Saa toki muutkin vastata. Itselläni ei ole enää vuosiin ollut autoa ja siksi kysynkin. Ihan vain, koska olen utelias.
Jos tulee hautajaissaattue vastaan, niin pysähdyttekö?
>simiti<
Hölmö kysymys sinkkuleille
13
266
Vastaukset
- Anonyymi
En pysähdy, mutta luultavasti hiljennän vauhtia. Letkan perässä on kuitenkin muita tienkäyttäjiä tärkeämpiä ja kiireisempiä kansalaisia, joiden on päästävä ohittamaan se letka, vaikka sitten keltaisella viivalla.
xLiner Hidastan ja nyt lähti pimennysverho tilaukseen, mun paikkani ei ole täällä aamukahdeksalta 🙄
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Mikä vika on olla hereillä aamu 8?
Kaikki pimennysverhot ei oo muuten hyviä.
😊Oliko sinulla naisena esiintyvä mies lepoaika aamuyöstä pari hikistä tunteroista?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla naisena esiintyvä mies lepoaika aamuyöstä pari hikistä tunteroista?
Nukuin kyllä noin 03-10.00
Miitä sä oikein haluat kun aina vaan roikut mun kimpussa?
Ota rohkeasti vaan yhteyttä jos haluat jutella.originalpieninainen kirjoitti:
Mikä vika on olla hereillä aamu 8?
Kaikki pimennysverhot ei oo muuten hyviä.
😊Ihan luonnotonta ja perverssiä 🙂, Musta väri tulossa mahdollisimman vähän valoa läpäisevä
E-Lukka kirjoitti:
Ihan luonnotonta ja perverssiä 🙂, Musta väri tulossa mahdollisimman vähän valoa läpäisevä
Ei se musta väri takaa sitä 😊
Jaa perverssiä 🤭
Onkohan se kuin perverssiä vai mitä
kun ajattelen et oispa seuralainen
Niin ei tulis oltua ollenkaan täällä..
Tai melkein ollenkaan ainakaan.. 🤔originalpieninainen kirjoitti:
Ei se musta väri takaa sitä 😊
Jaa perverssiä 🤭
Onkohan se kuin perverssiä vai mitä
kun ajattelen et oispa seuralainen
Niin ei tulis oltua ollenkaan täällä..
Tai melkein ollenkaan ainakaan.. 🤔No seuraava vaihe onkin sitten spreijaus jollain värillä jos tuntuu ettei valon blokkaus ole riittävä, sälekaihdin siinä jo on...pääasia on että se sormenlevyinen välikkö menee umpeen mistä auringon lasersäde osuu suoraan just mun tyynylle 🙄.
Ei se seuralainen ollenkaan pervo ajatus ole, kyllä niskahiuksiin tuhiseminen palstailun voittaa ja kirkkaasti 🙂E-Lukka kirjoitti:
No seuraava vaihe onkin sitten spreijaus jollain värillä jos tuntuu ettei valon blokkaus ole riittävä, sälekaihdin siinä jo on...pääasia on että se sormenlevyinen välikkö menee umpeen mistä auringon lasersäde osuu suoraan just mun tyynylle 🙄.
Ei se seuralainen ollenkaan pervo ajatus ole, kyllä niskahiuksiin tuhiseminen palstailun voittaa ja kirkkaasti 🙂Joo kyllä se toisen niskaan tuhiseminen ....
Jooh..
Noi sälekaihtimet on kyllä suunniteltu väärin..
En pysähdy… joskus olen niin ajatuksissani kun ajan, että en edes huomaa koko hautajaissaattuetta. Jos musiikki soi lujaa, niin sitä hiljennän kyllä, ettei ulkopuolelle kuulu mikään pumputus.
- Anonyymi
Jos hiljennät, niin milläs sitten peität sen oman tyhjyytesi kuminan?
Anonyymi kirjoitti:
Jos hiljennät, niin milläs sitten peität sen oman tyhjyytesi kuminan?
Tämä oli hyvä😅😂
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18362650
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282701- 1372496
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162103- 1332101
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121814Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161561344Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo911126Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381078