Minun mielestäni tulisi päiväkodista siirtää tiedot koululle lapsesta,jolla on jokin sairaus tai käytös ongelmia.Se helpottaisi opettajan ja koululaisen suhtautumista toisiinsa.Tietysti vanhemmilta pitää kysyä lupa saako tiedot luovuttaa koulun opettajalle. Ensimmäinen luokka on hyvin tärkeä, miten se lähtee käyntiin oppilaalla,koska nykyisin mennään niin nopeasti eteenpäin.Jos jälkeen jää on mahdottomuus saavuttaa menneitä asioita oppi materiaalia.Ainoa pelastus on jos vanhemmat kotona ovat aktiivisia oppilaan oppimisen kannalla ja opettavat koulutehtävissä.Ammattikouluun pitäisi saada vain ne aineet ,mitä eri ammateissa tarvitaan,kaikki turhat aineet pois.oppilaat kiinnostuisivat paremmin.
päiväkodista kouluun
Anonyymi-ap
1
172
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä,päiväkodista tiedot koululle.Päiväkodista usein alkaa myös kiusaaminen.Hoitajitten kannattaa seurata, miten lapset käyttäytyvät toisille.Ammattikouluihin vain kyseinen aine valinta tiettyyn ammatteihin.Sillä toimenpiteellä saa oppilaat hakeutumaan ammatteihin.Turhat aineet pois, näin saadaan nuoriso kiinnostumaan opiskelusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331