Hei, Tositypy

Anonyymi-ap

Minne olet kadonnut?

40

454

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on ajamassa partaansa.

      • Anonyymi

        Hän on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on nainen.

        No voihan sen letittääkin.


    • Palsta on menettänyt viime aikoina monta kirjoittajaa. Näitä aina käy aika ajoin. Ja sitten tilalle tulee uusia.

    • Anonyymi

      Mikkojuhan? Missä? Hän sentään piti puoliani silloin kun enemmistö haukkui minut lyttyyn. Pitäisiköhän joskus mennä palstamiittiin irl? En ole vielä ollut niissä.

    • Löytäneet elämän muualta, kuten tuo Mikkojuhan. Siinä jää palsta toiseksi, kun tosielämässä on jotain elämää ja muuta mukavaa mietittävää. Ja joku voi jäädä pois, jostain vähemmän kivasta syystä myös...

      • Anonyymi

        Minäkin yritän.


      • Anonyymi

        ...kuten oletettavasti japanilaisen Yakuzan toimesta oletettavasti. Pieniä ninjailuja, katoamisia, japanilaisia kimonoja naisilla miittingeissä. Sen semmoista. Kukahan kehtaisi?

        Nousevan auringon maa, missään ei näy viitteitä Yakuzasta. Eikä mangasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...kuten oletettavasti japanilaisen Yakuzan toimesta oletettavasti. Pieniä ninjailuja, katoamisia, japanilaisia kimonoja naisilla miittingeissä. Sen semmoista. Kukahan kehtaisi?

        Nousevan auringon maa, missään ei näy viitteitä Yakuzasta. Eikä mangasta.

        Nyt oli kyllä lennokasta 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt oli kyllä lennokasta 😅

        Pakko sanoa, että kyllä mulla tuleekin välillä tapulissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin yritän.

        Ätmi ei voi onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi ei voi onnistua.

        Ei ikinä ätmit ym äpärät voita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ikinä ätmit ym äpärät voita

        Mä en oo ätmi, onneksi.


    • Anonyymi

      Voi olla Typy-suvun sukukokouksessa.

    • Anonyymi

      19-vuotias nainen on teinityttö ja 24-vuotisws mies on pappa.

      hmm niiin on yoyuud.

    • Anonyymi

      Joo hubiyrllssn ihmidxolioiys js hyvbän yöän yon toivboyud.

      Pelottavia unia Tstävällisin Rerveisin. Uniswmoni

    • Anonyymi

      Mikkojuhan vei kaikki meidän naiset.

    • Anonyymi

      Typy on liian laadukas nainen tälle palstalle. Ei hän ole edes sinkku. Varmaan hänet vietiin parisuhdemarkkinoilta varhaisessa vaiheessa.

      • Anonyymi

        Vaihdettiin Narinka-torilla kahteen kameliin.


      • Anonyymi

        Ei tämä minullekaan ole sopiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä minullekaan ole sopiva.

        Mistä suunnasta ahistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdettiin Narinka-torilla kahteen kameliin.

        Saivat noin halvan huoran edellisen mieshuoran tilalle tarinoimaan


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mistä suunnasta ahistaa

        No kun täällä väitetään, että olen ätmi ja että olisin naimisissa äitini kanssa.


    • Eiks nää parisuhde markkinat oo kiinassa. Kiinassa kun on tunnetusti poikia paljon enemmän. Niin siellä oikeesti on markkinat, jossa äidit koittaa saada pojilleen puolisot.

    • Ollessani nuori ei käytetty vierassanaa klitoris, jos ei silloisen tabuilun maailmassa käynytkään ilmi, mitä sanaa käyttivät ne, jotka tarvitsivat sitä käyttää. Kysyin asiaa tällä palstalla, ja joku vastasi, että se oli 'hävyn kieli'.

      Tositypy tuli vastaajana jälkeenpäin mieleeni, mutta onko hän niin vanha, että voisi tietää? Eikö ole kuitenkin liian nuori tietääkseen? 🌹👀

      • Anonyymi

        Kyllä mä oletan, että valtaosa, ainakin yli parikymppisistä, jotka nyt jotain tämän aihealueen sanastosta tietävät, tietävät klitoriksen olevan suomeksi häpykieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä oletan, että valtaosa, ainakin yli parikymppisistä, jotka nyt jotain tämän aihealueen sanastosta tietävät, tietävät klitoriksen olevan suomeksi häpykieli.

        Mulla on ilmeisesti ollut henkilökohtainenko aukko tiedoissa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Mulla on ilmeisesti ollut henkilökohtainenko aukko tiedoissa. 🌹👀

        Sitä en tiedä. Se voi olla, että noille mainitsemilleni alle parikymppisille on suomalainen sana jo täysin tuntematon. Onhan kansainvälinen sanasto vallannut kovasti alaa monilla osa-alueilla.

