Nälkädietti vai liikunta,laihdun vain liikunnalla.

Anonyymi-ap

Kyllä se näyttää olevan niin että liikunnalla ON erittäin suuri merkitys laihtumisessa.

Olen vähän lihonut ja nyt lihomiseni on pysähtynyt kun olen syönyt vähemmän herkkuja.
Painoni ei ole kuitenkaan alkanut laskemaan.

Vaihtoehtona olisi nälkädietti tai vähän isommat kalorit ja kovasti liikuntaa.Eli kalorit päivässä 2500 ja pyöräilyä 3 tuntia päivässä + lisäksi paljon kävelyä
Nälkädietit ei ole minulla toimineet koskaan.
Nälkädietit aiheuttaa minulla vain lihomista.

9

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja taas se kaverin vouhkaaminen alkaa. Vuosia ollut jo sama juttu keväällä, kolmen tunnin hiihto vaihtuu kolmen tunnin pyöräilyyn ja läskimaha vaihtuu veitsenteräviin vatsalihaksiin. Käsien kunto on arvoitus, samoin kyky tehdä töitä.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kalsiumpuryvaatti tehoo nopsaa painonpudotukseen..Onkohan sitä tutkittu että vois turvallisesti käyttää..Myynnis ollu jo kauan.

    • Anonyymi

      Sulla on vielä Ozempic kokeilematta. Äkkiä lääkäriin hakemaan laihdutuslääkettä.

      • Anonyymi

        Tarkoitin laihdutuksen lisänä, toki tarvii muuttaa syömisiään..Ystäväni söi tuota kallista lääkettä joka hänellä ei tehonnut.


    • Anonyymi

      "Vaihtoehtona olisi nälkädietti tai vähän isommat kalorit ja kovasti liikuntaa"

      Vaihtoehtoina on myös karkin, fasupalojen, jäätelön, mansikkatäytekakun, kääretortun, suklaakeksien ja aamupullan, päiväpullan ja iltapullan pois jättäminen jolloin ei lihoisikaan. Vähän isommat kalorit, sokeri ja pakonomainen liikunta on kuiteskin sun juttu selvästi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin mies laihtunut pelkällä liikunnalla,kävellyt jopa 6-8 tuntia päivässä.Kohta3:20
        Syönyt hyvin ja laihtunut.Pitää alkaa käyttämään itsekkin vapaapäivät nyt pyöräilyyn.

        https://youtu.be/77-uP63BMyg?si=R4mCWAfzwihqiUce

        Eikö liikunnalla muka laihdu,mies laihduttanut pelkällä liikunnalla 10 kiloa kuukaudessa😁


    • Anonyymi

      Kolmen tunnin liikunta yliarvostettua. Rentous ensiarvoisen tärkeää. Tässä juoksuohjelma kevääksi:

      Ma: verryttelyt+12min täysillä juoksua
      Ti: 45min kevyttä juoksua
      Ke: 45min kevyttä juoksua
      To: lepo
      Pe: verryttelyt+12min kovaa juoksua
      La: 1h30min kevyttä juoksua
      Su: lepo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe