Miten saatais lopuille muuta tekemistä

Anonyymi-ap

Mitä tai miten saatais muutamalle palstalaiselle jotain muuta tekemistä kuin palstailu eli suurin osa jo lopettanut palstailun mutta muutama jäänyt eli mitä heille muuta tekemistä esim joku vois aloittaa vaikka polkupyöräharrastuksen eli kun ei tekemistä ja palstalle yrittää tulla niin meneekin palstan sijaan tekemään polkupyörälenkin esim 5 tai 10km lenkki ja tekee siitä tavoitteellisen esim yrittää polkea nopeammin eli aikaa vastaan eli vinkkejä heille mitä voisivat tehdä ja harrastaa

25

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No siinähän itsekin näyt olevan palstalla. Mene vaikka pihalle pyörimään.

      • Anonyymi

        miksi pitää pyöriä. miksi ei saa vaan kävellä suoraan


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi pitää pyöriä. miksi ei saa vaan kävellä suoraan

        Ihan oma valinta toki sekin. Nyt minä lähen ulos, niin ku kaikki muutki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan oma valinta toki sekin. Nyt minä lähen ulos, niin ku kaikki muutki.

        Minä katson lentopalloa


      • Anonyymi

        Älä valehtele. Aamuun asti nariset täällä.


    • Polkupyörällä voi kaatua. Muutama vuosi sitten kaaduin ja pää osu kauheella voimalla maahan, eikä mulla tietenkään mitään kypärää ollut. Mä kerroinkin tästä jo, eli jäästä johtu. Mutta kyllä mä kohta taas lähden. Rullaluistimillakin mä oon paljon menny, enkä koskaan kaatunu, mutta noista meni laakerit, enkä niitä enää viittiny uusia. Nyt mun täytyy täällä olla, tulee viikonloppuna uus video tai siis vanha, mutta merkittävästä aiheesta.

    • Anonyymi

      laita tietokone tekemään jotain.. mutta niin huvittava juttu tuokin joku Nimittelijäohjelma... tietokone ne nuo nimet aina keksii sitten...

      Ne-
      Es-
      Mer-
      La-
      Cha-
      Be-

      yhdistä itse voi tulla Meres tjsp

    • Anonyymi

      Kun poistetaan varallisilta varallisuus ja hanttihommiin niin säästöälkin

    • Mitä sä tuommoisia pähkit?

      Pitäisikö sinun keksiä itsellesi jotain elämää, ettet miettisi moisia? 🤔

    • Elämälleni ilmaantui juuri tarkoitus, se on nimeltään c42...virhekoodi mikä estää käynnistämisen. Ajonesto hattuilee. Aion omistaa turhanpäiväisestä elämästäni muutaman seuraavan päivän ongelman selvittämiseen joka on niin suuri ja massiivinen että se ajaa ylitse jopa suuria intohimoja herättävästä palstailusta eli minun puoleltani ajankäyttöongelmia tuskin esiintyy 😁

      • Elämäni muuttui taas turhaksi ja tarkoituksettomaksi, c42 ei tarjoa enää sisältöä elämääni. Pienen kipinöivän hetken tunsin jälleen eläväni ja käyttäväni ainakin 80% käytettävissä olevasta kapasiteetistani, loppu 20% menikin sitten mielenhallinnan piikkiin eli siihen ettei pinna kärähdä 😁.


    • Anonyymi

      Itse lopettaisin tämän pelleillyn heti jos saisin nyt edes vähän, pienen tilkan tissimaitoa, mutta ei tapahtuvan!!!

    • Anonyymi

      Aloita keksimällä jotain itselles. Sen jälkeen et enää pohdi tuotakaan.

    • Minulla on vaan loppunut kiinnostus palstaa kohtaa.
      Ei täällä ole ystäviä jotka hsluaa pitää yhteyttä yksi puolisuus ei ole mukava🤔

      • Enkä edes usko enää Harmaaritarin käyvän täällä.


      • Anonyymi

        Mitäs kivaa tekemistä sinulle keksittäismitä haluaisit tehdä tai kokeilla esim uusi harrastus sinulle tai sinulle ja lapsillesi esim kesällä käytte yleisillä uimarannoilla uimassa ja vietätte ns retkeillen aikaa eli omat eväät mukaan tai teette siellä retki ruokaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kivaa tekemistä sinulle keksittäismitä haluaisit tehdä tai kokeilla esim uusi harrastus sinulle tai sinulle ja lapsillesi esim kesällä käytte yleisillä uimarannoilla uimassa ja vietätte ns retkeillen aikaa eli omat eväät mukaan tai teette siellä retki ruokaa

        Hmm.. nötuo on tota normaalia joka kesä lapsia olen uimassa käyttänut, mutta meidän viereen on muuttanut ei lapsiystävällistä porukkaa joten pitää muuttaa pois joku ylhäällä naine. kiljunut ja töps kuulunut nii sekin on meidän syy tottakai. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kivaa tekemistä sinulle keksittäismitä haluaisit tehdä tai kokeilla esim uusi harrastus sinulle tai sinulle ja lapsillesi esim kesällä käytte yleisillä uimarannoilla uimassa ja vietätte ns retkeillen aikaa eli omat eväät mukaan tai teette siellä retki ruokaa

        Täytty tuosta asiasta käydä puhumassa kun etsitään vikaan meistä joka asiaan olisin iloinen että siihen ei pääse meidän naapurin lasta.

        Koska se sano että siellä niistä valitetaan, jos ne on häädön alla niin meitä savustaa ulos.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Hmm.. nötuo on tota normaalia joka kesä lapsia olen uimassa käyttänut, mutta meidän viereen on muuttanut ei lapsiystävällistä porukkaa joten pitää muuttaa pois joku ylhäällä naine. kiljunut ja töps kuulunut nii sekin on meidän syy tottakai. 😃

        Voi sua. Kerran olin menossa kauppaan. Naapuri samaan aikaan tupakalle. Hänellä tipahti vahingossa tulitikkuaski lattialle siinä rappukäytävässä.

        Tokihan hurjistuin ja huusin täysillä, että mitä sinä oikein paiskot tavaroita ja metelöit täällä rapussa?

        Molemmat repesimme sitten nauramaan ja kolmas naapuri tuli kotiinsa. Katsoi hetken, puisteli päätänsä ja jatkoi kotiinsa.

        Itselle ei ole ainakaan koskaan ollut tenavista haittaa. Paljon kiltimminhän he leikkivät mitä itse aikoinaan. Kerran pihalla oli lapsiporukka ja pelasivat jalkapalloa.

        Pallo vierähti lähelleni, kun vein roskia. Poikulit ja tyttelit katsoivat kauhuissaan/paniikissa kuinka reagoin. Höh. Tokihan potkaisin takaisin ja huusin, että mulle tulee sitten syöttöpiste.

        Lapsukaiset jatkoivat iloista peliään, mutta tuli mieleen, että onko joku kumipää kiljunut niille leikkimisen takia?

        >simiti<


    • Anonyymi

      Mutta pyöräillessä ei oikein voi haukkua kaikkea mikä liikkuu. Sehän palstapersujen suola ja sokeri on.

      • Anonyymi

        Palstan persujen syvä ydin on lestadiolaisissa maajusseissa. Hylkäsivät keskustan, koska suviseurojen hikoileva pedopappi käski.

        Eikä se edes ollut mikään pappi, vaan fasistinen maallikkosaarnaaja. Mutta persuja on helppo vedättää. Onhan niiden äo selkeästi ka:n alapuolella.

        >simiti<


    • Minä ajattelin juopotella tänään yhen ihanan ihmisen kanssa,

      Tosin mää en kyl muutenkaan oo paljo palstaillut viime aikoina🤔

      • Anonyymi

        PiIIua ei sitte anneta


      • Anonyymi

        Mä laitoin seuraavaan kauppatilaukseen 3Kg m.wurstin salmonella kantapaloja. 🫠
        Huumoria pitää olla, vaikka huonoakin.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Harrasta vaikka itsekeskeisyydestä luopumista. Jätä vaikka kätöset välillä rauhaan äläkä sido väkisin niitä munaasi. Siinäpä aluksi.💩

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe