Olisko kukaan halukas lähtemään minun kanssa

Anonyymi-ap

Karigasniemelle tänä kesänä tekemään HYVÄNTEKEVÄISYYS TÖITÄ?

Hyvä reipas, ahkera sekä komia mies olis hakusessa.
Sen verran kapia sänky joten pitää nukkua päällekkäin niin miehen pitää olla semmonen, että voidaan tehdä RAKKAUDELLA YHDESSÄ HYVÄNTEKEVÄISYYS TYÖTÄ!

Minähän ehin käymään Rovaniemellä kuulotutkimuksissa ennen, kuin HYVÄNTEKEVÄISYYS TYÖT ALKAA!
Mies on siitä hyvä, että EIVÄT VOI SYRJIÄ MEITÄ EIVÄTKÄ HUUDA TYHJÄÄ! Mies voi sanoa : Kirjoita paperille niin KUUROKIN KUULEE ASIAT!!!

18

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyväntekeväisyys työllä voi tienata minun kanssa LOMAKYLÄN ja ei sitä Lomakylää tarvi edes tuon jälkeen pitää auki jos ei huvita tehdä töitä!

      Kyllä omaiset maksaa palkan, koska he oli itse halunneet PALKATA ILMAISEN TYÖNTEKIJÄN TÖIHIN!

      Heistä KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHA ON RIITTÄVÄ PALKKA HEIDÄN LOMAKYLÄN PYSTYSSÄ PITÄMISEEN SEKÄ HEIDÄN VANHEMPIEN AUTTAMISEEN, koska he ei itse jouda vaikka samoja töitä voisivat tehdä UTSJOEN KUNNASSAKIN mitä muualla SUOMESSA!

      Jäin miettiin, että kesä tulee ja HYVÄNTEKEVÄISYYS TÖITÄ varmaan olis taas tarjolla kun jonku miehen kanssa menis kylään!
      Minullahan on se huone siellä ja kapea sänky jossa mahtuu päällekkäin nukkumaan! Voidaan sanoa : Otettiin KERROSSÄNKY mukaan joten ei kannata välittää vaikka vähän natisee ja ähinä kuuluu, koska tämä semmonen RETKEILY POP UP SÄNKY jota HIRVIMIEHET käyttää, kun pitää jäädä yöksi laavulle niin on aamulla valmiina PASSISSA!

      • Anonyymi

        Antovat sen vanhan pikku mersun käyttöön ja minä sanoin : Maksa vakuutus ja muut maksut pitää maksaa niin otan tämän palkoista niin kuittaantuu sillä.
        Rouva oli saanut tuon ilmaiseksi veljeltään ja ei veljensä ollut sanonut, että en minä saa ajella hänellä antamalla mersulla.
        Rouva tuli toisen veljen kyydillä hakemaan mersun pois, koska ei voinut talvi renkaita kenenkään kyydissä laittaa Ivaloon tulemaan.

        Tuon jälkeen lupas mulle koiran pennun jonka saivat astutuksesta. Heidän tyttö oli ilmottanut, että se on hänen koira puoliksi joten pentu kuuluu hänelle.
        Minä sanoin : En ala tappelemaan koirista joten pitäköön pentunsa.

        Olin sanonut koiran pennustakin, että : Voin ottaa sen palkoista!
        Eihän heillä OLLUT RAHAA PALKATA MINUA TÖIHIN, koska jos olis ollut niin minähän olisin saanut palkkaa ja olisin edelleen töissä!

        Koiran pentu oli saman veljen pojan perheen koiran tekemä yksi pentu jonka piti alunperin tulla minulle.
        Hän soitti, kun tätinsä oli sairaalassa leikkauksessa ja heidän oli hänen luona silloin.
        Hän oli ainut joka soitti sekä hänen vanhin tyttö.
        Hän jätti yrityksen puhelimen minulle ja minä sanoin : Olen täällä koska rouva on polvileikkauksessa ja ei herraa voi jättää yksin tänne, koska mökkeihin oli tehty varauksia!

        Jos minun vanhemmilla olisi tuollainen liiketoiminta niin en minä kyllä heitä jättäs keskenään sinne vaan kyllä tekisin töitä!
        Vaikeaa olis, mutta sanosin : Vittu jos minä meen siivoamaan mökkiä niin sinä et saatana tuu sinne säätämään, mutta jos on pakko tulla niin hoida vittu ite siivoukset niin voin tehdä muuta!

        Ruohoa ei tykännyt kukaan leikata joten minä sain rauhassa leikata.

        Minähän olisin vuokrannut asuntoautoillekin paikkoja tuolta, mutta ROUVA ilmoitti ettei heillä ollut paikkoja!
        En puhunut mitään vaikka heidän pihalla olis kyllä paikkoja ollut ja asiakkaat olis maksaneet ihan minkä hinnan tahansa.

        Minä oppinut toisessa lomakylässä katsomaan auton sekä rekkarin joten tiesin niiden perusteella keillä sitä rahaa on!
        Mitäpä se mulle kuuluu jos KÖYHILLE EI EDES RAHA KELVANNUT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antovat sen vanhan pikku mersun käyttöön ja minä sanoin : Maksa vakuutus ja muut maksut pitää maksaa niin otan tämän palkoista niin kuittaantuu sillä.
        Rouva oli saanut tuon ilmaiseksi veljeltään ja ei veljensä ollut sanonut, että en minä saa ajella hänellä antamalla mersulla.
        Rouva tuli toisen veljen kyydillä hakemaan mersun pois, koska ei voinut talvi renkaita kenenkään kyydissä laittaa Ivaloon tulemaan.

        Tuon jälkeen lupas mulle koiran pennun jonka saivat astutuksesta. Heidän tyttö oli ilmottanut, että se on hänen koira puoliksi joten pentu kuuluu hänelle.
        Minä sanoin : En ala tappelemaan koirista joten pitäköön pentunsa.

        Olin sanonut koiran pennustakin, että : Voin ottaa sen palkoista!
        Eihän heillä OLLUT RAHAA PALKATA MINUA TÖIHIN, koska jos olis ollut niin minähän olisin saanut palkkaa ja olisin edelleen töissä!

        Koiran pentu oli saman veljen pojan perheen koiran tekemä yksi pentu jonka piti alunperin tulla minulle.
        Hän soitti, kun tätinsä oli sairaalassa leikkauksessa ja heidän oli hänen luona silloin.
        Hän oli ainut joka soitti sekä hänen vanhin tyttö.
        Hän jätti yrityksen puhelimen minulle ja minä sanoin : Olen täällä koska rouva on polvileikkauksessa ja ei herraa voi jättää yksin tänne, koska mökkeihin oli tehty varauksia!

        Jos minun vanhemmilla olisi tuollainen liiketoiminta niin en minä kyllä heitä jättäs keskenään sinne vaan kyllä tekisin töitä!
        Vaikeaa olis, mutta sanosin : Vittu jos minä meen siivoamaan mökkiä niin sinä et saatana tuu sinne säätämään, mutta jos on pakko tulla niin hoida vittu ite siivoukset niin voin tehdä muuta!

        Ruohoa ei tykännyt kukaan leikata joten minä sain rauhassa leikata.

        Minähän olisin vuokrannut asuntoautoillekin paikkoja tuolta, mutta ROUVA ilmoitti ettei heillä ollut paikkoja!
        En puhunut mitään vaikka heidän pihalla olis kyllä paikkoja ollut ja asiakkaat olis maksaneet ihan minkä hinnan tahansa.

        Minä oppinut toisessa lomakylässä katsomaan auton sekä rekkarin joten tiesin niiden perusteella keillä sitä rahaa on!
        Mitäpä se mulle kuuluu jos KÖYHILLE EI EDES RAHA KELVANNUT!

        Kommunisteille on mukava tehdä ILMASEKSI AINA TÖITÄ!

        Osuuskunnissa toimitaan kaikkien hyväksy ja Petsamossa oli sekä kommunisteja, että osuuskunnassa toimivia.

        Minä kyllä yritin sanoa, että : Ei mummon veli sentään KOMMUNISTI OLLUT vaan hän ajatteli kaikkien parasta, mutta tuo aiheutti riitaa koska KOMMUNISTIT ajatteli vain itseään ja mitä he hyötyy!


      • Anonyymi

        Rouva Vesterinen jätti ilmottamatta minulle, että hän on nykysin minun pomo.
        Toinen työntekijä oli kuullut tuon jostain ja hän alko tahalleen ärsyttämään minua.
        Hain Espoosta työpaikan ja hän lähti kuulemma melkeen heti minun jälkeen pois pesulasta.
        Mies opetti meitä ja me tehtiin hänen kanssa töitä joka alko minun kanssa tahalleen riitelemään!

        Rouvan puoliso sano mulle : Kyllä tässä autossa löpöä riittää joten menkää vaan tauolle!
        Minä sanoin kahvihuoneessa, kun mentiin samat sanat niin hän jonka kanssa oli riitaa joka asiasta käveli yläkertaan.
        Minä pääsin puhutteluun ja sanoin : Olen saanut asunnon sekä työpaikan Espoosta ja muuttokuorma lähtee viikon päästä!
        Mulla oli 7päivän irtisanomisaika joten toimin sen mukaan!
        Ei minulla ollut velvotteita tuollaisia työnantajia kohtaan!
        Rouva Vesterinen ei osannut edes pestä pyykkiä isoilla koneilla ja eikä osannut edes vaihtaa pesuaine tynnyriä.
        Pesuaine pumput hälytti niin rouva sano : Paina tuosta napista niin lopettaa hälyttämästä!
        Tein niin ja viikon päästä herra Vesterinen tuli sano mulle : Eihän sulla ole edes pesuaine pumppu päällä!
        Minä sanoin : Rouva Vesterinen sano, että sen saa sammuttaa koska ne piippaa turhaan!
        Herra Vesterinen piti koulutuksen mulle ja opetti, että jos pesulassa piippaa niin kyseessä ei ole turha piippaus vaan tuo on merkki, että joku on loppunut!
        Pestiin pyykkiä vaikka, kuinka paljon ilman pesuainetta koska Rouva Vesterisen mielestä PYYKKI PUHDISTU PELKÄLLÄ VEDELLÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva Vesterinen jätti ilmottamatta minulle, että hän on nykysin minun pomo.
        Toinen työntekijä oli kuullut tuon jostain ja hän alko tahalleen ärsyttämään minua.
        Hain Espoosta työpaikan ja hän lähti kuulemma melkeen heti minun jälkeen pois pesulasta.
        Mies opetti meitä ja me tehtiin hänen kanssa töitä joka alko minun kanssa tahalleen riitelemään!

        Rouvan puoliso sano mulle : Kyllä tässä autossa löpöä riittää joten menkää vaan tauolle!
        Minä sanoin kahvihuoneessa, kun mentiin samat sanat niin hän jonka kanssa oli riitaa joka asiasta käveli yläkertaan.
        Minä pääsin puhutteluun ja sanoin : Olen saanut asunnon sekä työpaikan Espoosta ja muuttokuorma lähtee viikon päästä!
        Mulla oli 7päivän irtisanomisaika joten toimin sen mukaan!
        Ei minulla ollut velvotteita tuollaisia työnantajia kohtaan!
        Rouva Vesterinen ei osannut edes pestä pyykkiä isoilla koneilla ja eikä osannut edes vaihtaa pesuaine tynnyriä.
        Pesuaine pumput hälytti niin rouva sano : Paina tuosta napista niin lopettaa hälyttämästä!
        Tein niin ja viikon päästä herra Vesterinen tuli sano mulle : Eihän sulla ole edes pesuaine pumppu päällä!
        Minä sanoin : Rouva Vesterinen sano, että sen saa sammuttaa koska ne piippaa turhaan!
        Herra Vesterinen piti koulutuksen mulle ja opetti, että jos pesulassa piippaa niin kyseessä ei ole turha piippaus vaan tuo on merkki, että joku on loppunut!
        Pestiin pyykkiä vaikka, kuinka paljon ilman pesuainetta koska Rouva Vesterisen mielestä PYYKKI PUHDISTU PELKÄLLÄ VEDELLÄ!

        Iltavuorossa meitä oli vain 2 lajittelemassa.
        Asuin Näveriniemessä ja yhden naapurin poika kulki yöllä kalassa niin hän halus tehdä minun kanssa iltavuoroa jossa lajiteltiin paska pyykit.
        Meillä oli iso vuori pyykkiä takahuoneen lattialla, ku me yhdistettiin pyykit ja tyhjennettiin takahuone kokonaan niin mahduttiin tekemään töitä.
        Pyykkäri oli alkanu valittamaan meidän lajittelusta ja Herra Vesterinen tuli käymään, kun me istuttiin pyykki vuoren päällä katsomassa ukkosta!
        Sano meille : Ei pyykkejä kyllä sais lattialla lajitella.
        Ei kieltäny tekemästä niin kuitenkaan, mutta meille ollut rullakoita jätetty mihin pyykit lajitellaan.
        Naapurin kanssa lyötiin viisaat päät yhteen ja tiivistettiin pyykit rullakoihin ja kyllä se vaaka näyttä yli 500kiloa kun punnittiin yks huvikseen.
        Minä sen pukkasin paikalleen pienempänä, koska naapurin poika oli alaikäinen ja hän olis voinut loukata itsensä!
        Pyykkäri valitti meille ja minä valitin takasin, koska meki halutti tehdä välillä muutakin, kuin lajitella.
        Viikon teki iltavuoroa ja sano mulle : Minulla ei ole lapsille hoitajaa joten en voi tehdä iltavuoroja!
        Ei minullakaan ollut, mutta vanhemmat autto niin pystyin olemaan illalla töissä.
        Kyllä mielummin lasten kanssa olin kesällä uimarannalla tai kotona takapihalla ottamassa aurinkoa ja meni illaksi töihin.
        Lapset odotti päivän, että tullaan töistä niin pääsevät uimaan. Tein iltavuoroa niin lasten ei tarvinnu odottaa vaan minä sanoin illalla, että : Painukaa nukkumaan niin huomenna aamulla ehitään ennen, kuin minä meen töihin.
        Me oltiin mummolassa ja kävin kotoa, koska töiden jälkeen kuuluu käydä kotona.
        Kyllä minun äiti kävi siivoamassa Rouva Vesteriselle, koska hän ei osannut ilmeisesti siivottakkaan!
        Tuollaiset ihmiset on just niitä KALTOINKOHTELIJOITA jotka tulee muualta tänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltavuorossa meitä oli vain 2 lajittelemassa.
        Asuin Näveriniemessä ja yhden naapurin poika kulki yöllä kalassa niin hän halus tehdä minun kanssa iltavuoroa jossa lajiteltiin paska pyykit.
        Meillä oli iso vuori pyykkiä takahuoneen lattialla, ku me yhdistettiin pyykit ja tyhjennettiin takahuone kokonaan niin mahduttiin tekemään töitä.
        Pyykkäri oli alkanu valittamaan meidän lajittelusta ja Herra Vesterinen tuli käymään, kun me istuttiin pyykki vuoren päällä katsomassa ukkosta!
        Sano meille : Ei pyykkejä kyllä sais lattialla lajitella.
        Ei kieltäny tekemästä niin kuitenkaan, mutta meille ollut rullakoita jätetty mihin pyykit lajitellaan.
        Naapurin kanssa lyötiin viisaat päät yhteen ja tiivistettiin pyykit rullakoihin ja kyllä se vaaka näyttä yli 500kiloa kun punnittiin yks huvikseen.
        Minä sen pukkasin paikalleen pienempänä, koska naapurin poika oli alaikäinen ja hän olis voinut loukata itsensä!
        Pyykkäri valitti meille ja minä valitin takasin, koska meki halutti tehdä välillä muutakin, kuin lajitella.
        Viikon teki iltavuoroa ja sano mulle : Minulla ei ole lapsille hoitajaa joten en voi tehdä iltavuoroja!
        Ei minullakaan ollut, mutta vanhemmat autto niin pystyin olemaan illalla töissä.
        Kyllä mielummin lasten kanssa olin kesällä uimarannalla tai kotona takapihalla ottamassa aurinkoa ja meni illaksi töihin.
        Lapset odotti päivän, että tullaan töistä niin pääsevät uimaan. Tein iltavuoroa niin lasten ei tarvinnu odottaa vaan minä sanoin illalla, että : Painukaa nukkumaan niin huomenna aamulla ehitään ennen, kuin minä meen töihin.
        Me oltiin mummolassa ja kävin kotoa, koska töiden jälkeen kuuluu käydä kotona.
        Kyllä minun äiti kävi siivoamassa Rouva Vesteriselle, koska hän ei osannut ilmeisesti siivottakkaan!
        Tuollaiset ihmiset on just niitä KALTOINKOHTELIJOITA jotka tulee muualta tänne!

        Naapurin poika oli vielä saamelainen ja valittava pyykkäri oli Kemistä muuttanut Ivaloon!
        Kemiläiset meni jo 1500 luvulla Petsamoon kaltoinkohtelemaan, tappamaan, ryöstämään sekä raiskaamaan petsamolaisia!
        He oli Länsirajalta keränneet porukkaa mukaan ja he ryösti Kirkonkin kaikki omaisuudet!

        Historialla on tapana toistaa itseään, koska ei me petsamolaiset enää olla vaan me ollaan Inarin kunnassa!
        Inarin seurakunta on kyllä niin putsattu varoista, että Ivalon kirkon kellariin tulee vesi kuulemma katolta läpi!
        Kaikki on myyty mistä rahaa voi saada, mutta rahat kadonneet kuin PIERU SAHARAAN!

        Ei kai PANKKI ota KIRKKOJA SENTÄÄN LAINOJEN TAKAUKSIKSI vaikka joku HULLU VOIS NOIN OLETTAA!
        Tässä konkurssissa ei näy vaikka kävisin joka päivä siivoamassa ILMASEKSI Ivalon ja Inarin kirkkoa hyväntekeväisyys työnä, koska niillä SÄÄSTÖILLÄ EI MAKSETA edes sähkö ja lämmitys maksuja!
        Kirkon lämmitys pitää kyllä tasainen, koska URUT maksaa varmaan useamman miljoonan euroa nykysin.
        Nuo on tehty TILAUSTYÖNÄ Ivalon sekä Inarin kirkkoihin!
        Inarin seurakunnalla EI VARA HOMEHDUTTA Ivalon ja Inarin kirkkoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin poika oli vielä saamelainen ja valittava pyykkäri oli Kemistä muuttanut Ivaloon!
        Kemiläiset meni jo 1500 luvulla Petsamoon kaltoinkohtelemaan, tappamaan, ryöstämään sekä raiskaamaan petsamolaisia!
        He oli Länsirajalta keränneet porukkaa mukaan ja he ryösti Kirkonkin kaikki omaisuudet!

        Historialla on tapana toistaa itseään, koska ei me petsamolaiset enää olla vaan me ollaan Inarin kunnassa!
        Inarin seurakunta on kyllä niin putsattu varoista, että Ivalon kirkon kellariin tulee vesi kuulemma katolta läpi!
        Kaikki on myyty mistä rahaa voi saada, mutta rahat kadonneet kuin PIERU SAHARAAN!

        Ei kai PANKKI ota KIRKKOJA SENTÄÄN LAINOJEN TAKAUKSIKSI vaikka joku HULLU VOIS NOIN OLETTAA!
        Tässä konkurssissa ei näy vaikka kävisin joka päivä siivoamassa ILMASEKSI Ivalon ja Inarin kirkkoa hyväntekeväisyys työnä, koska niillä SÄÄSTÖILLÄ EI MAKSETA edes sähkö ja lämmitys maksuja!
        Kirkon lämmitys pitää kyllä tasainen, koska URUT maksaa varmaan useamman miljoonan euroa nykysin.
        Nuo on tehty TILAUSTYÖNÄ Ivalon sekä Inarin kirkkoihin!
        Inarin seurakunnalla EI VARA HOMEHDUTTA Ivalon ja Inarin kirkkoja!

        Minä saan käydä ÄIDIN apuna Ivalon sekä Inarin kirkoissa ilmaiseksi tarkistamassa paikkoja, koska tuo on kaikkien meidän ALKUPERÄISTEN INARIN SEURAKUNTALAISTEN ETU!

        Ivalon kirkkoon on tehty kallis AKUSTIIKKA sekä ÄÄNENTOISTOLAITE REMONTTI vaikka Ivalon kirkossa on LUONNOSTAAN HYVÄ AKUSTIIKKA SEKÄ ÄÄNI KUULUU HYVIN HUONOMMILLAKIN LAITTEILLA!

        Ivalon kirkossa ei pidetä pahemmin konserttejakaan vaikka kirkossa SAA SOITTAA VAIKKA HELL’ S BELLIÄ JOS SILTÄ TUNTUU!
        Musiikki ei ole syntiä jos sillä väkeä kirkkoon saadaan, mutta se on syntiä kun kirkon varoja käytetään sellaiseen mikä aiheuttaa koko seurakunnalle tappiota.

        Ei tuo ole minusta kunnianloukkaus jos sanon äidille, että : Sakastin portaiden vieressä oleva putki vuotaa ja vesi roiskuu tuohon ikkuna pokalle ja tuohan alkaa lahoamaan ja kallis remontti, koska koko seinä pitää uusia ja ties miten vanhat nämäkin putket on, koska en minä ainakaan muista että Ivalon kirkko olis lämmitysputki remontin takia kiinni ollut!

        Kyse on meidän kaikkien alkuperäisten Inarin kuntalaisten omaisuudesta, koska ei Inarin seurakuntaa ole perustettu Kittilän, Kemin tai Vaasan Seurakuntia varten koska heillä on omat SEURAKUNNAT ja EN OLE KÄYNYT PÄÄTTÄMÄSSÄ MISTÄÄN ASIASTA HEIDÄN SEURAKUNNISSA!

        Kemin kirkon pihalla olen käynyt lasteni kanssa katsomassa, että mitä näkyy. Yksi lapsistani on syntynyt Kemissä, mutta kysyin luvan Kemistä, että : Sopiiko, että tulen synnyttämään Ivalosta Kemiin, koska Ivalossa EI MAHDOLLISTA synnyttää?
        Minulle soitettiin sekä ilmoitettiin, että : Kyllä meille sopii joten tervetuloa!
        Minä toimin niin, kuin oltiin sovittu Kemissä!
        Minä en ole kertaakaan sanonut, että : Ei minun kanssa ole sovittu, että muualta muutetaan Inarin kuntaan ja ALETAAN PÄÄTTÄMÄÄN MINUN SEKÄ MUIDEN ALKUPERÄISTEN IVALOLAISTEN ASIOISTA!
        Ei sovittu sitäkään, että he päättävät KAIKKIEN ALKUPERÄISTEN INARIN KUNTALAISTEN PUOLESTA ASIOITA!
        Minusta he ovat ITSE PÄÄTTÄNEET ja VALEHTELEVAT SEKÄ VÄITTÄVÄT, että me ollaan PÄÄTETTY!

        Kyllähän sitä äänestää SAA VAIKKA KOIRAN PASKAA jos EHDOKKAAKSI menee, mutta EI ME OLLA SITÄ PÄÄTETTY SITTENKÄÄN vaan KOIRAN PASKA OLI OMASTA MIELESTÄ HYVÄ joten toiset äänestettiin KOIRAN PASKAA koska ei meistä kukaan muu ollut niin hyvä!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­y­­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mä voin lähtee mut mulla on valitettavasti micropenis 🥺

    • Anonyymi

      Mä von lähteä.,Minulla kyllä iso
      Herra nro 47

      • Anonyymi

        No niin oli pakko tulla leveilee isolla vehkeellä... onko nyt hyvä olo?

        T Herra Micropenis


    • Anonyymi

      Mies saa nauttia sinun hyväntekeväisyydestä.😁😁😁😁

      • Anonyymi

        Onko tää holman ämmä miten kuuma?

        Olen Sodankylästä enkä tunne niin inarilaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää holman ämmä miten kuuma?

        Olen Sodankylästä enkä tunne niin inarilaisia?

        Ja saamelaiset saivat laiskan9äksyä Korkeimmalta hallinto-oikeudelta.
        Vai kuttaa siltä että saamelainen hyväntekeväiyhteispeliä ei oikeastaan ymmärretä pääkaupunkiseudulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saamelaiset saivat laiskan9äksyä Korkeimmalta hallinto-oikeudelta.
        Vai kuttaa siltä että saamelainen hyväntekeväiyhteispeliä ei oikeastaan ymmärretä pääkaupunkiseudulla

        En ymmätänyt, puhuit saamea? 🤔


    • Anonyymi

      Ei pysty….

    • Anonyymi

      Tiukka on tavara sa Rannanjärvikin

    • Anonyymi

      Onpas negatiivinen vastaanotto!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe