ivalossa ei saa mt potilaat hoitoa!

Anonyymi-ap

On huomattu ettei mt potilaiden hoito ole ajantasalla ivalossa.samaan sassiin kuuluu alkoholistit.olisiko aihetta keskusteluun !

12

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän Ivalossa ole hulluja. Normaaleja ihmisiä vain.

    • Anonyymi

      Alkoko huolestuttamaan?

      Ivalon vanha sairaala on vasta vähän reilun 50vuotta ollut käytössä ja hyvä TASAKATTO johon on vedetty säästö syistä BITUMIKATE jonka päälle kasvaa kaunis vihreä SAMMAL KATTO!

      Sammal on imee sentään vettä niin, kuin PESUSIENI!

      • Anonyymi

        Minä olen pidempään jo ihmetellyt, että miksi täällä ei käytetä PELTIÄ KATTOIHIN!?
        Onhan se vähän kalliimpi, mutta käytössä huomattavasti halvempi ja lumet tulee itsestää katolta alas.

        Meillä on yli 40vuotta ollu sama katto ja kiiltä niin, kuin olis vasta asennettu.
        Rännit uusittiin ja asennettiin semmoset lumen putoamisen estäjä terassin eteen niin pääsee ulos eikä tarvi olla ensimmäisenä lapioimassa.
        Ketjut kolisee välillä, mutta ei tuo elämistä haittaa.


    • Anonyymi

      Menisitkö muuten itse mielenterveystoimistoon hoidattaan päätäs sekä hakemaan lääkitystä jos samassa talossa tekee päättäjät päätöksiä joiden mukaan KOULUT on tärkeämpiä mitä IHMISTEN TERVEYDENHOITO!?

      Home-koulunki jättivät kylälle ongelmajätettäänä pyörimään ja homeeseen altistuneita hoidetaan homeisessa vanhassa sairaalassa!

      Täysissä järjissä olevat päättäjät YMMÄRTÄÄ, että ensin pitää olla terveet tilat joissa homeelle altistuneita voidaan hoitaa eikä tapattaa syöpään!
      Siellähän he voivat itseään hoidattaa Ivalossa olevan Inarin kunnantalon alakerrassa itseään niin kukaan ei saa tietää, että he työajalla käyvät tapaamassa MIELENTERVEYSHOITAJIA ja PSYKIATREJA joiden pitäs antaa heille DIAGNOOSEJA vaikka homeelle altistuneet hoitaa LÄÄKÄRIT jotka on Ivalon vanhassa home sairaalassa töissä!

      • Anonyymi

        Turha tänne tulla paasaamaan TUPAKKA ja VAPETUS ONGELMISTA jos HOME TILOISSA ON ALKUPERÄISET INARIN KUNTALAISET KÄYTY KOULUA SEKÄ LÄÄKÄRISSÄ!

        Päättäjien tehtävä on ollut huolehtia, että tilat on terveet joissa koulua käydään sekä lääkärissä saadaan hoitoa!

        Kunnanhallituksen on kuntalaiset äänestämällä äänestäneet hoitamaan muiden päättäjien kanssa meidän asioita!
        Kyllä ääneet on kelvanneet ja lihavat tilit, mutta TYÖT ON JÄÄNEET jokaiselta KAUNIILTA SEKÄ KOMEALTA EDUSTAJALTA HOITAMATTA!

        Minä tunnustan, että EN OLE ÄÄNESTÄNYT ja syy on se, että EN OLE NOIN KAUNIS EIKÄ OLE VIELÄ OLLUT NOIN KOMIAA MIESTÄ joka vois minua tässä kunnassa EDUSTAA!

        En olis äänestänyt edes SAKÄ:n jäsenenä!


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista terv eys3 ongelmat johtui uu että peltikatoista. Ennen kun ei ollut kun pärekattoja niin ongelmia ei ollut.

      • Anonyymi

        Pärekatto on luonnon omaa materiaalia ja sehän elää samalla tavalla niin, kuin normi puu.

        Et sinä voi päreitä bitumilla, koska bitumikatto sammaloituu ja sammalla syö katon pinnan.
        Sammalla pitää harjan kanssa pestä joka vuosi katolta niin se bitumi pinta ei kärsi ja sammal ei syö katon pintaa!

        Etelä Suomessa on ihan katon pesufirmoja jotka pesee katot sekä räystäskourut samalla.

        Muutaman satasen maksaa tuollainen pesu, mutta katto pitää tarvistaa ensin itse ettei ole RIKKI mistään kohtaa ennen, kuin alkaa pesettämään koska vesi valuu rikkinäistä kohdista välikatolle!

        Bitumikatto ei oikein tykkää talvella, kun lumia pudotetaan turvakengät jalassa koska talvella katon pinta on kylmästä kova eli se ei jousta yhtään vaan se voi ratketa jostain liitoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärekatto on luonnon omaa materiaalia ja sehän elää samalla tavalla niin, kuin normi puu.

        Et sinä voi päreitä bitumilla, koska bitumikatto sammaloituu ja sammalla syö katon pinnan.
        Sammalla pitää harjan kanssa pestä joka vuosi katolta niin se bitumi pinta ei kärsi ja sammal ei syö katon pintaa!

        Etelä Suomessa on ihan katon pesufirmoja jotka pesee katot sekä räystäskourut samalla.

        Muutaman satasen maksaa tuollainen pesu, mutta katto pitää tarvistaa ensin itse ettei ole RIKKI mistään kohtaa ennen, kuin alkaa pesettämään koska vesi valuu rikkinäistä kohdista välikatolle!

        Bitumikatto ei oikein tykkää talvella, kun lumia pudotetaan turvakengät jalassa koska talvella katon pinta on kylmästä kova eli se ei jousta yhtään vaan se voi ratketa jostain liitoksesta.

        Miehet vois pitää turpansa kiinni sekä jättää kertomat miksi peltikatto on parempi mitä bitumikatto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet vois pitää turpansa kiinni sekä jättää kertomat miksi peltikatto on parempi mitä bitumikatto!

        Minä en ole ollut Holopaisen kanssa tehnyt töitä.

        Minä olen tehnyt Skanskan, YIT ja ISS Rakennuksen alihankkijoiden kanssa töitä ja he ovat opettaneet työn ohessa, koska olin käynyt vanhemman panostajan kuulustelun ja tein töitä tuon jälkeen siivoojana.

        Lemminkäinen poistu Helsingin Olympia Stadionilta, mutta he joutu tulemaan takasin tekemään jonku työn vielä, kun minä olin siellä!

        En oikein usko, että he paskaa sentään jauhoivat koska me tehtiin SUOMI 100vuotta vuonna töitä!
        Inarin kunnassa ISS rakennus oli aloittanut jo työt, mutta minä astelin porukkaan myöhemmin.

        Minä en ollut tuolla ensimmäisellä työmaalla enkä mennyt vaikka pyysivät, koska he alkovat leikkimään sekä pelleilemään.

        Ensin olin niillä Inarin kunnan uusilla luhtitaloilla, sitte menin Hippuun, sieltä SAAK:in rakennukselle, sieltä menin Pesosen rakennukselle ja viiminen rakennus siivous oli vanhalle torille rakennettu kerrostalo ja ei tarvinnut, kuin muutama asunto siivoota esittelyä varten.

        Ivalon S-marketissa en ole ollut enää remontin jälkeen, mutta Inarin SALE on viiminen kauppa jossa olin PANOSTAJANA siivoamassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ollut Holopaisen kanssa tehnyt töitä.

        Minä olen tehnyt Skanskan, YIT ja ISS Rakennuksen alihankkijoiden kanssa töitä ja he ovat opettaneet työn ohessa, koska olin käynyt vanhemman panostajan kuulustelun ja tein töitä tuon jälkeen siivoojana.

        Lemminkäinen poistu Helsingin Olympia Stadionilta, mutta he joutu tulemaan takasin tekemään jonku työn vielä, kun minä olin siellä!

        En oikein usko, että he paskaa sentään jauhoivat koska me tehtiin SUOMI 100vuotta vuonna töitä!
        Inarin kunnassa ISS rakennus oli aloittanut jo työt, mutta minä astelin porukkaan myöhemmin.

        Minä en ollut tuolla ensimmäisellä työmaalla enkä mennyt vaikka pyysivät, koska he alkovat leikkimään sekä pelleilemään.

        Ensin olin niillä Inarin kunnan uusilla luhtitaloilla, sitte menin Hippuun, sieltä SAAK:in rakennukselle, sieltä menin Pesosen rakennukselle ja viiminen rakennus siivous oli vanhalle torille rakennettu kerrostalo ja ei tarvinnut, kuin muutama asunto siivoota esittelyä varten.

        Ivalon S-marketissa en ole ollut enää remontin jälkeen, mutta Inarin SALE on viiminen kauppa jossa olin PANOSTAJANA siivoamassa!

        Panostaja olen siivouksia tehnyt ISS:lle en muille isoille yhtiölle.
        Sitä ennen olin tehnyt Lassila&Tikanojalle, mutta en ollut silloin panostaja joten ei niitä lasketa!


    • Anonyymi

      Pärekatto on tulevaisuuden katto.

    • Anonyymi

      Kuka se oli eräs erikoinen nainen.teki 5 miehelle lapsen ja yhtäkään ei itse hoitanut.mistä se löysikin nuita miehiä vaikkei ollut tod mikään kaunotar.yhestä lapsesta tuli alkkis,yhestä transu ,yhestä fäti..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe