Mietin tässä lisää

Anonyymi-ap

Muistin, että minullahan on syntymä oikeutena tullut ne LOHESTUS OIKEUDET Norjan rajajokiin sekä järviin ja EN OLE IKINÄ KÄYTTÄNYT niitä!

Jos sen ulosoton käräjä asian kautta pyytäisin nuo takasin ja ilmotan, että sukulaisen mies on käyttänyt niitä vaikka hänellä ei ole oikeesti edes ollut oikeuksia ja pakottivat viime kesänä tekemään ilmaseksi heille töitä.
Joku alkuperäinen Utsjoen kuntalainen näki minut siellä ilmaisena työntekijänä niin voin ilmottaa, että voivat kysyä häneltä.

Jos edes minulle saadaan LOHESTUSLUPA niin eiköhän me tuolla minun luvalla pärjätä kaikki alkuperäisten Utsjoen kuntalaisten kanssa!

He voi palkata minut Pormestariksi ja kunnanjohtaja ottaa luonnollisesti vastuun kaikesta, koska hän on suostunut kunnanjohtajaksi!
Niin kauan, kuin minussa henki pihisee niin minä ja kunnanjohtajan pysytään töissä, koska ei hänellä ole mitään pätevää syytä sanoa itseään irti!
Minä olen Pormestari joka saa päättää, että pääseekö kukaan eläkkeelle tai saako lähteä virasta pois!

Alkuperäiset Inarin ja Utsjoen kuntalaiset tehdään perinteisesti HAUTAAN ASTI TÖITÄ ja sehän on jo TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS sekä SYRJINTÄÄ ESTÄÄ MINUA TEKEMÄSTÄ TÖITÄ ja vielä törkeämpää teettää ILMASEKSI KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA kokoajan töitä ja itse nostelevat palkkaa!

5

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos hyvin käy niin ei tarvi edes maksaa Pormestarille palkkaa, koska voin saada valtiolta hyvät korvauksetkin!

      Utsjoen kunnan PORMESTARI olis vähän niin, kuin entisajan TSAARITAR joka LUO TYHJÄSTÄ TAIVAAN SEKÄ MAAILMAN TERVEIMMÄN ja PITKÄ IKÄISIMMÄN KANSAN!

      Minähän en omista edes maata ja jos joskus perin niin nuo Inarin kunnan puolella, mutta saan luopua myös perinnöistä sanomalla : Olen oman osuuteni syönyt sekä asunut joten en minä tarvi mitään, mutta kyllä he voi palkkaa maksaa minulle hyvästä työstä!

      Aikion Leolla on Juutuan luvat ja hän omistaa maata joten hänen luvista ei ole kelleen hyötyä! Hänen pitää maksaa vuokraa heille jotka Juutuan joen rannat omistaa!

      Minulla on vain pelkkä lupa jolla saa kalastaa missä vaan, koska en omista maata niin minun luvasta hyötyy kaikki alkuperäiset Utsjoen kuntalaiset sekä valtion virkamiehet niin, kuin ennen vanhaan.

      Aikion Leon luvat on vain yksityisille jotka vuokraa rannalla juoksu oikeudet.

      • Anonyymi

        Olin siellä ilmaisissa töissä niin LOHIKI kävi kuulemma siellä, koska oli kuulemma yksin jäänyt Hyvinvointialueen kesäloman sijaiseksi.

        Utsjoen kunnan Hyvinvointialueen työntekijät oli kyllä parasta mitä olin nähnyt. He sai sentään palkkaa ja minä sain ilmaiseksi korjata heidän jälkiä, koska rouva huusi heidän jälkeen niin kovaa että varmaan Karigasniemen kirkolle asti kuulu kun rääkky pahemmin mitä RUISRÄÄKKÄ kesäyönä!

