Nyt alkaa laihdutus,laihdutus alkaa vain pakosta.

Anonyymi-ap

Jos on syönyt muutaman päivän ajan reilusti KAIKKI syöty ruoka muuttuu jatkossa lyhyessä ajassa kehossa rasvaksi ja lihominen ON erittäin nopeaa noin kilo oikeaa läskiä kahdessa päivässä.
4000 kalx2=8000 kal eli kilo läskiä.

Ainoa konsti estää lihominen olisi silloin aloittaa vähä syöminen.Jos on kuitenkin päässyt lihomaan tosipaikan tullen laihdutus on pakko aloittaa JOS ei halua lihoa lisää.
Itse vaihdoin kaakaun teen juomiseen ja ruokakin pitää vaihtaa kalakeittoon ja paistinperunoihin ILMAN RASVAA
Lihomiseni SYY on ollut liika syöminen ja liika herkuttelu enkä ole harrastanut yhtään liikuntaa.
Syöminen on kuitenkin tärkein asia.Ei sitä laihdu yhtään jos syö liikaa vaikka harrastaisi paljon liikuntaa.

13

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomasin etten laihtunut koko päivänä joiten söin heti karjalanpiirakoita lihapiirakoita kääretorttua fasupaloja maradou suklaata vanajan korppuja ranskanperunoita, kaakaulla ja suklaakeksejä ja hedelmätoffeeta, vanukkaita, rinkeleitä ja pitsaa kermajäätelöä ja patonkeja koska VAIN herkkujen syöminen laihduttaa.Kun yritin laihduttaa ilman se onnistu koska HERKKUJA saa syödä kerran päivässä tai kaksikin,pääasia on että on vähentänyt Laihduttaja SAA syödä herkkuja koska muuten voi heti alkaa lihomaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos viidessä viikossa sais sen 7 kiloa ainakin pois..Voisko olla mahollista jos jättäs makeat taas pois. Helposti lihoo mut vaikeeta saada pois.

      • Anonyymi

        Sitä laihtuu oikeasti VAIN 2 kiloa kuukaudessa OIKEAA LÄSKIÄ.


    • Anonyymi

      Ei ole mikään ihme että Suomessakin ON 70 % kansasta ylipainoisia.Ei tajuta aloittaa VAIKKA lihoo.

      Kalorit lasken VAIN yhdesti aloituksessa,pelkkä arviointi on aivan riittävän tarkka.
      Tiesin tämänkin lihomisen aikana suunnilleen syönyt kalorit ilman laskemista.Merkkaan liian suurikikaloriset päivät punaisella viivalla,mitä pitempi viiva sen suuremmat kalorit.

      • Anonyymi

        Mitä lihavilla oikein päässä liikkuu.Ajatteleeko lihavat niin että vielä ei ole liian lihava että aivan hyvin voi lihottaa itseään vielä jonkin verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lihavilla oikein päässä liikkuu.Ajatteleeko lihavat niin että vielä ei ole liian lihava että aivan hyvin voi lihottaa itseään vielä jonkin verran.

        Lihavilla liikkuu karkkihimot päässä?

        T kn


    • Anonyymi

      Taitaa olla vaikeaa.

    • Anonyymi

      En käynyt pariin vuoteen kattomassa tätä palstaa, mutta olen hämmästynyt, tämä SAMA tyyppi latoo EDELLEEN näitä huuhaa juttua tänne.

      On siinä aikamoinen elämäntehtävä.

      • Anonyymi

        Mitä huuhaata tuo on JOS ei HETI lopeta herkuttelua lihoo joka kolmas päivä kilon OIKEAA läskiä.😱

        Näin käy
        JOS et jatkuvasti seuraa painoasi sinusta TULEE läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huuhaata tuo on JOS ei HETI lopeta herkuttelua lihoo joka kolmas päivä kilon OIKEAA läskiä.😱

        Näin käy
        JOS et jatkuvasti seuraa painoasi sinusta TULEE läski.

        Kyllä se totta on tuokin että laihduttaminen alkaa VAIN pakosta,eli silloin kun maha alkaa kasvamaan oikein nopeasti
        Kyllä se on paljon mukavampi syödä kaikki illat kaikkia herkkuja kuin olla kokonaan syömättä.
        Nyt juon illalla VAIN kupillisen teetä.

        Silloin kun lihoin ostin karkkia,perunalastuja,suklaavanukkaita,jugurttia,munkkeja,pullaa,karjalanpiirakoita yms
        Sitten söin kananmunavoileipiä,ja illalla kaakauta kanelikorpuilla ennen nukkumaanmenoa.
        Ateriatkin oli suurikokoisia ja isokalorisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se totta on tuokin että laihduttaminen alkaa VAIN pakosta,eli silloin kun maha alkaa kasvamaan oikein nopeasti
        Kyllä se on paljon mukavampi syödä kaikki illat kaikkia herkkuja kuin olla kokonaan syömättä.
        Nyt juon illalla VAIN kupillisen teetä.

        Silloin kun lihoin ostin karkkia,perunalastuja,suklaavanukkaita,jugurttia,munkkeja,pullaa,karjalanpiirakoita yms
        Sitten söin kananmunavoileipiä,ja illalla kaakauta kanelikorpuilla ennen nukkumaanmenoa.
        Ateriatkin oli suurikokoisia ja isokalorisia.

        Silloin kun lihoin minulla oli kovaa jatkuvaa päänsärkyä.
        Luulin että se johtuu oikean käden olkapäästä mutta se johtuikin liiasta syömisestä ja lihomisesta.
        Olen todennut ennenkin sen että kova karkin syöminen aiheuttaa jatkuvaa päänsärkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun lihoin minulla oli kovaa jatkuvaa päänsärkyä.
        Luulin että se johtuu oikean käden olkapäästä mutta se johtuikin liiasta syömisestä ja lihomisesta.
        Olen todennut ennenkin sen että kova karkin syöminen aiheuttaa jatkuvaa päänsärkyä.

        Sekin on totta että laihdutuksen aikana PITÄÄ syödä niin paljon kuin mahdollista,mutta kun et liiku yhtään et saa syödä paljon mitään.Keskiraskas työ EI riitä,sillä ei ole mitään vaikutusta.Ainoastaan oikea liikunta laihduttaa.
        Runsaasti liikuntaa harrastava SAA syödä puolet enemmän saman laihdutustukoksen eteen.
        Minulla ei ole ollut nyt aikaa harrastaa liikuntaa työn takia ja vapaapäivätkin on mennyt asioiden hoitamiseen ja ruuan tekoon.Eilenkin kun oli vapaapäivä kävin ostamassa ainekset ja sitten tein ruuan,siihen meni koko päivä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      983
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      670
    Aihe