Kun ikää tulee lisää

Anonyymi-ap

Monilla vanhempien näkeminen vähenee.

11

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä luulisin, että jopa kasvaa..

      Silloin kun lapset oli pieniä, vanhemmat oli ne, jotka säntäilivät katsomaaan jne.

      Nyt kun vanhemmat....tai mulla vain enää äiti, on huonommassa kunnossa, pitää yhteyksiä pidellä ja seurailla, miten hän voi ja elämä sujuu. 🤔

    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa jos ajattelee erilailla. On totta, että toooosi vanhoilla vanhemmillani on näkö heikentynyt, eli näkeminen vähentynyt.

      Itsellänikin on jo huonoutunut. Onneksi en tarvitse laseja, kun puhelimeni on yhtä iso, kuin suurimmat televisiot ennen.

      Muistan kun säästin silloisen puolison kanssa ja kävimme sitte leuhkana ostamassa valtavan 28" kuvaputkitöllön.

      Isompia ei ollut olemassa ja se painoi varmaan tonnin. 🤣

      >simiti<

    • Anonyymi

      Mulla se on vähentynyt, mutta siihen saattaa vaikuttaa se kun ne on kuollut.

      • Anonyymi

        Mulla se kun asun jo omillani.


    • Kyllä lisääntyy, nyt joutuu jo soittaan äitille joka päivä. Samoin isällä noin kymmennen vuotta sitten, ainahan se juoppo oli, mutta otti oikein kunnon loppukirin ja sattui kaikenlaista.

      • Anonyymi

        Mulla naisystävä oli 20 vuotta vesiselvänä. Sitten otti sen "jospa sitä vähän maistaisi" ja kroppa sanoi poks.

        Kaikenlaista sitä. Mutta näillä mennään. Onneksi kristilliset + persut on hallituksessa ja huolehtivat, että nuorisostamme kasvaa suoraselkäisiä, rehellisiä, raittiita ja empaattisia älyn jättiläisiä!

        >simiti<


    • Anonyymi

      Mulla se in kyllä lisääntynyt, todella huomattavasti. Parikymppisenä näin vanhempiani muutaman kerran vuoteen ja nyt useamman kerran viikkoon.

    • Anonyymi

      Mä en näe enää muuta kuin valokuvissa ja joskus unissa, mutta mielessä on silti aina ja joskus odotan soittoa, mutta turhaan. Mietin usein, että minkälaista se olisi vielä kerran käydä keskustelua ja joskus puhun itsekseni ja vastaan kuin ajatelisin heidän vastaavan. Joskus on niin hätä kädessä, että toivoisi apua mutta eipä he sieltä tule pöydänpäästä kantamasn vaikka kuinka toivoisi. Ehkä henkisesti? Kahdesti kävi niin, että valot vilkkui kun ajattelin isää, mutta kaippa se vaan oli sähkökatko, who knows!?

    • Anonyymi

      Usein kyllä juu kun nääs lapsillakin on oma elämä omat perheet mu aina toisinaan lapsikin tarttii vanhempansa vanhempiensa apua ja rahallista tukeakin aina toisinaan ainakin

    • Anonyymi

      Tapauskohtaista täysin. Riippuu onko omaa perhettä, missä asutaan, missä vanhemmat asuu jne.

      Joka tapauksessa kun niillä vanhemmilla alkaa olla ikää likelle satavuotta, näkeminen ja yhteydenpito usein kasvaa.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Juu, oli tarkoitus eilen käydä. Nyt on huono omatunto, kun en käynyt. Muistisairaan vanhemman luona kyläileminen on jollain tapaa surullinen kokemus.

      Aina, kun näkee sen miten muisti kuoriutuu kuin omenaa kuorittaisiin, kerros kerrokselta. Hän muistaa jonkun käyneen luonaan ehkä 30 sekunnin ajan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe