton ego boostaaja.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ole. Mutta paljon tuntuu miehissä olevan niitä, jotka sitä statusta yrittää haalia ollakseen mielenkiintoisempia. Eli ovat dorkia, jotka mahdollistaa naisten ahneuden, ihan itse vieläpä. Ja antaa saumaa kylkeillä rahasta, vaikka itse olet pelkkä hyödyke naiselle. Vain ääliö mies suostuu moiseen mun mielestä. Itsetunnoton ego boostaaja.

        Jasu

        Kyllä minusta mieskin voi vetää rajat naiselle. Ettei huoli kuppaajia, olkoonkin miten näyttävä daami tahansa. Mutta kun moni mies on aivan munansa vietävissä, aivot surkastuen, niin siinä sitten ollaa itse hankittujen ongelmien keskellä. Mieskin voi valita, tekevän naisen tai loisivan naisen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minusta mieskin voi vetää rajat naiselle. Ettei huoli kuppaajia, olkoonkin miten näyttävä daami tahansa. Mutta kun moni mies on aivan munansa vietävissä, aivot surkastuen, niin siinä sitten ollaa itse hankittujen ongelmien keskellä. Mieskin voi valita, tekevän naisen tai loisivan naisen.

        Jasu

        Munan kasvattelun sijaan, voisi keskittyä kasvattamaan järkeään ja itsetuntoaan, joka ei perustu statuksiin ja niistä hyötyviin naisiin. Jos tarjontaa ei ole, ei kysyntäkään loputtomasti jatku.

        Miehet voisi opetella jämäkämmiksi, eikä taantua pillun takia ihan lapamadoksi jota voi pyöritellä miten vaan ja hyljätä kun kiinnostavempi tulee näkyviin. Kiinnostavempaa ei tuu, jos sinä oot oikeesti rakastettu, sinä. Pidä siitä huoli, että nainen valkkaa sinut sinun takia, eikä hyötyjen takia.

        Niin minäkin opin tekemään muutaman kuppaaja miehen jälkeen. Omaisuus kiinnosti, en minä. Vittuun sellaiset miehet ja naiset mun silmieni edestä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän mulla on kokonaan sokea kohta tuossa. En ole ikinä osannut ajatella, että jonkun ulkonäkö olis mua niin paljon parempi, ettei hän siksi voisi tykätä minusta?

        Ja en pidä itseäni edes minään helmenä. Nykyään vielä ikääntyessäni enemmän miesnaamainen kun naisnaamainen, mikä nyt tuskin pisteitäni nostaa rinsessojen maailmassa.

        Jasu

        Et ole ainoa, jolla on tuossa sokea kohta. En pidä ketään sen kummoisemman näköisenä, ettenkö voi lähestyä, jos kiinnostaa. En myöskään ole koskaan isommin törmännyt siihen, etteikö seurani olusi kiinnostanut. Tietenkin yksittäisiä torjuntoja saa jokainen, joka toisia lähestyy, mutta ulkonäkö ei ole kertonut mitään torjutuksi tulemisen mahdollisuudesta, siis ainakaan minun kokemukseni mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainoa, jolla on tuossa sokea kohta. En pidä ketään sen kummoisemman näköisenä, ettenkö voi lähestyä, jos kiinnostaa. En myöskään ole koskaan isommin törmännyt siihen, etteikö seurani olusi kiinnostanut. Tietenkin yksittäisiä torjuntoja saa jokainen, joka toisia lähestyy, mutta ulkonäkö ei ole kertonut mitään torjutuksi tulemisen mahdollisuudesta, siis ainakaan minun kokemukseni mukaan.

        Olet tietenkin komea yksilö itse. Hyvä siinä on puhua, kun ei tiedä rumana olemisesta mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet tietenkin komea yksilö itse. Hyvä siinä on puhua, kun ei tiedä rumana olemisesta mitään.

        Meni monella tavalla pieleen tuo olettamasi. Mun ulkonäköni ei ole kummoinen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olet tietenkin komea yksilö itse. Hyvä siinä on puhua, kun ei tiedä rumana olemisesta mitään.

        Niin et sinä sitä itse osaa arvioida omaa komeutta. Tai sitten et ole yrittänyt kauniita naisia. Oot nuori ja ekstrovertti? Hyvä puhumaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin et sinä sitä itse osaa arvioida omaa komeutta. Tai sitten et ole yrittänyt kauniita naisia. Oot nuori ja ekstrovertti? Hyvä puhumaan?

        Osaan erinomaisen hyvin arvioida oman ulkonäköni. Mua ei kukaan koskaan määrittäisi hyvännäköiseksi. Ulkonäkö ei kerro mitään kiinnostuksen todennäköisyydestä, ei yhtään mitään. En ole nuori, enkä ekstrovertti, en edes ambivertti, saati sitten joku ruuneperi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaan erinomaisen hyvin arvioida oman ulkonäköni. Mua ei kukaan koskaan määrittäisi hyvännäköiseksi. Ulkonäkö ei kerro mitään kiinnostuksen todennäköisyydestä, ei yhtään mitään. En ole nuori, enkä ekstrovertti, en edes ambivertti, saati sitten joku ruuneperi.

        No miten sitten onnistut naisten kanssa? Valkkaat sellaisia vähemmän kauniita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan erinomaisen hyvin arvioida oman ulkonäköni. Mua ei kukaan koskaan määrittäisi hyvännäköiseksi. Ulkonäkö ei kerro mitään kiinnostuksen todennäköisyydestä, ei yhtään mitään. En ole nuori, enkä ekstrovertti, en edes ambivertti, saati sitten joku ruuneperi.

        Sana kokemus, mutta naisena. Ulkonäkö ei kerro mitään kiinnostumisen mahdollisuudesta, ei myöskään kiinnostuksen laadusta. Kukaan ihminen ei oke niin ihmeellinen ulkonäöltäön, etteikö voi lähestyä, jos kiinnostaa. Torjuntoja tulee kaikille, mutta ne ei ole mitenkään suhteessa kohteen ulkonäköön. Ruminkin voi torjua hyvännäköisen ja komeinkin lähteä rumiksen völjyyn. Mutta saa ihmiset tietenkin itseään rajottaa noilla hölmöillä kuvitelmillaan. Heidän oma häviönsähän se on.

        T. Tuikitavallinen tallero n.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miten sitten onnistut naisten kanssa? Valkkaat sellaisia vähemmän kauniita?

        "En pidä ketään sen kummoisemman näköisenä, ettenkö voi lähestyä, jos kiinnostaa." Kauneus ei vaikuta mitenkään onnistumismahdollisuuksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sana kokemus, mutta naisena. Ulkonäkö ei kerro mitään kiinnostumisen mahdollisuudesta, ei myöskään kiinnostuksen laadusta. Kukaan ihminen ei oke niin ihmeellinen ulkonäöltäön, etteikö voi lähestyä, jos kiinnostaa. Torjuntoja tulee kaikille, mutta ne ei ole mitenkään suhteessa kohteen ulkonäköön. Ruminkin voi torjua hyvännäköisen ja komeinkin lähteä rumiksen völjyyn. Mutta saa ihmiset tietenkin itseään rajottaa noilla hölmöillä kuvitelmillaan. Heidän oma häviönsähän se on.

        T. Tuikitavallinen tallero n.

        No minä olen joku vammanen selvästi. Kaikki kiertää kaukaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä olen joku vammanen selvästi. Kaikki kiertää kaukaa.

        Sä nyt nostat ulkonäön ja iän perusteella jollekin ihmeelliselle korokkeelle, etkä tajua, että ihmisiä he vain ovat vailla mitään sen suurempaa arvoa kuin kellään muullakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En pidä ketään sen kummoisemman näköisenä, ettenkö voi lähestyä, jos kiinnostaa." Kauneus ei vaikuta mitenkään onnistumismahdollisuuksiin.

        Hyvä siinä on elää sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä nyt nostat ulkonäön ja iän perusteella jollekin ihmeelliselle korokkeelle, etkä tajua, että ihmisiä he vain ovat vailla mitään sen suurempaa arvoa kuin kellään muullakaan.

        Jaa. Olen silti nähnyt miten tärkeää ulkonäkö yms ominaisuudet on niille keistä oon joskus kiinnostunut ollut. Minä olen pelkkää jätettä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä siinä on elää sitten.

        Se on oma valinta millä perusteella ihmisiä nostaa jalustalle, vai nostaako millään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa. Olen silti nähnyt miten tärkeää ulkonäkö yms ominaisuudet on niille keistä oon joskus kiinnostunut ollut. Minä olen pelkkää jätettä.

        Se taas ei ole mitenkään henkilön omasta ulkonäöstä kiinni. Mieti vaikka itseäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se taas ei ole mitenkään henkilön omasta ulkonäöstä kiinni. Mieti vaikka itseäs.

        Mitä tällä tarkoitat?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä tällä tarkoitat?

        Jos ulkonäkökeskeisyys olisi riippuvaista kauneudesta, niin sitten itseään rumana pitävä ei voisi olla noin ulkonäkökeskeinen. Ulkonäkö ei vaikuta mitenkään kiinnostumismahdollisuuksiin, mutta kukaan ei kiellä ihmisiä rajottamasta itseään. Oma valinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ulkonäkökeskeisyys olisi riippuvaista kauneudesta, niin sitten itseään rumana pitävä ei voisi olla noin ulkonäkökeskeinen. Ulkonäkö ei vaikuta mitenkään kiinnostumismahdollisuuksiin, mutta kukaan ei kiellä ihmisiä rajottamasta itseään. Oma valinta.

        En ymmärrä tuosta mitään... Olen tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ulkonäkökeskeisyys olisi riippuvaista kauneudesta, niin sitten itseään rumana pitävä ei voisi olla noin ulkonäkökeskeinen. Ulkonäkö ei vaikuta mitenkään kiinnostumismahdollisuuksiin, mutta kukaan ei kiellä ihmisiä rajottamasta itseään. Oma valinta.

        Taidat nyt puhua ihan eri asiasta mistä minä alunperin puhuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sinä naisena pysty sitä näkemään samalla tavalla kuin mies. Naiset yleensä kelpaa aina jollekin, vaikka olis millainen.

        Äly hoi älä jätä. Kommentoit ketjussa kommentin alle, jossa ruma mies kertoo ettei koskisi rumaan naiseen pitkällä tikullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa nämä tällaiset avaukset missä joku kysyy ja joku vastaa ja jos vastaus ei miellytä alkaa tämä "mutta kun mutta kun" vastakysymykset etenkin palstan miesvihaaja femakoilta.😂
        Rumuuden määritelmähän on maailman helpointa mikä on tällä palstalla mainittu tuhannet kerrat.
        Komealle miehellehän käytännössä kukaan ei sano ei, mutta rumalle miehelle tulee kyllästymiseen asti näitä "olet ihan kiva mutta" kommentteja.
        Jokainen tietää, että deittimaailma on pinnallista ja pariutumismaailma yhtälailla. Rumat jää rannalle komeat porskuttaa ja se totuus ei kääntelemälläkään mihinkään muutu

        Ei ollut kyse siitä. Ettei vastaus miellyttänyt. Vaan jatkokysymys. Tarkentava. Ja sekin kertoo jostakin. Että ne oikeat kysymykset kierretään. Ja sivuutetaan. Tarkoitus oli punnita seksuaalisen mieltymyksen tasoa. Eli jos vastassa olisikin itse jumaluus nainen. Yksilö. Joka kuin nukke, malli, taruolento, himon täydellistymä. Mutta kyseinen ihminen olisikin sisältä ruma. Tai vastaavasti kykenemätön rakastamaan itseään. Tai nauttimaan siitä, että häntä himoittaisiin seksuaalisesti. Olisiko tämä este viettää yö? Vaiko herättäisikö mitä ajatuksia? Dominanssia? Halua siitä huolimatta? . Eli paluu todellisuuteen. Mikä on rumuutta? Se ei pelkällä ulkonäöllä ole todennettavissa. Mikään olisi suurempi pettymys. Kuin löytää silmää viehättävä ihminen. Johon tuntee vetoa. Ja mahdollisesti yrittää " Rakastaa tai rakastella" ihmistä. Joka ei siitä kykenisi nauttimaan. Toiset ovat ottaneet tehtäväkseen tällaistenkin " korjaamis" yritykset. Luullen voivansa muuttaa mitään. On ihmisiä. Jotka rakastavat itseään. Mutta ovat omista syistään yksin. Ja ihmisiä, jotka etsivät toisia rakastamaan itsensä kuntoon. Ja sitten vielä niitä. Jotka eivät edusta kumpaakaan. Kunhan tappavat aikaa. Ja toinen on hetken annos. Pieni lisä muuten merkityksettömään elämään. Vailla rakkautta. En tuomitse kenenkään valintoja. Mutta lisäkysymykset ovat joskus paikallaan. Ja jostain kertoo sekin. Että niiden kohdalla, missä mennään liian lähelle aihetta. Niihin jätetään vastaamatta. Tai vastataan asian sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä nyt nostat ulkonäön ja iän perusteella jollekin ihmeelliselle korokkeelle, etkä tajua, että ihmisiä he vain ovat vailla mitään sen suurempaa arvoa kuin kellään muullakaan.

        Tämä, se on kunkin omassa päässä tuo luulo. Jo tavallaan valmiiksi alistuneena ei hurmaa ketään.

        Kun kantaa itsensä, itseään arvostaen. Se arvostus toisiltakin tulee paremmin kun ei matele heidän edessään.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyse siitä. Ettei vastaus miellyttänyt. Vaan jatkokysymys. Tarkentava. Ja sekin kertoo jostakin. Että ne oikeat kysymykset kierretään. Ja sivuutetaan. Tarkoitus oli punnita seksuaalisen mieltymyksen tasoa. Eli jos vastassa olisikin itse jumaluus nainen. Yksilö. Joka kuin nukke, malli, taruolento, himon täydellistymä. Mutta kyseinen ihminen olisikin sisältä ruma. Tai vastaavasti kykenemätön rakastamaan itseään. Tai nauttimaan siitä, että häntä himoittaisiin seksuaalisesti. Olisiko tämä este viettää yö? Vaiko herättäisikö mitä ajatuksia? Dominanssia? Halua siitä huolimatta? . Eli paluu todellisuuteen. Mikä on rumuutta? Se ei pelkällä ulkonäöllä ole todennettavissa. Mikään olisi suurempi pettymys. Kuin löytää silmää viehättävä ihminen. Johon tuntee vetoa. Ja mahdollisesti yrittää " Rakastaa tai rakastella" ihmistä. Joka ei siitä kykenisi nauttimaan. Toiset ovat ottaneet tehtäväkseen tällaistenkin " korjaamis" yritykset. Luullen voivansa muuttaa mitään. On ihmisiä. Jotka rakastavat itseään. Mutta ovat omista syistään yksin. Ja ihmisiä, jotka etsivät toisia rakastamaan itsensä kuntoon. Ja sitten vielä niitä. Jotka eivät edusta kumpaakaan. Kunhan tappavat aikaa. Ja toinen on hetken annos. Pieni lisä muuten merkityksettömään elämään. Vailla rakkautta. En tuomitse kenenkään valintoja. Mutta lisäkysymykset ovat joskus paikallaan. Ja jostain kertoo sekin. Että niiden kohdalla, missä mennään liian lähelle aihetta. Niihin jätetään vastaamatta. Tai vastataan asian sivusta.

        Jatkan. Koko ulkonäkö juttu ja varallisuus härvelit. Ovat miehille sama kuin naiselle kivasti istuva vaate. Pieni itsetunnon kohotus. Muttei mitenkään kovin kummoinen juttu. Hetkellistä. Ja sitten pitää saada lisää.
        Ei niissä ole sen ihmeempää sisältöä. Itse tunnon jatkeita. Joilla ole mitään merkitystä.
        Toki se on niin. Että sitä ei oikeastaan voi valita. Mihin tuntee seksuaalista viehätystä. Ja niin sen kuuluu myös olla.
        Eikä siitä olekaan kyse. Mutta miesten harha kuvitelmat omasta ulkonäöstä ja rahasta vallasta ja statuksesta. Ovat vain niitä. Ne saattavat viehättää ja imarrella omasta arvostaan tietämättömiä naisia luulemaan että joku tunnistaisi " heidän tasoaan". Kun eivät tunne itse omaa tasoaan. Mikään tässä elämässä ole itselleni tärkeämpää. Kuin aika. Niillä, jotka tavoittelevat omin egoistisin pyrkimyksin rakentamaan elämänsä sisälle matrixiin. Harvemmin sitä on. Ja koko elo menee siitä tasosta ylläpitämiseen. Ja sen tason kasvattamiseen. Peläten sen menetystä. Samalla juosten loputtomassa oravan pyörässä. Ja tyhjän perässä.
        En ole ikinä halunnut tonne sisään. Vaan sieltä pysyä ulkona. Silloin on aikaa sille. Millä on väliä. Ja on valmis maksamaan ja tinkimään niistä asioista joilla ei ole. Eli olla tavoittelematta mammonaa ja maallista menestystä. Loputonta turhaa kehitystä. Se riittää. Mikä on oleellista. Ja kunhan jää sitä aikaa. Nämä naisen mietteitä. Toki moni mies unelmoi tyylillään samasta. Rahasta, menestyksestä. Jotta voisi saada sillä sitä aikaa. Mutta parempi tajuta. Että sillä joutuu vain maksamaan enemmän. Ja aikaa jää aina vain vähemmän. En oikein ymmärrä. Mikä ongelma on siinä, ettei tajuta. Että se onnellisuus on sen matrixin ulkopuolella. Silloin unohtuu se muu ja turha.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä olen joku vammanen selvästi. Kaikki kiertää kaukaa.

        Sinä oot valmiiksi jo luovuttanut ja se näkyy sun olemuksessa mitä luultavammin?

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot valmiiksi jo luovuttanut ja se näkyy sun olemuksessa mitä luultavammin?

        Jasu

        Jos ei itse tykkää itestään, niin aika harva tykkää silloin muutkaan. Se on jännä juttu ja havainto. Ihan sama mimmonen pallinaama on, mutta kun tykkää ittestään ja arvostaa itteään, se jotenkin aistitaan ja havaitaan, eikä sitä monikaan lähde epäröimään.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minusta mieskin voi vetää rajat naiselle. Ettei huoli kuppaajia, olkoonkin miten näyttävä daami tahansa. Mutta kun moni mies on aivan munansa vietävissä, aivot surkastuen, niin siinä sitten ollaa itse hankittujen ongelmien keskellä. Mieskin voi valita, tekevän naisen tai loisivan naisen.

        Jasu

        😁 jaaha, tuota mä en ole vielä tiennytkään...aivot surkastuu kun stondis iskee, myönnetään nyt että ainakin ympäristön huomioiminen heikkenee...


    • Anonyymi

      Linnaan saatte tyttökalenterin

      • Anonyymi

        Ne on laissa kiellettyjä. Niitä ei enää saa tehdä.


    • Anonyymi

      jooh pitäisiköhän haaveilijan niitä kuvia piirtämisjuttuja napsia kuvis ei jaksa nyt tsekkasin juyun OK e4ikä kiire4elliinen ... kun jaksan... napsin kuvia hänerlle

    • Anonyymi

      Hullunmylly ja Hullu Mylläri Myllyn Paras Ulvova Hullu Mylläri.

      'Hohhoijaa oli niin mahtava tuo Chsrlie Man's Son näyyyrelijä Aquarius -sasrjassa jäi mieleen pi4ni ukko ja vilkuilevst silmät ja ilmeet :D

    • Anonyymi

      Mieleltään ruman en ikinä, tuskin edes kolmen promillen kännissä. Kuin sekin yks itänaapurilainen horo (haahka) pysähtyi autollaan mun ja frendin vierelle ja ehdotti, runkutus viiskymppiä ja näytti tissit. Eieiei, ja jatkettiin matkaa.

      • Anonyymi

        Mulle olis kelvannut. Olis kiva ruikkii tisselle.


    • Anonyymi

      No mikä ettei. Eihän sitä naamaan ole nus.... ennenkään.

    • Anonyymi

      Kohta perustazmme konzernin, yhtiön... Nebula Enterprises, branch Orion Stardust Travelz joka tekee peli grafiikkajuttyujakin :D

    • Anonyymi

      Se mitä voit tarjota on että sinua saa käyttää millä tavalla tahansa, jos tarjoat tilaisuutta ruumiiseesi ilman rajoja (kuin ehkä lain sanelemat) niin siinä tapauksessa ehkä. Jos minun ei tarvi pohjimmiltaan piitata.

      • Anonyymi

        Ahaa, siis hypoteettisena komeana miehenä olisit siis raiskaaja.


    • Anonyymi

      😊😊😊😊😍😍😍😍😍😍😍😍😍💕💕💕😊😊💕💕💕😊😊😊💕💕💕😊😊😊💕💕💕💕😊😊😊😊

    • Anonyymi

      Dream on.

      hmmm kun käsillä nimittelijä kokeilen mitä nimittelisi nyt..

      Na-
      By-
      Ri-
      Dom-
      Pa-
      Ga-

      Rina ja Dompa ja Nabi whatever yhdistä itse jos keksit keksin.

      Page.

    • Anonyymi

      oikeasti niin jos on tuo kääntäjä eli ohjelmointityökalu esillä niin voin huviksi heittää nimittelinän uusiaz keksintöjä mitä tekeekin :D

      • Anonyymi

        Niin varmaan, mutta ei noita nimijä ole kukaan ottanut käyttöönsä. Miksi keksiä lisää nimiä nimien vuoksi?


    • Anonyymi

      Palstatotuuksien mukaan he tekevät sitä jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Voisin

    • Anonyymi

      joopsd joo sitten laitat tuollaisen tietokone keksii vauvan nimenkin kokonaan mikähän voisi tulla ... joku Klaxon Von Alipippel

    • Anonyymi

      En olisi nykyisellä pärställänikään, kun en yleisestikään olisi useimpien kanssa edes yhtä yötä. Toki rumuus on katsojan silmässä ja minusta (vieläkin) maailman kaunein nainenkaan ei pidä itseään kauniina. - anomuumi

    • Anonyymi

      Tuollainen on jumppaa, aivojumppaa kun noistas itse yrität yhdistellä mitä tahansa nimiäkin.

      Voimistelua onpi.

    • Anonyymi

      Olen ja olen ollut

    • Anonyymi

      En.
      En ole koskaan ruman naisen mukaan lähtenyt, mutta monen ruman vierestä olen herännyt.
      Onneksi en ole ollut niiden rumien kanssa, en ainakaan muista olleeni...

    • Anonyymi

      niin tuo koodfi joks yrkrr nimiä omsya mielestäni aika hauska pala ohjrlmoinyis...

    • Anonyymi

      voin laittaa aina joskus tuon nimittelijän keksintöjä, nimiä kun sopivasti on tuo ohjelma käsillä..

    • Anonyymi

      Ruman kanssa en voisi, mutta monessa ns. rumassakin naisessa on lopulta jotain hyvin kaunista. Kuten vaikka silmät, tai luonne ja silloin tietty onnistuu. Poislukien sairaalloinen ylipaino, se on niin suuri turnoff että ei vaan kiinnosta.
      Aloitteellisuutta se toki vaatisi vastapuolelta, koska oma prioriteetti on niissä kauneimmissa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe