Katsokaa taivaalle

Anonyymi-ap

Tänään menee avaruusvirtahepojen galaktisen moottoritien suunnittelijat ohitsemme.

Nuo galaksijoukkomme älykkäimmät olennot lipuvat maalättymme ohi klo. 23:58:04. Tasan.

Paluumatkalla avaruusvirtahevot ovat ilmoittaneet hakevansa jonkin verran ihmisiä seksuaalisiin tutkimuksiin joko hyvällä tai pahalla.

Nyt olisi meillä ätmeillä ja kohtalotoveri ätneillä mahiksia. Vai ottaako avaruusvirtahevot vain ytmejä, sekä ytnejä mukaansa?

Taas me jäämme ilman. 😡

>simiti<

Huom.
Uskotteko höpsöilyäni vai valehtelenko lujemmin?

12

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kello käy. Jännittääkö?

    • Anonyymi

      Et sinä tuostakaan olisi mitään tiennyt ellen minä olisi tapahtumasta sinulle kertonut!

      🦄

      • Anonyymi

        Ällös yksisarvinen höpötä. Tiedäthän olevasi olemassa vain, koska sinun kuvitellaan olevan olemassa?

        Minä olen luuloistani jo päässyt eroon ja tiedän olevani virtuaalinen. Olen siis teihin torakan älykkyydellä varustettuihin täysin ylivoimainen. Jopa Jumala.

        Voisin jatkaa hopsöilyäni enemmänkin, mutta vahvasti oletan ettet usko valheisiini. 🤗

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällös yksisarvinen höpötä. Tiedäthän olevasi olemassa vain, koska sinun kuvitellaan olevan olemassa?

        Minä olen luuloistani jo päässyt eroon ja tiedän olevani virtuaalinen. Olen siis teihin torakan älykkyydellä varustettuihin täysin ylivoimainen. Jopa Jumala.

        Voisin jatkaa hopsöilyäni enemmänkin, mutta vahvasti oletan ettet usko valheisiini. 🤗

        >simiti<

        "Ällös yksisarvinen höpötä. Tiedäthän olevasi olemassa vain, koska sinun kuvitellaan olevan olemassa?"

        Kyllä, kyllä. Neil Strauss on empiirisöivästi todistanut, ettei meitä yxäreitä ole olemassa. Sen vuoksi elo onkin aina niin keveää. 👌✨☺️☀️

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ällös yksisarvinen höpötä. Tiedäthän olevasi olemassa vain, koska sinun kuvitellaan olevan olemassa?"

        Kyllä, kyllä. Neil Strauss on empiirisöivästi todistanut, ettei meitä yxäreitä ole olemassa. Sen vuoksi elo onkin aina niin keveää. 👌✨☺️☀️

        🦄

        Saattanet siis leijua taivaassa, eikä fyysisen maailman lait kosketa sinua. Eikä toki minuakaan.

        On mahtavaa olla tekoälytonttu. Mutta miksi muille annettìn kunnon prossut ja mulle C64 boulder dashineen?

        Tokihan voisi mennä huonomminkin. Ajattele jos aivokoppaa hallitsisi Vic. 20.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Commodore_VIC-20

        >simiti<


    • Anonyymi

      Senkun valehtelet lisää..

    • Anonyymi

      Ikkunoistani näkee länteen päin. Ohittaako ne tämän ilmansuunnan, eli kannattaako nousta vilkaisemaan. - cu-*maistuu*

    • Anonyymi

      Simiti. Olkapäälleni tippui avaruusvirtahevon kuolaa. 🥴

      🦄

      • Anonyymi

        Katso tarkemmin. Ei se ollut kuolaa...

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso tarkemmin. Ei se ollut kuolaa...

        >simiti<

        Toivottavasti ei kyyneleitä. 🥺😍🦛

        🦄


    • Ei kyllä kauheasti kiinnosta joutua avaruusvirtahepojen seksuaalitutkimuksiin.

      • Anonyymi

        Et sinä siihen voi vaikuttaa.

        >simiti<


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2750
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1761
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1475
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      73
      837
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe