Nykypäivän sinkkumiehet.

Anonyymi-ap

Mikä nykypäivän sinkkumiehiä vaivaa, kun suurimmalla osalla ei ole minkäänlaista profiilitekstiä, ei kuvaa, ei pituutta, ei painoa listattuna? Ikä on, mutta sekin varmaan vain siksi että suomi24:sen treffit palvelu laskee sen miesten puolesta.

Miten teistä olisi tarkoitus kiinnostua, kun ette kerro itsestänne mitään. Ja suurin osa vastaa siihen kun kysyn lisätietoja, että minun pitäisi kertoa itsestäni lisää vaikka minulla on profiiliteksti, kuva, pituus, paino, harrastukset, mitä teen työkseni, koulutus yms. -.-" Eli ei vaivauduta lukemaan sitä profiilitekstiä vaan siinäkin mennään siitä mistä aita on matalin.

18

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinällään en itse koe pituutta, painoa tai edes kuvaa lainkaan tarpeellisiksi tiedoiksi, mutta mitä enemmän mä näistä eri deittisovelluksista ym. luen niin sitä vähemmän haluan tutustua yhteenkään mieheen joka käyttää niitä. Itselläni loppuisi vastaaminen kyllä siihen kohtaan, jos multa kysyttäisiin asioita, jotka olen profiilissani kertonut.

      Mitä kysymykseesi tulee, niin eiköhän tuo ole lähinnä aidon kiinnostuksen puutetta. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin hän näkee vähän enemmän vaivaa, tämän kertoo jo kokemus.

      • "Itselläni loppuisi vastaaminen kyllä siihen kohtaan, jos multa kysyttäisiin asioita, jotka olen profiilissani kertonut."

        Miehet kysyvät kauneutta määritteleviä ominaisuuksia siitä huolimatta että tyttö on ne jo profiilissa valehdellut. Kun profiilissa lukee että 49kg niin se yleensä on todellisesti 149kg, jonka rumapainoinen saattaa paljastaa sitten yksityisviestissä, profiilissa valehtelemansa 49kg on siellä siksi että edes joku mies avaisi keskustelun'.


      • Anonyymi
        Carnalmind kirjoitti:

        "Itselläni loppuisi vastaaminen kyllä siihen kohtaan, jos multa kysyttäisiin asioita, jotka olen profiilissani kertonut."

        Miehet kysyvät kauneutta määritteleviä ominaisuuksia siitä huolimatta että tyttö on ne jo profiilissa valehdellut. Kun profiilissa lukee että 49kg niin se yleensä on todellisesti 149kg, jonka rumapainoinen saattaa paljastaa sitten yksityisviestissä, profiilissa valehtelemansa 49kg on siellä siksi että edes joku mies avaisi keskustelun'.

        Eivät ne asiat kysymällä muutu. Jos ei luota profiiliin, ei sitten ole syytä luottaa vastaukseenkaan.


      • Anonyymi
        Carnalmind kirjoitti:

        "Itselläni loppuisi vastaaminen kyllä siihen kohtaan, jos multa kysyttäisiin asioita, jotka olen profiilissani kertonut."

        Miehet kysyvät kauneutta määritteleviä ominaisuuksia siitä huolimatta että tyttö on ne jo profiilissa valehdellut. Kun profiilissa lukee että 49kg niin se yleensä on todellisesti 149kg, jonka rumapainoinen saattaa paljastaa sitten yksityisviestissä, profiilissa valehtelemansa 49kg on siellä siksi että edes joku mies avaisi keskustelun'.

        Jos mies antaa tuolla tavalla ymmärtää olettavansa minun valehtelevan, niin en näe mitään syytä jatkaa viestittelyä kyseisen miehen kanssa. Päästän hänet samantien etsimään sellaista seuraa, jonka hän ei oleta valehtelevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies antaa tuolla tavalla ymmärtää olettavansa minun valehtelevan, niin en näe mitään syytä jatkaa viestittelyä kyseisen miehen kanssa. Päästän hänet samantien etsimään sellaista seuraa, jonka hän ei oleta valehtelevan.

        Joka ikisessä profiilissa on valheita.


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        Joka ikisessä profiilissa on valheita.

        Sitten lienee turhaa tuhlata aikaan ihmiseen yhdenkään profiilin takana. Itselläni ei ole tapana valehdella moisissa asioissa ja ihminen, joka sellaista olettaa, saa jatkaa matkaansa.


    • Anonyymi

      Voisiko joku teistä vastata tähän alkuperäiseen kysymykseen eli: "Mikä nykypäivän sinkkumiehiä vaivaa, kun suurimmalla osalla ei ole minkäänlaista profiilitekstiä, ei kuvaa, ei pituutta, ei painoa listattuna? Ikä on, mutta sekin varmaan vain siksi että suomi24:sen treffit palvelu laskee sen miesten puolesta."?

      Kivasti porukka on kommentoinut tätä julkaisua, mutta yksikään teistä ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen. 😅

      • Anonyymi

        Ai no mä kyllä mielestäni vastasin oman näkemykseni tuohon syyhyn. "Eiköhän tuo ole lähinnä aidon kiinnostuksen puutetta." Sellainen tunne tuollaisesta tulee. Lähinnä puolivillainen kokeilu, että jos sattuisi löytämään jotakin minimaalisella vaivannäöllä. Kyllä mies(kin) näkee enemmän vaivaa, jos ihan audosti on kiinnostunut löytämään seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai no mä kyllä mielestäni vastasin oman näkemykseni tuohon syyhyn. "Eiköhän tuo ole lähinnä aidon kiinnostuksen puutetta." Sellainen tunne tuollaisesta tulee. Lähinnä puolivillainen kokeilu, että jos sattuisi löytämään jotakin minimaalisella vaivannäöllä. Kyllä mies(kin) näkee enemmän vaivaa, jos ihan audosti on kiinnostunut löytämään seuraa.

        Eli sinun mielestä miehet kokee kiinnostuksen puutetta kaikenlaista seuranhakua kohtaan, kun tekevät itselleen treffiprofiilin johon eivät vaivaudu kertomaan itsestään mitään?

        Mutta sen voin uskoa, että se ettei vaivauduta lukemaan minun profiilitekstiä ja kysellään samoja asioita minulta kuin mitä minä olen listannut minun profiiliin niin on kiinnostuksen puutetta, kun siitä paistaa selkeästi läpi että yritetään mennä siitä mistä aita on matalin. Ja halutaan ne vastaukset valmiina kuin illallinen manulle. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun mielestä miehet kokee kiinnostuksen puutetta kaikenlaista seuranhakua kohtaan, kun tekevät itselleen treffiprofiilin johon eivät vaivaudu kertomaan itsestään mitään?

        Mutta sen voin uskoa, että se ettei vaivauduta lukemaan minun profiilitekstiä ja kysellään samoja asioita minulta kuin mitä minä olen listannut minun profiiliin niin on kiinnostuksen puutetta, kun siitä paistaa selkeästi läpi että yritetään mennä siitä mistä aita on matalin. Ja halutaan ne vastaukset valmiina kuin illallinen manulle. 😅

        Sehän nyt on ilmiselvää, että noin se on. Syyt voivat tietysti olla monenmoiset ja niitä syitä miehet voivat kertoa itse. Tällä palstalla luetun perusteella yksi syy on varmasti kokemus siitä, että sen eteen on turhaa nähdä paljoa vaivaa, kun ei kukaan kuitenkaan vastaa. Tyhjän saa ilman vaivaakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän nyt on ilmiselvää, että noin se on. Syyt voivat tietysti olla monenmoiset ja niitä syitä miehet voivat kertoa itse. Tällä palstalla luetun perusteella yksi syy on varmasti kokemus siitä, että sen eteen on turhaa nähdä paljoa vaivaa, kun ei kukaan kuitenkaan vastaa. Tyhjän saa ilman vaivaakin?

        O.o Jos kiinnostuksen puute on se syy, että miksi profiiliteksti puuttuu ja kaikki olennaiset tiedot niin sitten minä kyllä ihmettelen että miksi miehet vaivautuvat tekemään treffiprofiilin, jos niillä on noin huono asenne kaikenlaista deittailua kohtaan. 😅

        Eikö se olisi kaikkein helpoin ratkaisu, jos ei tekisi profiilia ollenkaan niin säästyisi siltäkin vaivalta?


      • Deittisaiteilla valtaosa profiileista koostuu erilaisista mainostajista, vedättäjistä, huijaajista, ideologisista toimijoista (erityisesti femakot), pelkästään uteliaat. ym. Profiilit joissa on vain minimit ovat jonkun muun kuin aidosti seuraa etsivän laatimia. Palveluihin on luotava profiili jotta niissä voi toimia, esimerkiksi ajanvietteeksi.


      • Anonyymi
        Kuumasormi kirjoitti:

        Deittisaiteilla valtaosa profiileista koostuu erilaisista mainostajista, vedättäjistä, huijaajista, ideologisista toimijoista (erityisesti femakot), pelkästään uteliaat. ym. Profiilit joissa on vain minimit ovat jonkun muun kuin aidosti seuraa etsivän laatimia. Palveluihin on luotava profiili jotta niissä voi toimia, esimerkiksi ajanvietteeksi.

        Ajattelitko montakin kertaa kopioida tämän saman kommentin useampaan keskusteluun? Sitä kutsutaan tietääkseni spämmäykseksi ja roskapostitukseksi mikä on tietääkseni suomi24:n sääntöjen vastaista toimintaa.

        Joten jospa kertaisit tämän sivuston säännöt, kun ne näyttää olevan sinulla ihan selkeästi hukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O.o Jos kiinnostuksen puute on se syy, että miksi profiiliteksti puuttuu ja kaikki olennaiset tiedot niin sitten minä kyllä ihmettelen että miksi miehet vaivautuvat tekemään treffiprofiilin, jos niillä on noin huono asenne kaikenlaista deittailua kohtaan. 😅

        Eikö se olisi kaikkein helpoin ratkaisu, jos ei tekisi profiilia ollenkaan niin säästyisi siltäkin vaivalta?

        Miksi nyt kukaan ikinä missään asiassa kokeilee kepillä jäätä. Ei se ota, jos ei annakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nyt kukaan ikinä missään asiassa kokeilee kepillä jäätä. Ei se ota, jos ei annakaan.

        Se on hyvä, että ihmiset kokeilevat kepillä jäätä, mutta onko se kokeilu pakko tehdä siten että se argumentoinnin taso on tasoltaan niin matalaa että siihen ei kukaan itseään kunnioittava sinkkunainen viitsi vastata?

        Kun kunnioitan ainakin vielä toistaiseksi itseäni niin paljon, että en ole halukas seurustelemaan miehen kanssa, jonka paras keskustelun avaus on "Mitä kuuluu?" ja jolla ei ole profiilissa minkäänlaisia tietoja itsestään saati sitten profiilikuvaa, kun sekin on tullut nähtyä että miten huonoa se keskustelun taso on kun näiltä ihmisiltä kysyy lisätietoja kun vastauksetkin on sitä luokkaa, että jopa niissäkin yritetään taas mennä siitä mistä aita on matalin. 😅

        Missä on kaikki keskustelutaitoiset miehet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että ihmiset kokeilevat kepillä jäätä, mutta onko se kokeilu pakko tehdä siten että se argumentoinnin taso on tasoltaan niin matalaa että siihen ei kukaan itseään kunnioittava sinkkunainen viitsi vastata?

        Kun kunnioitan ainakin vielä toistaiseksi itseäni niin paljon, että en ole halukas seurustelemaan miehen kanssa, jonka paras keskustelun avaus on "Mitä kuuluu?" ja jolla ei ole profiilissa minkäänlaisia tietoja itsestään saati sitten profiilikuvaa, kun sekin on tullut nähtyä että miten huonoa se keskustelun taso on kun näiltä ihmisiltä kysyy lisätietoja kun vastauksetkin on sitä luokkaa, että jopa niissäkin yritetään taas mennä siitä mistä aita on matalin. 😅

        Missä on kaikki keskustelutaitoiset miehet?

        Mistä tiedän, että mies sellainen mies, joka ei näe keskustelun eteen tai profiilinsa eteen vaivaa ole samanlainen kaikilla elämän osa-alueilla ja odota, että saa kaiken elämässään valmiina näkemättä sen eteen vaivaa eteensä kuin illallinen manulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että ihmiset kokeilevat kepillä jäätä, mutta onko se kokeilu pakko tehdä siten että se argumentoinnin taso on tasoltaan niin matalaa että siihen ei kukaan itseään kunnioittava sinkkunainen viitsi vastata?

        Kun kunnioitan ainakin vielä toistaiseksi itseäni niin paljon, että en ole halukas seurustelemaan miehen kanssa, jonka paras keskustelun avaus on "Mitä kuuluu?" ja jolla ei ole profiilissa minkäänlaisia tietoja itsestään saati sitten profiilikuvaa, kun sekin on tullut nähtyä että miten huonoa se keskustelun taso on kun näiltä ihmisiltä kysyy lisätietoja kun vastauksetkin on sitä luokkaa, että jopa niissäkin yritetään taas mennä siitä mistä aita on matalin. 😅

        Missä on kaikki keskustelutaitoiset miehet?

        Jos menee siitä mistä ait on matalin, niin lopputulos on tuo. Ihminen nyt vain on usein pohjimmiltaan hyvin laiska.

        Eikä sinun tietenkään tarvitse heistä kiinnostua. Ei minuakaan moiset "miehet" kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menee siitä mistä ait on matalin, niin lopputulos on tuo. Ihminen nyt vain on usein pohjimmiltaan hyvin laiska.

        Eikä sinun tietenkään tarvitse heistä kiinnostua. Ei minuakaan moiset "miehet" kiinnosta.

        Ei ole ihme, että suomessa on syntyvyys laskussa kun miesten keskustelun avausten taso ja muutenkin vaivannäkö suhteiden muodostamisen eteen on tätä luokkaa. Kun ei nyt vain tee mieli lisääntyä jonkun sellaisen kanssa, joka ei näe vaivaa sen eteen että kirjoittaisi kunnollisen keskustelun saatipa sitten osallistuisi tulevaisuudessa vauvan elättämiseen ja kasvatukseen sen sijaan että makaisi vain tyytyväisenä sohvalla olut kädessä ja odottaisi että nainen tekee kaiken. Huoh. 😅


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe