Naisille: Älkää laihduttako "liikaa"

Anonyymi-ap

Kun laihduttatte:
- Muututte todennäköisesti kiukkuiseksi riitaa haastavaksi hirviöksi
- Luut rupeavat törröttämään, rinnat muuttuvat tyhjiksi hernepusseiksi jne
- Kysykää myös puolisoltanne ja ehkä muiltakin miehiltä, näkevätkö he syitä miksi teidän pitäisi laihduttaa
-Ajatelkaa omilla aivoilla eikä toisten naisen aivoilla.

Tässä hyvä esimerkki milloin riittää laihduttaminen.
https://storage.googleapis.com/pai-images/6f2c8da2b09d40a389bfe14909e5fcd4.jpeg

10

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa monta kirjoitusvirhettä. Et kai yleensä tee noin paljon virheitä?

      Joo mutta harvoin on mitään kovin kummoisia syitä laihduttaa, tai lihottaakaan. Olkaa tyytyväisiä itseenne, se on hyvä.

    • Anonyymi

      "- Kysykää myös puolisoltanne ja ehkä muiltakin miehiltä, näkevätkö he syitä miksi teidän pitäisi laihduttaa
      -Ajatelkaa omilla aivoilla eikä toisten naisen aivoilla".

      Eli pitäisi ajatella muiden aivoilla, jos ne on miesten aivot, mutta ei saa ajatella muiden aivoilla jos ne on naisten aivot? Mitä olet ajatellut tehdä itsellesi?

      😆

      • Anonyymi

        "Eli pitäisi ajatella muiden aivoilla, jos ne on miesten aivot, mutta ei saa ajatella muiden aivoilla jos ne on naisten aivot? Mitä olet ajatellut tehdä itsellesi?"

        No ei ihan näin.

        Itse olen oppinut, että naiset laihduttavat toisten naisten vuoksi, ikään kuin kilpaillakseen. Kun tätä palstaa lukee, uskoni saa edelleen vahvistusta. Tämä vähän niin kuin huipentuu painon vartijan kuningasajatukseen: olen kaunis, koska olen hoikka. Se hoikka on sitten sama kuin kuivan kesän orava. Jo keski-ikäisellä ulkoilmaihmisellä kaiken kruunaa vielä auringon ja pakkastuulen ahavoittama iho ja nuoremmilla taitaa jäädä rinnoista vain jokin nipukka jäljelle.

        Läskikerrosta nipistellään ja mittaillaan - varsinkin takapuolesta. Tuloksia vaan tulkitaan sitten väärin. Noin lähtökohtaisesti, takapuolessa se läskikerros on juuri oikeassa paikassa. Naisen takamuksen pitäisi olla iso, leveä ja pyöreä eikä pieni ja sievä kuin jollakin pikkupojalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli pitäisi ajatella muiden aivoilla, jos ne on miesten aivot, mutta ei saa ajatella muiden aivoilla jos ne on naisten aivot? Mitä olet ajatellut tehdä itsellesi?"

        No ei ihan näin.

        Itse olen oppinut, että naiset laihduttavat toisten naisten vuoksi, ikään kuin kilpaillakseen. Kun tätä palstaa lukee, uskoni saa edelleen vahvistusta. Tämä vähän niin kuin huipentuu painon vartijan kuningasajatukseen: olen kaunis, koska olen hoikka. Se hoikka on sitten sama kuin kuivan kesän orava. Jo keski-ikäisellä ulkoilmaihmisellä kaiken kruunaa vielä auringon ja pakkastuulen ahavoittama iho ja nuoremmilla taitaa jäädä rinnoista vain jokin nipukka jäljelle.

        Läskikerrosta nipistellään ja mittaillaan - varsinkin takapuolesta. Tuloksia vaan tulkitaan sitten väärin. Noin lähtökohtaisesti, takapuolessa se läskikerros on juuri oikeassa paikassa. Naisen takamuksen pitäisi olla iso, leveä ja pyöreä eikä pieni ja sievä kuin jollakin pikkupojalla.

        "Naisen takamuksen pitäisi olla iso, leveä ja pyöreä eikä pieni ja sievä kuin jollakin pikkupojalla.'

        Miehen etumuksen tulisi olla iso. Jos pitää alkaa esittää vaatimuslistaa vastakkaisen sukupuolen ulkomuodon suhteen.


    • Anonyymi

      "Ajatelkaa omilla aivoilla eikä toisten naisen aivoilla."

      Moni mies kuvittelee olevansa maailmannapa, kenties macho, vaikka onkin sóvinisti. Mies siis pystyy ajattelemaan naisten puolesta, mutta kukaan nainen ei voi ajatella toisen naisen puolesta....?!

      Ihan tiedoksi, että Suomi ei ole Itä-Afrikassa ja varsinkaan Keski-Idassä tai Keski-Aasiassa. Nainen etenee tässä maassa presidentiksi saakka, puhumattakaan siitä että enemmistö juristeista ja lääkäreistä on nykyisin naisia. Nainen voi olla rekisteröidyssä liitossa naisen kanssa. Yllätys voi olla, että kaikkia naisia ei ole tehty miellyttämään miehiä - ei ulkonäkönsä eikä minkään muunkaan tietonsa tai taitonsa puolesta.

      Jokaisen nuoren tytön kannattaa silti kuunnella omaa isäänsä, jos sellaisella sattuu olemaan siunattu. Otetaan feministit ja todellakin sovinistit käsittelyyn ihan eri listalta.

      "Olkaa tyytyväisiä itseenne, se on hyvä."

      Aha ja okei. Vastineeksi haluan sanoa, että hauki on kala.

    • Anonyymi

      "- Muututte todennäköisesti kiukkuiseksi riitaa haastavaksi hirviöksi"

      Itsesi kaltaiseksi, ilmeisesti.

    • Anonyymi

      Tutustuessamme vaimoni oli hoikka ja urheilullinen.
      162cm / 47kg.
      Ensimmäisen lapsen jälkeen hän ei yrittänytkään pudottaa kilojaan, 52kg koska aloimme hankkimaan pian seuraavaa.
      Sen jälkeen hänen painonsa vakioitui tuohon 52 kiloon.
      Ikääntymisen myötä hän tarkkaili syömisiään. Ei askenutkaloreja eikä muutakaan mutta vältti taprpeetonta makeiden mussutusta rajoittaen sen merkkipäiviin, juhlapyhiin ja niukkaan viikonloppujen herkutteluun.
      +50v ikäisenä, geneettisen verenkiertohäiriön seurauksena heikkeni maksan yhden lohkon aineenvaihdunta.
      Hoitava lekuri sanoi, että rouvan on saatava painoa lisää. Vaimoni alkoi mussuttamaan kahvipullana viinereitä, hillopullia, täytekeksejä, kuivakakkua yms.
      Ei paljoa mutta päivittäin.
      Kun paino oli noussut 58 kiloon oli lekurikin tyytyväinen.
      Sanoi, että ikääntyvällä ihmisellä on hyvä olla hieman vararavintoa jonkin vakavammankin vatsataudin varalta.
      Nyt 158cm:iin kutistunut, +70v mittarissa rouva painaa 60kg. Litteä vatsa on muisto vain!

      • Anonyymi

        Entäpä oma vatsasi.... 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä oma vatsasi.... 😆

        Avioitumisaikaan oli treenipainoni 84kg - 85kg josta oli helppo vetää kisoihin 82,5kg sarjaan.
        Nyt painoni on 78kg - 79kg. Tappio on suurelta osin lihasta. Tosin, olen lyhentynykin n. 4cm.
        Rasva 12,9%. Viitearvo 10 - 20.
        Vatsaontelo on niin vähärasvainen, etten edes viitsi ilmoittaa.
        Kehon koostumus ratkaisee!
        Lihasvoimatreeniä 6krt/vko. Yhteensä noin 10 tuntia.
        Js en ajattelisi syömisiäni varsinkin laadun suhteen, menisi osa ähellyksestä hukkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioitumisaikaan oli treenipainoni 84kg - 85kg josta oli helppo vetää kisoihin 82,5kg sarjaan.
        Nyt painoni on 78kg - 79kg. Tappio on suurelta osin lihasta. Tosin, olen lyhentynykin n. 4cm.
        Rasva 12,9%. Viitearvo 10 - 20.
        Vatsaontelo on niin vähärasvainen, etten edes viitsi ilmoittaa.
        Kehon koostumus ratkaisee!
        Lihasvoimatreeniä 6krt/vko. Yhteensä noin 10 tuntia.
        Js en ajattelisi syömisiäni varsinkin laadun suhteen, menisi osa ähellyksestä hukkaan!

        Miten oman etumuksesi koon laita? Sehän on naisille tärkeä. Oletko kysynyt vaimoltasi että riittääkö se hänelle?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe