Nainen kumman haluaisit

Anonyymi-ap

Että miehesi hankkii urheiluauton vai moottoripyörän

78

483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen.

      • Anonyymi

        Eli hankis toisen naisen itselleen eli kivemman ja mukavamman naisen no tuo ei tullut mieleen


    • Anonyymi

      Hyi yäks.

    • Anonyymi

      En kumpaakaan. Asia on mulle täysin yhdentekevä. Omatpahan ovat rahansa.

      • Anonyymi

        Entäpä jos se hankkii chevrolet corveten tai camaron tai pontiac transamin tai firebirgin v8 tunnet pimpissäsi v8 tärinän ja aistit voiman ja v8 karjunnan


      • Anonyymi

        Onko ne rahat sen omat siltikin, jos hankkii sen sun rahoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos se hankkii chevrolet corveten tai camaron tai pontiac transamin tai firebirgin v8 tunnet pimpissäsi v8 tärinän ja aistit voiman ja v8 karjunnan

        Omapahan on ajopelinsä ja itsepä tuo sen kulut maksaa. EVVK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos se hankkii chevrolet corveten tai camaron tai pontiac transamin tai firebirgin v8 tunnet pimpissäsi v8 tärinän ja aistit voiman ja v8 karjunnan

        Mulla on oma auto, joten ei kosketa minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne rahat sen omat siltikin, jos hankkii sen sun rahoilla?

        Ne on aina sen omat rahat ja vain sen omat rahat. Mun rahoihini ei ole pääsyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne rahat sen omat siltikin, jos hankkii sen sun rahoilla?

        Mies ei missään tilanteessa hanki minun rahoillani mitään. Siitä voidaan ehkä jossain tilanteessa keskustella, että hankinko minä minun rahoillani hänelle jotakin. Itse hän ei kuitenkaan minun rahoillani mitään hanki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on aina sen omat rahat ja vain sen omat rahat. Mun rahoihini ei ole pääsyä.

        Tommoset naiset vaihtoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei missään tilanteessa hanki minun rahoillani mitään. Siitä voidaan ehkä jossain tilanteessa keskustella, että hankinko minä minun rahoillani hänelle jotakin. Itse hän ei kuitenkaan minun rahoillani mitään hanki.

        Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommoset naiset vaihtoon!

        Samoin vaihtoon mies, joka ei erota mikä on kenenkin omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jatkoon.

        Kyllä. Ei pääse jatkoon mies, joka kuvittelee voivansa käyttää toisen rahoja kuin omiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin vaihtoon mies, joka ei erota mikä on kenenkin omaisuutta.

        Erotessahan ne varat erotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ei pääse jatkoon mies, joka kuvittelee voivansa käyttää toisen rahoja kuin omiaan

        Ei asu mun kotona nainen jolla on omat varat. Parempi on olla oma asuntokin sellaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erotessahan ne varat erotellaan.

        Nimenimaan toisinpäin. Edes naimisissaollessa sulla ei vielä ehteiselon aikana ole mitään omistusoikeutta toisen nimissä olevaan omaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omapahan on ajopelinsä ja itsepä tuo sen kulut maksaa. EVVK

        Se on mukavaa puhua miehestä ja saman tien todeta evvk. Taidatteps tosi paljon välittää toisistanne...

        Asutteko yhdessä mutta vaan säästösyistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asu mun kotona nainen jolla on omat varat. Parempi on olla oma asuntokin sellaisella.

        Se taas on sinun ongelmasi. Mun taloudessani taas ei asu kukaan, joka ei tunne omistusoikeuden käsitettä.

        Jos asutaan yhdessä, niin varoja käytetään yhteisiin asioihin. Toisella ei kuitenkaan ikinä ole päätösoikeutta toisen omaisuuteen, eikä hän hanki niillä yhtään mitään, eikä myy yhtään mitään omine lupineen. Asioista voidaan neuvotella ja asioista voidaan sopia, mutta omistusoikeutta ei toisella ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ei pääse jatkoon mies, joka kuvittelee voivansa käyttää toisen rahoja kuin omiaan

        Eikä nainen, joka kuvittelee elävänsä erillistä ja itsellistä elämää parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenimaan toisinpäin. Edes naimisissaollessa sulla ei vielä ehteiselon aikana ole mitään omistusoikeutta toisen nimissä olevaan omaisuuteen.

        Lain mukaan Suomessa, mikä onkin melko ihmeellistä ja typerää. Meiltä puuttuu myös perheen yhteinen veroprosentti jostain yhtä typerästä syystä.

        Mutta minä en alioliitossa eläisi noin, joten ne varat on sopimuksella yhteisiä - tai ditten ei ole edes sitä suhdettakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mukavaa puhua miehestä ja saman tien todeta evvk. Taidatteps tosi paljon välittää toisistanne...

        Asutteko yhdessä mutta vaan säästösyistä?

        Puhuin miehen ajopelistä, en miehestä. Mua ei tosiaan kiinnosta paskaakaan millä mies ajaa. Hän ajaa sillä ihan itse, se on täysin hänen oma päätöksensä, johon minä en ota mitään kantaa. Hän hankkii mitä itse haluaa.

        Kyllähän hän tässä paljon säästää. Mun kuluihini yhteisasumisella ei ole juurikaan vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lain mukaan Suomessa, mikä onkin melko ihmeellistä ja typerää. Meiltä puuttuu myös perheen yhteinen veroprosentti jostain yhtä typerästä syystä.

        Mutta minä en alioliitossa eläisi noin, joten ne varat on sopimuksella yhteisiä - tai ditten ei ole edes sitä suhdettakaan.

        Kuteb jo totesin, niin se on sinun ongelmasi. Minä en moiseen idiotismiin koskaan lähtisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nainen, joka kuvittelee elävänsä erillistä ja itsellistä elämää parisuhteessa.

        Sekin on ihan sinun oma ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taas on sinun ongelmasi. Mun taloudessani taas ei asu kukaan, joka ei tunne omistusoikeuden käsitettä.

        Jos asutaan yhdessä, niin varoja käytetään yhteisiin asioihin. Toisella ei kuitenkaan ikinä ole päätösoikeutta toisen omaisuuteen, eikä hän hanki niillä yhtään mitään, eikä myy yhtään mitään omine lupineen. Asioista voidaan neuvotella ja asioista voidaan sopia, mutta omistusoikeutta ei toisella ole.

        Ei se ole mun ongelma.

        Ja mitä omistusoikeuden käsitteeseen tulee, niin kyse ei ole sen tuntemisesta millään tasolla tässä keskustelussa. Kyse on ihan täysin eri asiasta.

        Mutta kaikessa ehdottomuudessasi vaikutat hyvin selvästi olevan jo naimisissa - rahojesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuteb jo totesin, niin se on sinun ongelmasi. Minä en moiseen idiotismiin koskaan lähtisi.

        Et saisi tosin kutsuakaan, joten enpä näe mitään menetystäkään puolin en toisin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mun ongelma.

        Ja mitä omistusoikeuden käsitteeseen tulee, niin kyse ei ole sen tuntemisesta millään tasolla tässä keskustelussa. Kyse on ihan täysin eri asiasta.

        Mutta kaikessa ehdottomuudessasi vaikutat hyvin selvästi olevan jo naimisissa - rahojesi kanssa.

        Tietysti innsinun ihan oma ongelnasi, että miten onan parisuhteesi järjestät. Minun ongelmani se ei ole millään tasolla.

        Kyse in ninebomaan omistusoikeudesta ja vain siitä, eikä mistään muusta. Sinä tietysti voi tulla väliin lässyttämäön jostain muusta, mutta ei se vaikuta mitenkään siihen mistä tässä on puhuttu. Aloittaja kirjoitti "miehesi hankkii" ei sinä hsnkit miehellesi. Mieheni ei hanki minun rahoillani yhtään mitään, vain omalla päätöksellään. Jos hän hankkii, hän hankkii omillaan ja se siitä.

        En ole naimisissa. En usko moiseen paskaan, eikä miehenikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saisi tosin kutsuakaan, joten enpä näe mitään menetystäkään puolin en toisin...

        Se on edelleen sun oma ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin miehen ajopelistä, en miehestä. Mua ei tosiaan kiinnosta paskaakaan millä mies ajaa. Hän ajaa sillä ihan itse, se on täysin hänen oma päätöksensä, johon minä en ota mitään kantaa. Hän hankkii mitä itse haluaa.

        Kyllähän hän tässä paljon säästää. Mun kuluihini yhteisasumisella ei ole juurikaan vaikutusta.

        Oot tehnyt huonon ja yksipuolisen diilin sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot tehnyt huonon ja yksipuolisen diilin sitten?

        Mä olen tehnyt hyvän diilin, johon molemnat ovat tyytyväisiä. Hyviä miehiä on harvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti innsinun ihan oma ongelnasi, että miten onan parisuhteesi järjestät. Minun ongelmani se ei ole millään tasolla.

        Kyse in ninebomaan omistusoikeudesta ja vain siitä, eikä mistään muusta. Sinä tietysti voi tulla väliin lässyttämäön jostain muusta, mutta ei se vaikuta mitenkään siihen mistä tässä on puhuttu. Aloittaja kirjoitti "miehesi hankkii" ei sinä hsnkit miehellesi. Mieheni ei hanki minun rahoillani yhtään mitään, vain omalla päätöksellään. Jos hän hankkii, hän hankkii omillaan ja se siitä.

        En ole naimisissa. En usko moiseen paskaan, eikä miehenikään.

        Kerroin jo ettei ole ongelmani. Et tainnut kuunnella?

        Ja lisäksi - kyse ei ole vain sinun määrittelemistä asioistasi tässä ketjussa. Sinulla ei ole sitä yksipuolista oikeutta määrittelyyn. Typerää ja tahditonta edes implikoida moista.

        Telaketju-näkemyksesi asiaan on jo tullut myös esiin. Ei ole mitään pointtia keskustelullisesti toistella sitä. Ja se siitä.

        Enkä minäkään uskonut hetkeäkään että olisit naimisissa. Joten sekin siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin jo ettei ole ongelmani. Et tainnut kuunnella?

        Ja lisäksi - kyse ei ole vain sinun määrittelemistä asioistasi tässä ketjussa. Sinulla ei ole sitä yksipuolista oikeutta määrittelyyn. Typerää ja tahditonta edes implikoida moista.

        Telaketju-näkemyksesi asiaan on jo tullut myös esiin. Ei ole mitään pointtia keskustelullisesti toistella sitä. Ja se siitä.

        Enkä minäkään uskonut hetkeäkään että olisit naimisissa. Joten sekin siitä.

        Eipä se minunkaan ongelmani ole

        Minö määrittelen tasan itse mistä minä puhun, mutta höpöttele sinä keskenäsi jostain muusta. Tai ehkä joku muu innostuu jauhamaan sun kanssasi sun aiheestasi.

        No hyvä, ettei moista kuvitellut. Ihan niin ääliö en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin jo ettei ole ongelmani. Et tainnut kuunnella?

        Ja lisäksi - kyse ei ole vain sinun määrittelemistä asioistasi tässä ketjussa. Sinulla ei ole sitä yksipuolista oikeutta määrittelyyn. Typerää ja tahditonta edes implikoida moista.

        Telaketju-näkemyksesi asiaan on jo tullut myös esiin. Ei ole mitään pointtia keskustelullisesti toistella sitä. Ja se siitä.

        Enkä minäkään uskonut hetkeäkään että olisit naimisissa. Joten sekin siitä.

        Sulla todella on telatketjumielipide, vieläpä asiaan joka ei kosketa sinua millään tavalla ja josta et selvästi edes tajunnut mitään.

        Sä olet selvästi rahanahne ja raha on sinulle ainoa arvo. Meillä on tyystin toisin päin. Emme ole yhdessä rahan takia, joten meitä eivät myöskään toistemme rahat kiinnosta. Mies tekee omillaan mitä tahtoo ja minä omillani mitä tahdon, eikä toisella ole mitään tarvetta ottaa kantaa toisenrahankäyttöön. Hänen rahankäyttönsä ei mitenkään kosketa minun elämääni ja vice versa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se minunkaan ongelmani ole

        Minö määrittelen tasan itse mistä minä puhun, mutta höpöttele sinä keskenäsi jostain muusta. Tai ehkä joku muu innostuu jauhamaan sun kanssasi sun aiheestasi.

        No hyvä, ettei moista kuvitellut. Ihan niin ääliö en ole.

        Enpä kyllä minäkään ole missään vaiheessa uskonut ääliömäisyytesi tasoksesi tuota. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kyllä minäkään ole missään vaiheessa uskonut ääliömäisyytesi tasoksesi tuota. 😂

        No hyvä, ettet kuvitellut niin ääliöksi, että menisin naimisiin 👍. Umpi-idioottien puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla todella on telatketjumielipide, vieläpä asiaan joka ei kosketa sinua millään tavalla ja josta et selvästi edes tajunnut mitään.

        Sä olet selvästi rahanahne ja raha on sinulle ainoa arvo. Meillä on tyystin toisin päin. Emme ole yhdessä rahan takia, joten meitä eivät myöskään toistemme rahat kiinnosta. Mies tekee omillaan mitä tahtoo ja minä omillani mitä tahdon, eikä toisella ole mitään tarvetta ottaa kantaa toisenrahankäyttöön. Hänen rahankäyttönsä ei mitenkään kosketa minun elämääni ja vice versa.

        Mielipide-ero ei kylläkään korreloi tajuamisen kanssa.

        Ja mitä tajuamiseen yleensä tulee, väärä johtopäätöksesi rahan ahneudesta viittaa kyllä enempi ymmärryksen kömmähdyksiin siellä toisessa päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipide-ero ei kylläkään korreloi tajuamisen kanssa.

        Ja mitä tajuamiseen yleensä tulee, väärä johtopäätöksesi rahan ahneudesta viittaa kyllä enempi ymmärryksen kömmähdyksiin siellä toisessa päässä.

        Nimenomaan tajuaminen tai tajuamattomuuden esittäminen tässä on se ongelma. Mielipiteellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Tajuamattomuuden huomaa selvästi sanavalinnoistasi. Myös rahanahneutesi huonaa selvästi sananvalinnoistasi. Kaipaat hallintavaltaa toisen ihmisen rahoihin, se on rahanahneutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan tajuaminen tai tajuamattomuuden esittäminen tässä on se ongelma. Mielipiteellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Tajuamattomuuden huomaa selvästi sanavalinnoistasi. Myös rahanahneutesi huonaa selvästi sananvalinnoistasi. Kaipaat hallintavaltaa toisen ihmisen rahoihin, se on rahanahneutta.

        "Kaipaat hallintavaltaa toisen ihmisen rahoihin, se on rahanahneutta."

        Sivusta ... voi se olla hallitsemisentarvettakin. Itse jopa kallistuisin tuohon, että kyse on tarpeesta hallita puolisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaipaat hallintavaltaa toisen ihmisen rahoihin, se on rahanahneutta."

        Sivusta ... voi se olla hallitsemisentarvettakin. Itse jopa kallistuisin tuohon, että kyse on tarpeesta hallita puolisoa.

        Totta. Voi hyvin olla tuotakin. Kun puolisolla on omat rahat, jotka ovat täysin hänen omassa hallinassaan, niin onhan se tietysti hallitsemisentarpeiselle ihmiselle hankala tilanne.

        Onneksi en ole törmännyt tuollaiseen mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan tajuaminen tai tajuamattomuuden esittäminen tässä on se ongelma. Mielipiteellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Tajuamattomuuden huomaa selvästi sanavalinnoistasi. Myös rahanahneutesi huonaa selvästi sananvalinnoistasi. Kaipaat hallintavaltaa toisen ihmisen rahoihin, se on rahanahneutta.

        Heijastelet ja ulkoistat jo varsin näkyvästi omia pelkojasi demonisoimalla erimieltä olevan henkilön.

        Keskustelullisesti tämä alkaa sen seurauksena olla kanssasi varsin tylsää.

        Hyvää jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaipaat hallintavaltaa toisen ihmisen rahoihin, se on rahanahneutta."

        Sivusta ... voi se olla hallitsemisentarvettakin. Itse jopa kallistuisin tuohon, että kyse on tarpeesta hallita puolisoa.

        Mihin se kallistuminen siellä "sivusta" muuten perustuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heijastelet ja ulkoistat jo varsin näkyvästi omia pelkojasi demonisoimalla erimieltä olevan henkilön.

        Keskustelullisesti tämä alkaa sen seurauksena olla kanssasi varsin tylsää.

        Hyvää jatkoa.

        Ainoa, joka tässä keskustelussa on demonisoinut, olet sinä itse. Sinä hyökkäsit räyhäämän muiden ihmisten keskusteluun, joka ei lainkaan koskenut sinua itseäsi. Sinua ahdisti mielestäsi vääränlainen mielipide niin valtavasti, että koit tarpeelliseksi tulla sylkemään typeryyksiäsi tähän väliin, Väliksen viihdyttävään ja kevyeen aloitukseen. Omat pelkosi ja hallinnantarpeesi ovat niin valtavia, että koit tarpeelliseksi tulla yrittämään ulottaa hallintaasi jopa sinulle täysin tuntemattomaan ja anonyymiin naiseen. Sinä jopa kuvittelet, että minua liikuttaa pennin vertaa se, että joku tuntematon räyhäävä ja ilmeisen pakkomielteinen mies tukee kertomaan miten "Et saisi tosin kutsuakaan". Oletko sinä ihan kunnossa? Käytöksesi ei vaikuta aivan tasapainoisen yksilön käytökseltä.


      • Anonyymi

        Ai niin Välis. Mun mieheni ostaisi uuden polkupyörän ennemmin kuin mitään moottoriajoneuvoa. Hän ei ostaisi edes sähköpyörää. Tästä on nimittäin puhuttu, eikä hän huolisi sellaista.


    • Anonyymi

      Traktori on hyvä ja peräkärry

    • Anonyymi

      Eipä se minun elämääni vaikuta mitenkään. Sen tosin tiedän, että jos kyse olis mun miehestäni, niin se hankkis urheiluauton. Sen syyt olis tosin ihan erit kuin miksi niitä kai yleensä hankitaan. Moottoripyörää tuo ei hankkisi ikinä.

      • Anonyymi

        Mikä sen syyt sitten on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sen syyt sitten on

        Sellaset mitä nyt ei perinteisesti urheiluautoihin yhdistetä. Hän mm. ei koskaan aja lujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaset mitä nyt ei perinteisesti urheiluautoihin yhdistetä. Hän mm. ei koskaan aja lujaa.

        Näyttäiskö hän et olis rikas ja varakas ja puku päällä hän olis aristokraatti ja rahaa olis ja hän olis vähän kuin ylioppilas larvanto pulttipoisseista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäiskö hän et olis rikas ja varakas ja puku päällä hän olis aristokraatti ja rahaa olis ja hän olis vähän kuin ylioppilas larvanto pulttipoisseista

        Hän kuvittelisi olevansa englantilainen sir popliini päällä semmonenko sun miäs olis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäiskö hän et olis rikas ja varakas ja puku päällä hän olis aristokraatti ja rahaa olis ja hän olis vähän kuin ylioppilas larvanto pulttipoisseista

        Nuihan ovat niitä perinteisiä syitä, eli siis ei mitään tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kuvittelisi olevansa englantilainen sir popliini päällä semmonenko sun miäs olis

        Ei mitööb tuon jaltaistakaan. Hän on tyystin toisenlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuihan ovat niitä perinteisiä syitä, eli siis ei mitään tuollaista.

        Eikö urheiluauto hankita sen takia että itse tykkää siitä ja näyttää et autossa on voimaa ja kuskissa voimaa se o voima joka puhuu eli mies ja voima ja naiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitööb tuon jaltaistakaan. Hän on tyystin toisenlainen.

        Onko se syy se, että on niin lyhyt että matala urheiluauto sopii katumaasturia paremmin kyytiin nousemiseen?

        Kerro nyt - älä pidä meitä jännityksessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö urheiluauto hankita sen takia että itse tykkää siitä ja näyttää et autossa on voimaa ja kuskissa voimaa se o voima joka puhuu eli mies ja voima ja naiset

        Voi se olla sinulle se syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se syy se, että on niin lyhyt että matala urheiluauto sopii katumaasturia paremmin kyytiin nousemiseen?

        Kerro nyt - älä pidä meitä jännityksessä?

        Ei mitään tuon kaltaistakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tuon kaltaistakaan.

        Teillä on niin matala talli, että pitää olla matala urheiluauto - ja olis kiva edes joskus laittaa auto sinne talliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on niin matala talli, että pitää olla matala urheiluauto - ja olis kiva edes joskus laittaa auto sinne talliin?

        Ei mitään sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään sellaista.

        Eikö edes vihjeitä voi julkaista?

        Arvaukset alkaa muuten käydä epätoivoisiksi, kuten miehelläsi on akuutti korkeanpaikan kammo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö edes vihjeitä voi julkaista?

        Arvaukset alkaa muuten käydä epätoivoisiksi, kuten miehelläsi on akuutti korkeanpaikan kammo?

        En ole aikeissa avata asiaa sen syvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aikeissa avata asiaa sen syvemmin.

        Ai - et tiedä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai - et tiedä. 😂

        Tiedän erittäin hyvin. Minulla ei kuitenkaan ile mitään syytä avata asiaa tässä sen enempää. 🙂


    • Anonyymi

      Jos minulla olisimies, niin valinta olisi varmasti motskari. En voisi kuvitella seukkaavani urheiluautomiehen kanssa.

      • Anonyymi

        Mikset?

        Onko sinulla jotenkin rajoittunut mielikuvitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset?

        Onko sinulla jotenkin rajoittunut mielikuvitus?

        Ei, vaan mulla on fakkiutuneet ennakkoluuloiset mielikuvat urheiluautomiehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan mulla on fakkiutuneet ennakkoluuloiset mielikuvat urheiluautomiehistä.

        Ahaa, kevyttä mielenvikaisuutta siis. Onko sellaista paljonkin teillä suvussa? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, kevyttä mielenvikaisuutta siis. Onko sellaista paljonkin teillä suvussa? 🤔

        Sun täytyy olla jokin meedio....😳
        Hyvin aistittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy olla jokin meedio....😳
        Hyvin aistittu.

        Eiku sukupuolittunut arvaus. 😂


    • Anonyymi

      Jos hankkis ensteks vaikka työpaikan.

      • Anonyymi

        Kenelle?

        Tarkistin vaan, kun viimeksi minä hankin työpaikan niin ei ollut itselle...


    • Anonyymi

      Kummassakaan ei ole tilaa lastenistuimelle takapenkillä.

      • Anonyymi

        Kumpikin on myös rakennettu juuri siitä syystä ja sitä varten nopeiksi..
        😋


    • Anonyymi

      Luulen ettei se osaa ajaa moottoripyörää. Eikä sitä muutenkaan kauheasti noin kiinnosta. Varmaan urheiluauton jos ois pakko noista 2 valita.

      • Anonyymi

        No heitä kolmas musta hevonen peliin?

        Skuutti?

        Mönkkäri?

        Rullaluistimet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No heitä kolmas musta hevonen peliin?

        Skuutti?

        Mönkkäri?

        Rullaluistimet?

        Ei oikein varmaan mikään noistakaan. Ehkä rullaluistimet. Sähköautosta puhunut. Ei sitä oikein kiinnosta mitkään tuollaset.


    • Jos minulta kysytään, niin urheiluauto. Mutta oletan, että aikuinen mies päättää kuitenkin itse rahojensa käytöstä.

    • Anonyymi

      Hassu ajatus. Jos meistä jompikumpi ostaisi urheiluauton, niin se olisin minä. Mun miestäni ei kiinnosta edes ajaa autolla ja vielä vähemmän moottoripyörällä. Enkä minäkään urheiluautoa ostaisi. Vuokrannut olen muutaman kerran ja tulen varmaan taas joskus vuokraamaan, mutta miestä noi ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Herkkumiehellä taitaa olla jo moottoripyörä tai kaksikin niin sellanen sitten

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      218
      1703
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1574
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1278
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1209
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1177
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1125
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1085
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1026
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      93
      997
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      993
    Aihe