Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HUOMIO sinkkuisät!

Anonyymi-ap

Onko mitenkään liikaa pyydetty, että jättätte meidät lapsettomat naiset rauhaan? Keskittykää PLIIS vain sinkkuäiteihin!

Me emme halua alkaa äideiksi lapsille, jotka eivät ole meidän omia. Me emme halua, että se sinun lapsesi äiti tunkee nokkaansa suhteeseemme. Emme myöskään halua kilpailla ajastasi lapsesi kanssa, emme halua olla ikuisia kakkosia jonkun toisen lapselle! Emme todellakaan halua olla kuulemassa vollotustasi, kuinka "se paha äiti esti sinua taas tapaamasta lastasi". Emme halua esimerkiksi paikata lomareissubudjettia omasta pussistamme vain siksi, että maksat elatusmaksuja joka kuukausi MONTA SATAA EUROA, jonka minä sitten joudun omalla rahalla kompensoimaan! Emme yksinkertaisesti halua olla jonkun toisen naisen lapsen elättäjiä. EI!

Montako kertaa aikaani on tuhlattu täysin turhaan kun ensimmäisillä, toisilla, pahimmillaan viidensillä treffeillä mies paljastaakin olevansa isä! Loppuivat tapailut samantien siihen!

ENSINNÄKIN:
Ilmoita missä tahansa deittiprofiilissasi (Tinder, Suomi24 Treffit tms.) että OLET ISÄ! Laita edes isä-poika hymiö jos et halua asia enempää avata, mutta KERRO SE EDES JOTENKIN, jotta ne naiset, jotka eivät sinkkuisiä halua, tietävät välttää profiiliasi. Helppoa!

TOISEKSI:
Keskitä huomiosi jatkossa sinkkuäiteihin. Ai miksi? Kysyppä itseltäsi tämä: miksi käyttämätön haluaisi käytetyn? Aivan....
Sinkkuäidit ovat samassa tilanteessa kuin sinä. Heilläkin on prioriteetti lapsissaan, joten saatte keskenänne selvittää menonne yhteen lastenne ohella, heillä on eksät, joita saatte sitten lasten kanssa kohdata aivan keskenänne, tervemenoa.

Ei pitäisi todellakaan olla mitenkään vaikeaa jättää meidät lapsettomat naiset rauhaan! Me haluamme sen lapsettoman kumppanin, jonka kanssa kokea MOLEMMAT ensimmäistä kertaa ne vanhemmuuden hetket (lapsen syntymä, ensiaskeleet, ensisanat jne)! Lannistaa jo mieltä ajatella, että sinä olet jo kokenut tämän kaiken, eikä mikään olisi uutta sinun kanssasi, uutta ainoastaan minulle.

PLIIS sinkkuisät, lähestykää mielummin niitä sinkkuäitejä....!

33

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä voit puhua vain omasta puolesta, et kaikkien muidenkin puolesta.

      • Anonyymi

        Voin oikein hyvällä omatunnolla puhua kaikkien alle 30-vuotiaiden suomalaisten naisten puolesta. Onneksi meille on aina enemmän tarjontaa niin sovelluksissa kuin paikan päälläkin, voimme ihan vapaasti rajata pois yh-isät. Ei kiitos.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin oikein hyvällä omatunnolla puhua kaikkien alle 30-vuotiaiden suomalaisten naisten puolesta. Onneksi meille on aina enemmän tarjontaa niin sovelluksissa kuin paikan päälläkin, voimme ihan vapaasti rajata pois yh-isät. Ei kiitos.

        Ap

        Et voi. Et voi puhua minun puolestani, etkä ison osan ystävistänikään puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi. Et voi puhua minun puolestani, etkä ison osan ystävistänikään puolesta.

        Hyvä on, SUURIMMAN OSAN alle 30-vuotiaiden suomalaisten naisten puolesta. Sinä ja "iso osa" ystävistäsi olette loppujen lopuksi vain pieni osa meistä muista eriävän mielipiteenne kanssa.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on, SUURIMMAN OSAN alle 30-vuotiaiden suomalaisten naisten puolesta. Sinä ja "iso osa" ystävistäsi olette loppujen lopuksi vain pieni osa meistä muista eriävän mielipiteenne kanssa.

        Ap

        Näytäpä jotain todisteita, että sinun mielipiteesi olisi jotain muuta kuin "häviävän pieni osa". 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin oikein hyvällä omatunnolla puhua kaikkien alle 30-vuotiaiden suomalaisten naisten puolesta. Onneksi meille on aina enemmän tarjontaa niin sovelluksissa kuin paikan päälläkin, voimme ihan vapaasti rajata pois yh-isät. Ei kiitos.

        Ap

        Sua en kyllä huolis. Niin monta punalippua heiluu. Voisin luulla olevani Kiinassa pahimpaan kommariaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi. Et voi puhua minun puolestani, etkä ison osan ystävistänikään puolesta.

        Toisaalta kovin moni alle 30-vuotias ei ole ehtinyt saada omakohtaista kokemusta kyseessä olevan kaltaisesta tilanteesta, johtuen siitä että nykyään lapset keskimäärin saadaan vasta noilla hujakoilla, eikä siten tiedä miten jäätävän raskasta tuo voi olla. Kaikkia virheitä ei kyllä kannatakaan tehdä itse, voi kuunnella ja oppia muiden virheistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta kovin moni alle 30-vuotias ei ole ehtinyt saada omakohtaista kokemusta kyseessä olevan kaltaisesta tilanteesta, johtuen siitä että nykyään lapset keskimäärin saadaan vasta noilla hujakoilla, eikä siten tiedä miten jäätävän raskasta tuo voi olla. Kaikkia virheitä ei kyllä kannatakaan tehdä itse, voi kuunnella ja oppia muiden virheistä.

        Nimenomaan! Miksi elää sellaisen taakan kanssa, mitä ei itsellä vielä ole? Kyllä me haluamme sen taakan kantaa omista lapsistamme, koska vanhemmuus on aivan varmasti rankkaa!

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Miksi elää sellaisen taakan kanssa, mitä ei itsellä vielä ole? Kyllä me haluamme sen taakan kantaa omista lapsistamme, koska vanhemmuus on aivan varmasti rankkaa!

        Ap

        On vain hyvä, että tuot esiin tämän myös näin päin. Niin paljon ja hyvin karkealla kielellä miehet parjaavat sinkkuäitejä.

        Itse ainakin koin hyvin kuormittavaksi tuon ainaisen valituksen elatusmaksuista ja rahapulasta, lapsen haasteet ja eksän haasteet, jne. Miehen tulisi olla todellinen kultakimpale, että tuohon lähtisi. Tosin eipä se kultakimpale omien valintojensa seurauksista valittaisikaan vaan kantaisi sen kasaamansa taakan mukisematta ihan itse.


      • Anonyymi

        Täällä yksi kenen puolesta voi puhua! Allekirjoitan AP:n ajatukset somen ja äppien suhteen. Todellakin pitäisi voida rajata niistä yh-isät pois, pelkästään lapsettomista on jo tarjontaa aivan yllin kyllin.
        Esim Tinder voisi kysyä mieskäyttäjiltä joka tykkäyksellä onko tällä mieskäyttäjällö lapsia kyllä/ei -tyylisesti, jonka jälkeen tykkäys lähetetään vastaanottajalle. Samalla minulla voisi olla kyllä/ei -asetus yh-isien suhteen ja näin ollen ei tarvitsisi koluta heitä läpi, vaan saisin pelkästään ne lapsettomat matchit, bueno!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi kenen puolesta voi puhua! Allekirjoitan AP:n ajatukset somen ja äppien suhteen. Todellakin pitäisi voida rajata niistä yh-isät pois, pelkästään lapsettomista on jo tarjontaa aivan yllin kyllin.
        Esim Tinder voisi kysyä mieskäyttäjiltä joka tykkäyksellä onko tällä mieskäyttäjällö lapsia kyllä/ei -tyylisesti, jonka jälkeen tykkäys lähetetään vastaanottajalle. Samalla minulla voisi olla kyllä/ei -asetus yh-isien suhteen ja näin ollen ei tarvitsisi koluta heitä läpi, vaan saisin pelkästään ne lapsettomat matchit, bueno!

        Se olisi taatusti järjekäv lisäys (jos sellaista tosiaan ei vielä ole), että sellaiset voisi rajata pois, joilla on lapsia (oli yh tai ei).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Miksi elää sellaisen taakan kanssa, mitä ei itsellä vielä ole? Kyllä me haluamme sen taakan kantaa omista lapsistamme, koska vanhemmuus on aivan varmasti rankkaa!

        Ap

        Älä tee lapsia jos se on jo etukäteen taakka. Olet ymmärtänyt vanhemmuuden täysin väärin. Normaalit ihmiset tekevät lapsia koska haluavat niitä ja rakastavat heitä.
        Lapsia on ilo kasvattaa ja hoitaa eikä niiden tarvitse olla edes omia.
        Lapsi ei ole taakka. Lapsi on pieni ihminen minkälainen meistä jokainen on joskus ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee lapsia jos se on jo etukäteen taakka. Olet ymmärtänyt vanhemmuuden täysin väärin. Normaalit ihmiset tekevät lapsia koska haluavat niitä ja rakastavat heitä.
        Lapsia on ilo kasvattaa ja hoitaa eikä niiden tarvitse olla edes omia.
        Lapsi ei ole taakka. Lapsi on pieni ihminen minkälainen meistä jokainen on joskus ollut.

        Enkö minä niin kirjoittanutkin, että olen valmis kantamaan sen taakan nimenomaan omista lapsistani?

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi kenen puolesta voi puhua! Allekirjoitan AP:n ajatukset somen ja äppien suhteen. Todellakin pitäisi voida rajata niistä yh-isät pois, pelkästään lapsettomista on jo tarjontaa aivan yllin kyllin.
        Esim Tinder voisi kysyä mieskäyttäjiltä joka tykkäyksellä onko tällä mieskäyttäjällö lapsia kyllä/ei -tyylisesti, jonka jälkeen tykkäys lähetetään vastaanottajalle. Samalla minulla voisi olla kyllä/ei -asetus yh-isien suhteen ja näin ollen ei tarvitsisi koluta heitä läpi, vaan saisin pelkästään ne lapsettomat matchit, bueno!

        Olisi ensimmäinen ominaisuus tinderissä, josta maksaisin mielelläni! Säästäisi huomattavasti paljon aikaa ja olisi treffailukin paljon tehokkaampaa! Menettää äkkiä vielä sen kultakimpaleen jos hukkaan aikaa näiden yh-isien kanssa.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua en kyllä huolis. Niin monta punalippua heiluu. Voisin luulla olevani Kiinassa pahimpaan kommariaikaan.

        Katsokaahan kaikki, näin kirjoittaa yh-incel.


        -Ap


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­m­­­f­o­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tietysti olisi reilua ilmoittaa, jos itsellä on lapsia ( oli sitten mies tai nainen). Yhtä reilua on ilmoittaa myös se, jos ei halua, että toisella on lapsia. Toivottavasti valtaosasta nettiappeja yms. löytyy mahdollisuus filtteröidä sen perusteella onko lapsia (en tiedä löytyykö, kun en käytä).

      Mitä noihin perusteisiisi siitä, ettei saisi lähestyä lapsettomia, tulee, niin ne ovat vain sinun henkilökohtaisia preferenssejäsi ja syitäsi. Niitä ei voi yleistää koskemaan edes valtaosaa lapsettomista sinkkunaisista. Naisissa on paljon mm. sellaisia, jotka eivät edes halua omia lapsia, mutta toisen lapset ovat ihan ok. Kaikki eivät myöskään voi saada omia. Osa taas ei pidä vauvoista, mutta tykkää kyllä isommista lapsista jne. Paras olisikin, kun jokainen kertoo avoimesti sen oman tilanteensa ja myös ne omat mielipiteet tuosta asiasta, ettei kenenkään tarvitse olettaa.

      • Anonyymi

        Kuka nyt ei vauvoista pitäisi? Kaikki nisäkkäiden pennut ovat suloisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt ei vauvoista pitäisi? Kaikki nisäkkäiden pennut ovat suloisia.

        Esimerkiksi minä. Vauvoissa ei ole mitään suloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi minä. Vauvoissa ei ole mitään suloista.

        Sama juttu. Vauvat ei ole yhtään mun juttu. En mä niitä mitenkään vihaa tai inhoa, mutta välttelen parhaani mukaan. Isommat lapset on mukavia ja sanotaan nyt sellasten parista vuodesta ylöspäin olevien mukulouden seurassa viihdyn hyvin. Hoitakoon vauvoja he, jotka vauvoista tykkäävät.

        Tuossa syy miksi mulla ei ole, eikä tule olemaan, omia lapsia. Niitä ei saa ilman sitä vauvavaihetta ja sellaista miestä nyt tuskin löytyy, joka mielellään hoitaisi sen koko vauvatouhun, johon en halua osallistua. Adoptoida voisin, mutta se on niin hiton byrokraattinen prosessi, että antaa olla. Mä annan siis rakkauteni siskoni ja ystävien muksuille. Kyllä mun elämääni mahtuisi mies, jolla on lapsia, kunhan ei vauvaa tai ainakaan mun ei tarvitsisi siihen vauvavaiheeseen osallistua.


    • Anonyymi

      En edes jaksanut lukea noin pitkää pätkä, mutta en minä ainakaan oletta jos tapaan jonkun, että hän alkaisi lapsieni "äidiksi". Mutta pitää hänen se hyväksyä 100% että kuuluvat aina elämääni.

    • Anonyymi

      Itseäni ei sen ihmeemmin haittaa, jos miehellä on lapsia. En siis jaa tuossa asiassa sun tuntemuksiasi ap.

      Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että lapsistaan pitää kertoa jo ihan alussa. Vaikka mulla ei mitään lapsia vastaan olekaan, niin lastensa salaaminen on turhan arveluttavaa käytöstä. Lopetan tapailun siihen kohtaan, jos käy ilmi, että mies on salaillut lapsiaan. En mä halua suhteeseen sellaisen kanssa, joka kokee tuollaisen salailun olevan ok.

    • Anonyymi

      On liikaa pyydetty. Jos haluat olla kelvollinen sosiaalinen ihminen niin joudut jatkossakin kieltäytymään sellaisesta seurasta joka ei sinua kiinnosta sensijaan että huudat koko maailmaa muutumaan etujesi mukaiseksi.

      Ongelmaasi on myös toinen ratkaisu: Hankit mieluisan miesystävän jonka takia jätät koko deittimaailman taaksesi ja voit kenelle tahansa tarjokkaalle sanoa nasevasti että ei kiitos, minulla on jo mies.

      Jos et löydä itsellesi kelpaavia miehiä silloin epäonnistuneiden kohtaamistesi pienin yhteinen nimittäjä olet sinä itse.

      • Anonyymi

        Mielestäni ei ole lainkaan liikaa pyydetty. Miksi 2020-luvulla minun tulisi tyytyä sellaiseen mieheen, jolla on jo taakka kannettavanaan, jollaista minulla taas ei ole.

        Ei meidän vielä lapsettomien naisten tarvitse nykyaikana tyytyä sellaiseen kun meillä on some, deittisovellukset jne. Minusta on ihan aiheellista nostaa keskustelua sinkkuisille, jotta kertomalla vanhemmuudestaan auttaisiviat meitä rajaamaan heidät pois valikoimasta. Emme jaksa kuluttaa aikaamme mieheen, kenen kanssa suhde ei tulisi toimimaan, koska hänellä on jo se lapsi. Olisi miettinyt aiemmin kenen kanssa niitä menee hankkimaan.

        Se, löydämmekö itsellemme kelpaavia miehiä on toinen asia, mikä ei liity tähän. Meillä on kuitenkin aina vaihtoehtoja ja tarjontaa, mutta ei pitäisi olla liikaa pyydetty, että saamme rajata yh:t pois kuvioista.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni ei ole lainkaan liikaa pyydetty. Miksi 2020-luvulla minun tulisi tyytyä sellaiseen mieheen, jolla on jo taakka kannettavanaan, jollaista minulla taas ei ole.

        Ei meidän vielä lapsettomien naisten tarvitse nykyaikana tyytyä sellaiseen kun meillä on some, deittisovellukset jne. Minusta on ihan aiheellista nostaa keskustelua sinkkuisille, jotta kertomalla vanhemmuudestaan auttaisiviat meitä rajaamaan heidät pois valikoimasta. Emme jaksa kuluttaa aikaamme mieheen, kenen kanssa suhde ei tulisi toimimaan, koska hänellä on jo se lapsi. Olisi miettinyt aiemmin kenen kanssa niitä menee hankkimaan.

        Se, löydämmekö itsellemme kelpaavia miehiä on toinen asia, mikä ei liity tähän. Meillä on kuitenkin aina vaihtoehtoja ja tarjontaa, mutta ei pitäisi olla liikaa pyydetty, että saamme rajata yh:t pois kuvioista.

        Ap

        Onko sinulla luetun ymmärtämisessä vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla luetun ymmärtämisessä vikaa?

        Nähtävästi vähemmän kuin sinulla.

        Ap


    • Anonyymi

      Mistä voimme täällä tietää onko lapsia vai sinkkuäiti?

    • Anonyymi
    • Kaikki kauniita, nuoria ja hoikkia sinkkutyttöjä pitää tietenkin ja erityisesti vietellä. He ovat priimatyttöjä.

    • Anonyymi

      Miksi tollaset kylmät ihmiset ees puhuvat lapsista. Olkaa yksin.

    • Anonyymi

      Miksi käyttämätön edes haluaisi käytetyn???

    • Anonyymi

      Et todellakaan voi puhua kaikkien puolesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe