Nilkkojen paljastelun sekä kellolahkeiden merkitys

Anonyymi-ap

Kauniit tytöt paljastelevat nilkkojaan tiedottaakseen että ne ovat hoikat. Ja aasinjalkaiset tytöt käyttävä kellolahkeisia housuja piilottaakseen nilkkojensa paksuuden/rumuuden. Kummatkin tähtäävät miehen iskemiseen.

34

428

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai. Mä käytän sellaisia vaatteita, joista itse pidän. Jokainen tyylillään tietysti.

      • Anonyymi

        Kuvitelmissasi. Mutta oikeasti, tiedostamattasi, valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä.

        Esimerkiksi ikänaiset ja wanhusnaiset eivät käytä minihametta, eivätkä liiku ihmisten ilmoilla koipireidet paljaina koska ne ovat rumat, joten he peittävät ne pitkällä hameella tai housuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelmissasi. Mutta oikeasti, tiedostamattasi, valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä.

        Esimerkiksi ikänaiset ja wanhusnaiset eivät käytä minihametta, eivätkä liiku ihmisten ilmoilla koipireidet paljaina koska ne ovat rumat, joten he peittävät ne pitkällä hameella tai housuilla.

        Ihan reaalielämässä teen juuri noin. Mä käytän juuri tasan mitä tahdon ja paskat nakkaan mitä muut siitä miettivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelmissasi. Mutta oikeasti, tiedostamattasi, valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä.

        Esimerkiksi ikänaiset ja wanhusnaiset eivät käytä minihametta, eivätkä liiku ihmisten ilmoilla koipireidet paljaina koska ne ovat rumat, joten he peittävät ne pitkällä hameella tai housuilla.

        Valintani ei ole koskaan osunut vaatteisiin, jotka olisivat eduksi kenenkään viettelemisessä. Se on todellakin todettu. Eipä niitä tosin ole tarvittukaan, vaan mm. virttyneet verkkarit ovat toimineet erinomaisesti. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valintani ei ole koskaan osunut vaatteisiin, jotka olisivat eduksi kenenkään viettelemisessä. Se on todellakin todettu. Eipä niitä tosin ole tarvittukaan, vaan mm. virttyneet verkkarit ovat toimineet erinomaisesti. 🤣

        Olet siis aasinajalkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelmissasi. Mutta oikeasti, tiedostamattasi, valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä.

        Esimerkiksi ikänaiset ja wanhusnaiset eivät käytä minihametta, eivätkä liiku ihmisten ilmoilla koipireidet paljaina koska ne ovat rumat, joten he peittävät ne pitkällä hameella tai housuilla.

        Ainoat tilanteet, joissa valitsen tietynlaisia vaatteita, jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen silmissä, ovat sellaisia, joissa etsin vaatteilla tiettyä etua. Esimerkiksi sellaiset tapaamiset, jossa haetaan rahoitusta erilaisiin projekteihin, niin vaatteet on viimeisen päälle strategisesti mietitty. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis aasinajalkainen.

        Kaukana siitä. Mun jalkojani kehutaan jatkuvasti, silloin kun nyt sattuu olemaan sellainen keli, että ovat esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelmissasi. Mutta oikeasti, tiedostamattasi, valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä.

        Esimerkiksi ikänaiset ja wanhusnaiset eivät käytä minihametta, eivätkä liiku ihmisten ilmoilla koipireidet paljaina koska ne ovat rumat, joten he peittävät ne pitkällä hameella tai housuilla.

        Kyllä vanhemmat naiset käyttää miniä mutta jos lihoo alkaa näyttää rumalta sitä vähän pitää peittää ja jos lihoo reidet hankaa yhteen iho menee rikki. Oltava trikoot tai shortsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan reaalielämässä teen juuri noin. Mä käytän juuri tasan mitä tahdon ja paskat nakkaan mitä muut siitä miettivät.

        Nyt on asenne kohallaan 👍
        Ja itsetunto.


      • Anonyymi

        Se taas sitten on heidän ongelmansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on asenne kohallaan 👍
        Ja itsetunto.

        Aina jonkun mielestä kuitenkin on väärin, että mitäpä sitä muiden mietteitä edes pohtimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina jonkun mielestä kuitenkin on väärin, että mitäpä sitä muiden mietteitä edes pohtimaan.

        Noinpa juuri. Muiden mietteiden pohtiminen on täysin turhaa. Jos näytät säärtä, niin yhden mielestä on just hyvä, toisen mielestä pitäis olla enemmän näkyvillä ja kolmannen mielestä olet s.atanasta seuraava siinä vaatetuksessa. Joku ulisee AINA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelmissasi. Mutta oikeasti, tiedostamattasi, valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä.

        Esimerkiksi ikänaiset ja wanhusnaiset eivät käytä minihametta, eivätkä liiku ihmisten ilmoilla koipireidet paljaina koska ne ovat rumat, joten he peittävät ne pitkällä hameella tai housuilla.

        Ihmiset käyttävät sellaisia vaatteita, joita sisäänostaja on kauppaan valinnut. Sisäänostaja valitsee sellaisia vaatteita, joita muotitalot esittelevät. Muotitalot ovat suurten kansainvälisten multibrändikonsernien omistuksessa. Omistajilla on tiiviit yhteydet poliittisiin päättäjiin. Poliittiset päättäjät ovat nukketeatterin hahmoja, joita vedellään naruista. Naruistavetäjät eivät ole kenekään tiedossa. Se siitä "valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä..".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taas sitten on heidän ongelmansa.

        Anteeksi että sanoin mitään. En tarkoittanut mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset käyttävät sellaisia vaatteita, joita sisäänostaja on kauppaan valinnut. Sisäänostaja valitsee sellaisia vaatteita, joita muotitalot esittelevät. Muotitalot ovat suurten kansainvälisten multibrändikonsernien omistuksessa. Omistajilla on tiiviit yhteydet poliittisiin päättäjiin. Poliittiset päättäjät ovat nukketeatterin hahmoja, joita vedellään naruista. Naruistavetäjät eivät ole kenekään tiedossa. Se siitä "valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä..".

        No ... tuohon täytyy todeta, että kyllähän nykyään halutessaan löytää päälleen likipitäen ihan mitä tahansa. Jos ei kivijalasta löydy, niin netti on täynnä paikkoja, joista saa mitä tahtoo.

        Itselläni on vaatekaappi, joka on muotoutunut vuosien kuluessa. Mä en välitä yhtään siitä mikä kulloinkin on muotia, vaan puen päälleni sitä mistä itse tykkään. Niitä mistä tykkään taas ei aina ihan helposti löydy (mä en ole monien nettikauppojen innokas käyttäjä, sillä mua ärsyttää tavaroiden palauttaminen ja netissähän tulee tehtyä toisinaan vääriä ostoksia. Mä olen ihminen, joka saatan ostaa samaa paitaa tai samoja housuja useamman kappaleen kerralla, kun löydän mistä tykkään. Lisäksi ostan vaatteita, jotka kestävät käyttöä ja pesua ja pidän vaatteistani hyvää huolta ja olen pysynyt koko ikäni hyvin saman kokoisena. Tämä taas johtaa siihen, että mulla on kaapissani (ja yhä käytössä) jopa sellaisia vaatteita, jotka olen ostanut 16-vuotiaana ensimmäisillä kesätyörahoillani. Tosin, olenhan mä tässä vuosien varrella aina silloin tällöin ollut muodin aallonharjalla, kun vaatteeni tulevat uudestaan muotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi että sanoin mitään. En tarkoittanut mitään pahaa.

        En minäkään tarkoittanut tuota mitenkään pahalla, enkä ottanut sun tekstiäsi pahalla. Mun puolestani miehetkin ihan oikeasti saavat toimia miten tahtovat, eikä mua juuri kiinnosta miten he pukeutuvat ja miksi. Toivon kuitenkin, että mahdollisimman moni pukee päälleen vaatteita, joista itse tykkää, eikä mieti niin kauheasti muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ... tuohon täytyy todeta, että kyllähän nykyään halutessaan löytää päälleen likipitäen ihan mitä tahansa. Jos ei kivijalasta löydy, niin netti on täynnä paikkoja, joista saa mitä tahtoo.

        Itselläni on vaatekaappi, joka on muotoutunut vuosien kuluessa. Mä en välitä yhtään siitä mikä kulloinkin on muotia, vaan puen päälleni sitä mistä itse tykkään. Niitä mistä tykkään taas ei aina ihan helposti löydy (mä en ole monien nettikauppojen innokas käyttäjä, sillä mua ärsyttää tavaroiden palauttaminen ja netissähän tulee tehtyä toisinaan vääriä ostoksia. Mä olen ihminen, joka saatan ostaa samaa paitaa tai samoja housuja useamman kappaleen kerralla, kun löydän mistä tykkään. Lisäksi ostan vaatteita, jotka kestävät käyttöä ja pesua ja pidän vaatteistani hyvää huolta ja olen pysynyt koko ikäni hyvin saman kokoisena. Tämä taas johtaa siihen, että mulla on kaapissani (ja yhä käytössä) jopa sellaisia vaatteita, jotka olen ostanut 16-vuotiaana ensimmäisillä kesätyörahoillani. Tosin, olenhan mä tässä vuosien varrella aina silloin tällöin ollut muodin aallonharjalla, kun vaatteeni tulevat uudestaan muotiin.

        Hey, a soulmate. Minulla samanlainen tapa myös.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Ja ihan omaksi ilokseni ,sekä sään mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelmissasi. Mutta oikeasti, tiedostamattasi, valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä.

        Esimerkiksi ikänaiset ja wanhusnaiset eivät käytä minihametta, eivätkä liiku ihmisten ilmoilla koipireidet paljaina koska ne ovat rumat, joten he peittävät ne pitkällä hameella tai housuilla.

        Kannattaisi sama monella nuorellakin
        Lypsyämpärin paksuiset jalat ja hehtaariperse ovat oksettavan näköis semmoinen kahden hengen soputeltta kävisi parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan reaalielämässä teen juuri noin. Mä käytän juuri tasan mitä tahdon ja paskat nakkaan mitä muut siitä miettivät.

        Sama täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis aasinajalkainen.

        Millaiet sellaiset jalat ovat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vanhemmat naiset käyttää miniä mutta jos lihoo alkaa näyttää rumalta sitä vähän pitää peittää ja jos lihoo reidet hankaa yhteen iho menee rikki. Oltava trikoot tai shortsit.

        Niin. On rumia nuoria naisia ja vastaavasti kauniita vanhempia naisia ,joilla on timmi vartalo ,hyvät jalat ja nätti naama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on asenne kohallaan 👍
        Ja itsetunto.

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinpa juuri. Muiden mietteiden pohtiminen on täysin turhaa. Jos näytät säärtä, niin yhden mielestä on just hyvä, toisen mielestä pitäis olla enemmän näkyvillä ja kolmannen mielestä olet s.atanasta seuraava siinä vaatetuksessa. Joku ulisee AINA.

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelmissasi. Mutta oikeasti, tiedostamattasi, valintasi osuu sellaisiin vaatteisiin jotka ovat eduksi vastakkaisen sukupuolen edustajan viettelemisessä.

        Esimerkiksi ikänaiset ja wanhusnaiset eivät käytä minihametta, eivätkä liiku ihmisten ilmoilla koipireidet paljaina koska ne ovat rumat, joten he peittävät ne pitkällä hameella tai housuilla.

        Juu - nuorempana kyllä vältin lyhyitä hameita juuri tuon huomion ja iholle tunkemisen tilanteiden takia, Nykyään viihdyn periaatteessa lyhyissäkin hameissa/sortseissa kun en enää huomiota herätä, mutta ei juuri silti töissä voi paljastavia käyttää. Teamskokouksissa jne. etäillessä voi toki olla aivan millaiset alaosat tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hey, a soulmate. Minulla samanlainen tapa myös.

        😀👍 Hienoa, että on muitakin, jotka eivät piittaa muotioikuista ja pysyvät omalle maulleen uskollisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu - nuorempana kyllä vältin lyhyitä hameita juuri tuon huomion ja iholle tunkemisen tilanteiden takia, Nykyään viihdyn periaatteessa lyhyissäkin hameissa/sortseissa kun en enää huomiota herätä, mutta ei juuri silti töissä voi paljastavia käyttää. Teamskokouksissa jne. etäillessä voi toki olla aivan millaiset alaosat tahansa.

        "nuorempana kyllä vältin lyhyitä hameita juuri tuon huomion ja iholle tunkemisen tilanteiden takia, Nykyään viihdyn periaatteessa lyhyissäkin hameissa/sortseissa kun en enää huomiota herätä"

        Vähän sama kokemus, että nuorena tuli välteltyä lyhyttä helmaa. Syynä oli juurikin tuo iholle tunkeminen. Mä kyllä saan edelleen huomiota, mutta se ei ole enää sellaista äärimmäisen vastenmielistä hyväksikäyttöfiiliksillä tehtyjä läähätyksiä ja limasia ehdotteluja, joiden ainoa pointti oli testata, että olisko tyttö tarpeeksi tyhmä tai johdateltavissa. Nykyään se huomio on kohteliasta ja huomioivaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaiet sellaiset jalat ovat ?

        Paksut, paksunilkkaiset, paksusääriset. paksureitiset, tukevat, pyöreät, vailla vivahteita.

        Nyt olen tarkastellut huolellisesti tätä ilmiötä. Niin se on, vain tytöt jotka omaavat sirot nilkat paljastelevat niitä, joko jalkineen ja housunlahkeen välistä tai pitävät hametta jalkineessa joka ei peitä nilkkoja. Rumanilkkaiset käyttävät yleensä housuja ja/tai saapikkaita, saappaita, kenkien kanssa useimmiten paksuja rypyssä olevia sukkia tai liian pitkiä housuja, kellolahkeisia ym.


    • Anonyymi

      Tosiaan sitähän nyt ajatellaan kun kouluun työhön juostessa että onko nyt minkä paksuiset nilkat tai mitä vaatteita pääasia on että on ja että jalat toimii liikkuu on terveet miten muuten voi työtä tehdä ja vaatteet on yleensä ilmaston mukaan tarpeen riippuu mihin menossa mitä tekemään vähemmän arjessa miehet käy mielessä kun opiskelee työtä tekee ei nyt ihan ehdi tyhmiä ajatella.

    • Anonyymi

      Hahahhah. Onko sinulla suurikin itsetunto ongelma? Yrität sysätä omat itsetunto- ongelmasi muiden ongelmaksi. Eheei,eihän me nyt tyhmiä olla😁👎.💩

      • Anonyymi

        Lyttääjällä on todella huono itsetunto. Siis TODELLA huono. Eiköhän siis syy ole ihan sinussa itsessäsi,ei kenenkään hoikissa tai paksuissa nilkoissa,tai muussa diipadaassa. 👎👎.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyttääjällä on todella huono itsetunto. Siis TODELLA huono. Eiköhän siis syy ole ihan sinussa itsessäsi,ei kenenkään hoikissa tai paksuissa nilkoissa,tai muussa diipadaassa. 👎👎.💩

        Lissänpä vielä että kaikille ei ole elämän tärkein asia iskeä miestä,pukeutui miten pukeutui,eikä varsinkaan kaltaistasi. Sinun vuoksi naiset pukeutuis mieluusti jätesäkkiin.😅👎.💩


    • Anonyymi

      Hohhoijaa typerys.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe