Sain tänään vedet mökkiin...

Maalla päästäisenä oli läpsähtänyt halki jatkosodan aikoihin asennettu mako-pumppu. Laskeskelin, että koko helahoidon saa korvattua Ikh;n vesiautomaatilla. Melkein jo sain homman hoidettua tiistaina, vaan imuputki temppuili... se oli liian ylhäällä automaatissa...piti ostaa pari kolme ihanan halpaa messinkikilkettä vielä väliin... mutta tänään se rokkas. 😄

Mutta mulla on tässä talossa varaajassa ja kattilassa grillimittari, joka pitäisi saada nettiin. Se oli jo, mutta tabletti jakoi netin... laite vei akkua tabletista ja ystävällinen Dna kauppamies möi mulle mokkulan, millä saan netin tontille... mutta arvatkaapas, olenko saanut grillimittarin siihen yhdistettyä? 😤

Ei mee mikkään kohtuuvella! 😡👺💀☠️👹

Kyllä mä laitan vaikka yhden omakotitalin putkihommat uusiin, mutta että vit.ttaa nää saat.nan nettikäköttimet s.atana!

https://youtu.be/24NDCvcmFgQ?si=SEAPRuiflLjheLVr

Puhukoot linkki puolestaan...🙄

44

368

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks se mittari semmonen kun tökätään joulukinkkuun? Joko siihenkin tarvii jonkun sovelluksen?

• Siis jotakuinkin joo... mulla on siinä kiinni 5 anturia ja sen pitäis kaapata 2,4 Ghz;n netti, kun tietää salasanan...tabletilla aiemmin onnistuin sen jakamaan, mut toi mokkula ei sitä tee...🙄

En siis saa mittaria nettiin...

Voisin tsekata mittarin avulla kännykällä, että mitä varaajan ylä-, keski- ja alalämpö on, sekä verkostoon lähtevän veden lämpö ja kattilsnsavukaasut...

Toimi airmmin hyvin...mut nyt en saa asennettua...enkä tiedä syytä.

Pitää kokeilla kohta tabletilla, että jakaako edes mokkula nettiä..🤔

• Anonyymi

Kertavedet seuraavaa dokaamista varten?

• Vettä tulee jatkossa seuraavat 20 vuotta helposti. 😄

• Anonyymi

Hyvä asia kai jos ei hreti putket hslkea ja ilman vakuutusxta miljsrdin euron jätyevesivhinko tulee...

• No eipä tulla tule vesivahinkoja..vedet katkaistaan kun pois lähdetään... pumppu kun ei saa sähköä, niin eipä se vesi ylöspäin ilmsn pumppua tule. 😄

• Anonyymi

Kierrätystä ja kestävää kehitystä, kierrätä6 suoraan vaikka pissanpumpulla autosta vwaaNPÖNRÖN KUAICWSWR EUOKACWEXEWKASI ASUOEAAN

• Joo, sinulta varmaan otan terävimmät neuvot talteen. 😁

• Anonyymi

ihan oman kakkapökäleenkin voit uudeelleen käyttää kierrättää putki vain pyllustä suuhun...

Jooh jooh höpö niin mutta kovaa juttua olisi jos jotain monia tyttöjä jotsin peliä tyekemässä jsa niitä....

• Opettele ensin vastaamaan täällä sulle vastattuihin viesteihin ja neuvo sitten. 🤣

• Anonyymi

"Mutta mulla on tässä talossa varaajassa ja kattilassa grillimittari, joka pitäisi saada nettiin. Se oli jo, mutta tabletti jakoi netin... laite vei akkua tabletista ja ystävällinen Dna kauppamies möi mulle mokkulan, millä saan netin tontille... mutta arvatkaapas, olenko saanut grillimittarin siihen yhdistettyä? 😤"

Tarviit ehken reitittimen johon kytket grillimittarin ja joka sitten ottaa yhteyden mokkulaan joka taas on netissä. Ilmeisesti se sun tabletti toimi aiemmin reitittimenä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Jaa no taitaa se sun mokkula olla itsessään reitittimenä, tarviit vaan sen yhteyden siihen mittari - mokkula.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa no taitaa se sun mokkula olla itsessään reitittimenä, tarviit vaan sen yhteyden siihen mittari - mokkula.

-harmiseikirj-

Sen pitäisi toimia reitittimenä... mutta lasku oli mennyt vikaosoitteeseen... ei ehkä toimi, kun ei ole lasku msksettuna...

Reitittimen tuossa piti toimia 2,4 Ghz-5Ghz taajuuksilla, mutta eipä toiminut aiemmin... tänään löysin täpän, mistä se olisi pitänyt valita...muuten työnti vain 5 Ghz taajuutta.

Pitää käydä huomenna Dna-kaupassa... ehkä saan peruttua koko mörskän vielä... takas nettiyhteys tabletin korttiin ja sit rokkaa...

• Disseisback kirjoitti:

Sen pitäisi toimia reitittimenä... mutta lasku oli mennyt vikaosoitteeseen... ei ehkä toimi, kun ei ole lasku msksettuna...

Reitittimen tuossa piti toimia 2,4 Ghz-5Ghz taajuuksilla, mutta eipä toiminut aiemmin... tänään löysin täpän, mistä se olisi pitänyt valita...muuten työnti vain 5 Ghz taajuutta.

Pitää käydä huomenna Dna-kaupassa... ehkä saan peruttua koko mörskän vielä... takas nettiyhteys tabletin korttiin ja sit rokkaa...

Jos ei käy, niin sit katsellaan, että netti toimii ja lähettää 2,4Ghz-5 Ghz ja netti toimii...

Se on kuitenkin 5 G- mokkula, että hyödyn kotona, kun känny on 4G- verkolla... kotona sit pitäis änärit näkyä tabulla ja kännykällä liuhakkaan ja muut hommelit...

Mutta ärsyttää tää säätely... ei vanaha jaksais...🙄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Jos ei käy, niin sit katsellaan, että netti toimii ja lähettää 2,4Ghz-5 Ghz ja netti toimii...

Se on kuitenkin 5 G- mokkula, että hyödyn kotona, kun känny on 4G- verkolla... kotona sit pitäis änärit näkyä tabulla ja kännykällä liuhakkaan ja muut hommelit...

Mutta ärsyttää tää säätely... ei vanaha jaksais...🙄

Tuo varmaan ihan hyvä toimintasuunnitelma.

Joo, myyntitilanteessa aina hienoja vehkeitä ja taatusti toimii kun tökkää vaan seinään, todellisuus sitten ihan jotain muuta :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo varmaan ihan hyvä toimintasuunnitelma.

Joo, myyntitilanteessa aina hienoja vehkeitä ja taatusti toimii kun tökkää vaan seinään, todellisuus sitten ihan jotain muuta :D

-harmiseikirj-

No mulla toi grillimittari vähän sinäänsä hönö, kun vaatii 2,4 Ghz;n verkon ja nykyään liidellään jo 5 Ghz;ssä... mäkin aluksi luulin, että toi mokkula tarjoaa verkkoa 2,4-5 Ghz;n väliin automaattisesti, mutta se pitikin valita asetuksista erikseen...5Ghz lähti automaattisesti..🤔

Mutta on näissä vaan saakeli niin monta muuttujaa...🤔

Ei jaksais... vaikka oikeesti onhan se kivaa, että voisin vaikka timbuktusta katsoa, mikä on varaajan ylälämpö..
        😄

• Anonyymi

Oikesrti niin ei haittaisi jos muutamaa teinitryttöäkin operttaisi mutta jos satoja kerralla...

• Koitappas nyt kerrankin sinä teinityttö kokeilla, että painat tämän kommentin alla näkyvää kommentoi-tekstiä... klikkaa sitä hiirellä ja sitten kirjoita siihen höpinöitäsi ja paina lähetä-nappia, kuten aina...

Yritä edes?

• Disseisback kirjoitti:

Koitappas nyt kerrankin sinä teinityttö kokeilla, että painat tämän kommentin alla näkyvää kommentoi-tekstiä... klikkaa sitä hiirellä ja sitten kirjoita siihen höpinöitäsi ja paina lähetä-nappia, kuten aina...

Yritä edes?

Siinä on puhekupla ja kommentoi...

Klikkaa sitä... ei voi olla niin vaikeaa?

• Disseisback kirjoitti:

Siinä on puhekupla ja kommentoi...

Klikkaa sitä... ei voi olla niin vaikeaa?

No nyt tulee nättiä ohjetta👍🏼

• Haaveilija39 kirjoitti:

No nyt tulee nättiä ohjetta👍🏼

Mut turhaan... ei ossaa...🙄

Joko on joku trolli tai sit oikeasti syyntakeeton...🙄

• Disseisback kirjoitti:

Mut turhaan... ei ossaa...🙄

Joko on joku trolli tai sit oikeasti syyntakeeton...🙄

Parempi se silti on neuvoa nätisti. Kun ei tiedä toisen taustaa..🤗

Parempi se silti on neuvoa nätisti. Kun ei tiedä toisen taustaa..🤗

No noilla mun ohjeilla aika ymmärtämätönkin ymmärtäisi...

Luulen, että on joku trolli...

• Disseisback kirjoitti:

Se on hyvä niin voit opastaa sitten jatkossa myös tätä ”blondia”😁

Selkeät simppelit ohjeet niin minäkin ymmärrän..

• Disseisback kirjoitti:

Osaa linkatakin, mutta ei muka vastata...😄

Trolli...

Täällä trollaajat heittäytyy mukamas tyhmiks... voi olls yks ja sama trolli...

Koittaa hakea sympatiaa hölmöydellä...tapa se on silleenkin jotain saada. 😃

Se on hyvä niin voit opastaa sitten jatkossa myös tätä ”blondia”😁

Selkeät simppelit ohjeet niin minäkin ymmärrän..

No sinä ja moni miu koettaa ymmärtää... trollit heittäytyy... koska heidän pitää pysyä sellaisena kun keksivät trollauksen... 😄

Joku "viinamieskin" jankuttaa samaa, vaikka joku keksisi pyörtävän ajatuksen... trollien on pysyttävä linjassa tai "palastuvat". 😄

• Disseisback kirjoitti:

Osaa linkatakin, mutta ei muka vastata...😄

Trolli...

Täällä trollaajat heittäytyy mukamas tyhmiks... voi olls yks ja sama trolli...

Koittaa hakea sympatiaa hölmöydellä...tapa se on silleenkin jotain saada. 😃

Olen arvellut tätä myös, että oikeasti fiksu kaveri mutta on vaan roolinsa ”vanki”. Ottaa sen kommentit trollauksena tai jonain muuna..

• •☆•☆☆•☆☆☆•☆☆●☆☆•☆☆☆•☆☆•☆•

Heips hei!!

Siitä mokkulasta ja netin jaosta..

Joko oon liian sokea tai väsynyt mut
      etkö siis löytänyt jotain salasanaa tai sellasta..

Onko se Mokkula millainen mokkula?

Ei oo hajuakaan millaisista "lihamittareista" on kyse,
      joten en ehkä osais neuvoa mitenkään.

°•°•°•°•°•°•°

Joku vois kertoa mikä hitto on

kun tää ilkimys ei anna mun vastata mitään...

Ihan liian usein haukkuu mua botiksi....

Alkaa kiukuttaa koht liikaa....

😡😠🤬😤

• Salasanat ja verkon nimet löytyy mokkulan pohjasta olevasta tarrasta.

Mut tässä on jotain muuta häikkää..

Pitää huomenna etsiä paikalliselta Dna-myymälästä ihan ihka-aito ihminen vastailemaan...otan koko härköttimen kainaloon ja homma tsekataan paikan päällä...😄

• Disseisback kirjoitti:

Salasanat ja verkon nimet löytyy mokkulan pohjasta olevasta tarrasta.

Mut tässä on jotain muuta häikkää..

Pitää huomenna etsiä paikalliselta Dna-myymälästä ihan ihka-aito ihminen vastailemaan...otan koko härköttimen kainaloon ja homma tsekataan paikan päällä...😄

Meinasin kiukkuiluissani jo vastaa äkäsesti,
        että mä olen kyllä ihka-aito ihminen enkä
        mikään tekoihminen taikka botti..

Itellä ei oo tosta dnasta mitään hyvää sanottavaa,
        tällei asiaan liittymättömästi maininta.. 😄

• originalpieninainen kirjoitti:

Meinasin kiukkuiluissani jo vastaa äkäsesti,
        että mä olen kyllä ihka-aito ihminen enkä
        mikään tekoihminen taikka botti..

Itellä ei oo tosta dnasta mitään hyvää sanottavaa,
        tällei asiaan liittymättömästi maininta.. 😄

No taitaa kaikki operaattorit nykyään olla aikalailla surkeita. 😄

• Anonyymi

itseäni naurattunut nuo netflixin jutut lomaas niistä jstksan kohtas katselusa niissä tssdkin j

• Eli sä et osaa käyttää tätä palstaa...et edes jos joku neuvoo kädestä kiinni pitäen... morjens...🙄

• Sanottskoot, että vähän väritin hommaa...

En mä ihan oikeasti ole hiilenä. 😄

V.tuttaa tietty vähäsen, mutta nää oikeasti selviää aikanaan... ei ole vaan ollut sitä aikaa...

Koitin vaan oikeesti vähän keventää ilmapiiriä pienellä "kiukkuepisodilla" 😄

Ja totuutta puolet tarusta... eli ei kiinnostele pätkääkään kikkailla näitten "nettinörttihommien" kanssa... ei kiinnostele yhtään, mutta totuus on, että nää on tätä päivää...😄

Parempi ois jotain hiffata näistäkin. 😄

• Anonyymi

Anteeksxi taidottomuuyreni jod rn osaa.

• Eipä mitään... voisit toki yrittää edes...🙄

• Anonyymi

nooh niin hyvä peli-idea juttu....

Yhtä asiaa kyllä ihmettelen että ihmiset valittasvsat jostasin tietystä asunnostas, monety eri ihmisety että jotain ääniä kuuluu siellä.... :D

• Anonyymi

Mutta jod joku Liuvogrt liodlroörr bsdsdyrlp,rtpdys yiör y'mmr?

Tosiaan nuoeia ja vanhoja jotkut äänet ...
      Mutta niin jos vainoharhaisia kun jotain....

• Elä nyt innostu tähän mättämään viestejäsi kuitenkaan... ota joku muu aloitus ja mätä sinne höpötyksiäsi...sinne ne menee ihan samalla tavalla...

• Anonyymi

aika kammottavaahan voisi olla jos joku Mephistophiles kaameista kuiskaailee ;D

• Anonyymi
    • Anonyymi

jokin hyväkin juttyu oli Intelin jutuidsa että eltä älä käytä jotsin EBX, eli base-index, prose4ssorin juyyus kuyrn 32.buttusessö jiidussa gag

• Anonyymi

¨Voi tulla hyvä peli ei monimutkainen kuin labytrintti 3d kai voi tulla

Mutas huvitus joo kun luin Intelin juttuja proserssorien rrekidtgerrien käyytössä 64-bittisissä,, niin oli oikein saznonzatakin että älä käytä EBX, Base-Index-Rekistyeriä kuin tavallisexti...

• Anonyymi

niin joo sain tietoja eräästäkin jutusta varoitus 64-assembly-koodissa kun jos nope3ata haluaa, niin älä käytä Base-Index eli BX-rerkisdt4er4iä....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      965
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      513
      831
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      791
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      568
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe