Ihmissuhteet ja rakkaus on sokea. Miksi palasin samaan suhteeseen?

Olen mies suhteessa(on-off) ollut 7v nuoremman naisen kanssa eroja ja yhteen palattu 4kertaa, 5 ero tuli, eikä nähty nyt 4vuoteen.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että lähes kaikki vaaran merkit täyttyivät tässä seuraavasti.

- Lipevät tyypit eivät olleet minun makuuni heiniäni,
joten sellaista hän ei ruvennutkaan esittämään, lipevyyden sijaan hän esitti rauhallista, vakaata, itsenäistä ja eteenpäin suuntautunutta,
hän tiesi, mitä ominaisuuksia ihmisissä arvostin.

- Minua jopa kuuluisat "vaistot", ystävien lisäksi, varoittivat vaikka vaaran merkit huomioin ja kuuntelin ystävien varoituksia,
lankesin kuitenkin ansaan.

- henkilö näyttäytyy suhteen alussa hyvin charmikkaalta tai viehättävältä, oikein mukavalta ja sydämelliseltä ihmiseltä,
kun olet suhteessa tämän henkilön kanssa, huomaat ajan myötä pikku kavallukset kasvaa pikku hiljaa ja astuu esiin petokset,
lainaa eikä ikänä tarkoitusta maksaa takaisin,

- Hän pyytelee pikku palveluksia jonkin aikaa ja sitten kun tulee se aika että kieltäydyt niin näet kuinka hän reagoi ja toimii,
(Usein tämä täydellinen muutos negatiiviseen suuntaan tapahtuu silloin)mutta muuttuu ilkeäksi ja henkistä väkivaltaa käyttää.

- Hän haluaa koko ajan huomiota ja hyväksyntää (inhimillinen piirre meissä kaikissa, joillakin vaan menee liian pitkälle).

- Yksi seikka , mikä mielestäni toistuu usein kertomuksissa on se, hän joutuu tekemään kaiken.

- Tämä henkilö kuvittelee olevansa kaikista asioista perillä, enemmän kuin muut,
ihmiset Hän on nk. "The Besser Wisser", tietää kaiken ja osaa kaiken.

- Jos ilmaiset suhteen negatiivisia puolia ja kenties väläyttelet mahdollisuutta että suhde olisi parasta lopettaa,
alkavat teatteriesitykset. Hän menee paniikkiin,
hän saa fyysisiä tai psyykkisiä "kohtauksia" tässä vaiheessa, kun eron uhka on vasta ilmassa, hän ei uhkaile sinua n suoraan
uhkailut voivat olla pikemminkin äänensävyjä, eleitä tai ilmeitä, jotka saavat sinut ahdistuneeksi ja pelokkaaksi.

- Vaaran merkki on se, jos partneri haluaa tietää koko ajan, missä olet ja mitä teet, hän saattaa soitella jatkuvasti,
kun olet töissä tai vaikkapa vierailulla sukulaisissa, nämä soittelut verhotaan huolehtimiseen ja ikävään
"Soitin vain, koska minulla oli niin ikävä" aluksi ne voivat tuntua mukavalta ja osoituksilta rakkaudesta,
mutta ajan myötä puheluihin tulee painostava ja ahdistava sävy.

- Vaatii noudattamaan hänen toiveitaan ja odotuksiaan jos ei nii muuttuu jälleen,
Hän on kyvytön näyttämään tunteitaan eikä osoita empatiaa eikä sympatiaa,
Suhteen alussa hän pystyy näitä tunteita teeskentelemään,
mutta ajan kuluessa hän kuitenkin paljastuu ajan mittaan hän osoittautuu siis erittäin ikäväksi ihmiseksi,
hänen negatiivisuutensa on kuin musta aukko, joka imee kaiken valon ja energian ympäriltä itseensä.

- Hän kritisoi paljon kaikkea mahdollista, aluksi kritiikki voi verhoutua esimerkiksi huumoriksi, "hauskat" kommentit jonkun ihmisen ulkonäöstä,
olemuksesta tai mielipiteistä saattavat olla aluksi nokkelia, ja ehkä vähän hauskojakin, mutta pian niihin kyllästyy, hänen otteet kovenevat,
pian toisten jatkuva haukkuminen on arkipäivää ja niissä ei ole huumorin häivää, ne ovat totisinta totta. Sinäkin olet pian pilkan,
haukkujen ja väheksynnän kohde.

- Hyväksikäyttö ei tarvitse olla vaan taloudellista, myös emotionaalista, hän voi käyttää ystäviään jäte sankona, johon kaikki huolet kaadetaan.

- Rauhallisuus muuttui kylmän rauhallisuudeksi ja tunteiden puuttumiseksi,
Helppohan sitä on olla rauhallinen, kun ei ole mitään tunteita, vai mitä?, Eihän robotitkaan panikoi.

- Vakaus liittyi empatian puutteeseen, säännölliset elämäntavat osoittautuivat rituaaleiksi ja ehkäpä jopa pakkomielteiksi,
hän osoittautui hyvin huomion riippuvaiseksi, hän tarkoitti myös sitä että "edellistä" perhettä ei tarvinnut huomioida missään muodossa,
eteenpäin suuntautuneisuus tarkoitti sitä, että vain hänen tavoitteet tuli olla tärkeitä,
oli vain väline tavoitteiden saavuttamiseksi (raha, ruoka, yms).
muilla ei ollut väliä.

Reilun 7v tunsin syvää rakkautta häntä kohtaan ja on vieläkin tunteita "säälistä" ?

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      ❤️ K­­u­­­u­­m­a­­t­ ­t­­­y­­­t­­­ö­­­t­­ ­­o­d­­­o­­t­­t­­­a­­­v­­­a­­t­­­ ­­­s­i­n­­­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368827

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe