Nyt muistin keitä siellä Hipussa oli syömässä.

Anonyymi-ap

Rakennusyhtiö LEHTO OY:n työntekijät oli myös Ivalon Kulta Hipussa syömässä minun kanssa samaan aikaan!
DESTIAN työntekijät oli myös Inarin sekä Utsjoen kunnista!

Oli poliisitkin, mutta MINÄHÄN OLEN KOVA VALEHTELEMAAN myös MIESTEN PÄÄHÄN, koska 8 KUNNIANSA LOUKANNUTTA TIETÄÄ TUONKIN ASIAN PAREMMIN MITÄ MINÄ!!!

12

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän ei ole YLEISESSÄ tiedossa, että Poliisit sekä monet muut ihmiset käy Kulta Hipussa syömässä lounasta myös SEISOVASTA PÖYDÄSTÄ!

      Poliisien autot on niin huomaamattomia siinä Hipun pihalla.

      Utsjoen kunnan Destian yksi mies on Karigasniemeltä päin ja hän sattu olemaan erään entisen kaveri exä.
      Olin nähnyt hänet jo aikoinaan äidin enon verstaalla, kun kaikki pyörähti siellä ohi mennessä jos sattuvat näkemään tuttujaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­y­­­m­­f­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Juu minäkin kävin. Kävin myös vessassa suolentyhjennyksellä.

    • Anonyymi

      Kyllä se sinun ruostunut Samara siinä seisoo aamupalasta aamuyöhön.

      • Anonyymi

        Säihkädin, että oli Miljonääri Kimmo vainaa, mutta hänen Samara ei kyllä ruosteessa ollut.
        Hänen Samara kiilsi niin, kuin uusia ja ei varmasti ollut edes konetta sisään ajettu.
        Minä kyllä Kimmo vainaan tavat tiedän ja hän oli hyvin tarkka tavaroistaan, mutta voihan tuo olla että Kimmo kuoli koronaan…


    • Anonyymi

      Onko Mustalais Markuksen vanha auto.

    • Anonyymi

      Pitää pudottaa tuo Kulta Hippu pois, koska näky olevan Ivalon Rotaryklubi Ry on Herrasmies kerhon väkeä kyseinen johtaja.

      Herrasmiesten hommiin ei NAISET puutu!

      Ei näkyny poliiseja eikä muita joita Hipussa oli yhtä aikaa ja olin nähnyt heitä kylillä.

      Lehto Oy on Ivalo Rotaryklubi Ry:n jäsenen eli Inarin kunnan rakennustarkastajan hommia, koska hän on istunut kunnanhallituksessa varmaan jo silloin, kun korona on alkanut.
      Rakennustarkastaja EI OLE mikään määrääjä vaan hän toimii sen mukaan mitä Ivalon ROTARYKLUBI RY määrää.

      • Anonyymi

        Rotaryt on niitä entisiä HEVOSMIEHIÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotaryt on niitä entisiä HEVOSMIEHIÄ!

        Muistelin, että Kukkolan Aarre vainaa tais kuulua myös Ivalon Rotaryklubi Ry:hyn ja hän veti perinteistä Ivalojoen jäiden lähtö veikkausta Ivalon kirkon rannassa.

        Aarre kävi Petsamossa monet kerrat ja minä kävin siivoamassa heillä. Istuttiin siivouksen jälkeen hänen ja hänen vaimon kanssa kahvilla sekä juteltiin niitä näitä.
        Pyysi minua keittämään makaroonivelliä ja kyllä keitin hänelle sekä hänen vaimolle.
        Ei hän pitkään elänyt enää tuon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelin, että Kukkolan Aarre vainaa tais kuulua myös Ivalon Rotaryklubi Ry:hyn ja hän veti perinteistä Ivalojoen jäiden lähtö veikkausta Ivalon kirkon rannassa.

        Aarre kävi Petsamossa monet kerrat ja minä kävin siivoamassa heillä. Istuttiin siivouksen jälkeen hänen ja hänen vaimon kanssa kahvilla sekä juteltiin niitä näitä.
        Pyysi minua keittämään makaroonivelliä ja kyllä keitin hänelle sekä hänen vaimolle.
        Ei hän pitkään elänyt enää tuon jälkeen.

        Kukkolan Aarre kyllä olis minua tukenut näissä Sairaala ja muissa ihmisten henkeen sekä terveyteen liittyvissä projekteissa jos olisin hänen elinaikana tajunnut nämä asiat.
        Minähän tein silloin aamusta iltaan siivouksia niin ehtinyt näihin asioihin keskittymään siihen aikaan.

        Petsamossa hän kävi minun pikku-serkun miehen kanssa ja kävin heilläkin aikoinaan siivoamassa.
        He on kuolleet myös vanhuuteen molemmat.
        Pikku-serkkuni kyllä oli ehtinyt syntyäkkin Petsamossa, mutta en tiedä oliko lapsia ehtinyt tekemään.


    • Anonyymi

      Nii kauan utopiaa kunnes todistetaan todeksi.

    • Anonyymi

      Vähätöisten ruokala.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe