Minun ihannemies

Anonyymi-ap

On pidempi kuin minä (minä olen 154), hänellä on ruskea silmät, tummanruskeat hiukset, hän on lapista kotoisin, hän on urheilullinen, savuton ja raitis. On iältään 29-36v.

23

419

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esko Hukkanen painija elokuvassa on ihminen jossa yhdistyy kaikki nämä ominaisuudet mitä toivon minun unelmamieheltä. 😘

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Minun ihannemies on suht samanpituinen kuin minä ( minä 165 cm, ei mielellään yli 10 cm pituuseroa). Hän on tummahiuksinen ja sinisilmäinen. Hän on rumiinrakenteeltaan hoikka. Hän ei polta, käyttää alkoholia korkeintaan hyvin harvoin ja vain vähän kerrallaan, eikä köytö muita päihteitä lainkaan. Lisäksi hän on luonteeltaan rauhallinen ja viihtyy hyvin kotona, eikä kaipaa jatkuvasti jotain viihdykettä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti löydät itsellesi tuollaisen kuvailemasi kaltaisen miehen. :) Onnea sinulle sen oikean etsintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti löydät itsellesi tuollaisen kuvailemasi kaltaisen miehen. :) Onnea sinulle sen oikean etsintään.

        Samaa myös sinulle. Onnea etsintään. 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa myös sinulle. Onnea etsintään. 🙂👍

        Kiitos. Tuntuu vain, että ei taida nykypäivänä enää hyviä miehiä olla vapaana sinkkumarkkinoilla, kun sekin jo pelkästään että etsii miestä joka keksii muutakin sanottavaa keskustelun avaukseen kuin vain "mitä kuuluu?" tuntuu olevan ylitsepääsemättömän suuri haaste näille nykypäivän kaksilahkeisille. x'3

        Teen kyllä itsekkin keskustelunavauksia, että en odota pelkästään miesten niitä tekevän mutta vaikeaa vain kiinnostua miehistä kun 99%sentilla ei ole profiilitekstiä, ei kuvaa, ei painoa, ei pituutta listattuna. Ainoa asia mikä on listattuna niin on ikä ja sekin vain siksi että suomi24:sen treffit laskee sen syntymäajan perusteella.


    • Anonyymi

      Osuu yks noista kahdeksasta😅

      • Anonyymi

        Kenelle tämä viesti on osoitettu? Ja mikä ominaisuus kahdeksasta ominaisuudesta on sellainen, että se osuu sinun kohdalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle tämä viesti on osoitettu? Ja mikä ominaisuus kahdeksasta ominaisuudesta on sellainen, että se osuu sinun kohdalla?

        Ei kellekkään erityisesti. Vastasin vain aloitukseen muina koirina. Pituus,se riittäisi ja urheilen kyllä mutta se ei tee minusta vielä urheilullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kellekkään erityisesti. Vastasin vain aloitukseen muina koirina. Pituus,se riittäisi ja urheilen kyllä mutta se ei tee minusta vielä urheilullista.

        Okei. :) No minkälainen ihminen sinä olet muuten? Mitä harrastuksia sinulla on ja mielenkiinnon kohteita? Minkä väriset silmät sinulla on? Mistä olet kotoisin? Mitä sinä toivot sinun elämältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :) No minkälainen ihminen sinä olet muuten? Mitä harrastuksia sinulla on ja mielenkiinnon kohteita? Minkä väriset silmät sinulla on? Mistä olet kotoisin? Mitä sinä toivot sinun elämältä?

        Jäin ihmettelemään tuota kysymyspatteristoa😄 Yleensä jos johonkin täällä on vastannut niin tympeilyt on saanut takaisin. Vähän semmoinen kuolemansuudelma sille ketjulle aina ollut. Mutta olen luontoihminen työni ja harrastuksien suhteen ja tuo lappi osu silmiin. Miksi sieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin ihmettelemään tuota kysymyspatteristoa😄 Yleensä jos johonkin täällä on vastannut niin tympeilyt on saanut takaisin. Vähän semmoinen kuolemansuudelma sille ketjulle aina ollut. Mutta olen luontoihminen työni ja harrastuksien suhteen ja tuo lappi osu silmiin. Miksi sieltä?

        Koska olen utelias niin kyselin, että minkälainen ihminen sinä olet.

        Haluan lappilaisen miehen, koska olen lapista kotoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen utelias niin kyselin, että minkälainen ihminen sinä olet.

        Haluan lappilaisen miehen, koska olen lapista kotoisin.

        Jees.. no edelleen 1/8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jees.. no edelleen 1/8

        Okei.

        Onnea sinulle sen oikean etsintään. Olet varmasti ihan mukava, mutta et sellainen mitä minä etsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.

        Onnea sinulle sen oikean etsintään. Olet varmasti ihan mukava, mutta et sellainen mitä minä etsin.

        No en itseasiassa etsi,mutta toivottavasti sinä löydät. Täytyy varoa etten astu tuon maakuntarajan yli lapin puolelle😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen utelias niin kyselin, että minkälainen ihminen sinä olet.

        Haluan lappilaisen miehen, koska olen lapista kotoisin.

        Lappilaiset miehet laittakaa viestiä. 😘 Minulla on vieläkin isännän paikka auki ja tosi rakkaus hakusessa. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappilaiset miehet laittakaa viestiä. 😘 Minulla on vieläkin isännän paikka auki ja tosi rakkaus hakusessa. 🥰

        Mutta ensin otetaan kyllä kännit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ensin otetaan kyllä kännit.

        Etsin savutonta ja raitista miestä, joten sellaiset joille alkoholi maistuu pieninäkin määrinä voi skipata tämän seuranhakuilmoituksen, kuten myös nekin jotka tupakoi.


    • Anonyymi

      Mitäs vikaa kaljuissa miehissä on? Harvoin alkoholia ja silloin muutaman sauhun otan. t: mies 52

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan sanonut kaljuudessa olevan mitään vikaa? Ihanne on ihanne, eikä sellaisenaan edes ehkä täysin realistinen. Minun ihannemiehelläni on hiukset päässään. Ei siitä kannata loukkaantua.


    • Anonyymi

      Juuri näin ja vanhus jo syntyessään.

    • Onko hänellä vielä sellaset lapikkaat jalassa?

      • Oho, tätä mä en oo tiennytkään. Luulin vaan lappi niin lapikas. Mä oon aina ihmetelly niiden lapikkaiden korkeita kärkiä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe