Olen tylsää seuraa itselleni, mitä voin tehdä?

Anonyymi-ap

Olen kovin tylsää seuraa itselleni. Olen sinkku, ja hyvä niin, mutta kuitenkin pitkästyn ja tylsistyn nopeasti, monesti jo ennen kuin asiat ovat edes tapahtuneet. Käyn töissä, pidän työstäni, ja haalinkin siis niitä vielä lisääkin koska en viitsi olla oman itseni seurassa koko ajan. Miehiä tuossa aina silloin tällöin käy pyörähtämässä, omilla ehdoillani, että seksipuoli on kyllä kunnossa, mutta muutoin on kovin tasapaksua tämä elo. Sitten olen kyllä elämässäni repäissytkin oikein useamman kerran ja muuttanut ulkomaille töihin ja mitä vaan, mutta kuinka löytää se tasaisen arjen ilo ja nautinto, jos koko ajan on levoton olo ja jotain pitäisi tapahtua? Please.

6

96

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säbässä suhteissa ja kendoilussa ei ole mitään järkeä ja koris ja futis fanit hakkaamme nuo säpäleiksi ja koris ja futis pelaajille naiset kuuluu!!!

      #MatteoNilsson

    • Anonyymi

      Sjölund tienaa enemmän kuin Nilsson ja 100k paras koripalloilija

    • Anonyymi

      Kiusaajia tulee satuttaa viedä heidän tienatut rahat kiusatulle ja naiset pakottaa sänkyyn ja kiusaaja joka yrittää hakata häntä vahingoittaan ja pahasti

    • Anonyymi

      Ja nauran noille ex kiusaajille jotka epätoivoisesti ostaa uuden TV:n ja sit yrittää myydä sitä ylihintaan...

    • Anonyymi

      Kiusattujen ei ratioiden ja tönittyjen tulee ajatella vain itseä sukulaisia läheisiä ja kiusattuja

      • Anonyymi

        Ja jos pomot nykypäivänä esim haluaa halata se maksaa 50 tuhatta euroa per halaus


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe