Joko heti pikapikaa

Anonyymi-ap

Nopeasti suhteen alussa sänkyyn tai ei suhdetta ollenkaan. Tämä on silti totuus eikä se muuksi muutu. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. This is THE WAY. Aikaa ei ole hukattavaksi. Näillä mennään.

9

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en tuntemattomien kanssa sänkyyn kaatuisi, mutta ei kai tuommosta herranjestas tarvitse etukäteen miettiä. Toisilla on autobaana, mutta kyllä mulle riittää pelkkä soratie. Kyllähän siinäkin saa vauhdin hurmaa, kun rallia ajaa. Ihan huvikseni vastasin.

      Keke Maalta

    • Jos ei toimi ollenkaan, saa ystävyyssuhteen. Jos toimii liian nopeasti, saa yhden yön suhteen. Mutta miten saa sen parisuhteen?

      • Anonyymi

        Seksiä kolmansilla treffeillä. Silloin ei ole liian aikaisin, eikä liian myöhään.


      • Anonyymi

        Mä en allekirjoita tota kaavaa, mutta kyllä se varmaan toisilla noin menee. Mä en ole vielä oppinut miten saa yhden yön suhteen.


    • Anonyymi

      Sinä ja se toinen osapuolihan sen päätätte. Ei se muille kuulu.

    • Anonyymi

      Aistin sen intuitiollani kuka on real deal ja kuka ei. Suostun läheisyyteen vain kilttien ja syvällisten naisten kanssa ketkä ovat samalla aaltopituudella kanssani. Heitä on harvassa tai ainakin heitä tapaa vain aniharvoin. Kuunnelkaa sitä intuitiotanne. Ensivaikutelma on supertärkeä. Jos se aistii että jossakussa on jotain epäilyttävää, niin sit siinä myös ON jotain epäilyttävää. Hyvyydenkin aistii ja se on helppo aistia siksi koska se on niin harvinaista ja poikkeuksellista ihmisissä. Silläkin on varmasti väliä millä paikkakunnalla elää. En ole asunut Itä-Suomessa mutta silti jotenkin tuntuu että pidän sielläpäin asuvista ihmisistä eniten. Luonne, huumorintaju ym. sopisi luultavasti hyvin yksiin. - Ap.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Jos nainen pihtaa heti aluksi, niin pihtaa kyllä jatkossakin. Mutta yleensä ne parhaan näköiset onkin aika helppoja.

      • Anonyymi

        Juu, eipä meillä keskinkertaisilla ole mitään jakoja eikä kilpaileminen edes kiinnosta.

        Ei Ap


    • Anonyymi

      jos jotain nopeasti pitää tehdä niin Ylivalonnopeutta kulkevia autoja eli sanotan .. tai kikista paras Personal Temporal Displacement Device, Hyperdimensional Vrtsion, jolloin ihminen muutuukin heti toiseksi sekssäkin,k samassa sennissakin voi olla jopa tuhat pippeliä vaginasi sisällä.

      Tätä tätä tuotetta myy tietystikin vain ebula Enterprises, osasto heillä: ... Orion Stardust Travels. :E

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe