Ihmissuhteet ja rakkaus on sokea. Miksi palasin samaan suhteeseen?

Olen mies suhteessa(on-off) ollut 7v nuoremman naisen kanssa eroja ja yhteen palattu 4kertaa, 5 ero tuli, eikä nähty nyt 4vuoteen.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että lähes kaikki vaaran merkit täyttyivät tässä seuraavasti.

- Lipevät tyypit eivät olleet minun makuuni heiniäni,
joten sellaista hän ei ruvennutkaan esittämään, lipevyyden sijaan hän esitti rauhallista, vakaata, itsenäistä ja eteenpäin suuntautunutta,
hän tiesi, mitä ominaisuuksia ihmisissä arvostin.

- Minua jopa kuuluisat "vaistot", ystävien lisäksi, varoittivat vaikka vaaran merkit huomioin ja kuuntelin ystävien varoituksia,
lankesin kuitenkin ansaan.

- henkilö näyttäytyy suhteen alussa hyvin charmikkaalta tai viehättävältä, oikein mukavalta ja sydämelliseltä ihmiseltä,
kun olet suhteessa tämän henkilön kanssa, huomaat ajan myötä pikku kavallukset kasvaa pikku hiljaa ja astuu esiin petokset,
lainaa eikä ikänä tarkoitusta maksaa takaisin,

- Hän pyytelee pikku palveluksia jonkin aikaa ja sitten kun tulee se aika että kieltäydyt niin näet kuinka hän reagoi ja toimii,
(Usein tämä täydellinen muutos negatiiviseen suuntaan tapahtuu silloin)mutta muuttuu ilkeäksi ja henkistä väkivaltaa käyttää.

- Hän haluaa koko ajan huomiota ja hyväksyntää (inhimillinen piirre meissä kaikissa, joillakin vaan menee liian pitkälle).

- Yksi seikka , mikä mielestäni toistuu usein kertomuksissa on se, hän joutuu tekemään kaiken.

- Tämä henkilö kuvittelee olevansa kaikista asioista perillä, enemmän kuin muut,
ihmiset Hän on nk. "The Besser Wisser", tietää kaiken ja osaa kaiken.

- Jos ilmaiset suhteen negatiivisia puolia ja kenties väläyttelet mahdollisuutta että suhde olisi parasta lopettaa,
alkavat teatteriesitykset. Hän menee paniikkiin,
hän saa fyysisiä tai psyykkisiä "kohtauksia" tässä vaiheessa, kun eron uhka on vasta ilmassa, hän ei uhkaile sinua n suoraan
uhkailut voivat olla pikemminkin äänensävyjä, eleitä tai ilmeitä, jotka saavat sinut ahdistuneeksi ja pelokkaaksi.

- Vaaran merkki on se, jos partneri haluaa tietää koko ajan, missä olet ja mitä teet, hän saattaa soitella jatkuvasti,
kun olet töissä tai vaikkapa vierailulla sukulaisissa, nämä soittelut verhotaan huolehtimiseen ja ikävään
"Soitin vain, koska minulla oli niin ikävä" aluksi ne voivat tuntua mukavalta ja osoituksilta rakkaudesta,
mutta ajan myötä puheluihin tulee painostava ja ahdistava sävy.

- Vaatii noudattamaan hänen toiveitaan ja odotuksiaan jos ei nii muuttuu jälleen,
Hän on kyvytön näyttämään tunteitaan eikä osoita empatiaa eikä sympatiaa,
Suhteen alussa hän pystyy näitä tunteita teeskentelemään,
mutta ajan kuluessa hän kuitenkin paljastuu ajan mittaan hän osoittautuu siis erittäin ikäväksi ihmiseksi,
hänen negatiivisuutensa on kuin musta aukko, joka imee kaiken valon ja energian ympäriltä itseensä.

- Hän kritisoi paljon kaikkea mahdollista, aluksi kritiikki voi verhoutua esimerkiksi huumoriksi, "hauskat" kommentit jonkun ihmisen ulkonäöstä,
olemuksesta tai mielipiteistä saattavat olla aluksi nokkelia, ja ehkä vähän hauskojakin, mutta pian niihin kyllästyy, hänen otteet kovenevat,
pian toisten jatkuva haukkuminen on arkipäivää ja niissä ei ole huumorin häivää, ne ovat totisinta totta. Sinäkin olet pian pilkan,
haukkujen ja väheksynnän kohde.

- Hyväksikäyttö ei tarvitse olla vaan taloudellista, myös emotionaalista, hän voi käyttää ystäviään jäte sankona, johon kaikki huolet kaadetaan.

- Rauhallisuus muuttui kylmän rauhallisuudeksi ja tunteiden puuttumiseksi,
Helppohan sitä on olla rauhallinen, kun ei ole mitään tunteita, vai mitä?, Eihän robotitkaan panikoi.

- Vakaus liittyi empatian puutteeseen, säännölliset elämäntavat osoittautuivat rituaaleiksi ja ehkäpä jopa pakkomielteiksi,
hän osoittautui hyvin huomion riippuvaiseksi, hän tarkoitti myös sitä että "edellistä" perhettä ei tarvinnut huomioida missään muodossa,
eteenpäin suuntautuneisuus tarkoitti sitä, että vain hänen tavoitteet tuli olla tärkeitä,
oli vain väline tavoitteiden saavuttamiseksi (raha, ruoka, yms).
muilla ei ollut väliä.

Reilun 7v tunsin syvää rakkautta häntä kohtaan ja on vieläkin tunteita "säälistä" ?

0

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
        Alajärvi
        63
        779
      2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
        Ikävä
        158
        774
      3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
        Naantali
        25
        760
      4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
        Ikävä
        100
        730
      5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
        Haapavesi
        27
        708
      6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
        Ikävä
        93
        677
      7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
        Ikävä
        193
        636
      8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
        Ikävä
        22
        592
      9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
        Ikävä
        61
        572
      10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
        Iisalmi
        40
        539
      11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
        Suomussalmi
        35
        524
      12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
        Ikävä
        78
        470
      13. 39
        455
      14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
        Ikävä
        57
        455
      15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
        Ikävä
        75
        437
      16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
        Ikävä
        70
        433
      17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
        Ähtäri
        9
        429
      18. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
        Ikävä
        25
        427
      19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
        Ikävä
        54
        418
      20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
        Ikävä
        40
        407
      Aihe