        Karigasniemen kylä-talkkari eli Auttava Aslakki oli hermostunut myös heille ja rouva ilmotti, että : Auttava Aslakki tuli ison raivaussahan kanssa tänne ja vissiin hakee sinua!
        En enää mennyt sinne, koska eivät palkanneet töihin.
        Teki mieli laittaa, että : Auttava Aslakki kyllä tuli ihan teitä varten, koska raivausta siellä kyllä tarvitaan!

        Henkiin he oli jääneet, koska ei Auttava Aslakki tyhymä sentään ole että noiden tonttujen takia sentään vankilaan lähtee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin siellä ilmaisissa töissä niin LOHIKI kävi kuulemma siellä, koska oli kuulemma yksin jäänyt Hyvinvointialueen kesäloman sijaiseksi.

        Utsjoen kunnan Hyvinvointialueen työntekijät oli kyllä parasta mitä olin nähnyt. He sai sentään palkkaa ja minä sain ilmaiseksi korjata heidän jälkiä, koska rouva huusi heidän jälkeen niin kovaa että varmaan Karigasniemen kirkolle asti kuulu kun rääkky pahemmin mitä RUISRÄÄKKÄ kesäyönä!

        Karigasniemen kylä-talkkari eli Auttava Aslakki oli hermostunut myös heille ja rouva ilmotti, että : Auttava Aslakki tuli ison raivaussahan kanssa tänne ja vissiin hakee sinua!
        En enää mennyt sinne, koska eivät palkanneet töihin.
        Teki mieli laittaa, että : Auttava Aslakki kyllä tuli ihan teitä varten, koska raivausta siellä kyllä tarvitaan!

        Henkiin he oli jääneet, koska ei Auttava Aslakki tyhymä sentään ole että noiden tonttujen takia sentään vankilaan lähtee!

        Koko suku jättäny vanhukset heitteelle ja eivät edes maksaa kuntaan veroja, mutta vanhukset kyllä pitää yhteiskunnan hoitaa!

        Minut vielä palkkasivat ILMASEKSI TÖIHIN!

        Minun olis pitänyt vielä lohiluvat alkaa hommaamaan heidän tietokoneella ilmaseksi takaisin kiitoksena, kun syrjivät, kaltoinkohtelevat sekä valehtelevat päälle eli loukkaavat kunniaa minkä ehtivät!!!

        Äidin eno oli kyllä oikeassa, kun oli sanonut : Saatana sinut joutas tappaa!
        Samalla törmällä oli sitä ennen sanonu naapurissa asunut sukulais rouva eräälle oikealle hullulle, että : Tönäse tuo minun mies tuonne jokeen niin se hukkuu!

        Minä en kyllä suosi tappamista, koska ei tuo edistä mitään asiaa vaan vaikeuttaa vielä enemmän asioiden hoitamista.

        Selekään ovat kyllä aiheesta saaneet, koska he on karanneet kotoa ja menneet Kaamaseen minun mummolaan jos heitä on komennettu kotona töihin.
        2 nuorinta jotka on minun äitin kanssa saman ikäsiä ei päässeet mihinkään.
        Minun täti oli ollut enonsa luona hoitamassa lapsia.
        Hän aikoinaan itse kerto, että mummo kävi töissä ja hän oli enon luona hoitamassa lapsia ja yksi näistä lapsista oli minun äiti sekä vuotta vanhempi ja nuorempi serkku poikansa!

        Vieläkö heille olis pitänyt jäädä KOTI-VANKEUTEEN kaiken jälkeen!
        Toiset on saaneet vapauden niin minä joudun olemaan VANKEUDESSA äidin vanhempien tekojen vuoksi lopun elämää, koska he lähti Karigasniemen KOMMUNISTI porukasta erilleen!
        Vaari oli ensin paennut kommunisti touhujen takia Petsamoon niin pysyy hengissä ja 2 jos ei 3:kin sotaa olivat läpi käyneet ja työllä maksaneet sotakorvaukset niin vielä olis pitänyt jäädä vaimon veljen KOMMUNISTI tilalle VANKINA ELÄMÄÄN LOPUKSI IKÄÄ niin heidän perhe sekä suku pärjää vähän paremmin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko suku jättäny vanhukset heitteelle ja eivät edes maksaa kuntaan veroja, mutta vanhukset kyllä pitää yhteiskunnan hoitaa!

        Minut vielä palkkasivat ILMASEKSI TÖIHIN!

        Minun olis pitänyt vielä lohiluvat alkaa hommaamaan heidän tietokoneella ilmaseksi takaisin kiitoksena, kun syrjivät, kaltoinkohtelevat sekä valehtelevat päälle eli loukkaavat kunniaa minkä ehtivät!!!

        Äidin eno oli kyllä oikeassa, kun oli sanonut : Saatana sinut joutas tappaa!
        Samalla törmällä oli sitä ennen sanonu naapurissa asunut sukulais rouva eräälle oikealle hullulle, että : Tönäse tuo minun mies tuonne jokeen niin se hukkuu!

        Minä en kyllä suosi tappamista, koska ei tuo edistä mitään asiaa vaan vaikeuttaa vielä enemmän asioiden hoitamista.

        Selekään ovat kyllä aiheesta saaneet, koska he on karanneet kotoa ja menneet Kaamaseen minun mummolaan jos heitä on komennettu kotona töihin.
        2 nuorinta jotka on minun äitin kanssa saman ikäsiä ei päässeet mihinkään.
        Minun täti oli ollut enonsa luona hoitamassa lapsia.
        Hän aikoinaan itse kerto, että mummo kävi töissä ja hän oli enon luona hoitamassa lapsia ja yksi näistä lapsista oli minun äiti sekä vuotta vanhempi ja nuorempi serkku poikansa!

        Vieläkö heille olis pitänyt jäädä KOTI-VANKEUTEEN kaiken jälkeen!
        Toiset on saaneet vapauden niin minä joudun olemaan VANKEUDESSA äidin vanhempien tekojen vuoksi lopun elämää, koska he lähti Karigasniemen KOMMUNISTI porukasta erilleen!
        Vaari oli ensin paennut kommunisti touhujen takia Petsamoon niin pysyy hengissä ja 2 jos ei 3:kin sotaa olivat läpi käyneet ja työllä maksaneet sotakorvaukset niin vielä olis pitänyt jäädä vaimon veljen KOMMUNISTI tilalle VANKINA ELÄMÄÄN LOPUKSI IKÄÄ niin heidän perhe sekä suku pärjää vähän paremmin!

        Unohtu ihan äidin puolen mummon kioski joka hänellä oli Karigasniemellä kuulemma ollut ja veljensä oli tuon traktorilla hakenut omalle pihalleen talteen.
        Niin tuoki on helvetti Haatajan perheen ROMU VARASTONA!
        Koko vanha talo on täynnä heidän perheen ROMUJA!

        Minä viime kesänä ILMASENA TYÖNTEKIJÄNÄ PÄIVÄN POLTIN HEIDÄN PERHEEN ROMUJA VÄHEMMÄKSI, mutta ei tuo missään näy siinä romu määrässä!
        Hän joka kävi kantamassa kaverina sano mulle, että : ET POLTA ITSEÄS NIITTEN ROMUJEN KANSSA, KUN POLTAT NIITÄ!

        Musta savu PAASI vaan NOUSI, kun minä heidän ROMUJA ILMASEKSI POLTTELIN!
        Heidän koira oli kaverina ja kissakin kävi välillä kaverina.

        Heidän kissa ja koira nukku minun kanssa samassa sängyssä ja minä sanoin niille, että : Kyllä teidän pitää mennä tuonne omistajan viereen nukkumaan, koska ei me aleta syrjimään edes ROMUN KERÄÄJIÄ!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe