Miksi vyötärö ei kapene

Anonyymi-ap

Hei, onko kellään mitään vinkkiä miten saisi painoa putoamaan ja pari senttiä vyötäröltä pois. Olen 172 pitkä ja painan 67kg, haluaisin joko painaa 60-62kg tai ainakin senttejä vyötäröltä pois (joka nyt 79cm). Olen käynyt PTn kanssa salilla puoli vuotta 3krt viikossa ja lisäksi säännöllisen epäsäännöllisesti kävellyt ja uinut. Paikat ovat kiinteytyneet kunnolla. Jalat on hyvän näköiset ja peppu ylhäällä ja pyöreä. Peppu, lantion ympärys 95cm. Myös ylävartalo on hyvä. Rinnanympärys 90 jotakin ja ryhti hyvä. Paitsi. Vyötärö oli samaan kokoinen aloittaessa. Se oli tärkein tavoitteeni saada siitä pois. Ei tuo PT osaa siinä auttaa. Ei tekisi mieli rahoja enää haaskata muihin toimimattomiin asioihin. Olen 48v nainen ja syön suhteellisen terveellisesti (viikonloppuna tulee yleensä syötyä jotain herkkuakin kyllä ja lasi tai kaksi alkoholia) noin 1500 kaloria päivässä. Osaako kukaan sanoa miten on saanut erityisesti vyötäröltä rasvaa pois. Olen muualta jo ihan lihasta.

4

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Syö miten nyt syöt ja PYÖRÄILE päivässä 3-5 tuntia niin läski lähtee vatsastakin,ainakin 3 cm ja viikko.

• Kuinka paljon sinulla on rasvaa vyötäröllä? Jos sitä on vähän niin lopusta eroon pääseminen on työlästä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4966
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4022
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      3687
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      121
      3167
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2628
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      296
      2404
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2256
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1953
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108