Erikoinen käytös

Anonyymi-ap

Jutellut chatissa muutaman viikon tyypin kanssa joka haluaa nähdä, olisi tulossa muutaman tunnin tapaamiseen kauempaa.
Ri halua jutella puhelimessa, ei lähetä kuvaansa. Nimen sanoi pitkän oyytelyn jälkeen, en tiedä onko oikea nimi. On ollut välillä ok keskusteluja, mutta hän on hirveän epäluuloinen. Ihmetyttää miten joku voikin olla niin epäluuloinen...
Kun en kertonut painoani, koska en sitä tiedä, teki siitä numeron. Sanoin että olen normaali, mikä totta.
Jote kin alkanut mietityttää onko peruttava tapaaminen. Kyllä edes puhelunsoitto olisi hyvä niin tuntisi vähän paremmin. Jotenkin on alkanut mietityttää onko hänellä kaikki hyvin ja uskallanko tavata, kylläkin ihan kaupungilla missä on muitakin. Neuvoja kaipaan..

10

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et tiedä, minkä näköistä olet menossa tapaamaan? Ja kysyy painoa? Mitä luulet, mitä hän ajaa takaa...

    • Anonyymi

      Taitaa olla oikeasti varattu, jos noin varovainen nimen ja kuvankin kanssa... haluaa seuraa kauempaa jotta kotitilanne ei paljastuisi.

    • Anonyymi

      Sinällään en pidä omien tietojen salassa pitämistä mitenkään outona, kun ette ole vielä edes tavannet. En minäkään antaisi jollekin vielä pelkän nettituttavuuden asteella olevalle puhelinnnumeroani, enkä nimeäni. En myöskään lähetä kenelläkään kuvia itsestäni. Ei noilla tiedoilla kukaan tuntematon mitään tee ja sitten kun näkee, niin sittenhän mut näkee.

      Sen sijaan tuollainen vänkääminen on itselleni heti punainen vaate. Jos joku tuollainen on kovin kynnyskysymys, niin ei ole aidosti kiinnostunut ja tapaamisen voi jättää väliin.

      • Anonyymi

        Tosin siis kyllähän puhua voi anonyymilläkin palvelimella, jottei tarvitse oikeita tietoja jakaa.


      • Anonyymi

        Ai mitäkö kuvalla tekee? Koska ulkonäölläkin on kuitenkin melkeinpä jokaiselle jotain merkitystä (myönsi sitä tai ei), siitä näkee onko edes suurinpiirtein sen tyyppinen joka voisi kiinnostaa. Jos ei ollenkaan, on turha alkaa tapaamistakaan järjestelemään, ja näin säästyy molempien aikaa ja vaivaa. Itse kysyn tätä vain kerran ja jos se ei käy, teen omat päätelmäni.. (voin toki silti nähdä ilmankin kuvia). Arvostan avoimuutta ja jos mies ei ole valmis "uhrautumaan" tämänkään vertaa, niin jotakin salattavaa tms. kummallista sitten on. Tai ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Punainen vaate on tosiaan se jos mies alkaa vänkäämään kuvaa mutta omaansa ei lähetä ensin. Joskus aikoinaan hyväuskoisempana kun sen olen ensin laittanut ei sieltä muistaakseni koskaan sitten mitään takaisin tullut, pyhistä lupauksista huolimatta.
        Ei kai etunimenkään kertomisessa mitään kummallista ole, varsinkaan jos se on melko yleinen.
        Itsekään en puhelinnumeroani mielellään anna ennenkuin näen kenelle se oikeasti menee, enkä edes sittenkään jos jatko ei kiinnosta. Mieluummin puhuisin suoraan naamatusten, mutta tämä ei joillekin miehille tunnu sopivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitäkö kuvalla tekee? Koska ulkonäölläkin on kuitenkin melkeinpä jokaiselle jotain merkitystä (myönsi sitä tai ei), siitä näkee onko edes suurinpiirtein sen tyyppinen joka voisi kiinnostaa. Jos ei ollenkaan, on turha alkaa tapaamistakaan järjestelemään, ja näin säästyy molempien aikaa ja vaivaa. Itse kysyn tätä vain kerran ja jos se ei käy, teen omat päätelmäni.. (voin toki silti nähdä ilmankin kuvia). Arvostan avoimuutta ja jos mies ei ole valmis "uhrautumaan" tämänkään vertaa, niin jotakin salattavaa tms. kummallista sitten on. Tai ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Punainen vaate on tosiaan se jos mies alkaa vänkäämään kuvaa mutta omaansa ei lähetä ensin. Joskus aikoinaan hyväuskoisempana kun sen olen ensin laittanut ei sieltä muistaakseni koskaan sitten mitään takaisin tullut, pyhistä lupauksista huolimatta.
        Ei kai etunimenkään kertomisessa mitään kummallista ole, varsinkaan jos se on melko yleinen.
        Itsekään en puhelinnumeroani mielellään anna ennenkuin näen kenelle se oikeasti menee, enkä edes sittenkään jos jatko ei kiinnosta. Mieluummin puhuisin suoraan naamatusten, mutta tämä ei joillekin miehille tunnu sopivan.

        Siitä van sitten. En minä kieltänyt sinua pyytämästä kuvaa. Sanoin, että ymmärrän kun hän ei anna kuvaa. En minäkään anna kuvaa, en kenellekään. Jos ei kelpaa ilman, niin voi voi. Mutta minä tosin en pyydä kuvaa itsekään. Mulle on jopa pari kertaa ihmetelty, että mussa täytyy olla jotain vikaa, kun en pyydä kuvaa. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitäkö kuvalla tekee? Koska ulkonäölläkin on kuitenkin melkeinpä jokaiselle jotain merkitystä (myönsi sitä tai ei), siitä näkee onko edes suurinpiirtein sen tyyppinen joka voisi kiinnostaa. Jos ei ollenkaan, on turha alkaa tapaamistakaan järjestelemään, ja näin säästyy molempien aikaa ja vaivaa. Itse kysyn tätä vain kerran ja jos se ei käy, teen omat päätelmäni.. (voin toki silti nähdä ilmankin kuvia). Arvostan avoimuutta ja jos mies ei ole valmis "uhrautumaan" tämänkään vertaa, niin jotakin salattavaa tms. kummallista sitten on. Tai ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Punainen vaate on tosiaan se jos mies alkaa vänkäämään kuvaa mutta omaansa ei lähetä ensin. Joskus aikoinaan hyväuskoisempana kun sen olen ensin laittanut ei sieltä muistaakseni koskaan sitten mitään takaisin tullut, pyhistä lupauksista huolimatta.
        Ei kai etunimenkään kertomisessa mitään kummallista ole, varsinkaan jos se on melko yleinen.
        Itsekään en puhelinnumeroani mielellään anna ennenkuin näen kenelle se oikeasti menee, enkä edes sittenkään jos jatko ei kiinnosta. Mieluummin puhuisin suoraan naamatusten, mutta tämä ei joillekin miehille tunnu sopivan.

        Ai niin jos jos mulle on jutellut, niin kyllähän mulla silloin siinä jokin nimi on olemassa. Yleensä se on lempinimeni ja tuntematon ei tosiaan enempää tarvitsekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitäkö kuvalla tekee? Koska ulkonäölläkin on kuitenkin melkeinpä jokaiselle jotain merkitystä (myönsi sitä tai ei), siitä näkee onko edes suurinpiirtein sen tyyppinen joka voisi kiinnostaa. Jos ei ollenkaan, on turha alkaa tapaamistakaan järjestelemään, ja näin säästyy molempien aikaa ja vaivaa. Itse kysyn tätä vain kerran ja jos se ei käy, teen omat päätelmäni.. (voin toki silti nähdä ilmankin kuvia). Arvostan avoimuutta ja jos mies ei ole valmis "uhrautumaan" tämänkään vertaa, niin jotakin salattavaa tms. kummallista sitten on. Tai ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Punainen vaate on tosiaan se jos mies alkaa vänkäämään kuvaa mutta omaansa ei lähetä ensin. Joskus aikoinaan hyväuskoisempana kun sen olen ensin laittanut ei sieltä muistaakseni koskaan sitten mitään takaisin tullut, pyhistä lupauksista huolimatta.
        Ei kai etunimenkään kertomisessa mitään kummallista ole, varsinkaan jos se on melko yleinen.
        Itsekään en puhelinnumeroani mielellään anna ennenkuin näen kenelle se oikeasti menee, enkä edes sittenkään jos jatko ei kiinnosta. Mieluummin puhuisin suoraan naamatusten, mutta tämä ei joillekin miehille tunnu sopivan.

        Ja siis en minä kysynyt mitä kuvalla tekee. sanoin oman mielipiteeni, että tuntematon ei tee sillä yhtään mitään (asiallista ainakaan).


    • Anonyymi

      Tapaaminen peruttiin, koska meni ihme vänkäämiseksi sanoin etten ole kiinnostunut. Lopulta monta kertaa ensin kieltäytyi, sitten sanoi nimensä, epäilin kyllä oliko oikea nimi. Jotain outoa aavistin tästä tyypistä, takin värin perusteella olisi pitänyt tunnistaa hänet , kun olisi junalla astunut. Hoh hoitaa...

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🔞 K­­u­­­u­­m­­­a­­t­­ ­­t­­y­­t­­ö­t­­­ ­o­­d­­o­­­t­­t­­a­v­­­a­­­t­­­ ­­s­i­­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18352104

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe