Kyllä se näyttää olevan niin että liikunnalla ON erittäin suuri merkitys laihtumisessa.
Olen vähän lihonut ja nyt lihomiseni on pysähtynyt kun olen syönyt vähemmän herkkuja.
Painoni ei ole kuitenkaan alkanut laskemaan.
Vaihtoehtona olisi nälkädietti tai vähän isommat kalorit ja kovasti liikuntaa.Eli kalorit päivässä 2500 ja pyöräilyä 3 tuntia päivässä + lisäksi paljon kävelyä
Nälkädietit ei ole minulla toimineet koskaan.
Nälkädietit aiheuttaa minulla vain lihomista.
Nälkädietti vai liikunta,laihdun vain liikunnalla.
8
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas se kaverin vouhkaaminen alkaa. Vuosia ollut jo sama juttu keväällä, kolmen tunnin hiihto vaihtuu kolmen tunnin pyöräilyyn ja läskimaha vaihtuu veitsenteräviin vatsalihaksiin. Käsien kunto on arvoitus, samoin kyky tehdä töitä.
- Anonyymi
Kalsiumpuryvaatti tehoo nopsaa painonpudotukseen..Onkohan sitä tutkittu että vois turvallisesti käyttää..Myynnis ollu jo kauan.
- Anonyymi
Sulla on vielä Ozempic kokeilematta. Äkkiä lääkäriin hakemaan laihdutuslääkettä.
- Anonyymi
Tarkoitin laihdutuksen lisänä, toki tarvii muuttaa syömisiään..Ystäväni söi tuota kallista lääkettä joka hänellä ei tehonnut.
- Anonyymi
"Vaihtoehtona olisi nälkädietti tai vähän isommat kalorit ja kovasti liikuntaa"
Vaihtoehtoina on myös karkin, fasupalojen, jäätelön, mansikkatäytekakun, kääretortun, suklaakeksien ja aamupullan, päiväpullan ja iltapullan pois jättäminen jolloin ei lihoisikaan. Vähän isommat kalorit, sokeri ja pakonomainen liikunta on kuiteskin sun juttu selvästi.- Anonyymi
Tämäkin mies laihtunut pelkällä liikunnalla,kävellyt jopa 6-8 tuntia päivässä.Kohta3:20
Syönyt hyvin ja laihtunut.Pitää alkaa käyttämään itsekkin vapaapäivät nyt pyöräilyyn.
https://youtu.be/77-uP63BMyg?si=R4mCWAfzwihqiUce - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin mies laihtunut pelkällä liikunnalla,kävellyt jopa 6-8 tuntia päivässä.Kohta3:20
Syönyt hyvin ja laihtunut.Pitää alkaa käyttämään itsekkin vapaapäivät nyt pyöräilyyn.
https://youtu.be/77-uP63BMyg?si=R4mCWAfzwihqiUceEikö liikunnalla muka laihdu,mies laihduttanut pelkällä liikunnalla 10 kiloa kuukaudessa😁
- Anonyymi
Kolmen tunnin liikunta yliarvostettua. Rentous ensiarvoisen tärkeää. Tässä juoksuohjelma kevääksi:
Ma: verryttelyt+12min täysillä juoksua
Ti: 45min kevyttä juoksua
Ke: 45min kevyttä juoksua
To: lepo
Pe: verryttelyt+12min kovaa juoksua
La: 1h30min kevyttä juoksua
Su: lepo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait803422Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41344Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41111- 261086
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68820Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es45778Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45739Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29703Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4687