        Itse olen alle 35 ja muistan ihan peruskoulun sukupuolivalistusmateriaalissa puhutun häpykielestä eli klitoriksesta, nimenomaan tuossa järjestyksessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä. Se voi olla, että noille mainitsemilleni alle parikymppisille on suomalainen sana jo täysin tuntematon. Onhan kansainvälinen sanasto vallannut kovasti alaa monilla osa-alueilla.

        Itse olen alle 35 ja muistan ihan peruskoulun sukupuolivalistusmateriaalissa puhutun häpykielestä eli klitoriksesta, nimenomaan tuossa järjestyksessä.

        Itse olen taas vanhempaa polvea, joilla ei sukupuolivalistusta koulussa ollenkaan ollut. Siksi tieto silloisesta sanastosta on horjuva, ja sain kuulla sitä vain sattumoisin. Kun rupesin käymään netissä vuosituhannen vaihteessa, se oli aina vain klitoris. Oman aikani sanastosta minulla lienee ollut kouluopetuksen puutteessa vajaa käsitys.

        Kulki koulupoikien toisilleen jakamassa 'tiedossa' myös paljon harhakäsityksiä. Eräs luokkakaverini kertoi, että 'raiskaaminen on panemista kiihottumattomaan vittuun'. Sama luokkatoveri kertoi, kuinka poika oli liukumäessa alhaalla osuttanut kätensä tytön vittuun, jolloin vittu oli ruvennut tekemään edestakaista liikettä auki ja kiinni. Tämä siis kuulemma tapahtui, jos se kiihottui.

        Oli yleinen käsitys, että kortsu on ilmapallon kaltainen kumiväline, jossa on suu kummassakin päässä. Tiedettiin, että jotenkin se liittyi seksiin, mutta yleinen käsitys oli, että mies ja nainen virtsaavat siihen yhtaikaa, ja sitten se pannaan johonkin säilöön.

        Seksi oli siis, kun yhtaikaa virtsattiin kortsuun.

        Tällainen tietotaso oli siis lapsilla, jotka nykyisin samassa iässä saavat aivan oikeatakin kouluopetusta, ja tietävät, että lapsia syntyy siten, että mies työntää kyrpänsä naisen vittuun, sperma laukeaa naisen emättimeen, ja siittiöt uivat kilpaa kohtuun ja yksi yhtyy munasoluun.

        Eivät nykyajan ihmiset voi enää mieltää, millaisessa pussissa elimme. Äitini ei tiennyt vielä naimisiin mennessä sukupuoliyhteydestä, ennen kuin isäni kertoi. Äiti oli pitänyt sitä niin rivona, että oli ehdottanut kuitenkin aviota, mutta yhdynnän jättämistä pois.

        Vielä myöhemminkin monet tytöt luulivat, että lapsia syntyy suutelun tuloksena. Kuukautisten ja poikien öisten siemensyksyjen tulon annettiin synnyttää kauhua ja paniikkia. Niistä ei etukäteen puhuttu, ei kotona, eikä koulussa.

        Eräs opiskelutoverini kertoi, minkälaisen kauhun vallassa hän joutui olemaan, kun vitusta, siis paikasta mitä ei voinut kuvitellakaan, alkoi vuotaa verta. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Itse olen taas vanhempaa polvea, joilla ei sukupuolivalistusta koulussa ollenkaan ollut. Siksi tieto silloisesta sanastosta on horjuva, ja sain kuulla sitä vain sattumoisin. Kun rupesin käymään netissä vuosituhannen vaihteessa, se oli aina vain klitoris. Oman aikani sanastosta minulla lienee ollut kouluopetuksen puutteessa vajaa käsitys.

        Kulki koulupoikien toisilleen jakamassa 'tiedossa' myös paljon harhakäsityksiä. Eräs luokkakaverini kertoi, että 'raiskaaminen on panemista kiihottumattomaan vittuun'. Sama luokkatoveri kertoi, kuinka poika oli liukumäessa alhaalla osuttanut kätensä tytön vittuun, jolloin vittu oli ruvennut tekemään edestakaista liikettä auki ja kiinni. Tämä siis kuulemma tapahtui, jos se kiihottui.

        Oli yleinen käsitys, että kortsu on ilmapallon kaltainen kumiväline, jossa on suu kummassakin päässä. Tiedettiin, että jotenkin se liittyi seksiin, mutta yleinen käsitys oli, että mies ja nainen virtsaavat siihen yhtaikaa, ja sitten se pannaan johonkin säilöön.

        Seksi oli siis, kun yhtaikaa virtsattiin kortsuun.

        Tällainen tietotaso oli siis lapsilla, jotka nykyisin samassa iässä saavat aivan oikeatakin kouluopetusta, ja tietävät, että lapsia syntyy siten, että mies työntää kyrpänsä naisen vittuun, sperma laukeaa naisen emättimeen, ja siittiöt uivat kilpaa kohtuun ja yksi yhtyy munasoluun.

        Eivät nykyajan ihmiset voi enää mieltää, millaisessa pussissa elimme. Äitini ei tiennyt vielä naimisiin mennessä sukupuoliyhteydestä, ennen kuin isäni kertoi. Äiti oli pitänyt sitä niin rivona, että oli ehdottanut kuitenkin aviota, mutta yhdynnän jättämistä pois.

        Vielä myöhemminkin monet tytöt luulivat, että lapsia syntyy suutelun tuloksena. Kuukautisten ja poikien öisten siemensyksyjen tulon annettiin synnyttää kauhua ja paniikkia. Niistä ei etukäteen puhuttu, ei kotona, eikä koulussa.

        Eräs opiskelutoverini kertoi, minkälaisen kauhun vallassa hän joutui olemaan, kun vitusta, siis paikasta mitä ei voinut kuvitellakaan, alkoi vuotaa verta. 🌹👀

        Tuollaista se vieläkin on monin paikoin maailmassa ja vielä rajoittuneempaakin


    • Anonyymi

      Kpp jubv' åsots kpdda öiloso:_ RETRP GA;Es ja rttä Lionux=Unix jooo

      Itse pelaan kyllä mielelläni jotain varmaan niin toimii uudemmatkin mutta hauskoja vanhat hyvät

    • Anonyymi

      Kaikki maailman ätmit yhtykäämme! Ytmien vallankumous on jo saanut yhteiskunnan kannalta epänormaalit suhteet.

      Järjestys on palautettava ja me ätmien joukkovoimalla voimme tehdä sen!

      Kunhan kynis herkkumutteria mutusteltuaan aikansa, hänestä tulee uuden ätmismi-kirkon pastori.

      Tähän kirkkoon kuuluu toki niin paljon poloisia, että on haettava lisää pappishenkilöitä.

      Ätmismi kirkon pastorin virkaan on toki edellytyksenä naispappeus. Kovin vain hakijoita ollee vähäisen.

      Lannistumaton sinkkuätmi ei kuitenkaan luovuta. Kemian prosessinhoitaja-ätmi simiti hoitaa kemian ja prosessitekniikan, harmis raaka-aineiden hankinnan ja muotoilun keinovaginamies.

      Lopputuotteen testaamisen ja asiakastyytyväisyydestä vastaa kynis ja palstakamu.

      Laadun varmistaksesi välillä Buddy love testaa mikäli pikkuätmien opettamiseltaan ehtii.

      Toki voin muistaa väärinkin ihmisten ammattisuuntausta, mutta se aivovaurioiselle suotakoon.

      Ätmismi kirkko ajautuu paniikkiin ja kaaokseen, kun pirppis ja muut naispalsta haaveilijat tulevat ätmiyspalvelukseen.

      Muut ätmit juoksevat kirkuen pakoon, mutta kynis ei hylkää ketään ja tyydyttää kaikki paikalle saapuneet naiset.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Viinamiesa löytää herpestä yökerhoistaan mutta huh tuokin nainen on kyllä hui oikein kaunis... kun niin sääkamerajutussa ja olen muutenkin nähnyt...

    • Anonyymi

      Viinamiehen kerho, uökerho, herpeskerho

      • #Viinamiehen kerho, uökerho, herpeskerho#

        Herpestartunta on niin yleinen, ettei suhteiden välttämisellä ole käytännön merkitystä. On mahdotonta elää normaalia elämää, jos yrittää välttyä tartunnalta. Melkein kaikilla se jo on, ja se on pysyvä. 🌹👀


    • Anonyymi

      TUNTUU VÄHÄN JOOH TUO JOKU TYTTÖ JOSKUS NÄEN EI OLE VIINAMIEHEN HERPERKERHON vuip VAAN URHEILIJA... HASSUA VÄHÄN.

    • Typy, Mikkis, Harmis, Funis....vaikka ketä... olen pistänyt merkille että porukkaa puuttuu ihan helkkaristi.

      Toki monelle tulee vaiheita, ettei vaan kiinnosta. Niin se on mullakin ja toisinaan ei ole vain aikaa. Aina ihmettelen miten mulla joskus sitä on ollut.

      • Anonyymi

        Harmis on palkintomatkalla Moskovassa.


      • Ellei sitten ole viety johonkin. Tää ois hyvä paikka löytää poliittisesti arveluttavat ja ne joutuu vaan kateisiin, aivan kuin kiinassa ja venäjällä.


    • Typyskällä on tietty jo joku hirmu hinku kapsimaan kuivia lehtiä märästä pihasta, kun joku läntti on lumen alta psljastunut.

      Siellä kyykkii jotain tulppaanin sipuleita tökkimässä tantereeseen ja kuvittelee väriloistoa sielunsilmin...

      Päässä tietty valkoinen lierihattu, missä muovikukkia somisteena, juo välillä bon aqua-villi vadelma vishyä (muka) hikeä pyyhkien otsalta kämmenselällä.

      Illalla keittää teevesiastian liedellä punaiseksi, lauleskeltuaan suihkussa pitkään puhdistaen itseään kookoksentuoksuisella saippualla.

      Normitypyilyä siis...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe