Hei, onko kellään mitään vinkkiä miten saisi painoa putoamaan ja pari senttiä vyötäröltä pois. Olen 172 pitkä ja painan 67kg, haluaisin joko painaa 60-62kg tai ainakin senttejä vyötäröltä pois (joka nyt 79cm). Olen käynyt PTn kanssa salilla puoli vuotta 3krt viikossa ja lisäksi säännöllisen epäsäännöllisesti kävellyt ja uinut. Paikat ovat kiinteytyneet kunnolla. Jalat on hyvän näköiset ja peppu ylhäällä ja pyöreä. Peppu, lantion ympärys 95cm. Myös ylävartalo on hyvä. Rinnanympärys 90 jotakin ja ryhti hyvä. Paitsi. Vyötärö oli samaan kokoinen aloittaessa. Se oli tärkein tavoitteeni saada siitä pois. Ei tuo PT osaa siinä auttaa. Ei tekisi mieli rahoja enää haaskata muihin toimimattomiin asioihin. Olen 48v nainen ja syön suhteellisen terveellisesti (viikonloppuna tulee yleensä syötyä jotain herkkuakin kyllä ja lasi tai kaksi alkoholia) noin 1500 kaloria päivässä. Osaako kukaan sanoa miten on saanut erityisesti vyötäröltä rasvaa pois. Olen muualta jo ihan lihasta.
Miksi vyötärö ei kapene
Anonyymi-ap
4
246
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä vastaus.Laihtumista ei näe aina painosta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18351737/laihduttaminen-ei-ole-vahaa-syomistamiten-estaa-saastoliekki- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Syö miten nyt syöt ja PYÖRÄILE päivässä 3-5 tuntia niin läski lähtee vatsastakin,ainakin 3 cm ja viikko.
Kuinka paljon sinulla on rasvaa vyötäröllä? Jos sitä on vähän niin lopusta eroon pääseminen on työlästä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634966
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2633687- 1213167
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2962404Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381953
- 1081912