Varasimme ajoissa jo syksyllä ystäväporukan kesken kolme pariskuntaa hienon mökin juhannukseksi. Yhdellä pariskunnalla oli toive meren rannalta, eikä mikään läävä. No löytyi hieno ja hintava, mutta kun vuokra jaetaan kolmeen osaan kustannus jäisi siedettäväksi.
Nyt tämä vaativampi pariskunta onkin perumassa, koska olivatkin saaneet kutsun häihin. He vaan ilmoittivat, että voiko vielä perua koska haluavat osallistua häihin eikä molempia pysty sovittaa etäisyyden takia. Yhtään eivät ole pahoillaan että kaikkien suunnitelmat meni mönkään. Oman osansa peruutusmaksusta ilmoittivat maksavansa jos perutaan. Sopivaa korvaavaa mökkiä ei enää juhannukseksi löydy, eikä sopivaa porukkaakaan.
Onko itselläni jotenkin vääristynyt lojalisuuskäsite, kun mielestäni, tai itse olisin ehdottanut että maksan oman vuokraosuuteni, ettei muiden tarvitse muuttaa juhannussuunnitelmia oman muuttuneen tilanteen mukaan? Tai olisin jättänyt häät väliin, koska olin jo sopinut muuta.
Menikö niinku reilusti?
Pettynyt
Ystävyys koetuksella
4
346
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottakaa että hääpariskunta löytää tilalleen maksavan ja teidän kahden hyväksyvän pariskunnan tai osallistujan.
Ellei ketään löydy, olisi reilua että hääpariskunta tulisi puoleenväliin ja maksaisi ainakin puolet omasta osuudestaan.
Aikataulun muutoksia tapahtuu, mutta ensiksi sovitut suunnitelmat menevä etusijalle tai niihin on sitouduttava ainakin taloudellisesti.- Anonyymi
Siis hääpariskunnan vieras pari, teidän ystäväpariskunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hääpariskunnan vieras pari, teidän ystäväpariskunta.
Juuri näin minäkin ajatten, ja näin itse vastaavassa tilanteessa korvaisin peruutuksen. Ja se puoletkin hääkutsun saaneiden osalta riittäisi, koska ymmärrän myös heidän valintansa sukulaistytön häistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113