Mitä pahoja tapoja sinulla on?

Minulla on paha tapa kuunnella musiikkia aivan liian kovaa korvalapuista. Sitten kun on jo valmiiksi tinnitus, niin se varmana vaan pahenee tästä. Ja sitten vanhuksena en toivon mukaan kuule sitä tinnitustakaan edes :D

45

483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensiksi pitäis varmaan määritellä, että mitä tarkoitat pahoilla tavoilla. Tarkoitatko sellaisia tapoja, joilla jotenkin vahingoittaa itseään?

      • Jotain mitä tietää ettei pitäisi tehdä, mutta kuitenkin tekee niin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jotain mitä tietää ettei pitäisi tehdä, mutta kuitenkin tekee niin.

        Nukun liian vähän.

        Käyn liian kuumassa suihkussa.

        Korvaan aterioita esim. kahvilla.

        Katselen näyttöjä turhan pimeässä.

        Syön epäterveellisiä "ruokia".

        Poltan kynttilöitä sisätiloissa.

        Omistan auton.

        Asun turhan suuressa asunnossa.

        Teen töitä, vaikka olen vapaalla.

        Tätä listaa vois jatkaa liki loputtomiin. 😀


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­y­m­f­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Ikävä pilata sun toiveikkuutes...
      Vaikkei muuta kuulis niin tinnitus kuuluu kyllä liiankin hyvin...

      Mulla on paha tapa välittää muista ihmisistä...
      Ja paha tapa tunteilla... 😪

      Nooh joo...
      Tuota samaa on itel ollut.. päikkäreillä varsinkin aiemmin vastamelukuulokkeil tms täysillä bodomii...
      Tosin korvat pilattu jo teininä keikoilla..
      Ku nojaili lavan reunal skobeen.. Ja koitti nukkuu 🙄

    • Minulla on paha tapa pestä liikaa pyykkiä. Laitan pyykkiin vaatetta, jolle riittäisi pelkkä tuuletus ja pesen muitakin kodin tekstiilejä todella tiuhaan. Rakastan puhdasta pyykkiä, joten en ole täysin päässyt tästä tavasta eroon, vaukka tiedostan sen haitallisuuden.

    • Yksi pahe ainakin on juuri toteutunut. Eli kun töistä tullessani olin taas helvetin väsynyt, menin nukkumaan ja heräsin nyt aika äskettäin. Oon siis nukkunut koko illan. Tämä on paha juttu siksi, että oon huomenna taas yhtä väsynyt töitten jälkeen, kun en varmaan nuku ensyönä montaa tuntia koko illan kestäneitten päikkäreiden takia.

    • Anonyymi

      Joo autojen nimet Mrtdu on Prtdu, BMW on Bylllly, Alfa-Romro on ATM-auto ja Jaguar on Jokamiehen auto.

      Kivienkerääjiä näkyy kun lumet sulaa niin keräävät pois noita kiekoitus-sepeliä pois kaduilta.. kivien auto harjoineen.

    • Anonyymi

      Runkkaan joka päivä tekovittuun, vaikka ei se mitään enää säväytä. Runkkaus tutkimusten mukaan estää eturauhassyöpää. Eikä minulla sitä ollutkaan, olenhan jo/vasta 80 v. Moni nuorempi tuttavani on jo kuollut eturauhassyöpään.

    • Jaa'a... Onkohan mulla mitään muita tapoja? Lienee syytä arvioida toisin päin, mitä hyviä tapoja löytyy eli:

      -Käyn töissä ja pidän työstäni
      -Rakastan raivostuttavia kissojani
      -Pysyn poissa läheisteni elämistä
      -Autan läheisiäni jos he sitä kaipaavat

      Joo, siinä ne aika pitkälti olikin, loput asiat elämässäni taitavatkin sitten mennä kategoriaan D miinus...

      • Tiedän toki, että piät itsestäsi erakkona, mutta olet oikeasti aika viihdyttävä heppu. Anna arvoa sillekin.

        Itsekin elän omassa kuplassani ja huono sosiaalisoitumaan. Niin on vaan jotenkin hyvä olla. Mutta tavallaan kyllä huomaan myös sosiaalisen vastuunikin. Mutta vaan tavallaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tiedän toki, että piät itsestäsi erakkona, mutta olet oikeasti aika viihdyttävä heppu. Anna arvoa sillekin.

        Itsekin elän omassa kuplassani ja huono sosiaalisoitumaan. Niin on vaan jotenkin hyvä olla. Mutta tavallaan kyllä huomaan myös sosiaalisen vastuunikin. Mutta vaan tavallaan.

        No mä olen sosiaalisuuden kanssa ihan samoilla lähtö (tai maali...) -viivoilla, mikä tietenkään ei ole yllätys. Ja 100% varmuudella en epäröi sosiaalisen vastuuni kanssa yhtään, koen sen kyllä, mutta kieltäydyn ehdottomasti täyttämästä sitä ja piut paut välitän siitä, ottaako joku asiasta kierroksia.

        Usko tai älä, niin tänään mut valittiin (kuulemma jo viime vikolla, kylläkin) yhden asiakkaan kuukauden työntekijäksi. Ja siitä tehtiin sitten ihan virallinen "kuka hän on" plakaattikin muiden joukkoon. Kokemus on minimissäänkin hämmentävä, mutta yhtä aikaa arvostan suuresti siihen liittyvää kieroutunutta huumorintajua, olkoonkin että valinnalle oli ihan validit perusteet, joskaan en ole ollut, en ole ja luultavasti en tule ikinä olemaankaan ko. yrityksen vakinaistettua henkilökuntaa taikka edes virallistettua ulkoista henkilökuntaa (kummallinen status tämäkin). Mutta elämä on kumma homma, ihan 50/60.


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä olen sosiaalisuuden kanssa ihan samoilla lähtö (tai maali...) -viivoilla, mikä tietenkään ei ole yllätys. Ja 100% varmuudella en epäröi sosiaalisen vastuuni kanssa yhtään, koen sen kyllä, mutta kieltäydyn ehdottomasti täyttämästä sitä ja piut paut välitän siitä, ottaako joku asiasta kierroksia.

        Usko tai älä, niin tänään mut valittiin (kuulemma jo viime vikolla, kylläkin) yhden asiakkaan kuukauden työntekijäksi. Ja siitä tehtiin sitten ihan virallinen "kuka hän on" plakaattikin muiden joukkoon. Kokemus on minimissäänkin hämmentävä, mutta yhtä aikaa arvostan suuresti siihen liittyvää kieroutunutta huumorintajua, olkoonkin että valinnalle oli ihan validit perusteet, joskaan en ole ollut, en ole ja luultavasti en tule ikinä olemaankaan ko. yrityksen vakinaistettua henkilökuntaa taikka edes virallistettua ulkoista henkilökuntaa (kummallinen status tämäkin). Mutta elämä on kumma homma, ihan 50/60.

        Asiasta viskiin.. oletko jo valinnut minulle (itsellesi) viskin?

        Ja onneksi olkoon erinomaisesta valinnastasi kk työntekijäksi.. kaikkea ne keksiikin...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Asiasta viskiin.. oletko jo valinnut minulle (itsellesi) viskin?

        Ja onneksi olkoon erinomaisesta valinnastasi kk työntekijäksi.. kaikkea ne keksiikin...

        En ole ajatellut viskejä pätkääkään. Ja nyt ei kyllä edes maistu viskit, huomasin tuossa alkuvuodesta, kesti pienikin viskipullo iäisyyksiä ja lopulta sen hännät tuli imuroitua lähinnä vitutukseen, mihin se viski taas ei ollut yhtään hyvä valinta kun siitä tulee vauhdikkaalle tuulelle.

        Mutta koitan muistaa tässä lähipäivinä vähän seuloa mitä uudenlaista kannattaisi ehkä kaappiin hommata vierasvaraksi.


    • Anonyymi

      Jossittelu yhdistettynä älyttömään itsekriittisyyteen. "Jos olisin toiminut noin tai näin, niin elämä olis nyt täydellistä jne" Helvetti et voi joskus olla hankalaa.
      N32

    • Mä ainakin oon ärsyttävä, jos joku sanoo jotain hölmää, niin mä jään toistaa sitä. Esimerkiksi jos sanoo että on jossain neljän haminoilla, niin mä toistan sitä haminoilla. Vaikka toisekseen, mikä sana on toi haminoilla nyt ees on. Ooteeko te haminoilla?

    • Anonyymi

      Tykkään pukeutua toisinaan naistenvaatteisiin vaikka olen mies

      • Ei siinä ole mitään pahaa. Jokainen taplaa tyylillään.


      • Anonyymi

        Minä tykkään nauraa tällaisille vaikkei pitäisi.


    • Anonyymi

      Ei minulla ole pahoja tapoja. Joku tiukkapipo tietenkin paheksuu ja pitää sitä pahana tapana, kun syön naapureiden lapsia.

      Ainoastaan kaverini Hannibal ymmärtää makutottumuksiani. Kyllä yhteiskunta on nykyisin ahdasmielinen!

      >simiti<

    • Huono sanomaan ei. Joskus voisi ajatella enemmän itseään ja omaa jaksamista. Vanhemmiten olen sentään tässä asiassa petrannut.

      Elämän liika analysointi ja suunnitelmallisuus. Vaikka en pidäkään yllätyksistä niin välillä tulee kyllä mieleen että olenko jo liian tarkkaan käsikirjoittanut elämäni.

      Miehisen itseisarvoni mittari määräytyy lähtökohtaisesti ulkoa tulevan palauteen mukaan. Sisältä päin lähtevä miehisyyteni arvostus voisi olla enemmän hyväksyvää.

    • Anonyymi

      Tämä keino EI paranna tinnitusta pysyvästi.

      Mutta vaikka ei pysyvästi parannakaan, niin tästä voi olla apua, jos tinnitus estää saamasta unta, vaikka väsyttää:

      1. Kytke kuulokkeet radioon, ja laita ne korvillesi

      2. Viritä radio siten, ettei sieltä tule mitään ohjelmaa -eli kahden aseman väliin, ja myös niin, ettei jonkin muun aseman lähete kuulu läpi.

      3. säädä äänenvoimakkuus sopivaksi - siis mahdollisimman hiljaiselle, mutta kuitenkin sen verran ääntä, että kohina peittää tinnituksen - tai ainakin vaimentaa sitä olennaisesti.

      Tämä temppu ei siis paranna tinnitusta pysyvästi, mutta se voi auttaa saamaan unta, jos tinnitus häiritsee unen saamista.

      Discoiltojen jälkeen tuo keino oli aina käytössä.

      Toinen vaihtoehto:

      Tee tietokoneella mp3 -tiedosto, jossa on kohinaa -ja laita se mp3 -soittimeen ja yhden kappaleen autorepeat -moodi päälle.

      Jos ei kohinatiedoston luominen muuten onnistu, niin voisi kokeilla leikata pätkä ääntä youtube -videosta, jossa on aaltojen kohinaa.

      • Minä kuuntelen päivisin örinämetallia. Se jostakin syystä peittää hyvin vinkunan. Iltaisin nukahdan niin nopeasti, ettei tinnitus juuri häiritse :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä kuuntelen päivisin örinämetallia. Se jostakin syystä peittää hyvin vinkunan. Iltaisin nukahdan niin nopeasti, ettei tinnitus juuri häiritse :)

        Sivusta:

        Örinämetalli on parasta🤘


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä kuuntelen päivisin örinämetallia. Se jostakin syystä peittää hyvin vinkunan. Iltaisin nukahdan niin nopeasti, ettei tinnitus juuri häiritse :)

        Mikä se oli se suomalainen bändi, joka periaatteessa oli melodista metallia, mutta siinä oli se yks laulaja, joka örisi. Mun mielestä tosi hyviä biisejä teki.


    • No jos nyt unohetaan ne ilmeisimmät, eli juopottelu ja tupakoitseminen,

      Nii olen mää kyllä myös varsin laiska otus, mittään ei jaksais eikä edes sitäkään🤔😃

      • Mitääh? Harrastatko juopottelua ja tupakointia? Minä kun olen pitänyt sinua sellaisena sukkia kutovana naapurin tyttönä :D


    • Anonyymi

      Tanssiminen on mun paha tapa. Tanssin auton ratissa, kotona, töissäkin joskus. Lenkillä joudun pidättelemään itseäni, että en tanssisi.

      • Minulle kun etsittiin sopivaa psyykelääkettä, yksi kokeilu sai minut tanssimaan. Siis tuli ihan hillittömän pakonomainen tarve tanssia, vaikka muuten vihaankin tanssimista :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minulle kun etsittiin sopivaa psyykelääkettä, yksi kokeilu sai minut tanssimaan. Siis tuli ihan hillittömän pakonomainen tarve tanssia, vaikka muuten vihaankin tanssimista :D

        Höh. En ota tuota nyt itseeni, vaikka täällä niin kovasti on yritetty "maalata" minusta hullua. Puhun siis kommenteista, jota joskus saan.
        Ihmisillä voi olla vaikeita aikoja, jolloin mieli voi järkkyä, mutta niistä noustaan vahvempina.

        Mielestäni jokaisella on myös oikeus joskus hullutella, jos siitä ei ole kenellekään mitään haittaa.

        Itse hulluttelen tanssiessa. Jos se tekee minusta jotenkin huonomman ihmisen, niin olkoon sitten sen toisen ihmisen mielipide. Olipa kyse tanssimisesta tai jostain muusta "hulluttelusta". Toivottavasti jokainen löytää keinonsa purkaa tunteitaan terveillä tavoilla.


    • Anonyymi

      Mikä on paha tapa? Itsellesi,toiselle? Siis mitä?💩

      • Jokainen voi vastata sen mukaan miten itse asian kokee.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jokainen voi vastata sen mukaan miten itse asian kokee.

        Siinätapauksessa ei mitään. 💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinätapauksessa ei mitään. 💩

        Etkö edes koskaan salaa pieraise?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Etkö edes koskaan salaa pieraise?

        Mikähän pahe se on?🤷‍♀️💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän pahe se on?🤷‍♀️💩

        Aika naurettavat paheet. Pieru👎😅💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika naurettavat paheet. Pieru👎😅💩

        Hanki nyt stana elämä😅💩


    • Anonyymi

      Kirjoitella Suomi24:ään.

    • Anonyymi

      Olen kiltti ja kunnollinen mies.

    • Anonyymi

      Katsoa Salkkareita Youtubesta.

    • Anonyymi

      Pureskella kynsiä. Jaja kuunnella liian lujaa kuulokkeista musaa. Mies aina sanoo, että menetän kuuloni.

      Jasu

    • Minulla on vain pahoja tapoja. Olen varsin pahatapainen.

    • Anonyymi

      Kuulokkeiden kanssa kannattaa tarkistaa äänenvoimakkuus ennen kuin laittaa ne päähän jotta ei tule yllättäen joku 196 desibelin pamaus heti korviin.

    • Anonyymi

      Pelkään mennä hammaslääkäriin ja yleensä meneminen venyy sinne asti, kunnes on pakko mennä kiireellä särkyjen vuoksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe